abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:08:08 #26
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184590509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:38 schreef TechnoCat het volgende:
Is de kantine niet bedoeld om in de middag dat half uurtje even een hapje te eten en met je collega's te babbelen ipv tv kijken?

Bovendien in een rumoerige kantine kan je nauwelijks iets van het tv geluid horen. En ik neem aan dat de tv niet zo hard staat dat mensen die geen tv willen kijken en wel even met elkaar willen praten overstemd worden door de tv?
Nee bij ons is de kantine bedoeld om even te eten onder een potje FIFA, even voetbal kijken en darten en tafeltennissen. En vrijdagavond paar biertjes te tikken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:10:09 #27
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184590539
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:18 schreef Riparius het volgende:

[..]

TS spreekt over een coaxkabel op kantoor en over een 'internetkabel'. Met dat laatste bedoelt hij wellicht een ethernetkabel, maar dat zegt niets over de manier waarop internet op dat kantoor wordt geleverd. Hij noemt geen glasvezel, en daarom ben ik ervan uitgegaan dat Ziggo op zijn kantoor internet levert via de coaxkabel. Als dat zo is dan hangt dat aan het coaxnetwerk en is digitale TV gewoon aanwezig. Zoals gezegd kan TS dit controleren door een TV aan te sluiten. Wordt (zakelijk) internet op dat kantoor echter toch geleverd via glasvezel, dan kan het zijn dat de coaxaansluiting op kantoor momenteel geen signaal levert. Maar ook daar kan hij eenvoudig achter komen door even een TV aan te sluiten.
We gaan morgenmiddag alles even bekijken betreft die coaxkabel en ons abonnement. Bedankt voor je duidelijke uitleg :Y
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')