quote:hehehe, zou ook gaaf zijn
Op zaterdag 4 januari 2003 17:13 schreef MrWilliams het volgende:
Of een ego
quote:ik ga vanavond maar eens proberen of ik er misschien ergens een kan krijgen
Op zaterdag 4 januari 2003 17:22 schreef Wozzy het volgende:[..]
hehehe, zou ook gaaf zijn
quote:Ik ga ook een poging tot versieren doen 2nite
Op zaterdag 4 januari 2003 17:23 schreef MrWilliams het volgende:[..]
ik ga vanavond maar eens proberen of ik er misschien ergens een kan krijgen
quote:Fietsen
Op zaterdag 4 januari 2003 18:01 schreef Wozzy het volgende:
Ik ga alleen als er genoeg mensen zijn om een taxibusje te vullen. Ik weiger om met de kotsbus te gaan en ik heb vanavond geen auto.
Morgen alle details.
quote:deal
Op zaterdag 4 januari 2003 18:10 schreef MrWilliams het volgende:
ik moet er helaas nu alweer vandoor, dus ik wens jullie nog een prettige voortzetting.Morgen alle details.
De mooiste was:
"Wie denk je dat er meer gevingerd heeft, jij of ik!"
Dat alleen waren al 4 punten. De rest was easy, ongeveer een stuk of nog eens 5. Laten we zeggen dat er 9 waren dan zijn we wel ongeveer daar.
![]()
Ongeacht wat de uitslag is, ik heb gruwelijk gelachen!
![]()
tot morgen
quote:Wow.. u rule!
Op zondag 5 januari 2003 05:02 schreef MrWilliams het volgende:
tsjakka!!!!De mooiste was:
"Wie denk je dat er meer gevingerd heeft, jij of ik!"
Dat alleen waren al 4 punten. De rest was easy, ongeveer een stuk of nog eens 5. Laten we zeggen dat er 9 waren dan zijn we wel ongeveer daar.
quote:En daar gaat het om he!
Ongeacht wat de uitslag is, ik heb gruwelijk gelachen!
tot morgen
quote:Jammer.. volgende week beter!
Op zondag 5 januari 2003 02:53 schreef blieblie het volgende:
Ik ben weer te mietig geweest![]()
quote:Okay, die staat dan opgenoteerd voor volgende week
Op zondag 5 januari 2003 12:49 schreef MrWilliams het volgende:
Geen handafdrukken, maar ze lagen wel helemaal in een deuk.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:54 schreef MrWilliams het volgende:
De "Hoi schat, ik heb je gemist..." viel het minst in de smaak. Kreeg ik een boze blik. Na de "Sorry, ik dacht dat je m'n vriendin was" keek ze helemaal sjaggie.
quote:Daar kan je wel punten mee scoren!
Op zondag 5 januari 2003 12:54 schreef MrWilliams het volgende:
De "Hoi schat, ik heb je gemist..." viel het minst in de smaak. Kreeg ik een boze blik. Na de "Sorry, ik dacht dat je m'n vriendin was" keek ze helemaal sjaggie.
hehehe.
quote:hey, een weekend zou een weekend niet zijn als er geen 5 dagen tussenzaten.
Op zondag 5 januari 2003 12:59 schreef Wozzy het volgende:
Echt jammer dat hier alles dicht is op zondag.. heb best wel zin om die 2 uit te testen
En geduld is een schone zaak
quote:Maar hoe doe je het eerste stuk? Op meisjes afstappen...
Op zondag 5 januari 2003 20:22 schreef MrWilliams het volgende:
De leukste reacties kreeg ik trouwens wel door de probleemstelling bij hun te deponeren. Groepjes vriendinnen gingen enthousiast met elkaar in overleg na de vraag wat ze graag zouden willen horen als er een jongen op ze afkwam. De meest exotische dingen kwamen naar voren (die ik hier niet zal noemen; laten we zeggen onder het mom van beroepsgeheim) terwijl het doel al bereikt was (nl. het een gesprek met ze aangaan)hehehe.
quote:Ik verzin eerst een zin, en dan ga ik kijken bij wie ik die toe ga passen. Da's altijd wel een gezoek, want je moet iemand vinden met het juiste gevoel voor humor en dat staat niet op iemand z'n voorhoofd geschreven. Als ik denk de juiste persoon gevonden te hebben stap ik erop af.
Op zondag 5 januari 2003 20:31 schreef blieblie het volgende:[..]
Maar hoe doe je het eerste stuk? Op meisjes afstappen...
Enneuh...... stap je op iedereen af, of alleen meisjes die je zo op het eerste gezicht wel leuk vindt.
In het geval van die probleemstelling kun je natuurlijk op iedereen afstappen. Heb ik dus ook gedaan. En het maakt ook niet zoveel uit op wie je afstapt hoor, een leuk gesprek kun je met iedereen hebben, zolang ze er maar voor openstaan.
quote:Dus gewoon, niet moeilijk doen, lef hebben, en op een leuk meisje afstappen en kijken wat het gesprek brengt.
Op zondag 5 januari 2003 20:38 schreef MrWilliams het volgende:[..]
Ik verzin eerst een zin, en dan ga ik kijken bij wie ik die toe ga passen. Da's altijd wel een gezoek, want je moet iemand vinden met het juiste gevoel voor humor en dat staat niet op iemand z'n voorhoofd geschreven. Als ik denk de juiste persoon gevonden te hebben stap ik erop af.
In het geval van die probleemstelling kun je natuurlijk op iedereen afstappen. Heb ik dus ook gedaan. En het maakt ook niet zoveel uit op wie je afstapt hoor, een leuk gesprek kun je met iedereen hebben, zolang ze er maar voor openstaan.
quote:Jah klopt.. zonder gesprek is een versierpoging vrijwel uitgesloten. Of je moet het perfecte uiterlijk hebben.. zoveel mensen die dat hebben zijn er niet.
Op zondag 5 januari 2003 20:22 schreef MrWilliams het volgende:
De leukste reacties kreeg ik trouwens wel door de probleemstelling bij hun te deponeren. Groepjes vriendinnen gingen enthousiast met elkaar in overleg na de vraag wat ze graag zouden willen horen als er een jongen op ze afkwam. De meest exotische dingen kwamen naar voren (die ik hier niet zal noemen; laten we zeggen onder het mom van beroepsgeheim) terwijl het doel al bereikt was (nl. het een gesprek met ze aangaan)hehehe.
quote:Stap 1: realiseer je dat je met dit spel mee doet. Een afwijzing dus punten oplevert en een relatie een storende bijkomstigheid is. Na 3 februari heb je dan wellicht genoeg lef om echt te gaan versieren en een hoop ervaring meer dan nu.
Op zondag 5 januari 2003 20:31 schreef blieblie het volgende:
Maar hoe doe je het eerste stuk? Op meisjes afstappen...
Enneuh...... stap je op iedereen af, of alleen meisjes die je zo op het eerste gezicht wel leuk vindt.
Stap 2: kijk wat rond, let daarbij ook op de mannen in de buurt van de dames. Bezette dames filter je er dan wat makkelijker uit en die kan je skippen.
Stap 3: Voor het uiterlijk geef je een cijfer. Alles boven de 6 is de moeilijk te bereiken, dus begin met de lagere cijfers. De gesprekken daarmee gaan vaak soepeler en zijn minstens net zo leuk. Als je eenmaal veel gesprekken hebt gevoerd, kan je makkelijker naar mensen met een hoger cijfer stappen. Oefening baart kunst.
Stap 4: Wees jezelf en ben je bewust van je sterke en zwakke punten. Doe daar tijdens het gesprek je voordeel mee. Ga opzoek naar een restje zelfvertrouwen/lef en gebruik dat om de eerste voetstap te zetten. De volgende voetstappen volgen dan vanzelf.
Stap 5: Maak gebruik van de al dan niet succesvolle technieken die we tijdens die spel leren om een gesprek te starten.
Stap 6: Een prettig of een stroef gesprek volgt. Wat je dan moet doen kan je zelf ook verzinnen.
Don't worry.. meiden zijn ook maar mensen. Hoewel.. er kunnen monsters tussen zitten, maar die hebben meestal een 9,5 of hoger gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |