abonnement Unibet Coolblue
pi_184590923
Meisje is vanaf haar 13de door haar oom gedwongen om seks te hebben met meerdere mannen, waaruit is gebleken dat ze ongeveer 200 keer is verkracht. Gevolg: op fok ontstaat een discussie over dat een meisje ook kan liegen om haar leeftijd.

Internet, it is a special place... O+
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:37:18 #52
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184590929
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:50 schreef maily het volgende:

[..]

Ja vast, en haar oom is de pooier. En een "gewone" prostituee laat zich vastbinden, verdoven en verkrachten.
Op dat moment is het misbruik al heel veel jaar aan de gang en kan ze zomaar geconditioneerd zijn om welwillend over te komen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_184591003
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:35 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je hoort het grootste deel van Nederland dit soort dingen roepen, maar toch zie je bijna nooit een wraakmoord met daarna het vakkundig laten verdwijnen van een lijk n.a.v. misbruik van je kinderen.

Ergo: 99% grootspraak.
ik heb ooit iemand zo hard geslagen dat die met de ambulance moest worden afgevoerd en waarbij ik dacht dat hij dood was. Enige waar ik mij zorgen om maakte was dat ik gepakt en de bak in zou moeten. achteraf was ws alleen zijn kaak gebroken en een zware hersenschudding.
dat was vanwege dat een kerel een vriendin aanrande.
Ik heb er dus geen moeite mee om een beest te vermoorden. Alleen de truc is om het zo te doen dat je niet gepakt word
pi_184591024
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:37 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Op dat moment is het misbruik al heel veel jaar aan de gang en kan ze zomaar geconditioneerd zijn om welwillend over te komen.
Je merkt direct of een dame echt wil of niet, hoor.
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:48:05 #56
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184591073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:43 schreef tupper het volgende:

[..]

ik heb ooit iemand zo hard geslagen dat die met de ambulance moest worden afgevoerd en waarbij ik dacht dat hij dood was. Enige waar ik mij zorgen om maakte was dat ik gepakt en de bak in zou moeten. achteraf was ws alleen zijn kaak gebroken en een zware hersenschudding.
dat was vanwege dat een kerel een vriendin aanrande.
Ik heb er dus geen moeite mee om een beest te vermoorden. Alleen de truc is om het zo te doen dat je niet gepakt word
Nogmaals, dit zegt meer dan half Nederland, toch zie ik het maar zeer zelden gebeuren.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:48:56 #57
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184591086
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je merkt direct of een dame echt wil of niet, hoor.
Jij hebt wel eens seks gehad met een vrouw die jarenlang kapot is gemaakt en gehersenspoeld en wellicht nog wat drugs heeft genomen?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_184591091
quote:
Ja, ik had niet goed gelezen. Arm meisje. Was al instabiel, maakt ze ook nog deze verschikkingen mee.

Wonderbaarlijk dat ze zelf naar de politie is gestapt. Dat je die mentale kracht nog hebt.
pi_184591097
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:48 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jij hebt wel eens seks gehad met een vrouw die jarenlang kapot is gemaakt en gehersenspoeld en wellicht nog wat drugs heeft genomen?
Nee, want dan zou ik iemand hebben verkracht. En ik heb enkel seks met dames die 18+ zijn en ook seks met mij willen. Erg intelligent ben je niet he?
pi_184591104
Hoe kan je dochter 200 keer verkracht worden zonder als ouder iets te merken?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184591112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:37 schreef theunderdog het volgende:
Meisje is vanaf haar 13de door haar oom gedwongen om seks te hebben met meerdere mannen, waaruit is gebleken dat ze ongeveer 200 keer is verkracht. Gevolg: op fok ontstaat een discussie over dat een meisje ook kan liegen om haar leeftijd.

Internet, it is a special place... O+
Dat ging over de valkenburg-zaak en niet over deze. Wel bij de les blijven he :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184591125
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:48 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nogmaals, dit zegt meer dan half Nederland, toch zie ik het maar zeer zelden gebeuren.
omdat als je als dierbare zelf het recht in handen neemt je zwaarder word gestraft dan de dader.

https://nos.nl/artikel/22(...)ter-mishandelde.html

deze man pakt probleem zelf aan. Maar hij moest het aan de politie en justitie over laten.

en zo werkt justitie/politie:
https://nos.nl/artikel/22(...)k-over-stalking.html
pi_184591136
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe kan je dochter 200 keer verkracht worden zonder als ouder iets te merken?
Moeder was een prostituee met verslavingproblematiek. Waar de vader was/is, weet ik niet
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:53:26 #64
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184591142
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, want dan zou ik iemand hebben verkracht. En ik heb enkel seks met dames die 18+ zijn en ook seks met mij willen. Erg intelligent ben je niet he?
Hoe kan je dan weten dat je het ziet? Ik vind je erg kortzichtig.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:54:30 #65
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184591160
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:51 schreef tupper het volgende:

[..]

omdat als je als dierbare zelf het recht in handen neemt je zwaarder word gestraft dan de dader.

https://nos.nl/artikel/22(...)ter-mishandelde.html

deze man pakt probleem zelf aan. Maar hij moest het aan de politie en justitie over laten.

en zo werkt justitie/politie:
https://nos.nl/artikel/22(...)k-over-stalking.html
Ja, logisch toch.

En dat is ook bekend. Toch zeggen nog steeds veel mensen iemand te vermoorden in zo een geval, maar dat blijkt dus voornamelijk grootspraak.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_184591290
De eerste verdachte krijgt 42 maanden cel. Zo weinig is de kwaliteit van het leven van een meisje dus waard volgens ons rechtssysteem. Wat een totaal gebrek aan beschaving.
pi_184591547
Moet kunnen.
pi_184591590
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:02 schreef theunderdog het volgende:
De eerste verdachte krijgt 42 maanden cel. Zo weinig is de kwaliteit van het leven van een meisje dus waard volgens ons rechtssysteem. Wat een totaal gebrek aan beschaving.
demmink zag dat het goed was :')
pi_184591614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:19 schreef tupper het volgende:

[..]

demmink zag dat het goed was :')
?
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:30:45 #71
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184591743
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:48 schreef tupper het volgende:

[..]

maar zijn vrouw is er wel kapot van.

Dan vraag je toch direct een scheiding aan nadat je hem eerst keihard in zijn ballen hebt getrapt?

Alhoewel als hij haar misbruikt heeft in 2017 zou slachtoffer 16 zijn, als ze dan oogt als 18+ zou hij wellicht gedacht hebben dat het een "gewone" prostituee was.
Als je een jong ogend meisje tegen betaling uit elkaar trekt in een woning of hotel, dan neem je met je volle verstand het risico dat ze minderjarig is. In een bordeel of achter de ramen kan je in mijn optiek nog het argument maken dat je niet verwacht had dat ze minderjarig was (wettelijk geldt dat argument ook dan niet), maar op deze manier echt niet.
pi_184591825
quote:
Dikke faal weer van jeugdzorg... Wanneer kunnen we een rechtzaak tegen deze engerds verwachten?
pi_184591840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:02 schreef theunderdog het volgende:
De eerste verdachte krijgt 42 maanden cel. Zo weinig is de kwaliteit van het leven van een meisje dus waard volgens ons rechtssysteem. Wat een totaal gebrek aan beschaving.
tenzij je fraudeert en of aan wit wassen doet..oftewel wanneer de Staat geld misloopt.
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:45:23 #74
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184591953
Die geen Nederlands spreken, zouden dat Duitsers zijn of Islamitisch salafistisch gespuis (Mohammed deed het ook)?
pi_184591971
Arm kind, een moeder die de hoer speelt en verslaafd is en een oom die je als hoer laat spelen
Mogen die klootzakken in de hel belanden!
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 13:48:09 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184592001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:22 schreef theunderdog het volgende:
En inderdaad, waar zijn de ouders in deze?
Uit het AD-artikel
quote:
Het meisje werd het vaakst misbruikt door haar seksverslaafde oom. Doordat zij uit huis was geplaatst en een klein sociaal netwerk had, kreeg de man veel invloed op haar. Het meisje was voorafgaand aan het misbruik in de veronderstelling dat haar oom zich over haar ontfermde. Ze woonde in bij haar oma. Haar moeder werkte in de prostitutie en heeft verslavingsproblemen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:50:45 #77
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184592049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:46 schreef maryen65 het volgende:
Arm kind, een moeder die de hoer speelt en verslaafd is en een oom die je als hoer laat spelen
...en met een drugsverslaving opzadelt.

Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden voor dit meisje om een normaal leven te krijgen, maar ik hoop dat het haar lukt.
pi_184592056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:48 schreef maily het volgende:

[..]

Uit het AD-artikel

[..]

dus naast haar hoerenmoeder, had ze een tante en een oma, stond ze onder toezicht van jeugdzorg, maar kon ze toch zo vaak geprostitueerd worden Door haar aangetrouwde oom... wat erg.
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:54:38 #79
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184592115
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:28 schreef nietzman het volgende:

[..]

Als de Islam er iets mee te maken had was het topic al vol geweest joh.
Gast, natuurlijk heeft de Islam er iets mee te maken. We nemen niet eens de moeite meer dat te benoemen, het is vanzelfsprekend.
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:55:41 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184592138
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:17 schreef tupper het volgende:

[..]

dat vind ik nu ook zo'n zaak waar je je kunt afvragen hoeveel blaam de "daders" hebben. een meisje van 16 kan er als 18 uit zien. En volgensmij toont een prostituee niet snel even haar ID.
In een louche hotel, met de pooier op de plee en een meisje dat volgens die mannen die er gebruik van maakte huilde en niet echt enthousiast overkwam?

Volledige blaam.

Zelfde in dit geval, vastgebonden, filmen voor die oom, drugs.
Echt alle lichten horen dan op rood te staan.

Vergeet niet dat de mannen die van dit soort constructies gebruik maken dat bewust opzoeken. Er zijn vele manieren om naar de hoeren te gaan zonder dat alles eromheen foute boel schreeuwt.
Dit soort ontzettend foute zaken zijn niet het eerste wat je tegenkomt als je naar hoeren gaat zoeken. Ze zoeken op jong ogend iig en in een bepaalde setting.
Dat het meisje misschien echt te jong is en/of gedwongen wordt trekt ze eerder aan dan dat het afstoot.

Dus ja, die mannen treft ook volledige blaam, ze hadden prima kunnen weten dat het fout zat. Het kon ze niet schelen, of ze vonden het een prettig idee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184592203
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In een louche hotel, met de pooier op de plee en een meisje dat volgens die mannen die er gebruik van maakte huilde en niet echt enthousiast overkwam?

Volledige blaam.

Zelfde in dit geval, vastgebonden, filmen voor die oom, drugs.
Echt alle lichten horen dan op rood te staan.

Vergeet niet dat de mannen die van dit soort constructies gebruik maken dat bewust opzoeken. Er zijn vele manieren om naar de hoeren te gaan zonder dat alles eromheen foute boel schreeuwt.
Dit soort ontzettend foute zaken zijn niet het eerste wat je tegenkomt als je naar hoeren gaat zoeken. Ze zoeken op jong ogend iig en in een bepaalde setting.
Dat het meisje misschien echt te jong is en/of gedwongen wordt trekt ze eerder aan dan dat het afstoot.

Dus ja, die mannen treft ook volledige blaam, ze hadden prima kunnen weten dat het fout zat. Het kon ze niet schelen, of ze vonden het een prettig idee.
De hele setting was pervers, inderdaad.
pi_184592277
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In een louche hotel, met de pooier op de plee en een meisje dat volgens die mannen die er gebruik van maakte huilde en niet echt enthousiast overkwam?

Volledige blaam.

Zelfde in dit geval, vastgebonden, filmen voor die oom, drugs.
Echt alle lichten horen dan op rood te staan.

Vergeet niet dat de mannen die van dit soort constructies gebruik maken dat bewust opzoeken. Er zijn vele manieren om naar de hoeren te gaan zonder dat alles eromheen foute boel schreeuwt.
Dit soort ontzettend foute zaken zijn niet het eerste wat je tegenkomt als je naar hoeren gaat zoeken. Ze zoeken op jong ogend iig en in een bepaalde setting.
Dat het meisje misschien echt te jong is en/of gedwongen wordt trekt ze eerder aan dan dat het afstoot.

Dus ja, die mannen treft ook volledige blaam, ze hadden prima kunnen weten dat het fout zat. Het kon ze niet schelen, of ze vonden het een prettig idee.
ik ben blij dat ik er geen verstand van heb :)

Ik bedoelde alleen maar dat ik soms een meisje zie in de supermarkt en denk: "wow daar zou ik wel ff mee willen stoeien" (ziet er dan 18/20 uit)
dag later zie je haar een folderwijk lopen :')
  donderdag 24 januari 2019 @ 14:04:38 #83
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184592318
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In een louche hotel, met de pooier op de plee en een meisje dat volgens die mannen die er gebruik van maakte huilde en niet echt enthousiast overkwam?

Volledige blaam.

Zelfde in dit geval, vastgebonden, filmen voor die oom, drugs.
Echt alle lichten horen dan op rood te staan.

Vergeet niet dat de mannen die van dit soort constructies gebruik maken dat bewust opzoeken. Er zijn vele manieren om naar de hoeren te gaan zonder dat alles eromheen foute boel schreeuwt.
Dit soort ontzettend foute zaken zijn niet het eerste wat je tegenkomt als je naar hoeren gaat zoeken. Ze zoeken op jong ogend iig en in een bepaalde setting.
Dat het meisje misschien echt te jong is en/of gedwongen wordt trekt ze eerder aan dan dat het afstoot.

Dus ja, die mannen treft ook volledige blaam, ze hadden prima kunnen weten dat het fout zat. Het kon ze niet schelen, of ze vonden het een prettig idee.
Precies, het kost juist extra veel moeite om dit soort aanbiedingen te vinden. Daar struikel je niet zomaar over.

Wat ik in dit geval wel moet zeggen, er worden een aantal feiten genoemd, maar je weet niet zo goed welk feit bij welk geval hoorde. De oom heeft haar blijkbaar geïnstrueerd om op eigen houtje seks te hebben (want hij heeft haar ook geïnstrueerd om het zelf te filmen) en er was niet per se sprake van betaling (wat de minimumleeftijd dus ook lager maakt).

Dus ik kan me wel voorstellen dat er misschien 1 of 2 tussen zitten die inderdaad seks met haar hebben gehad in een setting, waarin het allemaal niet zo schimmig was dat de alarmbellen meteen gaan rinkelen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 14:05:00 #84
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_184592321
Godverdomme. Wat een zieke geesten. Ik hoop echt dat ze allemaal kapot gaan. Arm meisje.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 24 januari 2019 @ 14:10:06 #85
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184592414
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:02 schreef tupper het volgende:

[..]

ik ben blij dat ik er geen verstand van heb :)

Ik bedoelde alleen maar dat ik soms een meisje zie in de supermarkt en denk: "wow daar zou ik wel ff mee willen stoeien" (ziet er dan 18/20 uit)
dag later zie je haar een folderwijk lopen :')
Waar het hier om gaat is dat je er ook niet over heen zou moeten gaan als je wel denkt dat ze 18+ zijn. Ook dan is zo'n setting foute boel.

Dat kan en mag je niet vergelijken met een leuke meid die je op straat tegen komt.
De mannen die dit doen zoeken bewust op en jong ogend (als ze al niet gaan voor echt te jong) en een hele foute setting. Doen daar echt moeite voor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184592898
Nekschot.. Verder niet over lullen
pi_184593453
rtvnoor twitterde op donderdag 24-01-2019 om 14:39:18 Advocaat hoopt dat de verdachte wordt ontslagen van alle rechtsvervolging. Onder andere vanwege het feit dat de verdachte in een asielprocedure zit #zedenzaak #rtvnoord reageer retweet
Kansrijk pleidooi van de advocaat, weten we inmiddels uit ervaring....
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 15:08:08 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184593478
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
rtvnoor twitterde op donderdag 24-01-2019 om 14:39:18 Advocaat hoopt dat de verdachte wordt ontslagen van alle rechtsvervolging. Onder andere vanwege het feit dat de verdachte in een asielprocedure zit #zedenzaak #rtvnoord reageer retweet
Kansrijk pleidooi van de advocaat, weten we inmiddels uit ervaring....
Die tweet mag wel in de OP .....
pi_184593604
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
rtvnoor twitterde op donderdag 24-01-2019 om 14:39:18 Advocaat hoopt dat de verdachte wordt ontslagen van alle rechtsvervolging. Onder andere vanwege het feit dat de verdachte in een asielprocedure zit #zedenzaak #rtvnoord reageer retweet
Kansrijk pleidooi van de advocaat, weten we inmiddels uit ervaring....
Man man man, maar ja met deze rechters in het land zou het mij niet verbazen dat hij er met een lichte straf vanaf komt. Anders komt die asielaanvraag in gevaar.

Voor de schuimbekkers, even lezen.

Compositie tekening van de monsters:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arm meisje, die gasten moesten ze levenslang opsluiten. Die meid is kapot voor het leven, honderden keren verkracht, dan ben je gewoon af en heb je niets meer te zoeken in deze samenleving, weg met dat gespuis.
  donderdag 24 januari 2019 @ 15:19:53 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184593690
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
rtvnoor twitterde op donderdag 24-01-2019 om 14:39:18 Advocaat hoopt dat de verdachte wordt ontslagen van alle rechtsvervolging. Onder andere vanwege het feit dat de verdachte in een asielprocedure zit #zedenzaak #rtvnoord reageer retweet
Kansrijk pleidooi van de advocaat, weten we inmiddels uit ervaring....
Ja als je midden in een asielprocedure zit heb je het toch al zo zwaar. Zo iemand aanklagen voor verkrachting is dan nodeloos gemeen. Die vrouw komt er wel weer bovenop. :')
pi_184594485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja als je midden in een asielprocedure zit heb je het toch al zo zwaar. Zo iemand aanklagen voor verkrachting is dan nodeloos gemeen. Die vrouw komt er wel weer bovenop. :')
De advocaat doet gewoon zijn werk. Als hier naar geluisterd wordt, dan is dat een fout binnen het rechtssysteem.
pi_184594778
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De advocaat doet gewoon zijn werk. Als hier naar geluisterd wordt, dan is dat een fout binnen het rechtssysteem.
https://www.ad.nl/binnenl(...)rkrachting~a9b5ac10/
pi_184595101
Tijd om de worsten door te snijden. In plakjes weliswaar zoals ze bij de slager doen. Mm by mm.
pi_184595460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Man man man, maar ja met deze rechters in het land zou het mij niet verbazen dat hij er met een lichte straf vanaf komt. Anders komt die asielaanvraag in gevaar.

Voor de schuimbekkers, even lezen.

Compositie tekening van de monsters:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arm meisje, die gasten moesten ze levenslang opsluiten. Die meid is kapot voor het leven, honderden keren verkracht, dan ben je gewoon af en heb je niets meer te zoeken in deze samenleving, weg met dat gespuis.
Het grootste monster van allemaal is en blijft natuurlijk de oom van het meisje, die dit allemaal regelde. Hij schijnt zelfs bewust naar donkere mannen te hebben gezocht. Niet dat dat deze mannen vrijpleit, maar het zegt iets over de zieke geest van die oom.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 24 januari 2019 @ 17:16:44 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_184595836
Een van de weinige vlakken waarin de VS het beter doet dan wij. Deze gasten hadden daar gewoon 25 to life gekregen voor zoiets.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_184596124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:17 schreef tupper het volgende:

[..]

dat vind ik nu ook zo'n zaak waar je je kunt afvragen hoeveel blaam de "daders" hebben. een meisje van 16 kan er als 18 uit zien. En volgensmij toont een prostituee niet snel even haar ID.
Wat dacht je van verdachte omstandigheden?
pi_184596179
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:43 schreef tupper het volgende:

[..]

ik heb ooit iemand zo hard geslagen dat die met de ambulance moest worden afgevoerd en waarbij ik dacht dat hij dood was. Enige waar ik mij zorgen om maakte was dat ik gepakt en de bak in zou moeten. achteraf was ws alleen zijn kaak gebroken en een zware hersenschudding.
dat was vanwege dat een kerel een vriendin aanrande.
Ik heb er dus geen moeite mee om een beest te vermoorden. Alleen de truc is om het zo te doen dat je niet gepakt word
Stoer. Kusje voor je verhaal.
pi_184596220
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:51 schreef tupper het volgende:

[..]

omdat als je als dierbare zelf het recht in handen neemt je zwaarder word gestraft dan de dader.

https://nos.nl/artikel/22(...)ter-mishandelde.html

deze man pakt probleem zelf aan. Maar hij moest het aan de politie en justitie over laten.

en zo werkt justitie/politie:
https://nos.nl/artikel/22(...)k-over-stalking.html
Die man had rozen en chocolade gestuurd en was half dood geslagen. Net ff wat anders dan de feiten hier, denk je niet?
pi_184596313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Een van de weinige vlakken waarin de VS het beter doet dan wij. Deze gasten hadden daar gewoon 25 to life gekregen voor zoiets.
Nee hoor. 97% van de verkrachtingszaken in de VS blijft zonder straf.
  donderdag 24 januari 2019 @ 17:43:20 #100
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184596378
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Een van de weinige vlakken waarin de VS het beter doet dan wij. Deze gasten hadden daar gewoon 25 to life gekregen voor zoiets.
Definieer ‘beter’.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')