Oh dat is ook wel handig. Maar dacht bijv. radio49.nl/fok en dat je dan meteen in het actieve topic terecht komt :-)quote:
das deze linkquote:Op woensdag 23 januari 2019 21:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel handig. Maar dacht bijv. radio49.nl/fok en dat je dan meteen in het actieve topic terecht komt :-)
Zou het weleens kunnen scripten
quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
of deze, dan zit je meteen in de nieuwste
https://forum.fok.nl/topicchain/last/1407
Er is qua website geen connectie tussen Radio 49 en Fok...quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel handig. Maar dacht bijv. radio49.nl/fok en dat je dan meteen in het actieve topic terecht komt :-)
Zou het weleens kunnen scripten
Als je die mail nog hebt... zou je hem kunnen sturen naar Melting?quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, normaal gesproken krijg je als newbie ook een hele mail met uitleg, instellingen, do's & dont's.
Maar mijn aanmelding was nog in de good old tijd van Rob...
Ben je nu de bemiddelaar?quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Als je die mail nog hebt... zou je hem kunnen sturen naar Melting?
was bij mij een DM.. Moet hem nog wel ergens hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2019 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Koenquote:
Nee, ik probeer praktisch te zijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nu de bemiddelaar?
Ik zal moeten zoeken dan...
Zoetéâhmééâh in da housequote:
je hebt net SX gemistquote:Op woensdag 23 januari 2019 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
* Elfletterig is klaar met andere (muzikale) verplichtingen en schakelt snel in
Gevonden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Topquote:Op woensdag 23 januari 2019 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden.
Stuur de tekst per PM door naar Melting.
Even mijn gegevens er uit halen...
Ja dat zou wel fijn zijn voor Melting denk ik. Scheelt ook weer veel vragen :-) Ik ben inmiddels voorzien, met dank aan knokkels! Top man!quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |