abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184583222
Breaking:
Ik kom niet op de cheesmiet.
Hele week(end) zat al heel vol (met leuks) en dacht nog even dat het er wel bij zou kunnen, maar weet eigenlijk nu al dat dat geen verstandige keuze is for me.
Dus graag volgende miet weer nieuwe kansen *O*
pi_184583235
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

Pcies. Maar dat van de depressie en uiteindelijk toch een ander beroep (hoewel ook in een ziekenhuis) was me dusontgaan.
Ik geloof dat ik er tijdens mijn depressie ook nooit op fok over heb geschreven. Pas later. Tijdens heb ik me bijna alleen maar in bed verstopt :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583252
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 21:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan ben je vast blij dat je niet tegelijk met die goede medekandidaat op gesprek hoeft te komen. Dat overkwam een vriend van mij :X Moesten ze naast elkaar zittend uitleggen waarom zij beter voor de functie zouden zijn dan de andere kandidaat 8)7 (dit was ronde 4 of zo van de hele sollicitatieprocedure). Hij heeft de baan gekregen trouwens.
Huh dit klinkt weird en zeer ongemakkelijk zeg :o
pi_184583267
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik er tijdens mijn depressie ook nooit op fok over heb geschreven. Pas later. Tijdens heb ik me bijna alleen maar in bed verstopt :@
Weg met die :@ joh!
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583298
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Breaking:
Ik kom niet op de cheesmiet.
Hele week(end) zat al heel vol (met leuks) en dacht nog even dat het er wel bij zou kunnen, maar weet eigenlijk nu al dat dat geen verstandige keuze is for me.
Dus graag volgende miet weer nieuwe kansen *O*
Ja snotver. Geen Krea > geen Bloes.
:7
Nou ja. Meer kaasch voor ons!
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:27:00 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184583301
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, als een tweede beeb zich aandient ga ik de komende jaren überhaupt niet aan de slag!

Maar ben voorlopig nog steeds Koos Cyclusloos, dus dat schiet niet op! :)
Geen verstand van, maar klinkt als lang -O-
Beter begint het snel weer!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:28:32 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184583342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik er tijdens mijn depressie ook nooit op fok over heb geschreven. Pas later. Tijdens heb ik me bijna alleen maar in bed verstopt :@
Logisch toch? Dat is wat een depressie met je doet. Fijn dat dat voorbij is 😙
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184583389
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Logisch toch? Dat is wat een depressie met je doet. Fijn dat dat voorbij is 😙
Ik krijg het al spaans benauwd bij de gedachte alleen al dat nog een keer te moeten doorstaan :X Dus laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Ik wens het ook niemand anders toe. En ik heb begrip gekregen voor mensen die zelfmoord plegen nadat ze jaar in jaar uit is verteld dat de depressie tijdelijk is en dan blijkt dat niet zo te zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:30:41 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184583408
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb zo veel advies en steun nodig nu. Gesolliciteerd voor een functie die echt wat voor me is maar een geduchte tegenstander/medekandidaat. Geen idee hoe me voor te bereiden op het gesprek. Uitgebreide plannen maken en kunnen presenteren voir de functie (is een nwe functie) of go with the flow en wel zien waar ze mee komen..
In het verleden gaf in nog wel wat trainingen op dat gebied en coachte ik mensen daarin. Heb dat ook wel gedaan met wat mensen van Fok!. Maar ben er nu al zo lang uit dat ik het niet meer verstandig vind om te doen. Wil incidenteel nog wel eens schriftelijk naar CV's en motivatiebrieven van mensen kijken en daar wat commentaar op geven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184583411
Je hebt nu ook een superleuke baan Isa, of zou je nog wel eens iets anders willen?

Wij hebben vandaag onze 'nieuwe' actuele uitgebreide goed kloppende functieomschrijving die door het 'functiehuis' is gemaakt gekregen. (niet dat we er verder maar een schaaltje mee opschieten)
Best een leuke baan als je het zo lees :+
pi_184583412
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen verstand van, maar klinkt als lang -O-
Beter begint het snel weer!
Mwah, maakt me niet zoveel uit hoor. Het loopt zoals het loopt, leuker dan die ene die ik nou al heb kan een volgende toch on-mo-ge-lijk worden. 8-) We zien wel ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583429
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef minilot het volgende:

Ja snotver. Geen Krea > geen Bloes.
:7

Valt het op ja :@
pi_184583433
Wat zijn er trouwens veel mensen om me heen, oa dus op FOK die van baan willen veranderen of van baan gaan veranderen! Je merkt toch wel dat het beter gaat met de werkgelegenheid. Er is weer keus en aanbod. Dat vind ik mooi :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:32:38 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184583452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik krijg het al spaans benauwd bij de gedachte alleen al dat nog een keer te moeten doorstaan :X Dus laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Ik wens het ook niemand anders toe. En ik heb begrip gekregen voor mensen die zelfmoord plegen nadat ze jaar in jaar uit is verteld dat de depressie tijdelijk is en dan blijkt dat niet zo te zijn
Ik heb het ook meegemaakt. Je wenst het idd niemand toe.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:33:55 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184583474
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:30 schreef golfer het volgende:

[..]

In het verleden gaf in nog wel wat trainingen op dat gebied en coachte ik mensen daarin. Heb dat ook wel gedaan met wat mensen van Fok!. Maar ben er nu al zo lang uit dat ik het niet meer verstandig vind om te doen. Wil incidenteel nog wel eens schriftelijk naar CV's en motivatiebrieven van mensen kijken en daar wat commentaar op geven.
Die fase zijn we al voorbij, maar dank!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184583478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik krijg het al spaans benauwd bij de gedachte alleen al dat nog een keer te moeten doorstaan :X Dus laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Ik wens het ook niemand anders toe. En ik heb begrip gekregen voor mensen die zelfmoord plegen nadat ze jaar in jaar uit is verteld dat de depressie tijdelijk is en dan blijkt dat niet zo te zijn
Inderdaad alle begrip voor. Ik kan me op persoonlijk vlak als permanent hypomanisch type niet inleveren in hoe het voelt, maar het van dichtbij genoeg gezien.
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583496
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt nu ook een superleuke baan Isa, of zou je nog wel eens iets anders willen?

Wij hebben vandaag onze 'nieuwe' actuele uitgebreide goed kloppende functieomschrijving die door het 'functiehuis' is gemaakt gekregen. (niet dat we er verder maar een schaaltje mee opschieten)
Best een leuke baan als je het zo lees :+
Nou, eigenlijk vindt vooral (komt ie weer!) 'mijn omgeving' dat ik iets anders zou moeten gaan doen. Terwijl ik mijn baan reuze leuk vind en het levert geen tot nauwelijks stress en gedoe op. Ik kreeg afgelopen maand nog een baan aangeboden omdat ik hier toch niet op mijn niveau zat. Maar de baan die me werd aangeboden geeft wel stress en gedoe en verdient niet eens heel veel beter :X (komt ook omdat ik nu bijna alleen 's nachts werk natuurlijk).

Leuk hè, die veranderende functiebeschrijvingen waar geen andere loonschaal aan zit :D Ik heb overigens volgens andere mensen ook een leuke baan. We zoeken een collega voor 20 uur in de week. Meer dan 700 sollicitanten om uit te kiezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583500
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Valt het op ja :@
Beetje. Ik ging ook al bijna afzeggen, maar kaas. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583537
Wow Isa, zevenhonderd!
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583612
Aaargh! :D Een meisje waar ik ooit stikverliefd op was is inmiddels getrouwd en staat op het punt te verhuizen en de verhuizing indachtig is ze al haar paperassen van ooit aan het uitzoeken en opruimen. Krijg ik via Whatsapp inenen een tamelijk intense brief in mijn eigen handschrift doorgestuurd, van iets van vijftien jaar geleden. Wat gênant om terug te lezen! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583625
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk vindt vooral (komt ie weer!) 'mijn omgeving' dat ik iets anders zou moeten gaan doen. Terwijl ik mijn baan reuze leuk vind en het levert geen tot nauwelijks stress en gedoe op. Ik kreeg afgelopen maand nog een baan aangeboden omdat ik hier toch niet op mijn niveau zat. Maar de baan die me werd aangeboden geeft wel stress en gedoe en verdient niet eens heel veel beter :X (komt ook omdat ik nu bijna alleen 's nachts werk natuurlijk).

Leuk hè, die veranderende functiebeschrijvingen waar geen andere loonschaal aan zit :D Ik heb overigens volgens andere mensen ook een leuke baan. We zoeken een collega voor 20 uur in de week. Meer dan 700 sollicitanten om uit te kiezen.
:W Omgeving :(
Wie zijn dat? En waar bemoeien ze zich mee :{w

Ja, bij ons ook hoor, stapels sollicitatie brieven, niet om door te komen!

Als ik mijn functie 20 jaar geleden had gelezen, had ik allang afgehaakt. 'Dat kan ik allemaal toch niet'. Stagiares schrikken zich ook vaak een hoedje als ze eenmaal meedraaien. 'Wat druk!!!' Wat veel!! Alles tegelijk!!! Het gaat hier alle kanten op!!! :o :o
Je ziet al snel of iemand hier geschikt voor is of niet :+
pi_184583626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:40 schreef minilot het volgende:
Hehe, een meisje waar ik ooit stikverliefd op was is inmiddels getrouwd en staat op het punt te verhuizen en de verhuizing indachtig is ze al haar paperassen van ooit aan het uitzoeken en opruimen. Krijg ik via Whatsapp inenen een tamelijk intense brief in mijn eigen handschrift doorgestuurd, van iets van vijftien jaar geleden. Wat gênant om terug te lezen! :D
:D oh dear.

Het waren je hormonen :Y Die kan je in zo'n situatie altijd de schuld geven ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583642
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:40 schreef minilot het volgende:
Aaargh! :D Een meisje waar ik ooit stikverliefd op was is inmiddels getrouwd en staat op het punt te verhuizen en de verhuizing indachtig is ze al haar paperassen van ooit aan het uitzoeken en opruimen. Krijg ik via Whatsapp inenen een tamelijk intense brief in mijn eigen handschrift doorgestuurd, van iets van vijftien jaar geleden. Wat gênant om terug te lezen! :D
Pics! :D
pi_184583675
ok, even voor minilot en dan kunnen jullie meedenken.

Ik hoor al weken lang een zacht gebonk. In een bepaald ritme. Op willekeurige momenten op de dag. Soms uren achter elkaar. En dan weer uren stil. Het is echt een boem boem boem...bóem. Ritme. Steeds hetzelfde, Komt van boven of schuin boven. Het klinkt een beetje als een kind dat rond rent. Maar dan maar een paar stapjes. En abrupt stopt. En dan nog een luider stapje doet. Het klinkt niet als de bas van muziek of zo of als een wasmachine oid. Het was er voorheen echt nooit en ik woon hier al jaren.

En nu heeft mijn fantasierijke hoofd er van gemaakt dat misschien iemand is opgesloten en een soort sos probeert te bonken. Dus :7 Iemand een meer logische verklaring?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583682
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D oh dear.

Het waren je hormonen :Y Die kan je in zo'n situatie altijd de schuld geven ;)
Ja, of ze had het lekker voor zichzelf gehouden en er met haar vrouw smakelijk om gelachen! :{w :')
Zij bleek indertijd overigens minstens zo verliefd, maar gedoe en issues en afstand en toch vooral helemaal in de soep gelopen. Oh well. :)
Nu nostalgisch!
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583712
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Pics! :D
Hell no! Dat kan mijn coole reputatie niet aan. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583723
Een huisdier met een obsessie?
Iets veranderd in de verwarmingsbuizen? (Er zit een klopgeest in de CV-buizen bij m'n ouders :P )
Een raam/deur die klappert?
pi_184583747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:45 schreef Isabeau het volgende:
ok, even voor minilot en dan kunnen jullie meedenken.

Ik hoor al weken lang een zacht gebonk. In een bepaald ritme. Op willekeurige momenten op de dag. Soms uren achter elkaar. En dan weer uren stil. Het is echt een boem boem boem...bóem. Ritme. Steeds hetzelfde, Komt van boven of schuin boven. Het klinkt een beetje als een kind dat rond rent. Maar dan maar een paar stapjes. En abrupt stopt. En dan nog een luider stapje doet. Het klinkt niet als de bas van muziek of zo of als een wasmachine oid. Het was er voorheen echt nooit en ik woon hier al jaren.

En nu heeft mijn fantasierijke hoofd er van gemaakt dat misschien iemand is opgesloten en een soort sos probeert te bonken. Dus :7 Iemand een meer logische verklaring?
:o
Jemig!

Dit vergt een geluidsopname!
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:48:41 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184583750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk vindt vooral (komt ie weer!) 'mijn omgeving' dat ik iets anders zou moeten gaan doen. Terwijl ik mijn baan reuze leuk vind en het levert geen tot nauwelijks stress en gedoe op. Ik kreeg afgelopen maand nog een baan aangeboden omdat ik hier toch niet op mijn niveau zat. Maar de baan die me werd aangeboden geeft wel stress en gedoe en verdient niet eens heel veel beter :X (komt ook omdat ik nu bijna alleen 's nachts werk natuurlijk).

Leuk hè, die veranderende functiebeschrijvingen waar geen andere loonschaal aan zit :D Ik heb overigens volgens andere mensen ook een leuke baan. We zoeken een collega voor 20 uur in de week. Meer dan 700 sollicitanten om uit te kiezen.
Je "omgeving" kan de boom in Isa. Het is jouw leven en jouw werk :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184583764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:47 schreef Tele6 het volgende:
Een huisdier met een obsessie?
Iets veranderd in de verwarmingsbuizen? (Er zit een klopgeest in de CV-buizen bij m'n ouders :P )
Een raam/deur die klappert?
Het is wel erg regelmatig. Boem boem boem....BOEM.........boem boem boem...BOEM......boem boem boem....BOEM (etc) Maar dan gedempt. Het is ook bijna meer iets wat ik voel dan hoor. Maar goed, Jross hoort het ook, dus het zit niet in mijn hoofd :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583781
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

Je "omgeving" kan de boom in Isa. Het is jouw leven en jouw werk :*
Dat had ik al besloten :Y Al heb ik nog wel moeite met het uitleggen, want ik heb wel steeds het gevoel dat ik me moet verantwoorden, mijn baan moet verdedigen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583791
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:49 schreef Isabeau het volgende:

Het is wel erg regelmatig. Boem boem boem....BOEM.........boem boem boem...BOEM......boem boem boem....BOEM (etc) Maar dan gedempt. Het is ook bijna meer iets wat ik voel dan hoor. Maar goed, Jross hoort het ook, dus het zit niet in mijn hoofd :+
En sinds 20 seconden is het weer helemaal stil.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583804
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is wel erg regelmatig. Boem boem boem....BOEM.........boem boem boem...BOEM......boem boem boem....BOEM (etc) Maar dan gedempt. Het is ook bijna meer iets wat ik voel dan hoor. Maar goed, Jross hoort het ook, dus het zit niet in mijn hoofd :+
Jakkes! :D
In jouw schoenen was ik gaan aanbellen om te achterhalen wat het geluid is :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583815
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:51 schreef minilot het volgende:

Jakkes! :D
In jouw schoenen was ik gaan aanbellen om te achterhalen wat het geluid is :Y
Maar ik weet niet waar het vandaan komt! Er zijn 3 mogelijke huizen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583833
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ik weet niet waar het vandaan komt! Er zijn 3 mogelijke huizen :7
Drie maar! Huppetee, vragen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583850
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:52 schreef minilot het volgende:

Drie maar! Huppetee, vragen!
:D

Ik denk dat het een apparaat is. Geen idee wat voor één.

Maar nu naar bed. Een uur later dan gepland.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583857
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Drie maar! Huppetee, vragen!

..behalve als er echt iemand opgesloten zit en je door vragen verklapt dat er om hulp gebonkt wordt :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583881
Oh ja, slapen. De andere twee hier in bed zijn al sinds kwart voor negen onder zeil!
Let me see you stripped down to the bone
pi_184583882
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:54 schreef minilot het volgende:


..behalve als er echt iemand opgesloten zit en je door vragen verklapt dat er om hulp gebonkt wordt :X

:+

Ja, dit idee kwam van een horrorverhaal wat ik ooit had gelezen. Iemand hoorde een lange tijd een vaag gebonk in de verte, maar besteedde er nooit echt aandacht aan. Tot hij jaren en jaren later zijn dochter hetzelfde ritme hoort kloppen op tafel. Hij vraagt haar wat dat is, wat ze aan het doen is. En ze zegt: oh, ik ben morsecode aan het oefenen. Dit is het sos signaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:57:03 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184583893
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ik al besloten :Y Al heb ik nog wel moeite met het uitleggen, want ik heb wel steeds het gevoel dat ik me moet verantwoorden, mijn baan moet verdedigen.
Snap ik. Toch niet nodig :*
Jouw oom Henk (fictief) gaat jou ook niet omstandig uitleggen waarom hij zijn functie heeft..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184583903
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:+

Ja, dit idee kwam van een horrorverhaal wat ik ooit had gelezen. Iemand hoorde een lange tijd een vaag gebonk in de verte, maar besteedde er nooit echt aandacht aan. Tot hij jaren en jaren later zijn dochter hetzelfde ritme hoort kloppen op tafel. Hij vraagt haar wat dat is, wat ze aan het doen is. En ze zegt: oh, ik ben morsecode aan het oefenen. Dit is het sos signaal.
Meeeeh! :{ }:|
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:59:50 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184583944
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:+

Ja, dit idee kwam van een horrorverhaal wat ik ooit had gelezen. Iemand hoorde een lange tijd een vaag gebonk in de verte, maar besteedde er nooit echt aandacht aan. Tot hij jaren en jaren later zijn dochter hetzelfde ritme hoort kloppen op tafel. Hij vraagt haar wat dat is, wat ze aan het doen is. En ze zegt: oh, ik ben morsecode aan het oefenen. Dit is het sos signaal.
Brrrr
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184583963
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

Snap ik. Toch niet nodig :*
Jouw oom Henk (fictief) gaat jou ook niet omstandig uitleggen waarom hij zijn functie heeft..
Nee, maar die heeft niet 6 jaar geneeskunde gestudeerd en niemand kan zich voorstellen dat je dan niet als arts gaat werken. Want dat is een droombaan. Dokter zijn. Maar als je 's avonds in bed steeds ligt te piekeren over die lieve meneer of die super aardige mevrouw die toch echt dood gaat of dat kind wat je hebt gereanimeerd zonder resultaat, dan is die droom toch best wel een Medisch Centrum West wolkje ipv de realiteit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184583979
Jammer van de meet Bluezz!

Isa :*
Spoilers!
pi_184583986
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:57 schreef minilot het volgende:

Meeeeh! :{ }:|
Dat verhaal hielp niet mee dit gebonk als puur mechanisch te zien :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 januari 2019 @ 23:03:32 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184584034
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, maar die heeft niet 6 jaar geneeskunde gestudeerd en niemand kan zich voorstellen dat je dan niet als arts gaat werken. Want dat is een droombaan. Dokter zijn. Maar als je 's avonds in bed steeds ligt te piekeren over die lieve meneer of die super aardige mevrouw die toch echt dood gaat of dat kind wat je hebt gereanimeerd zonder resultaat, dan is die droom toch best wel een Medisch Centrum West wolkje ipv de realiteit.
Ja, en toch voel je je super in je huidige functie. Dat zou genoeg moeten zijn voor hen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184584055
@isa, kan het zijn dat iemand een nieuwe cv ketel heeft die regelmatige heel even aanspringt (doe de huidigen vaak)
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 23 januari 2019 @ 23:36:33 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184584792
Of een wasmachine of droger?

Ik hoor op dit moment de bovenbuurman snurken.. irritant,maar ook prima want dat betekent dat ie het verder nog doet.. nu maar eens naar bed..
Morgen slaapt k. weer thuis *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184584812
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:45 schreef Isabeau het volgende:
ok, even voor minilot en dan kunnen jullie meedenken.

Ik hoor al weken lang een zacht gebonk. In een bepaald ritme. Op willekeurige momenten op de dag. Soms uren achter elkaar. En dan weer uren stil. Het is echt een boem boem boem...bóem. Ritme. Steeds hetzelfde, Komt van boven of schuin boven. Het klinkt een beetje als een kind dat rond rent. Maar dan maar een paar stapjes. En abrupt stopt. En dan nog een luider stapje doet. Het klinkt niet als de bas van muziek of zo of als een wasmachine oid. Het was er voorheen echt nooit en ik woon hier al jaren.

En nu heeft mijn fantasierijke hoofd er van gemaakt dat misschien iemand is opgesloten en een soort sos probeert te bonken. Dus :7 Iemand een meer logische verklaring?
SOS is drie keer kort, drie keer kang, drie keer kort :+
pi_184585442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:00 schreef Isabeau het volgende:

Nee, maar die heeft niet 6 jaar geneeskunde gestudeerd en niemand kan zich voorstellen dat je dan niet als arts gaat werken. Want dat is een droombaan. Dokter zijn. Maar als je 's avonds in bed steeds ligt te piekeren over die lieve meneer of die super aardige mevrouw die toch echt dood gaat of dat kind wat je hebt gereanimeerd zonder resultaat, dan is die droom toch best wel een Medisch Centrum West wolkje ipv de realiteit.
Achtervolgt het je nog steeds?
Zeker de O+ Schoonfamilie O+ of nieuwe mensen die je ontmoet dan?
Rottig als je je steeds moet verdedigen.

Ik zie dat het niet altijd dé droombaan is die men zich voorstelt, ik snap je heel goed :*
pi_184585504
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ik al besloten :Y Al heb ik nog wel moeite met het uitleggen, want ik heb wel steeds het gevoel dat ik me moet verantwoorden, mijn baan moet verdedigen.
Niks van aantrekken. Men moet maar eens leren mensen te accepteren zoals ze zijn, zonder te veroordelen om bullshit redenen. En dat keuzes persoonlijk zijn.
pi_184585541
Wat heeft de VS toch juweeltjes aan namen voor kenbare punten..

“Frying Pan Shoal”
De kade in Tampa ligt aan “hooker’s point”


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 januari 2019 @ 04:31:41 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184586311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:+

Ja, dit idee kwam van een horrorverhaal wat ik ooit had gelezen. Iemand hoorde een lange tijd een vaag gebonk in de verte, maar besteedde er nooit echt aandacht aan. Tot hij jaren en jaren later zijn dochter hetzelfde ritme hoort kloppen op tafel. Hij vraagt haar wat dat is, wat ze aan het doen is. En ze zegt: oh, ik ben morsecode aan het oefenen. Dit is het sos signaal.
Mijn zus hoorde ooit zo'n soort geluid. Buurman bleek een lage toon trommel te hebben gekocht en daar nogal hetzelfde stukje steeds weer en weer mee te oefenen.
Mysterie heeft toen vrij lang geduurd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184586474
Mogguh :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 24 januari 2019 @ 05:52:22 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184586534
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 05:36 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :W
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 24 januari 2019 @ 06:04:36 #157
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184586595
Morguh..
Te vroeg wakker door schouder spierpijn. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184586694
Hoe kan ik om half negen gaan slapen en nog steeds moe wakker worden
pi_184586723
@isa: een droger met zo’n drogerbal erin?
Kwak
pi_184586999
Kut geslapen want was door en door koud en lijf deed zeer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184587003
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 00:27 schreef FranticDJ het volgende:
Wat heeft de VS toch juweeltjes aan namen voor kenbare punten..

“Frying Pan Shoal”
De kade in Tampa ligt aan “hooker’s point”


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet alleen de VS hoor. Rotterdam heeft de hoerenloper en kabouter buttplug
pi_184587034
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:35 schreef Myraela het volgende:

Dat is niet alleen de VS hoor. Rotterdam heeft de hoerenloper en kabouter buttplug
Rotterdam O+
pi_184587035
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is niet alleen de VS hoor. Rotterdam heeft de hoerenloper en kabouter buttplug
Het heeft best lang geduurd voor ik erachter was dat de Koopgoot niet écht de Koopgoot heet :@
Let me see you stripped down to the bone
pi_184587053
Hehe, Frying Pan Shoal..

:* voor de baggernachten. Hier ook knudde.
:O
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 24 januari 2019 @ 07:49:34 #165
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184587100
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn er trouwens veel mensen om me heen, oa dus op FOK die van baan willen veranderen of van baan gaan veranderen! Je merkt toch wel dat het beter gaat met de werkgelegenheid. Er is weer keus en aanbod. Dat vind ik mooi :Y
Check. Maar dan kom je er achter dat je nog steeds niet weet wat je worden wilt :o
En de woorden van een oud manager van me schieten dan altijd door mijn hoofd: "zijn jullie nu ook wel eens bang dat ze er op een dag achter komen dat je eigenlijk niets kunt" :D
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 januari 2019 @ 07:53:54 #166
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184587123
Ik dacht ik kijk even welke vitaminen ik nodig heb.

https://www.vitamine-info(...)minetest/?no_cache=1

Advies: eet meer brood, eet meer fruit, ga sporten.

:') No shit. :').
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  donderdag 24 januari 2019 @ 07:54:39 #167
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184587127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Check. Maar dan kom je er achter dat je nog steeds niet weet wat je worden wilt :o
En de woorden van een oud manager van me schieten dan altijd door mijn hoofd: "zijn jullie nu ook wel eens bang dat ze er op een dag achter komen dat je eigenlijk niets kunt" :D
Elke dag.

  Official ESF Kreviewer donderdag 24 januari 2019 @ 07:55:20 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184587131
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:34 schreef Lonaa het volgende:
Kut geslapen want was door en door koud en lijf deed zeer.
Sinds ik een winterdekbed heb van de ikea in combinatie met een sprei van de ikea, heb ik het niet meer koud. Ikea is ok. Ikea.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 januari 2019 @ 07:55:59 #169
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184587136
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:49 schreef TAV74 het volgende:
"zijn jullie nu ook wel eens bang dat ze er op een dag achter komen dat je eigenlijk niets kunt"
Elke dag. :').
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184587145
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sinds ik een winterdekbed heb van de ikea in combinatie met een sprei van de ikea, heb ik het niet meer koud. Ikea is ok. Ikea.
Het probleem is meer dat als mijn benen eenmaal koud zijn, ze niet meer warm worden. Gewoon niet. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184587365
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:53 schreef Kreator het volgende:
Sporten is zó 2018. :O

Heej, na je zo succesvol verlopen zelfgeorganiseerde NMLK-meet, ga je dat vaker doen, denk je? En heeft het NMZ(oenen) nog een kek vervolg gekregen? :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_184587373
Koffie, toast, roerei. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_184587390
Dag 24 waarop voornemen 'koffie zonder suiker' faalt. Stupide, want ik lust het prima zonder. 8)7
Even het vitaminetestje doen zo. 'Eet minder meuk!', zegt het vast. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_184587392
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:54 schreef Anthraxx het volgende:

Elke dag.

[ afbeelding ]
_O-

Het is je gelukt, in ieder geval *) Bij jou dacht ik overigens ook dat je vorige baan helemaal geweldig was. Maar als je dan al binnen een paar jaar weer naar iets anders zoekt (en vrijwillig bij de rijksoverheid gaat werken) dan zal dat ook wel geen droombaan zijn geweest :+

Zo, ik ga een half uurtje fietsen. Met mijn skibroek aan. Mooi dat ik het niet koud ga krijgen :{w (-7 volgens mijn telefoon) Was weer even vergeten dat ik wat was afgevallen. Ding heeft ooit 1 wintersport veel te strak gezeten. Nu véél te groot.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184587404
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 04:31 schreef Molo het volgende:

Mijn zus hoorde ooit zo'n soort geluid. Buurman bleek een lage toon trommel te hebben gekocht en daar nogal hetzelfde stukje steeds weer en weer mee te oefenen.
Mysterie heeft toen vrij lang geduurd
Jeetje, dat is ook zo'n typisch iets :o En ja, veel getrommel is toch wel een bepaald ritme en dat hoor je dan steeds weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 januari 2019 @ 08:35:08 #176
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184587418
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Sporten is zó 2018. :O

Heej, na je zo succesvol verlopen zelfgeorganiseerde NMLK-meet, ga je dat vaker doen, denk je? En heeft het NMZ(oenen) nog een kek vervolg gekregen? :7
Ja, misschien wel. Ik vond het organiseren op zich niet heel leuk, maar als je iets leuks in de omgeving wil doen, moet je wel.

En ja, maar dat is weer eens een moeilijk verhaal met haken en ogen, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet. Ze komt vanavond eten.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 januari 2019 @ 08:35:47 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184587426
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jeetje, dat is ook zo'n typisch iets :o En ja, veel getrommel is toch wel een bepaald ritme en dat hoor je dan steeds weer.
Als het koud is, gaan mijn verwarmingsbuizen enorm hard tikken, midden in de nacht. Kan het zoiets zijn?
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184587433
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

En ja, maar dat is weer eens een moeilijk verhaal met haken en ogen, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet. Ze komt vanavond eten.
Haken en ogen zouden strafbaar moeten zijn. :{w

Ga je iets koken vanavond? *O*
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 24 januari 2019 @ 08:37:16 #179
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184587439
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-

Het is je gelukt, in ieder geval *) Bij jou dacht ik overigens ook dat je vorige baan helemaal geweldig was. Maar als je dan al binnen een paar jaar weer naar iets anders zoekt (en vrijwillig bij de rijksoverheid gaat werken) dan zal dat ook wel geen droombaan zijn geweest :+

Zo, ik ga een half uurtje fietsen. Met mijn skibroek aan. Mooi dat ik het niet koud ga krijgen :{w (-7 volgens mijn telefoon) Was weer even vergeten dat ik wat was afgevallen. Ding heeft ooit 1 wintersport veel te strak gezeten. Nu véél te groot.
Het was ook wel leuk, maar op een gegeven moment kom je er achter dat je gewoon de zoveelste code-fabriek bent. Lange werkdagen (meer dan 60 uur per week), geen erkenning en beloning. En er wordt niet geluisterd naar je technische argumenten, omdat persoon x er al 20 jaar werkt en die heeft altijd gelijk. Dan houd het ook gewoon op :).

Hier heb ik het wat rustiger. Met pieken (zoals afgelopen weken) naar langer doorwerken. Maar ik ben wel gelukkig eigenlijk :). En teveel werk te doen :+. Het is niet spannend voor de buitenwereld, vrij saai eigenlijk. Maar op technisch niveau is het allemaal wel een uitdaging. Het is een grote technische speeltuin; als ik iets wil leren dan krijg ik daar de mogelijkheden voor.
pi_184587440
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo, ik ga een half uurtje fietsen. Met mijn skibroek aan. Mooi dat ik het niet koud ga krijgen :{w (-7 volgens mijn telefoon) Was weer even vergeten dat ik wat was afgevallen. Ding heeft ooit 1 wintersport veel te strak gezeten. Nu véél te groot.
Kunnen er in elk geval nog zestien O+ laagjes O+ onder. Succes met fietsen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_184587454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
En er wordt niet geluisterd naar je technische argumenten, omdat persoon x er al 20 jaar werkt en die heeft altijd gelijk.
Huuu, dat is matig ja!
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 januari 2019 @ 08:39:14 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184587460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Haken en ogen zouden strafbaar moeten zijn. :{w

Ga je iets koken vanavond? *O*
Ja. Maar ja, wat doe je eraan. Het is verder wel een lekker wijf die goed kan knuffelen. Dat helpt.

Risotto.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184587479
Risotto! O+ _O_ Het enige werkelijk goeie uit de Italiaanse keuken. :7
Have fun!

Vitaminetest vindt dat ik meer aardappelen, meer halvarine en bak/braadproducten en meer vitaminesupplementen kan gebruiken. Heh. Nope.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 24-01-2019 09:09:32 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_184587780
Goed. Toast met roerei, veel mayo en sambal, 2 x koffie met melk en suiker, een broodje pure hagelslag en een banaan zitten er weer in. Ik eet beduidend gezonder als dude-die-nu-zwemles-heeft erbij is. :')
*knakt vingers* Even iets nuttigs doen. Een goeie dag, beste SC! :W
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 24 januari 2019 @ 09:12:33 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184587828
waarom niet meer vitamin supplementen? en wat voor vitaminen test? :p

Koppijn -O-
vitamin PCM ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 24 januari 2019 @ 09:19:43 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184587920
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Het heeft best lang geduurd voor ik erachter was dat de Koopgoot niet écht de Koopgoot heet :@
Beurstraverse officieel inderdaad :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184588007
Môgge. Wat waren jullie (vooral P) vroeg :O

Prima ontbijt van Mini, ik zou het nu, als 2e ontbijt, best lusten.

De route naar kantoor was op een paar stukken na prima te fietsen. Ik verbaas me er iedere sneeuwperiode weer over dat een heel stuk fietspad schoon is gemaakt, dan ca 10 meter niet, en dan weer een flink stuk wel. Ieder keer hetzelfde, heel vreemd.
T was wel een stuk minder koud als maandag en dinsdag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184588045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ik geneeskunde heb gestudeerd, 2 jaar coschappen heb gelopen, specialisatie was begonnen aan de VU en nu in een ziekenhuis werk? Neuh, niet raar om dat uit mijn posts te halen :D
Welke specialisatie eigenlijk?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184588168
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-

Het is je gelukt, in ieder geval *) Bij jou dacht ik overigens ook dat je vorige baan helemaal geweldig was. Maar als je dan al binnen een paar jaar weer naar iets anders zoekt (en vrijwillig bij de rijksoverheid gaat werken) dan zal dat ook wel geen droombaan zijn geweest :+
:o
Beste werkgever van de wereld! O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184588195
Inpakken, vanmiddag met powertools spelen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184588654
Met dank aan Kreator 😳
Toon alle adviezen

Je hebt dagelijks 20 microgram extra vitamine D nodig in de vorm van een supplement.
Als je lijnt, kan een multivitamine slim zijn
Tip: soms kun je wel iets extra's gebruiken <—- vooral de laatste tip _O-

Wat betreft arbeidzaam leven: Een leven kan zóooo lang duren, dat je best eens kunt switchen halverwege of eerder of later.
Zeker nu de economie weer draait.
Cliché: Leven is leren.

# 40 jaar bij de “baas” en een fiets of horloge pensioen is passée. w/
  donderdag 24 januari 2019 @ 10:27:34 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184588983
die vitaminen test

en dan vul je in dat je voedings supplementen neemt..

quote:
Je eet nu te weinig brood en aardappelen. In deze voedingsmiddelen zitten veel verschillende B-vitamines. Die zorgen voor voldoende energie, maar ook voor de gezondheid van huid en haar. Foliumzuur, oftewel vitamine B11 is nodig voor de ontwikkeling van rode bloedcellen en ons DNA. Ook is brood een belangrijke bron van het mineraal jodium. Jodium is nodig voor de vorming van schildklierhormonen die belangrijk zijn voor de groei en de stofwisseling. Tot slot is deze groep rijk aan ijzer. Hiermee houd je je ijzerstatus op peil. Belangrijk, omdat je anders last van bloedarmoede kunt krijgen.
in mijn supplementen zit voldoende foliumzuur... en ik heb al schildklier medicijnen _O-

ik ben overigens wel benieuwd welke groei ze nou toch denken dat ik nog mee ga maken :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 24 januari 2019 @ 10:49:33 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184589285
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:27 schreef Barreltje het volgende:
die vitaminen test

en dan vul je in dat je voedings supplementen neemt..

[..]

in mijn supplementen zit voldoende foliumzuur... en ik heb al schildklier medicijnen _O-

ik ben overigens wel benieuwd welke groei ze nou toch denken dat ik nog mee ga maken :?
Dan nog heb je jodium nodig. Als je brood eet waar gejodeerd zout in zit of zelf gejodeerd zout gebruikt in je voeding is dat prima
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 januari 2019 @ 10:50:27 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184589296
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Check. Maar dan kom je er achter dat je nog steeds niet weet wat je worden wilt :o
En de woorden van een oud manager van me schieten dan altijd door mijn hoofd: "zijn jullie nu ook wel eens bang dat ze er op een dag achter komen dat je eigenlijk niets kunt" :D
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oplichterssyndroom O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184589381
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 07:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Elke dag.

[ afbeelding ]
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_184589402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het was ook wel leuk, maar op een gegeven moment kom je er achter dat je gewoon de zoveelste code-fabriek bent. Lange werkdagen (meer dan 60 uur per week), geen erkenning en beloning. En er wordt niet geluisterd naar je technische argumenten, omdat persoon x er al 20 jaar werkt en die heeft altijd gelijk. Dan houd het ook gewoon op :).

Hier heb ik het wat rustiger. Met pieken (zoals afgelopen weken) naar langer doorwerken. Maar ik ben wel gelukkig eigenlijk :). En teveel werk te doen :+. Het is niet spannend voor de buitenwereld, vrij saai eigenlijk. Maar op technisch niveau is het allemaal wel een uitdaging. Het is een grote technische speeltuin; als ik iets wil leren dan krijg ik daar de mogelijkheden voor.
Dat klinkt serieus als een toffe baan :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_184589436
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge. Wat waren jullie (vooral P) vroeg :O

Ik was in ene klaar wakker. Beetje bizarre droom over ik in een soort horror huis met allerlei mensen die in ene opploppen overal en je willen vermoorden. Geen idee waar dat nu weer vandaan komt :D

Het enige spannende dat ik las was een 20 jaar oud (en toen een flinke techno thriller) boek over een nieuwe oorlog in Korea :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 24 januari 2019 @ 11:01:30 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184589479
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Dan nog heb je jodium nodig. Als je brood eet waar gejodeerd zout in zit of zelf gejodeerd zout gebruikt in je voeding is dat prima
ohh.. ik kook niet zoutloos, dus dat zit dan wel goed.. al is het wel zeezout..
maar krijg je dan alleen jodium uit brood?? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 24 januari 2019 @ 11:07:14 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184589582
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ohh.. ik kook niet zoutloos, dus dat zit dan wel goed.. al is het wel zeezout..
maar krijg je dan alleen jodium uit brood?? :o
Moet je even checken dan of er jodium aan toegevoegd is, aan dat zeezout

Zit in Nederland niet bijzonder veel jodium in de bodem/voeding, dus wordt aan zout wat in brood wordt gebruikt toegevoegd. Al is dit niet meer verplicht geloof ik.
Dit omdat de meeste mensen wel brood eten en zo dus kunnen aanvullen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 januari 2019 @ 11:23:32 #200
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184589849
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet je even checken dan of er jodium aan toegevoegd is, aan dat zeezout

Zit in Nederland niet bijzonder veel jodium in de bodem/voeding, dus wordt aan zout wat in brood wordt gebruikt toegevoegd. Al is dit niet meer verplicht geloof ik.
Dit omdat de meeste mensen wel brood eten en zo dus kunnen aanvullen
ik eet liever geen gluten dus ook nagenoeg geen brood..
hmm.. maar eens uitzoeken dan
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184590251
Fuck, ik heb een vaatontsteking in mijn spataderbeen. De steunkous moet weer aan.
Spoilers!
pi_184590268
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik eet liever geen gluten dus ook nagenoeg geen brood..
hmm.. maar eens uitzoeken dan
Er is 3 uur per jaar beschikbaar in de basisverzekering om uit te zoeken met een diëtiste, als je djat handig zou vinden.

Nog even over levenslange werkcarrieres: er was een ict’er die ging zijn hobby broodbakken omzette in een echte winkel.
Mijn buurman ging van accountmanager naar meubelmaker, en draait goed én naar zijn zin.
Een ander is vanuit hobby semi profi bierbrouwen gaan doen met nog 3 mannen.

M.a.w. men kan goed werk en inkomen managen naar tevredenheid.

@P., nog steeds geen paniek bij de werkgever in relatie tot Brexit?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')