quote:Nope, dat moet je ervaren....
Op vrijdag 3 januari 2003 21:29 schreef blieblie het volgende:
Enn iets als trouw vink ook belangrijk, maar jah, dat zie je weer niet in een cafe
zoiets zie je gewoon. al komt blieblie wel heel dicht in de buurt met zijn beschrijving.
quote:Je kan ook antwoorden...
Op vrijdag 3 januari 2003 21:28 schreef MrWilliams het volgende:
interessante vraag knuf...ik reageer maar even anders word ik dadelijk geband voor het teveel op f5 drukken
quote:Zie boven. Dat zie je, de combinatie uiterlijk/lichaamstaal.
Op vrijdag 3 januari 2003 21:31 schreef Knuffie het volgende:[..]
Je kan ook antwoorden...
quote:Kijk maar naar Foksters
Op vrijdag 3 januari 2003 21:31 schreef MrWilliams het volgende:voor blieblie
zoiets zie je gewoon. al komt blieblie wel heel dicht in de buurt met zijn beschrijving.
Om even de standaard Fok!beebs te noemen including de oude garde.
Semtex = Bitch (zie je gewoon aan der uiterlijk)
Jerney = Ook
Qarinx = lief uiterlijk, maar toch... neej zou bij mij in vakje, neeh vallen.
Bl0emetje = beeb ![]()
Jory = beeb
Swatkat = apart geval
enz. enz.
oe, blie, haal maar snel weer weg, want ik denk niet echt dat je hier positieve reacties op zal krijgen.
En ze had iets bitcherigs in der uiterlijk, maar hoe ze keek, glimlachte etc. brrrrrr. wauw
(heb alleen de kans niet gepakt
)
quote:En dit is wat je denkt te zien aan een blik op een foto? En een paar posts? Hmmzzz..
Op vrijdag 3 januari 2003 21:33 schreef blieblie het volgende:
Kijk maar naar FokstersOm even de standaard Fok!beebs te noemen including de oude garde.
Semtex = Bitch (zie je gewoon aan der uiterlijk)
Jerney = Ook
Qarinx = lief uiterlijk, maar toch... neej zou bij mij in vakje, neeh vallen.
Bl0emetje = beeb
Jory = beeb
Swatkat = apart geval
enz. enz.
Je weet dat je je heel erg kan vergissen? Maar ja, ik ga ook voor de eerste oogopslag hoor.
quote:Mwoh........ dat is just my opinion
Op vrijdag 3 januari 2003 21:35 schreef MrWilliams het volgende:oe, blie, haal maar snel weer weg, want ik denk niet echt dat je hier positieve reacties op zal krijgen.
quote:YVONNNNNNNEEEEEEEEEEEEUHHHHH
Op vrijdag 3 januari 2003 21:36 schreef blieblie het volgende:
Mwoh........ dat is just my opinion.
Hoeven de dames in kwestie nix van aan te trekken (bnen niet voor niets al 19 jaar vrijgezel)
Een 19 jarige maagd...
quote:Foto's
Op vrijdag 3 januari 2003 21:36 schreef Knuffie het volgende:[..]
En dit is wat je denkt te zien aan een blik op een foto? En een paar posts? Hmmzzz..
![]()
Je weet dat je je heel erg kan vergissen? Maar ja, ik ga ook voor de eerste oogopslag hoor.
t is eigenlijk een beetje hetzelfde als boek-film en film-boek.
[Dit bericht is gewijzigd door MrWilliams op 03-01-2003 21:39]
quote:Euh, in
Op vrijdag 3 januari 2003 21:37 schreef Knuffie het volgende:[..]
YVONNNNNNNEEEEEEEEEEEEUHHHHH
Een 19 jarige maagd...
quote:Ik val altijd op intelligente/slimme meiden. Dus als ze wat minder intelligent overkomt, vrees ik dat ik er snel op uitgekeken raak ookal is ze heel erg aardig. (Nee, mijn iq is niet hoger dan gemiddeld.. misschien nog wel lager zelfs...)
Op vrijdag 3 januari 2003 21:31 schreef Knuffie het volgende:
Je kan ook antwoorden...
Maar tijdens dit spel ga ik daar dus echt niet op letten.. Ik doe mee om te winnen!
quote:Nee, ik noem geen namen, ik ken ze daar niet goed genoeg voor, daar gaat het niet om....
Op vrijdag 3 januari 2003 21:38 schreef blieblie het volgende:
Foto's
Maar vertel, bij wie zit ik er naast in jouw ogen? (Alleen maar wie, waarom hoeft er niet bij.)
quote:Ja, anders zou iedereen hier door de foto's denken dat ik lelijk was, terwijl ik dat in het echt natuurlijk absoluut niet ben.
Op vrijdag 3 januari 2003 21:39 schreef Knuffie het volgende:[..]
Nee, ik noem geen namen, ik ken ze daar niet goed genoeg voor, daar gaat het niet om....
Soms moet je wat dieper in iemand kijken, om iemands ware aard te ontdekken...zeker op een forum...Snappie?
quote:Hehe, maar ik ben heel goed in meningen opzij schuiven hoor. In het geval van personen dan. Meningen over stellingen ben ik erg eigenwijs. Met _Mal_ ben ik met een heeeeeeeeeeeeeeeel andere mening begonnen namelijk
Op vrijdag 3 januari 2003 21:38 schreef MrWilliams het volgende:
Ik ben het niet met je eens blie, maar wel een beetje met knuf. Op een foto kan iemand HEEEL anders overkomen dan in het echt. Sommigen komen heel goed over op de foto en heel slecht in het echt, en andersom. Beiden meegemaakt en is heel verstorend voor je perceptie van die persoon.t is eigenlijk een beetje hetzelfde als boek-film en film-boek.
Ik ben erg goed in vooroordelen, maar ik sta dan nog wel open om met mensen te praten, en dan kunnen ze zelf mijn vooroordeel ontkrachten of bevestigen...
quote:*proest*
Op vrijdag 3 januari 2003 21:41 schreef MrWilliams het volgende:
Ja, anders zou iedereen hier door de foto's denken dat ik lelijk was, terwijl ik dat in het echt natuurlijk absoluut niet ben.
Nu zit er sheridan op mijn scherm....
quote:Ik val niet op virtuele mensen.... was maar even een voorbeeldje
Op vrijdag 3 januari 2003 21:39 schreef Knuffie het volgende:[..]
Nee, ik noem geen namen, ik ken ze daar niet goed genoeg voor, daar gaat het niet om....
Soms moet je wat dieper in iemand kijken, om iemands ware aard te ontdekken...zeker op een forum...Snappie?
quote:Als ik vrouw was
Op vrijdag 3 januari 2003 21:41 schreef MrWilliams het volgende:[..]
Ja, anders zou iedereen hier door de foto's denken dat ik lelijk was, terwijl ik dat in het echt natuurlijk absoluut niet ben.
quote:Ah ik snap 'm, maar daar geldt het eigenlijk ook....
Op vrijdag 3 januari 2003 21:43 schreef blieblie het volgende:
Ik val niet op virtuele mensen.... was maar even een voorbeeldjeIk kan ook irl mensen noemen maar die kennen jullie niet.
Ach als je het maar naar je zin hebt, en morgen maar baluwtjes scoort!!
quote:ow, blie
Op vrijdag 3 januari 2003 21:43 schreef blieblie het volgende:[..]
Als ik vrouw was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |