Mijn broer was 18 toen zijn vriendin van 2 maanden zwanger werd.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:51 schreef Vanyel het volgende:
Zo jong
Mijn moeder was 56 toen het eerste kleinkind kwam. 66 bij het laatste.
Wat een pedoquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn broer was 18 toen zijn vriendin van 2 maanden zwanger werd.
Dat ook nog ja!quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo las ik het ook! Medisch wonder ook nog
Dat je moeder maar een jaartje ouder is dan je zelf bentquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
zo las ik het ook! Medisch wonder ook nog
Heel gezelligquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je moeder maar een jaartje ouder is dan je zelf bent
A winner!quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder is 70 en heeft een achterkleinkind van 2,5
Precies. Daarom zijn die orthomoleculaire therapeuten kwakzalvers die met pek en veren besmeurd mogen worden wat mij betreft. Ik kreeg van mijn lokale kwakzalver van de week weer een mailtje met 'bewijs' over haar methodes. En ze schreef mijn naam nog fout ookquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Boe 😳 seriously...
Trouwens: “Een handje multivitaminen om de dag mee te beginnen: baat het niet dan schaadt het niet. Toch? Het bewijs stapelt zich op dat de meeste vitaminepillen nutteloos en zelfs schadelijk zijn. “
via Blendle.
Als mijn kleindochter een beetje opschiet kan ik daarvan winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder is 70 en heeft een achterkleinkind van 2,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poef.....gone! ©golfer
Ik gebruik altijd simpel recept uit NRC van 100 jaar geleden. Zonder walnoot, met pecan. Iedereen is er wild van.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niemand een recept voor brownies?
Is opgeslagenquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd simpel recept uit NRC van 100 jaar geleden. Zonder walnoot, met pecan. Iedereen is er wild van.
Nog best googlebaar.
Nigella!quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb brownies gebakken volgens dit receptquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ziet er ook lekker uit.quote:
Volkskrantstukjequote:Op donderdag 24 januari 2019 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Boe 😳 seriously...
Trouwens: “Een handje multivitaminen om de dag mee te beginnen: baat het niet dan schaadt het niet. Toch? Het bewijs stapelt zich op dat de meeste vitaminepillen nutteloos en zelfs schadelijk zijn. “
via Blendle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |