abonnement Unibet Coolblue
pi_184592159
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:54 schreef Ferdii het volgende:
Is het oke om sex te hebben met andere kamertrainingsgenoten of intereseert de leiding dit niks? :P
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik kan me niet voorstellen dat het ze wat kan schelen. De regels over alcohol en drugs waren ook duidelijk en daar werd ook niet op gelet.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184592250
Heb je nu, je volwassen bent geworden, het idee dat kamertraining een meerwaarde heeft tov gewoon 100% zelfstandig wonen, voor kinderen zoals in jouw situatie?
hardcoholic
pi_184592333
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:01 schreef Ferdii het volgende:
Heb je nu, je volwassen bent geworden, het idee dat kamertraining een meerwaarde heeft tov gewoon 100% zelfstandig wonen, voor kinderen zoals in jouw situatie?
Nou, niet op de manier zoals het is ingericht nee. Je hoort de verhalen hier over wat daar gebeurt en ik ken geen succesverhalen vanuit kamertraining. Want of je past er niet en loopt er weg uiteindelijk, of je past er te goed en dat versterkt de problemen die je al hebt.

Het idee van een pleegkind, of een puber met moeilijk gedrag, begeleiden in de stap naar zelfstandigheid is natuurlijk wel prima. Pleegkinderen komen vaak uit gezinnen waar weinig geld is, dus financieel is het al ingewikkeld om ineens op eigen benen te staan. Laat staan met alle mogelijke mentale of andere dingen waar je tegenaan loopt.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_184592380
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:54 schreef Ferdii het volgende:
Is het oke om sex te hebben met andere kamertrainingsgenoten of intereseert de leiding dit niks? :P
:') :') :')