Nee, Mike en Lotus slapen er gewoon, Febo grijpt niet in en ze schijnen ook te neuken daarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:24 schreef An_0_Niem het volgende:
Klopt het dat er eigenlijk niemand in de silo mag slapen i.v.m.de brandveiligheid?
Christel kwaakt dat ze Mike aan het uitdagen zijn, Gerrit heeft nergens geen zin in zegt ze, dus waarom dit wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan nooit meer lang duren voor hij vertelt dat hij de eerste was die binnen kwam en er al 7 maanden zit.
ja die is vandaag in haar elementquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:26 schreef schizolientje het volgende:
Christel blijft de boel opporren met opmerkingen als : ik weet niet of dat goed komt en ik weet niet of het geen uitdagen is enz
Die zijn al in bestelling. De drank doet het werk niet meer zo goed kijken wat die patronen doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geef Lellebel een slagroomspuit met patronen,die komt dan haar bed niet meer uit.
Natuurlijk Mikequote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Christel kwaakt dat ze Mike aan het uitdagen zijn, Gerrit heeft nergens geen zin in zegt ze, dus waarom dit wel?
Mike: mij hebben ze er niet mee hoor
Vieze vuile gore smeerlap is die Jessie om tequote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Mike staat maanden stilletjes aan die Silo te werken en nu hij bijna klaar is willen die twee sukkels met de eer strijken, staan luidruchtig te verkondigen hoe hard ze bezig zijn met de silo.
Ja, tis een minne hond die Jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Serieus? Wat een luie laffe hond is het ook![]()
![]()
Inmiddels de rode draad van zijn verblijf, zelf geen flikker uitvoeren![]()
.
Die is ook vies bezig,vanmiddag beweerde ze heel iets anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:26 schreef schizolientje het volgende:
Christel blijft de boel opporren met opmerkingen als : ik weet niet of dat goed komt en ik weet niet of het geen uitdagen is enz
Als ze straks met Jessie in gesprek is dan lult ze weer met Jessie mee en deugt mike niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is ook vies bezig,vanmiddag beweerde ze heel iets anders.
Dat dus, hij heeft alleen een grote bek en verder doet het 0,0quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jessie geeft graag dingen uit handen maar claimt wel de credits. Kijk naar de kleding. Moet Brandon nu doen.
Dan ligt ze de hele dag als een geit op bed te spacen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn al in bestelling. De drank doet het werk niet meer zo goed kijken wat die patronen doen.
Gerrit kwam naar Jessie om te zeggen dat er expres gewacht wordt met de trap zodat Mike de ladder weg kan tillen en anderen op zolder kunnen slapen enz... Vandaar dat ze het plan opgevat hebben om de trap op te gaan meten en kijken of zij hem af kunnen makenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieze vuile gore smeerlap is die Jessie om te![]()
Jessie bemoeit zich overal mee, de galbakquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Bemoei je verdomme niet met zaken waar je geen verstand van hebt Jessie.
Behhhhhh behhhhhquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan ligt ze de hele dag als een geit op bed te spacen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Meneer de narcist ( jessie) zei net dat hij en Ger vanavond de trap gingen bouwenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan hem ook helemaal niet bouwen, ze rekenen nu alleen maar uit hoeveel planken er gezaagd moeten gaan worden voor die trap. En Mike verzint er weer zijn verhaal om heen.
de rush van een patroon is minder dat een minuut, doet in principe minder schade dan een avondje doorzakkenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tim is ook over de zeik! En dat alleen omdat Jessie de hoek van de trap berekentquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef Mjelleke het volgende:
Het is toch te hylarisch voor woorden weer wat er nu gebeurt!
Krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daarbij nog dat Erik het helemaal ziet zitten........ de nieuwe 'maat' van Mike (zoals hij hem tegenwoordig ineens noemt)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim is ook over de zeik! En dat alleen omdat Jessie de hoek van de trap berekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |