abonnement Unibet Coolblue
pi_184559851
Hoi. Ik heb een PC met een scherm, dat is aangesloten via een DVI-I kabel.
Ik heb geen beamer, maar wil die mogelijk wel (een goedkope).
Naast de poort voor de DVI-kabel op de PC zit een HDMI uitgang.
Als ik met die HDMI ingang de PC met beamer verbindt en DVI-I op het scherm houdt, werkt dat, krijgen beide beeld?

(En wat is beter, van HDMI naar HDMI of van HDMI naar VGA?)
pi_184559964
VGA is analoog, dus van HDMI naar vga gaat niet zomaar werken.

DVI ondersteunt wat meer resoluties. Anders dan dat is het beeldsignaal gelijk (beiden digitaal).

HDMI kan ook geluid meesturen, en ondersteunt niet zozeer meer, maar wel hogere resoluties. Ook wordt HDR ondersteund.

Gebruik gewoon HDMI voor je beamer en dvi voor je monitor. Dat werkt prima samen, je moet alleen even in het stuurprogramma van je grafische kaart aangeven hoe je de schermen wil delen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184560104
Thanks. Het werkt dus gewoon goed samen, de beide uitgangen gebruikend op de grafische kaart als ik het goed begrijp. Ik kwam al een instructie tegen op het web hoe je bij meerdere schermen de indeling kan maken.
pi_184560134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:51 schreef Frank_NL het volgende:
Thanks. Het werkt dus gewoon goed samen, de beide uitgangen gebruikend op de grafische kaart als ik het goed begrijp. Ik kwam al een instructie tegen op het web hoe je bij meerdere schermen de indeling kan maken.
jups.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')