abonnement Unibet Coolblue
pi_184803613
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
Het vliegtuig is met de lichamen gevonden.
Waar?
AFCA!
pi_184803759
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:13 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Waar?
Op de bodem van het Kanaal

https://news.sky.com/stor(...)plane-found-11627529
stupidity has become as common as common sense was before
pi_184804849
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
Het vliegtuig is met de lichamen gevonden.
Kunnen de nabestaanden hopelijk een fatsoenlijk afscheid nemen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_184860097
quote:
BBC: Nantes eist eerste betaling Cardiff City voor vermiste Sala

17:38 – FC Nantes eist dat Cardiff City begint met het afbetalen van de transfersom voor de nog altijd vermiste Emiliano Sala. De Franse club dreigt met een gang naar de rechter, mocht de Welshe club niet binnen tien dagen de eerste betaling doen. Dat meldt BBC Wales

Voor een bedrag van zeventien miljoen euro nam Cardiff City de verdwenen Argentijnse aanvaller over van Nantes. Onderweg naar zijn nieuwe club raakte Sala vermist. Het toestel waarin hij vloog, verdween van de radar en is inmiddels op de zeebodem van Het Kanaal gevonden. In het wrakstuk werd een lichaam gevonden, maar het is nog onduidelijk dat van Sala of van de eveneens vermiste piloot David Ibbotson is.

Cardiff is naar verluidt van plan het contract te respecteren, maar wil eerst wachten tot alle feiten boven tafel komen. Naast Nantes heeft ook Girondins Bordeaux, dat Sala eerder onder contract had, recht op een deel van de transfersom.
https://www.fcupdate.nl/v(...)-voor-vermiste-sala/
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184860342
quote:
Franse mentaliteit in een notendop.
pi_184860400
quote:
Is het niet schappelijk om in zo'n situatie 50/50 te doen?
AFCA!
pi_184870808
Zou hij vermoord kunnen zijn?
pi_184870832
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Franse mentaliteit in een notendop.
Zolang het niet jouw geld is he
pi_184872542
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:26 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Is het niet schappelijk om in zo'n situatie 50/50 te doen?
Ik zou niet weten waarom. De vraag is, was de transfer in kannen en kruiken op het moment van neerstorten.

Als alle contracted e.d. getekend waren, lijkt hij me gewoon een Cardiff speler. Volgens mij is dit ook het geval en moeten en gaan zij ook betalen.
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 11:55:27 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184872587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. De vraag is, was de transfer in kannen en kruiken op het moment van neerstorten.

Als alle contracted e.d. getekend waren, lijkt hij me gewoon een Cardiff speler. Volgens mij is dit ook het geval en moeten en gaan zij ook betalen.
Misschien zullen er nog bepaalde clausules ingebouwd zijn? Als er dergelijke bedragen mee gemoeid zijn zal mij dat niets verbazen.

Prima voer voor advocaten lijkt me :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 12:11:45 #62
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184872900
Raar om geld te eisen voor een overleden speler.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 12:26:05 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184873174
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar om geld te eisen voor een overleden speler.
De speler is niet zo interessant meer. Er is een overeenkomst getekend. Daar houden ze Cardiff nu aan bij Nantes.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 7 februari 2019 @ 12:31:34 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184873270
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar om geld te eisen voor een overleden speler.
hij is overleden in dienst van Cardiff dus lijkt me gewoon legitiem
pi_184874335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij is overleden in dienst van Cardiff dus lijkt me gewoon legitiem
Als hij op weg naar Cardiff was om zn contract daar te ondertekenen lijkt me dat de transfer nog niet afgerond was...

Ook als Cardiff en Nantes wel een deal hadden en een vastgestelde transfersom is deze nooit rechtskrachtig als de betreffende speler zelf zn contract bij Cardiff nog niet aangegaan is.

Beide clubs zullen het waarschijnlijk niet graag zo cru brengen (en mogelijk zal Cardiff uiteindelijk wel degelijk een deal sluiten om een openlijke ruzie hierover te vermijden)...
Maar het is een beetje alsof je online een pakketje besteld en dat nooit geleverd wordt.


Bv Ruud Nistelrooy's transfer nasr ManU ging in 2000 ook op het laatste moment niet door wegens een blessure, waardoor hij niet door de medische check kwam..
Op dat moment waren al wel de contracten tussen PSV en ManU getekend.
(Uiteindelijk kwam hij alsnog een seizoen later, onder dezelfde voorwaarden, maar ondanks dat de transferdeal al gesloten was en zelfs ondertekend is een speler niet daadwerkelijk al deel van de andere club).

[ Bericht 4% gewijzigd door RM-rf op 07-02-2019 13:41:41 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:12:55 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184874972
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als hij op weg naar Cardiff was om zn contract daar te ondertekenen lijkt me dat de transfer nog niet afgerond was...

Ook als Cardiff en Nantes wel een deal hadden en een vastgestelde transfersom is deze nooit rechtskrachtig als de betreffende speler zelf zn contract bij Cardiff nog niet aangegaan is.

Beide clubs zullen het waarschijnlijk niet graag zo cru brengen (en mogelijk zal Cardiff uiteindelijk wel degelijk een deal sluiten om een openlijke ruzie hierover te vermijden)...
Maar het is een beetje alsof je online een pakketje besteld en dat nooit geleverd wordt.

Bv Ruud Nistelrooy's transfer nasr ManU ging in 2000 ook op het laatste moment niet door wegens een blessure, waardoor hij niet door de medische check kwam..
Op dat moment waren al wel de contracten tussen PSV en ManU getekend.
(Uiteindelijk kwam hij alsnog een seizoen later, onder dezelfde voorwaarden, maar ondanks dat de transferdeal al gesloten was en zelfs ondertekend is een speler niet daadwerkelijk al deel van de andere club).
maar misschien stond er het geval van Van Nistelrooy wel een clausule in de overeenkomst.

Ik weet de details ook niet maar ik dacht dat hij al er voor in Cardiff is geweest om te tekenen
pi_184878870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als hij op weg naar Cardiff was om zn contract daar te ondertekenen lijkt me dat de transfer nog niet afgerond was...

Ook als Cardiff en Nantes wel een deal hadden en een vastgestelde transfersom is deze nooit rechtskrachtig als de betreffende speler zelf zn contract bij Cardiff nog niet aangegaan is.

Beide clubs zullen het waarschijnlijk niet graag zo cru brengen (en mogelijk zal Cardiff uiteindelijk wel degelijk een deal sluiten om een openlijke ruzie hierover te vermijden)...
Maar het is een beetje alsof je online een pakketje besteld en dat nooit geleverd wordt.

Bv Ruud Nistelrooy's transfer nasr ManU ging in 2000 ook op het laatste moment niet door wegens een blessure, waardoor hij niet door de medische check kwam..
Op dat moment waren al wel de contracten tussen PSV en ManU getekend.
(Uiteindelijk kwam hij alsnog een seizoen later, onder dezelfde voorwaarden, maar ondanks dat de transferdeal al gesloten was en zelfs ondertekend is een speler niet daadwerkelijk al deel van de andere club).
Cardiff geeft zal ook al aan dat het rond was. Ze willen alleen wachten met betalen tot dat de hele zoektocht rond is. https://www.bbc.com/sport/football/47146614

De vraag is dan ook vooral of en zo ja hoe Cardiff verzekerd is voor dit soort gevallen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_184888612
Lichaam gevonden... Triest maar fijn voor de familie dat er in ieder geval duidelijkheid is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184888631
RIP. ;(
pi_184888640
Eindelijk duidelijkheid.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184891061
En die piloot dan??
  vrijdag 8 februari 2019 @ 08:54:43 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184891077
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:52 schreef Doublepain het volgende:
En die piloot dan??
die is weggedreven
pi_184894025
Nummer 9 wordt bij Nantes niet meer gedragen.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 12:43:53 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184894126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:35 schreef Bolasie het volgende:
Nummer 9 wordt bij Nantes niet meer gedragen.
wat een onzin, ik word een beetje moe van dat soort acties
pi_184894152
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat een onzin, ik word een beetje moe van dat soort acties
Oké man, goed dat je dit uit. Het heeft geen zin dat op te kroppen. Chapeau voor jou.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 12:53:36 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184894239
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:46 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Oké man, goed dat je dit uit. Het heeft geen zin dat op te kroppen. Chapeau voor jou.
dus jij valt wel voor die symbolische bullshit, ieder z'n meug
  donderdag 23 mei 2019 @ 10:42:58 #78
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_187043324
quote:
Emiliano Sala, de Argentijnse aanvaller die in januari om het leven kwam tijdens een vliegtuigongeluk, De aanvaller was onderweg naar Engeland om een transfer af te ronden. Uit nieuwe audioberichten komt naar buiten dat Sala helemaal geen interesse in een transfer naar Cardiff City.

L’Équipe brengt naar buiten dat de aanvaller helemaal niet zat te wachten op een transfer naar Engeland. "Nantes maakt door deze transfer een goede deal, en willen daarom dat ik per se vertrek naar Engeland. Het klopt dat ik een goed contract kan tekenen bij Cardiff, maar het sportieve trekt mij niet aan. Maar goed, Nantes doet er nu alles aan om mij die kant op te krijgen"

Clubeigenaar Waldemar Kita moet het bij Sala helemaal ontgelden. "Ik walg van hem, hij maakt mij ontzettend woest. Hij denkt alleen maar aan geld en geeft niets om mij. Mij is helemaal niets gevraagd, het is een bende, ik weet het allemaal niet meer. Niemand houdt rekening met mij, het is heel erg zwaar."
pi_187050326
quote:
15s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:42 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Geen idee hoe betrouwbaar maar dit bericht zou het allemaal natuurlijk nog een stuk triester maken.
blablablabla
pi_190286404
quote:
Cardiff wil niet betalen voor dode voetballer
Cardiff City gaat in hoger beroep tegen het besluit van de FIFA om 6 miljoen euro te moeten betalen aan FC Nantes voor de overleden voetballer Emiliano Sala. Het internationaal sporttribunaal CAS zal de zaak vermoedelijk in het voorjaar behandelen en een uitspraak wordt niet voor juni verwacht.

Cardiff, vorig seizoen nog uitkomend in de Engelse Premier League, nam Sala een klein jaar geleden over van Nantes. De 28-jarige Argentijn overleed echter op weg naar zijn nieuwe club doordat het kleine vliegtuig met hem aan boord crashte.

De clubs konden vervolgens niet tot een oplossing komen over de financiële afhandeling. Volgens de FIFA komt het bedrag van 6 miljoen overeen met de eerste termijnbetaling die Cardiff had moeten voldoen aan Nantes. Het aanvankelijke transferbedrag lag naar verluidt rond de 20 miljoen euro.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-dode-voetballer
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190287153
Waar Cardiff het lef vandaan haalt is echt een raadsel.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190288503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:45 schreef kalinhos het volgende:
Waar Cardiff het lef vandaan haalt is echt een raadsel.
Die eigenaar is een behoorlijk enge narcistische vent, dat zal wel een hoop verklaren.
pi_190288620
Als je een auto koopt en die crasht tijdens de levering, wie moet daarvoor betalen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2019 21:10:50 ]
  donderdag 5 december 2019 @ 21:25:24 #84
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_190288911
quote:
99s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Als je een auto koopt en die crasht tijdens de levering, wie moet daarvoor betalen?
De verzekering? :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 5 december 2019 @ 21:51:40 #85
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190289409
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

De verzekering? :)
Je ziet nu toch ook met enorme imagoschade door dit zo op te laten lopen.
pi_190290162
quote:
99s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Als je een auto koopt en die crasht tijdens de levering, wie moet daarvoor betalen?
De transfersom betaal je aan de club om het lopende contract af te kopen. Nantes ging akkoord want Salah mocht naar Cardiff vliegen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_201933970
Lang geleden alweer, jeetje, maar vandaag is er wat nieuws.

https://www.ad.nl/buitenl(...)g-bevonden~a6d88d79/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch pijnlijk dat dit is gebeurd omdat een of andere debiel op zijn centen zat en willens en wetens die jongen (samen met die piloot die zelf wist dat hij dit niet mocht) de dood in heeft gejaagd. :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:01:54 #88
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201933985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lang geleden alweer, jeetje, maar vandaag is er wat nieuws.

https://www.ad.nl/buitenl(...)g-bevonden~a6d88d79/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch pijnlijk dat dit is gebeurd omdat een of andere debiel op zijn centen zat en willens en wetens die jongen (samen met die piloot die zelf wist dat hij dit niet mocht) de dood in heeft gejaagd. :{
Ik hoop dat hij blij is met zijn uitgespaarde grijpstuivers.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')