abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 22 januari 2019 @ 23:12:05 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184563374
Na al dat moslimterreur was dit natuurlijk een keer te verwachten. Gelukkig zijn ze op tijd gesnapt door de politie.

quote:
Aanslag op moslimgemeenschap VS verijdeld

In het weekend zijn in de Amerikaanse staat New York vier mannen gearresteerd die van plan waren om een aanslag op een moslimgemeenschap, genaamd Islamberg, te plegen.

De politie in de buitenwijk van Rochdale, Greece, arresteerde de 20-jarige Brian Colaneri, de 19-jarige Vincent Ventromile en de 18-jarige Andrew Crysel op verdenking van wapenbezit en het voorbereiden van een aanslag. De vierde jongen is nog minderjarig en blijft daarom anoniem.

Volgens de rechtbank hadden de mannen naast 23 vuurwapens, meerdere cilindervormige explosieven en weckflessen omwikkeld met duct-tape in hun bezit.

Het onderzoek naar de jongemannen begon nadat één van de verdachten op school door klasgenootjes werd getypeerd als 'de volgende schoolschutter'. Een oplettende leerling hoorde dat verhaal en stapte hiermee naar de schoolleiding, die op zijn beurt de politie inseinde.

Islamberg is in 1980 gesticht door Pakistaanse gelovige Sheikh Mubarak Gilani die met zijn, voornamelijk zwarte, volgers de misdaad in de stad New York ontvluchtte. Al langere tijd steken geruchten over fundamentalisme en terrorisme de kop op, maar er is nog nooit enig bewijs gevonden van extremisme in de besloten gemeenschap die zich volledig probeert af te zonderen van de Westerse wereld.

In 2015 werd een man tot twintig jaar gevangenisstraf veroordeeld voor het beramen van een aanslag op de moskee van Islamberg. Verder wordt elk jaar een protestmotortourrit gehouden door 'American bikers united against Jihad', een rit waarvan de route dwars door het dorp gaat en die de welluidende naam ‘Ride for National Security' draagt.

Aanslag op moslimgemeenschap VS verijdeld
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184563447
Hoor je bijzonder weinig, dat Islamdoelen worden aangevallen met aanslagen. Vermoedelijk gebeurt dat heus wel eens, maar wordt het onder de pet gehouden?
Eens kijken
pi_184563520
Mooi dat ze voortijdig opgepakt zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184565081
Gekkies.

Nu alle aanslagen die niet verijdeld worden nog. Gaat elke dag haast wel een markt/moskee/kerk/politiebureau de lucht in.
pi_184565165
Idioten.
pi_184569428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:15 schreef Maharski het volgende:
Hoor je bijzonder weinig, dat Islamdoelen worden aangevallen met aanslagen. Vermoedelijk gebeurt dat heus wel eens, maar wordt het onder de pet gehouden?
Dat heeft denk ik meer te maken met de nogal selectieve aandacht van het publiek.

Dit is niet de eerste keer dat deze gemeenschap een doelwit was begrijp ik.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:00:20 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184569976
Leuk multicultureel gezelschap, de heren terroristen.

Goed dat ze gestopt zijn! ^O^
pi_184570083
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:12 schreef Nikonlover het volgende:
Al langere tijd steken geruchten over fundamentalisme en terrorisme de kop op, maar er is nog nooit enig bewijs gevonden van extremisme in de besloten gemeenschap die zich volledig probeert af te zonderen van de Westerse wereld.
Waarom wil een gemeenschap zich in de Westerse wereld volledig afkeren van diezelfde Westerse wereld? Wat is dat voor gekkigheid? Ga dan lekker in je zandbak zitten zou ik zeggen.

Of gaan er soms een hele berg aan subsidiegelden naar dit clubje? Of andere redenen? Wat is deze??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184570101
Extreem rechts zou verboden moeten worden met hun aanslagen telkens :r
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_184570227
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom wil een gemeenschap zich in de Westerse wereld volledig afkeren van diezelfde Westerse wereld? Wat is dat voor gekkigheid? Ga dan lekker in je zandbak zitten zou ik zeggen.

Of gaan er soms een hele berg aan subsidiegelden naar dit clubje? Of andere redenen? Wat is deze??
Het zal vast om nazaten van slaven gaan, die zijn naar de westerse wereld gebracht en niet vrijwillig naar de VS gegaan, hun geschiedenis is zo goed als uitgeroeid, dus ze kunnen niet even naar Ghana terugkeren, ze waren verdronken in misdaad in de VS en hebben nu houvast gevonden in hun nieuwe geloof, ze keren zich af van de maatschappij en plegen blijkbaar geen misdaden meer.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:14:37 #11
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184570243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:06 schreef Hallojo het volgende:
Extreem rechts zou verboden moeten worden met hun aanslagen telkens :r
2/10
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:19:48 #12
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184570328
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom wil een gemeenschap zich in de Westerse wereld volledig afkeren van diezelfde Westerse wereld? Wat is dat voor gekkigheid? Ga dan lekker in je zandbak zitten zou ik zeggen.

Of gaan er soms een hele berg aan subsidiegelden naar dit clubje? Of andere redenen? Wat is deze??
Is Amerika he? Daar heb je wel meer gemeenschappen die buiten de verdere maatschappij staan. De Amish zijn daar het bekendste vb van, maar er zijn er veel meer.
Voordeel van zoveel ruimte hebben.

En nee, die krijgen geen subsidies.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:22:28 #13
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184570375
quote:
De politie in de buitenwijk van Rochdale, Greece, arresteerde de 20-jarige Brian Colaneri, de 19-jarige Vincent Ventromile en de 18-jarige Andrew Crysel op verdenking van wapenbezit en het voorbereiden van een aanslag. De vierde jongen is nog minderjarig en blijft daarom anoniem.
20, 19, 18 en minderjarig? Sheesh...
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:23:26 #14
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184570390
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:06 schreef Hallojo het volgende:
Extreem rechts alles zou verboden moeten worden met hun aanslagen telkens :r
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184570437
Randdebielen, nooit meer loslaten gaarne.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')