abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184582439
registreer om deze reclame te verbergen
Ebru Umar roept op tot sterilisatie illegalen. Er is hier heel veel ophef over op twitter. Veel mensen gecen aan dat ze oproept tot Nazi praktijken en oorlogs misdaden.

PeterRdeV twitterde op woensdag 23-01-2019 om 19:57:48 Ebru Umar schrijft dat je ongewenste asielzoekers 'verplicht moet steriliseren... hoe moeilijk kan het zijn?' Iemand die dat durft te schrijven moet je verplicht onder psychiatrische behandeling stellen. Hoe moeilijk kan het zijn?https://t.co/WL4X3ooyc3 reageer retweet
Het gaat om dit artikel.

ASIELADVOCATEN ZIJN NSB’ERS

Over de rug van de belastingbetaler (Hierrr met die klimaatcenten!) (O nee, toch niet! #VVD) en asielkindertjes (RAUS!) (O nee, toch niet! #CDA), hebben Rutte en co de aftrap voor de verkiezingsretoriek gegeven. En Nederlandse media doen keurig wat van ze verwacht wordt: de propaganda verspreiden. Ondertussen worden Nederlandse kinderen uitgezet naar een land waar ze nog nooit geweest zijn, en simpelweg niet horen.

Asielouders zijn fout, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar dat onze asielwet ng fouter is, is zo klaar als een klontje. Mensen die hier niet horen, moet je meteen uitzetten. Daar hoef je geen gezinsvorming voor af te wachten. Mensen die hier niet horen en toch mogen blijven in afwachting van hun procedure, moet je verplicht steriliseren. Mensen die hier niet horen en toch zwanger raken, dienen onmiddellijk uitgezet te worden. Vermijd het leed dat kinderen krijgen heet. Hoe moeilijk kan het zijn? Kinderen wegsturen die hier geboren en getogen zijn, die niet beter weten dan dat Nederland hun land is en die heg noch steg kennen, laat staan de taal van elders spreken, is meer dan kindermishandeling. Het is puur sadisme. Het Nederlandse systeem faalt, pak dt aan. Zorg dat schrijnende gevallen zich niet ontwikkelen, zorg dat kinderen niet geboren worden, zorg voor flitsprocedures als het om asiel gaat. Gooi die mensen er aan het begin meteen uit, voordat ze aarden. Maar ja, symptomen bestrijden is altijd makkelijker geweest.

Elke Nederlandse multinational die expats uitzendt naar het buitenland en ook onze overheid die diplomaten uitzendt, weet: niet langer dan vijf jaar. Na vijf jaar raak je geworteld en wordt terugkeer voor zowel de werknemer als zijn gezin met kinderen bemoeilijkt. Waar bedrijven zich keurig aan deze regel n wetenschap houden, en ook onze overheid Nederlanders terughaalt binnen deze termijn, faalt zij jaar in jaar uit buitenlanders weg te sturen uit Nederland voordat ze hier geworteld raken. Buitenlanders die, in tegenstelling tot expats, hier al helemaal niet hadden mogen zijn want asielzoekers. Onze wetgeving is fout, onze procedures zijn fout en onze asieladvocaten zijn nog fouter dan NSB’ers in de Tweede Wereldoorlog. Ze spelen met mensenlevens en verwachtingen, ze creren drama in gezinnen terwijl iedereen, zowel Nederlanders als asielzoekers, alleen maar gebaat is bij helderheid en snelle procedures. Wegwezen. En wel meteen. Niet na tien jaar en drie kinderen. Het is een wonder dat niemand die advocaten nog heeft aangeklaagd bij het Europees Hof voor de rechten van de mens.

Met verkiezingen in aantocht en politici die zich willen profileren, zijn kinderen inzet van stemmen geworden. Ga je schamen Madeleine van Toorenburg (CDA). Schaam je de ballen uit je broek, Klaas Dijkhoff (VVD). Jullie doen dit niet voor Nederland. Jullie doen dit in jullie zucht naar macht en pluche. Om geen stemmen te verliezen aan de PVV. Ik mag lijen dat half Nederland straks op Geert (PVV) en zijn team stemt. En die andere helft op Thierry (FvD). Hun verkiezingsretoriek is tenminste constant.

https://www.metronieuws.n(...)dvocaten-zijn-nsbers

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 25-01-2019 16:03:44 ]
pi_184582545
Asiel kunnen krijgen moet louter een niet afdwingbare gunst zijn en geen recht. Daarbij moet worden gekeken of de asielvragers bij onze cultuur passen en gemakkelijk te integreren zijn. Afgewezen is afgewezen en niet procedure op procedure stapelen. Na afwijzing opvang in uitzetcentra totdat succesvol tot uitzetting kan worden overgegaan.

Het is tijd dat onze politici eens in het belang van het land en de bevolking gaan handelen en niet in totaal in tegenspraak daarmee.

[ Bericht 16% gewijzigd door rutger05 op 23-01-2019 22:06:31 ]
pi_184582548
Peturrrr zit er meteen weer bovenop. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:14:32 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184582967
Het probleem is dat die gasten maar door blijven procederen.
Gewoon nee is nee , geen hoger beroep mogelijk
Aan de andere kant kunnen asielzoekers gewoon worden uitgezet in afwachten tot
Ik ben inmiddels overleden
pi_184583268
Dom plan en een te grote inbreuk op de lichamelijke integriteit. Dom rechts noem ik dit. Er zijn zoveel betere en subtielere mogelijkheden.

Illegaliteit strafbaar, net als behulpzaamheid aan illegalen. Recht op rechtsbijstand bij een 2e procedure afpakken(is mogelijk op grond van EU-wetgeving) etc. Ohja, gewoon op straat knikkeren. Ook als er kinderen in het spel zijn. En ja, ook dit mag van EU-wetgeving.
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:30:56 #6
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_184583414
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:00 schreef Hathor het volgende:
Ik ben een Nikon :-)
pi_184583491
quote:
Volgende week zit hij wr bij Jensen :')
  Spellchecker woensdag 23 januari 2019 @ 22:34:54 #8
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_184583494
We zijn knettergek geworden!!!!
**hare scherpigheid*binge-checker** O0O ^^ die achterlichten!! :o ^^
pi_184583613
Sterilisatie hoeft niet. Gewoon de asielindustrie inperken en veel effectiever het land uitzetten (desnoods op een eiland).
  woensdag 23 januari 2019 @ 23:41:11 #10
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184584880
Zegt de buitenlander zelf. |:(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 23 januari 2019 @ 23:48:42 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184585014
Kunnen ze die Ebru niet gewoon weer even aan Erdogan teruggeven? Volgens mij past ze veel beter in dat soort regimes.
  winnaar ONZ verkiezingen 2018 woensdag 23 januari 2019 @ 23:59:30 #12
479089 wollah
Jwz
pi_184585202
Peter R _O_
WL
pi_184585246
Ik ben het eens met de mening die Peter Rrrrrr niet aandraagt. (topic niet gelezen)
  donderdag 24 januari 2019 @ 00:39:19 #14
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_184585630
Prima plan. Nu komen ze binnen zonder uitzicht op verblijf, blijven rekken en procederen en poepen ondertussen wat kinderen uit. Moeten ze uiteindelijk het land uit dan is het ´Ja, maar de kinderen´ en ´De kinderen kunnen de taal niet spreken van waar ze naar toe moeten en gaan hier naar school!´.

Dan komen hier weer van dit kutacties met schoolkinderen en hun maatschappelijk betrokken kutouders, die uiteraard Hart van Nederland hebben gebeld zodat die makkelijk kunnen scoren.

Zoals nu ook met dat ´kerkasiel´. Die kerkelijke organisatie gaat in tegen de wet. Onbegrijpelijk dat er nog geen AT naar binnen is gestormd die de boel niet onder schot uitzet.
The more debt, the better
pi_184586106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:41 schreef _--_ het volgende:
Zegt de buitenlander zelf. |:(
:')
pi_184586145
Eenieder die PeterRdeV volgt zou tot sterilisatie verplicht moeten worden.
”Hun geest zit gevangen in hun goede geweten. De domheid van de goeden is ondoorgrondelijk schrander. Maar dat is de waarheid: de goeden moeten farizeers zijn – ze hebben geen keuze.” - F.N.
pi_184586424
Ebru Umar. :')
Een aantal jaar geleden zag je haar bijna elke dag op tv. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184586451
Ja, asielzoekers vergelijken met expats. :')

Jezus, wtf....

(ja. Ok de NL overheid maakt zich wel moeilijk, maarja, iets met 'volgende verkiezingen ' ofzo...
  donderdag 24 januari 2019 @ 06:46:07 #19
148813 Vader_Aardbei
Wij hebben mammoeten gevloerd!
pi_184586792
Ik vond Ebru altijd een leuk mens, maar dit is wel extreem allemaal. Volgens mij is ze door dat gedoe met Erdogan een beetje gek geworden. En het gepest door de NederTurken, en het gedwongen verhuizen...

[ Bericht 10% gewijzigd door Vader_Aardbei op 24-01-2019 07:31:03 ]
pi_184586808
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vond Ebru altijd een leuk mens, maar dit is wel extreem allemaal. Volgens mij is ze door dat gedoe met Erdogan een beetje gek geworden.
want snel kinderen nemen is geen veel gebruikt chanteermiddel om papieren te krijgen.

Je kunt de vrouwen ook de prikpil geven.
  donderdag 24 januari 2019 @ 06:52:02 #21
148813 Vader_Aardbei
pi_184586815
quote:
Die ruikt weer een kans om heerlijk te deugen. Laaghangend fruit.

Die dame is getraumatiseerd. Ik vraag mij eerder af waarom Metro dit soort "voorstellen" publiceert.
  donderdag 24 januari 2019 @ 06:52:46 #22
148813 Vader_Aardbei
pi_184586818
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:49 schreef 1114 het volgende:

[..]

want snel kinderen nemen is geen veel gebruikt chanteermiddel om papieren te krijgen.

Je kunt de vrouwen ook de prikpil geven.
Ik ben geen fan van het anchorbaby gebeuren maar mensen steriliseren kan niet.
pi_184587041
Verplicht steriliseren is bullshit inderdaad. Maar haar punt is vooral dat het allemaal te lang duurt en dat de problemen in de kiem gesmoord moeten worden want gewortelde kinderen die het land uitgezet worden is het ergste wat er is (meer dan kindermishandeling, puur sadisme). Dat laatste ben ik totaal niet met haar eens. Jaarlijks emigreren er talloze kinderen met hun ouders mee naar het buitenland en dat gaat prima. Ik heb ook weleens medelijden met kinderen in het programma Ik Vertrek maar de meesten aarden, soms met en soms zonder aanpassingsperiode, prima in het nieuwe land.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184587438
Ebru Umar. :')
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
pi_184587483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Verplicht steriliseren is bullshit inderdaad. Maar haar punt is vooral dat het allemaal te lang duurt en dat de problemen in de kiem gesmoord moeten worden want gewortelde kinderen die het land uitgezet worden is het ergste wat er is (meer dan kindermishandeling, puur sadisme). Dat laatste ben ik totaal niet met haar eens. Jaarlijks emigreren er talloze kinderen met hun ouders mee naar het buitenland en dat gaat prima. Ik heb ook weleens medelijden met kinderen in het programma Ik Vertrek maar de meesten aarden, soms met en soms zonder aanpassingsperiode, prima in het nieuwe land.
precies. Goede column, prikkelt om het punt duidelijk te maken, zoals een goede column betaamt. Maar mensen die het letterlijk nemen :')
There are only 151 Pokmon.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')