Daar zit ik naar te kijken ja als opvolger maar dat hangt er nog een beetje vanaf hoeveel woon-werk hij nog gaat doen komend jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou volgende keer gewoon die heidenau k60 eronder gooien. Daar kun je ook prima die onverharde brabantpaden mee pakken maar ze houden het zo 15k vol
het mooie van die scouts is (kan SD vast wel bevestigen) dat je er prima mee onverhard kan rijden. ik ben ermee over IJsland heen gereden (terug niet) heb er de MF Allroad rit brabant zonder problemen mee gereden maar gebruik hem ook gewoon voor woon/werk verkeer in regen en kou en ze geven geen kik. ik vind ze zelfs lekker rijden dan de conti trailattack2 wat gewoon een straatband isquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar zit ik naar te kijken ja als opvolger maar dat hangt er nog een beetje vanaf hoeveel woon-werk hij nog gaat doen komend jaar.
Naar mijn mening gebaseerd op zeer minimale ervaring houden die TKC70s zich best op onverhard. Stuk beter dan de (behoorlijk afgekloven) Anakees die eronder zaten bij aanschaf in ieder geval.
Als ik de GSX weer goed lopend krijg gaat die weer dienen als straatfiets en wil ik sowieso wat meer offroad-georiënteerde banden onder de Pegaso, want dat is toch wel errug vet. Het gaat ook best goed, hij weegt ook maar 163kg droog, da's ook zomaar even 60kg minder dan ik gewend ben. Maar goed in de praktijk pakt ie ook maar sporadisch een zandpad natuurlijk. Zoveel zijn die er ook weer niet hier
Hij had een goede prijs. Ook nog gereden op een MT09 en Monster821, maar dit was goedkoper én leuker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:29 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wat maakt een Triple nou een Triple? Met andere woorden; waarom zijn jullie voor de Triple gegaan?
Rij jij eigenlijk ook wel eens motor of stel je alleen vragen over motoren?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:29 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wat maakt een Triple nou een Triple? Met andere woorden; waarom zijn jullie voor de Triple gegaan?
Driecilinder, lampie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:29 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wat maakt een Triple nou een Triple? Met andere woorden; waarom zijn jullie voor de Triple gegaan?
keer testritje makenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:29 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wat maakt een Triple nou een Triple? Met andere woorden; waarom zijn jullie voor de Triple gegaan?
Ook nog zelfs; wat een compleet masjienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Ik heb nog 2 givi monokey zijkoffers; niet weg te geven die zooiquote:Op zondag 3 maart 2019 15:27 schreef Nero22 het volgende:
Hij staat ook al op MP. Valt me tegen hoeveel zo'n ding nog op kan brengen.
Mijn eerste bod was al binnen (¤25), maar ik weet niet wat wijsheid is. Ik wil er ook niet mee blijven zitten.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 givi monokey zijkoffers; niet weg te geven die zooi
De beugels heb ik niet; alleen de koffers.. De beugels zaten aan de AT toen hij geklauwd werd.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:13 schreef Maegrim het volgende:
Die beugels kunnen voor de juiste persoon best wat waard zijn, al had ik voor m'n VFR van 98-01 gloednieuwe beugels voor 8 tientjes dus da's per motor verschillend. Zelf had ik die koffer voor 25 verkocht, het rek voor een tientje, de beugels voor 50 oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |