abonnement Unibet Coolblue
pi_184698531
Misschien reageer jij op die opmerkingen op zo'n manier wat voor hen grappig is. Het brengt sowieso wat teweeg bij jou, anders zou jij hier ook geen topic over maken. Maar zijn ze er zich niet van bewust dat jij er serieus mee zit.

Het kan zijn dat jij een ietwat apart gezicht hebt. Wat dan wil zeggen dat je er niet plain uitziet. Maar dat hoeft zeker niet te betekenen dat mensen jou zien als lelijk.

Het tegenovergestelde kan ook waar zijn, dat jij in vergelijking tot de rest van die groep er juist beter uitziet. En meer sjans krijgt van de vrouwen dan zij. Het hoeft niet persé jaloezie te zijn - meer projectie waar ze zich zelf misschien totaal niet bewust van zijn.

Als je echt heel lelijk zou zijn, krijg je dat soort opmerkingen sowieso niet. Dan zou er tegen jou helemaal niks gezegd worden over jouw uiterlijk, hooguit van die vage opmerkingen als "je bent goed zoals je bent". Maar achter jouw rug om wordt er wel behoorlijk geroddeld.

Als je echt wilt weten of je knap of lelijk bent, post dan maar een foto hier. Of via de PM ofzo. Meningen zijn subjectief natuurlijk, maar dan wil ik 100% eerlijk zeggen wat ik ervan vind. Ik ga je dan niet afbranden, maar als ik bijvoorbeeld vind dat je wat te dik bent en er beter uit zou zien na een poosje sportschool, zeg ik dat wel.

Je krijgt dan van iedereen een ander antwoord, want iedereen vindt wat anders. De mening van een ander is alleen belangrijk als het matcht met jouw eigen beleving. Dan bedoel ik niet welke mening jouw het beste of het slechtste gevoel geeft, maar wat het meest overeenkomt met hoe jij objectief naar jezelf kijkt.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 19:58:30 #77
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184698961
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Misschien reageer jij op die opmerkingen op zo'n manier wat voor hen grappig is. Het brengt sowieso wat teweeg bij jou, anders zou jij hier ook geen topic over maken. Maar zijn ze er zich niet van bewust dat jij er serieus mee zit.

Het kan zijn dat jij een ietwat apart gezicht hebt. Wat dan wil zeggen dat je er niet plain uitziet. Maar dat hoeft zeker niet te betekenen dat mensen jou zien als lelijk.

Het tegenovergestelde kan ook waar zijn, dat jij in vergelijking tot de rest van die groep er juist beter uitziet. En meer sjans krijgt van de vrouwen dan zij. Het hoeft niet persé jaloezie te zijn - meer projectie waar ze zich zelf misschien totaal niet bewust van zijn.

Als je echt heel lelijk zou zijn, krijg je dat soort opmerkingen sowieso niet. Dan zou er tegen jou helemaal niks gezegd worden over jouw uiterlijk, hooguit van die vage opmerkingen als "je bent goed zoals je bent". Maar achter jouw rug om wordt er wel behoorlijk geroddeld.

Als je echt wilt weten of je knap of lelijk bent, post dan maar een foto hier. Of via de PM ofzo. Meningen zijn subjectief natuurlijk, maar dan wil ik 100% eerlijk zeggen wat ik ervan vind. Ik ga je dan niet afbranden, maar als ik bijvoorbeeld vind dat je wat te dik bent en er beter uit zou zien na een poosje sportschool, zeg ik dat wel.

Je krijgt dan van iedereen een ander antwoord, want iedereen vindt wat anders. De mening van een ander is alleen belangrijk als het matcht met jouw eigen beleving. Dan bedoel ik niet welke mening jouw het beste of het slechtste gevoel geeft, maar wat het meest overeenkomt met hoe jij objectief naar jezelf kijkt.
Hier openbaar zo... hoppa even een foto posten lijkt mij niet zo verstandig he. :') Dan kan hij dat beter via de PM doen ofzo.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184699283
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:20 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat denk je zelf, zo'n oude zak als ik?
Ach, leeftijd is maar een getal Sigaarmans :7
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184700134
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:58 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hier openbaar zo... hoppa even een foto posten lijkt mij niet zo verstandig he. :') Dan kan hij dat beter via de PM doen ofzo.
Zoveel mensen plaatsen foto's van zichzelf op internet. Op Facebook ofzo. Vanaf de eerste dag dat je internet hebt, is je privacy sowieso al verneukt.

Ik snap het wel hoor dat hij geen foto's wilt plaatsen. Ik zou het in zijn situatie ook niet durven denk ik. Toch is angst een slechte raadgever. De kans dat het plaatsen van foto's hem problemen geeft, is erg klein. De kans dat er reacties komen waardoor hij zich beter voelt (het zal best wel meevallen met die vermeende lelijkheid) en constructieve tips krijgt, lijkt mij erg groot.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:02:49 #80
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184700160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Zoveel mensen plaatsen foto's van zichzelf op internet. Op Facebook ofzo. Vanaf de eerste dag dat je internet hebt, is je privacy sowieso al verneukt.

Ik snap het wel hoor dat hij geen foto's wilt plaatsen. Ik zou het in zijn situatie ook niet durven denk ik. Toch is angst een slechte raadgever. De kans dat het plaatsen van foto's hem problemen geeft, is erg klein. De kans dat er reacties komen waardoor hij zich beter voelt (het zal best wel meevallen met die vermeende lelijkheid) en constructieve tips krijgt, lijkt mij erg groot.
Zitten we nu op facebook dan? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184719115
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 04:32 schreef Jordy-B het volgende:
Beetje rare uitingen in een vriendengroep.
pi_184719120
Zonder foto kunnen we niet oordelen
  zondag 17 februari 2019 @ 17:51:29 #83
481733 LisaLubbers
Spookje en Moes 🐱&
pi_185067800
Wel heel naar voor je dat ze jou zo onzeker maken, het ligt niet aan jou, maar aan hen! Je zou misschien kunnen zeggen dat het je onzeker maakt, ik duim voor je!
  zondag 17 februari 2019 @ 19:06:31 #84
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_185069703
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

In een mannen vriendengroep, zeker als hun vrouwen er niet bij zijn, worden de meest verschrikkelijke dingen gezegd. En niemand meent er een reet van. Andersom, vrouwen onderling, worden de meest prachtige dingen gezegd. Ook daar meent niemand er een reet van.
Klopt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_185069800
Als je heel lelijk bent zouden je vrienden deze opmerkingen niet maken. Ze maken deze grappen omdat je boven de treshold zit waaronder het echt lullig zou zijn om deze opmerkingen wel te maken.

Dus er zijn 2 opties:
- Of je vrienden zijn geen vrienden en hebben een hekel aan je en willen je écht kwetsen
- Of je bent niet lelijk en je vrienden hebben gewoon ouwe-jongens-krentenbrood-lol onder elkaar
pi_185071133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Zoveel mensen plaatsen foto's van zichzelf op internet. Op Facebook ofzo. Vanaf de eerste dag dat je internet hebt, is je privacy sowieso al verneukt.

Ik snap het wel hoor dat hij geen foto's wilt plaatsen. Ik zou het in zijn situatie ook niet durven denk ik. Toch is angst een slechte raadgever. De kans dat het plaatsen van foto's hem problemen geeft, is erg klein. De kans dat er reacties komen waardoor hij zich beter voelt (het zal best wel meevallen met die vermeende lelijkheid) en constructieve tips krijgt, lijkt mij erg groot.
Op Facebook staan normaal gesproken niet je hersenspinsels die je met niemand, behalve je dagboek, deelt.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_185074557
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:09 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Op Facebook staan normaal gesproken niet je hersenspinsels die je met niemand, behalve je dagboek, deelt.
Heel veel mensen plaatsen wel hun hersenspinsels op Feesboek. Er ontstaan zoveel ruzies en leed daardoor.

En later vragen ze zich af "Goh, hoe kan men dit soort dingen allemaal van mij te weten te komen :? :? "

:')
pi_185127646
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Heel veel mensen plaatsen wel hun hersenspinsels op Feesboek. Er ontstaan zoveel ruzies en leed daardoor.

En later vragen ze zich af "Goh, hoe kan men dit soort dingen allemaal van mij te weten te komen :? :? "

:')
Maar men schrijft nog altijd niet dit soort dingen over zichzelf op Facebook.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_185127769
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:39 schreef pokkerdepok het volgende:
zoek andere vrienden, ze vinden kennelijk dat jij het pispaaltje bent. of sla er een op zn bek, en zeg dan dat hij nu nog veel lelijker is dan jij.

niks van aantrekken kan natuurlijk ook, maar dit soort shit hoef je niet te pikken. zoek mensen die je beter maken, niet slechter.
_O-
  woensdag 20 februari 2019 @ 17:05:21 #90
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185128584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:01 schreef alexlefou het volgende:
Zonder foto kunnen we niet oordelen
^
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185128953
Leuke vrienden.
Eens kijken
pi_185137047
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:26 schreef Maharski het volgende:
Leuke vrienden.
Hahahaha ja verschrikkelijk
pi_185203139
Foto plaatsen en dan "beoordeeld" worden?

Triest
pi_185203362
Ik noem vrienden ook wel eens 'Dikke/Dikzak', terwijl dat allemaal wel meevalt. Niet zo zwaar aan tillen. Tenzij je echt lelijk bent. Dan wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')