abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:17:22 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184764544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 21:23 schreef cofi het volgende:
Thnx! Wat betreft de auto ken ik genoeg beunen, maar op motor gebied dus niet :{

Naja, is voorlopig nog niet aan de orde met dit weer. Eerst maar eens kijken of het beestje überhaupt wil starten en onderhoud verrichten. Dan gelijk maar de wielen loshalen en banden regelen. Ik neig wel erg naar conti roadattack 2 evo’s. Vooral een gevoelskwestie :')
Wielen erin/eruit stelt echt niks voor. Als je niet compleet motorisch gehandicapt bent dan gaat je dat vast lukken.

Als je 't een beetje eng vindt dan vraag je of iemand die wat sleutelervaring heeft even meehelpt, dan kan je het daarna zelf.
Huilen dan.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:18:10 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184764563
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het lijkt me best relaxed om lekker in een kort broekie en een hempie te kunnen tuffen, maar in ons verkeer is dat gewoon niet slim.
Als het enigszins veilig zou kunnen zou ik het wel doen... wel een helm denk ik, want er vliegen best grote insecten rond, en die doen niet aan voorrang, maar sukkelend met 100 over een veel te brede snelweg en keep your lane.. why the hell not? :P
Nja, dat lijkt me dus niks. Zo'n beetje tuffen. Dan stap ik liever in de auto :@ .
Huilen dan.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 01:52:38 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184765984
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nja, dat lijkt me dus niks. Zo'n beetje tuffen. Dan stap ik liever in de auto :@ .
En dan met die afstanden daar.. dan is een self driver wel heel erg relaxed.. filmpje erbij, of lekker pitten. De reis am sich is dan sowieso slaapverwekkend, in een auto evenzo denk ik. Denk effe de A2 in de trajectcontrole, en dat een paar honderd km lang ;(

Zonder kleding rijden als standaard lijkt me op zich ook wel raar.. zonder helm vooral.. dat lijkt me helemaal niks. _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184766274
Ik ben intussen 4x over de I75 gereden: 180 km rechtuit met één flauwe bocht waar elke pickup truck voor in de ankers gaat. :')

Doodsaai, ook met een dikke Harley of Cadillac. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_184767512
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:53 schreef Nero22 het volgende:
Op het moment zit ik in Florida, USA. Hier draagt niemand berschermende kleding en zijn zelfs helmen optioneel... Het blijft een dom gezich.

Maar goed, op deze rechte wegen, met bestuurders zo tam als een lammetje, lijkt het ook niet fout te kunnen gaan.
Florida man strikes again
pi_184776149
God gloeiend :') woensdag ben ik begonnen aan 'even de banden en ketting wisselen'.

Kettingset zou die dag geleverd worden. Gebeurde niet.
Motorboer zou de banden voor me apart houden. Hij had ze niet.
Donderdag de wielen weer opgehaald, verder geen tijd gehad.
Vrijdag mijn betonschaar krom geknepen op de ketting. Nieuwe gehaald.
Voorste kettingwiel paste niet. Bij Motoport een nieuwe besteld.

Vanmorgen was ie binnen. Zag in de winkel al dat het niet de juiste was. Ze hebben wat gezocht achter voor een passende, en uiteindelijk een 15T (stock is 16T) kettingwiel gevonden wat ik zo lang wel mocht lenen, want ik moet toch werken maandag. Waarvoor hulde, overigens ^O^ . Helaas paste ook die niet. Met het oude kettingwiel terug naar de Motoport, en nu de juiste besteld op basis van typenummer ipv type motor. Komt pas dinsdag binnen, is te laat. Hele buurt afgebeeld, uiteindelijk een of ander zaakje gevonden in Tilburg wat hem had. Ding opgehaald, ik naar huis, kettingwiel erop, borgclip erop. Borgclip vliegt van mijn tang af de struiken in. Die zien we nooit meer terug. Wederom naar de motorzaak, nieuwe borgclip gehaald (godzijdank op voorraad) en thuis de hele boel geïnstalleerd.


En nu moet ik bier :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_184776317
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:30 schreef BlackLining het volgende:
God gloeiend :') woensdag ben ik begonnen aan 'even de banden en ketting wisselen'.
Wauw _O- :')

Daarom gaan dit soort bij mij als volgt: ik breng m'n motor weg en haal 'm een paar dagen later weer op O-)
pi_184776359
Ja bij mijn andere fietsen ben ik met 2-3 uurtjes wel klaar met dergelijk onderhoud :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_184776496
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:30 schreef BlackLining het volgende:
God gloeiend :') woensdag ben ik begonnen aan 'even de banden en ketting wisselen'.

Kettingset zou die dag geleverd worden. Gebeurde niet.
Motorboer zou de banden voor me apart houden. Hij had ze niet.
Donderdag de wielen weer opgehaald, verder geen tijd gehad.
Vrijdag mijn betonschaar krom geknepen op de ketting. Nieuwe gehaald.
Voorste kettingwiel paste niet. Bij Motoport een nieuwe besteld.

Vanmorgen was ie binnen. Zag in de winkel al dat het niet de juiste was. Ze hebben wat gezocht achter voor een passende, en uiteindelijk een 15T (stock is 16T) kettingwiel gevonden wat ik zo lang wel mocht lenen, want ik moet toch werken maandag. Waarvoor hulde, overigens ^O^ . Helaas paste ook die niet. Met het oude kettingwiel terug naar de Motoport, en nu de juiste besteld op basis van typenummer ipv type motor. Komt pas dinsdag binnen, is te laat. Hele buurt afgebeeld, uiteindelijk een of ander zaakje gevonden in Tilburg wat hem had. Ding opgehaald, ik naar huis, kettingwiel erop, borgclip erop. Borgclip vliegt van mijn tang af de struiken in. Die zien we nooit meer terug. Wederom naar de motorzaak, nieuwe borgclip gehaald (godzijdank op voorraad) en thuis de hele boel geïnstalleerd.


En nu moet ik bier :')
Zul je net zien... bier op!
  zaterdag 2 februari 2019 @ 18:01:38 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184776627
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 02:51 schreef Nero22 het volgende:
Ik ben intussen 4x over de I75 gereden: 180 km rechtuit met één flauwe bocht waar elke pickup truck voor in de ankers gaat. :')

Doodsaai, ook met een dikke Harley of Cadillac. ;(
Ik heb vorig jaar Route66 gereden, met de auto. Je komt genoeg groepen harleyrijders tegen maar dat echt op tempo grootmoeder. Om te janken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184776746
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:55 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Zul je net zien... bier op!
De Pegaso heeft geen middenbok dus ik ben speciaal een krat bier gaan halen om hem op te zetten tijdens het klussen. Dat zit wel goed :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_184777326
voortaan gewoon naar de dealer
  zaterdag 2 februari 2019 @ 18:59:01 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184777561
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:30 schreef BlackLining het volgende:
God gloeiend :') woensdag ben ik begonnen aan 'even de banden en ketting wisselen'.

Kettingset zou die dag geleverd worden. Gebeurde niet.
Motorboer zou de banden voor me apart houden. Hij had ze niet.
Donderdag de wielen weer opgehaald, verder geen tijd gehad.
Vrijdag mijn betonschaar krom geknepen op de ketting. Nieuwe gehaald.
Voorste kettingwiel paste niet. Bij Motoport een nieuwe besteld.

Vanmorgen was ie binnen. Zag in de winkel al dat het niet de juiste was. Ze hebben wat gezocht achter voor een passende, en uiteindelijk een 15T (stock is 16T) kettingwiel gevonden wat ik zo lang wel mocht lenen, want ik moet toch werken maandag. Waarvoor hulde, overigens ^O^ . Helaas paste ook die niet. Met het oude kettingwiel terug naar de Motoport, en nu de juiste besteld op basis van typenummer ipv type motor. Komt pas dinsdag binnen, is te laat. Hele buurt afgebeeld, uiteindelijk een of ander zaakje gevonden in Tilburg wat hem had. Ding opgehaald, ik naar huis, kettingwiel erop, borgclip erop. Borgclip vliegt van mijn tang af de struiken in. Die zien we nooit meer terug. Wederom naar de motorzaak, nieuwe borgclip gehaald (godzijdank op voorraad) en thuis de hele boel geïnstalleerd.


En nu moet ik bier :')
soepeltjuuus ^O^

Ik bestel meestal alles zelf, en zorg dat ik het compleet heb liggen voor ik ergens aan begin. Als je afhankelijk bent van een ander gaat het vaak mis.

Enneh.. Betonschaar op gehard staal.. :X

Gewoon met de pons, of anders een slijptol.. Al het andere is niet slim.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184777884
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:47 schreef Maegrim het volgende:
voortaan gewoon naar de dealer
Ja, de dichtsbijzijnde is in Eindhoven die boert vooral in scooters en doet motoren 'erbij'.

De groeten :W als ik het zelf doe weet ik zeker dat het goed gebeurt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

soepeltjuuus ^O^

Ik bestel meestal alles zelf, en zorg dat ik het compleet heb liggen voor ik ergens aan begin. Als je afhankelijk bent van een ander gaat het vaak mis.

Enneh.. Betonschaar op gehard staal.. :X

Gewoon met de pons, of anders een slijptol.. Al het andere is niet slim.
Ja nou ja, de bandenboer zei dat ie alles had liggen, en als ik een kettingset bestel ga ik er vanuit dat ie past.

Betonschaar wil prima ^O^ zelfs zo'n Praxis huismerk ding heb ik minstens tien kettingen mee geknipt. De grote geeft überhaupt geen krimp. Zo hard is een ketting nou ook weer niet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 19:28:46 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184778145
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, de dichtsbijzijnde is in Eindhoven die boert vooral in scooters en doet motoren 'erbij'.

De groeten :W als ik het zelf doe weet ik zeker dat het goed gebeurt.

[..]

Ja nou ja, de bandenboer zei dat ie alles had liggen, en als ik een kettingset bestel ga ik er vanuit dat ie past.

Betonschaar wil prima ^O^ zelfs zo'n Praxis huismerk ding heb ik minstens tien kettingen mee geknipt. De grote geeft überhaupt geen krimp. Zo hard is een ketting nou ook weer niet.
hehe, ja, je zou mogen aannemen dat je spullen passen als je iets specifiek voor een bepaalde motor bestelt.

Ik heb altijd gewoon de goede spullen gehad, dus nooit hoeven nadenken over een redneck-manier om een ketting te amputeren :P
Op de vorige AT heb ik ook een tijdje een koppelschakel gehad met een visje, maar na een paar keer een visje te zijn verloren onderweg ben ik maar weer gaan klinken.
Ik zou iig zorgen dat je een complete schakel bij je hebt, is maar een klein dingetje en verrekte handig als je onderweg staat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184779624
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:14 schreef BlackLining het volgende:
Ja, de dichtsbijzijnde is in Eindhoven die boert vooral in scooters en doet motoren 'erbij'.

De groeten als ik het zelf doe weet ik zeker dat het goed gebeurt.
Ge miste de knipoog jonge
pi_184779844
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hehe, ja, je zou mogen aannemen dat je spullen passen als je iets specifiek voor een bepaalde motor bestelt.

Ik heb altijd gewoon de goede spullen gehad, dus nooit hoeven nadenken over een redneck-manier om een ketting te amputeren :P
Op de vorige AT heb ik ook een tijdje een koppelschakel gehad met een visje, maar na een paar keer een visje te zijn verloren onderweg ben ik maar weer gaan klinken.
Ik zou iig zorgen dat je een complete schakel bij je hebt, is maar een klein dingetje en verrekte handig als je onderweg staat.
Ik heb een geklonken ketting :) alleen met de pons die ik heb kan ik geen kettingen breken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:02:57 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184780518
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

visje
:X .
Huilen dan.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:06:37 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184780634
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:X .
geen optie?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:07:14 #95
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184780656
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb een geklonken ketting :) alleen met de pons die ik heb kan ik geen kettingen breken.
as said; ik heb altijd de goede spullen gehad.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184781319
Gelukkig was er geen rit dit weekend
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:17:06 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184782700
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:27 schreef Salatrel het volgende:
Gelukkig was er geen rit dit weekend
Que?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184782991
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Que?
niet klussen voor een rit :P
  zaterdag 2 februari 2019 @ 23:37:31 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184784628
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

geen optie?
Wel op je bord, niet op een ketting.

Vanavond paella gemaakt toevallig :9~ .
Huilen dan.
  zondag 3 februari 2019 @ 01:29:13 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184786767
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:28 schreef Salatrel het volgende:

[..]

niet klussen voor een rit :P
Ah dat :Y

Vaste waarde idd :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')