abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184691718
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, zo wordt 't een paradoxaal verhaal. Ik neem vaak genoeg beslissingen waarvan ik prima wt dat ze niet rationeel zijn. Is het dan een rationele beslissing?
Nee :+

Maar ik moest m gewoon even inkoppen
Somebody that I used to know
pi_184691761
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geinig, ik ben bezig met hetzelfde gebeuren. De laatste keer dat ik in mijn auto reed is al ruim een maand geleden, en omdat ik al jaren aan huis gebonden ben heb ik hem eigenlijk niet nodig, maar is zo makkelijk he?

Ik woon op 10 minuten lopen van het winkelcentrum, als ik iets verder moet pak ik de fiets, en als ik bijv. eens naar Enschede wil of moet, kan ik net zo goed de trein pakken, want een dagretourtje is goedkoper dan parkeergeld + benzinegebruik.

Ik moet vanmiddag even contact opnemen met een garage-eigenaar die wel interesse in mijn bakkie heeft (een Peugeot 206 uit 2003), dan spreken we af wanneer hij de boel komt inspecteren en wanneer hij hem op komt halen. Neem aan dat hij gewoon met de sleepwagen komt, waardoor het mooi snel geregeld is.

Berekeningen laten zien dat ik maandelijks +/- 102 euro overhou als ik geen auto heb, en op jaarbasis ongeveer 1223 euro, da's niet niks. Rij dan ook amper, en tank hoogstens drie keer per jaar :')

Auto lenen zal makkelijk zijn, aangezien mijn ouders vlakbij wonen, dus kan die van hun wel gebruiken als ik even zin heb in een ritje, of wel erg veel boodschappen insla.
In dit geval een zeer juiste keuze.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')