abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 23 januari 2019 @ 19:01:53 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_184578091
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je er überhaupt serieus op reageert. Het lijkt me volkomen vanzelfsprekend dat je niet mee gaat regeren in een coalitie met zienswijzen die haaks op die van jou staan en waarin je maar zeer beperkt beleid kan sturen.

Als je dan aankomt zetten met "verantwoordelijkheid nemen weglopen dit dat" dan zit je gewoon zo erg vastgeroest in je haat jegens een partij dat de simpelste logica overboord gevlogen is of zo.
Dat soort opmerkingen is standaard als een partij niet mee wil regeren, hoor.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_184578431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:14 schreef FYazz het volgende:
Zo, de verkiezingstrijd is echt los nu.

Blijft ook verbazingwekkend om te zien dat al die 'belangrijke' en 'invloedrijke' mannen zich zo druk maken om een 'onbelangrijke' Jesse Klaver.

Ze noemen hem een snotneus en of verspreider van fake-news, maar ze zijn o zo bang dat die Jesse Klaver stemmen gaat inpikken.
Joh, rechts is al decennia aan de macht of min of meer aan de macht en ze weten nog steeds alles wat kut is hier op links te schuiven terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor de huidige gure wind. En maar wijzen 😂
Maar goed. Het werkt. Veel fokkertjes rennen er achter aan.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 23 januari 2019 @ 19:19:28 #53
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 23 januari 2019 @ 20:12:10 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184579868
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat soort opmerkingen is standaard als een partij niet mee wil regeren, hoor.
Dat weet ik, maar dat betekent niet dat je erop moet reageren.
Huilen dan.
pi_184585309
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Joh, rechts is al decennia aan de macht of min of meer aan de macht en ze weten nog steeds alles wat kut is hier op links te schuiven terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor de huidige gure wind. En maar wijzen 😂
Maar goed. Het werkt. Veel fokkertjes rennen er achter aan.
Niet eens min of meer, maar gewoon helemaal. Al vanaf 2002 zit NL wisselend onder de plak van het CDA of VVD.
Al 17 jaar rechts beleid :r

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat links het beter kan of had gedaan. Maar links is zeker niet de schuldige aan de problemen waar menigeen zich op dit forum druk over maakt.
pi_184585423
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ben je voor de belachelijke gang van zaken in Amsterdam?
Zo belachelijk is het ook weer niet, je stemt GL, GL wordt de grootste, dan krijg je GL beleid.

Er wordt bijvoorbeeld heel hard op GL gehamerd hoe ze het illegalen probleem in Amsterdam aanpakken.
Maar als je er nuchter naar kijkt, die illegalen zijn een probleem van de landelijke politiek.
Maar de lokale politiek, en met name de grote steden, worden er mee opgezadeld.

Die mensen zijn er. Je kan ze op straat laten rondslenteren, onzichtbaar en criminele activiteiten ontplooiend om te overleven. Of je kan ze opvangen.

Het is ook wel slim bekeken, het legt namelijk de bal terug bij de landelijke overheid. Het staat weer op het agenda.

Als de VVD Den Haag zegt "ja maar dit mag niet" dan zegt GL Amsterdam "prima, maar kom dan met een oplossing en zadel ons niet met jullie wanbeleid op".

En nee, ik sta niet achter alles wat GL doet. Maar als dat doorslaggevend was, ging ik helemaal niet meer stemmen...
pi_184588475
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 00:07 schreef FYazz het volgende:

[..]

Niet eens min of meer, maar gewoon helemaal. Al vanaf 2002 zit NL wisselend onder de plak van het CDA of VVD.
Al 17 jaar rechts beleid :r

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat links het beter kan of had gedaan. Maar links is zeker niet de schuldige aan de problemen waar menigeen zich op dit forum druk over maakt.
Daarom zei ik dat ook niet inderdaad. En ik gebruikte nog min of meer omdat het eventjes PvdA/VVD is geweest (waarin PvdA de cuck van VVD was dus ook gewoon lekker rechts beleid uitvoerde. Daar werden ze dan ook voor afgestraft).

Ik zou zeggen, laat links het eens een jaartje of 8 proberen. En dan pas mag je er op schelden wat mij betreft.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 24 januari 2019 @ 11:13:32 #58
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184589687
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Joh, rechts is al decennia aan de macht of min of meer aan de macht en ze weten nog steeds alles wat kut is hier op links te schuiven terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor de huidige gure wind. En maar wijzen 😂
Maar goed. Het werkt. Veel fokkertjes rennen er achter aan.
Ja maar nu is er Thierry op rechts. Misschien dat deze kloon op rechts toch echt voor verandering zorgt. :D

:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')