abonnement Unibet Coolblue
pi_184564911
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:41 schreef Monolith het volgende:
Het beleid van Trump werpt zijn vruchten af waar het het aantrekken van buitenlands talent betreft:
https://www.bloomberg.com(...)-is-scaring-them-off
Owowow.

Dit geeft ook weer een lekker zootje. https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
Als het niet té triest voor woorden was en real, dan kan ik er hartelijk om lachen. Real life comedy _O-
pi_184564912
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:41 schreef Monolith het volgende:
Het beleid van Trump werpt zijn vruchten af waar het het aantrekken van buitenlands talent betreft:
https://www.bloomberg.com(...)-is-scaring-them-off

Kaku in 2011; oud maar steeds actueler.
  woensdag 23 januari 2019 @ 00:58:15 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184564963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:41 schreef Monolith het volgende:
Het beleid van Trump werpt zijn vruchten af waar het het aantrekken van buitenlands talent betreft:
https://www.bloomberg.com(...)-is-scaring-them-off
Ken daar twee voorbeelden van ja. Phd student bij ons in de groep uit een 'eng' land die eigenlijk in de VS aan het werk zou gaan, tot die eerste travelbans begonnen. Iets vergelijkbaars ook met een collega die naar de VS zou gaan, maar vanwege de ban ergens anders een postdoc is gaan doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 januari 2019 @ 06:47:00 #29
64792 Mryc
play me one more song
pi_184566197
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 19:31:58 Thank you to the LGBT community! I will fight for you while Hillary brings in more people that will threaten your freedoms and beliefs. reageer retweet
;(
Hoe doet Hilary dat dan?
  woensdag 23 januari 2019 @ 08:47:23 #30
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184566999
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat kun je ook nog wel zien gebeuren. Dat de democraten uiteindelijk instemmen met een bill waarin geen muur-budget zit, maar wel bol staat van de anti-immigratie maatregelen.

En dat de rechtse spinmachines vol in actie gaan om er een win van te maken. Dat de hele wall een genius plan was om dit voor elkaar te krijgen en dat die wall nooit echt belangrijk was :')
De "muur".

• Eerst beloven dat de Mexicanen een betonnen muur zullen bekostigen.
• Dan die belofte downplayen en de belastingbetaler er voor laten opdraaien, direct of indirect.
• Nog steeds de belofte van die muur adverteren, maar nu gereduceerd naar een metalen hek (die nog steeds door de belastingbetaler moet worden opgehoest)
• Na een patsstelling het hele overheidssysteem stoppen om toch maar iets te kunnen forceren om deze muur, die blijkbaar alleen xenofoben willen bouwen.
• Patsstelling blijft, beide partijen graven zich in, en de GOP probeert nu langzaam die muur om te vormen in een stapel xenofobische maatregelen, waar het door de democraten geleide huis NOOIT mee accoord zullen gaan.

De enige realistische muur voor Trump zal de muur van verzet zijn die hij met zijn lachwekkende maatregelen en bestuur op zich af roept. En op termijn de muren van een gevangeniscel (en dan is het wachten op het moment dat Hillary Clinton grimlachend aan zijn celdeur staat, om hem een bezoekje te brengen, waar ze ziet dat zijn oranje geverfde huis bleek is geworden en zijn outfit daartegen oranje is)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 23 januari 2019 @ 08:50:30 #31
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184567018
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 06:47 schreef Mryc het volgende:

[..]

Hoe doet Hilary dat dan?
Ze laat ze ophalen in een vrolijk busje. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 23 januari 2019 @ 11:00:33 #32
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184568917
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 06:47 schreef Mryc het volgende:

[..]

Hoe doet Hilary dat dan?
Niet, maar ja wanneer hebben feiten Trump ooit in de weg gezeten om domme dingen te zeggen?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:36:56 #33
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184570630
En hier hebben we één van de eerste moslims in het Congres, die 3 enorme, bizarre leugens op Twitter smijt in een poging de President onderuit te halen.


Ik hoop echt dat de familie van die arme jongen haar helemaal kapot aanklagen. Ze zijn al door een hel geweest: bedreigd, beschimpt, voor racist uitgemaakt, racistisch en seksistisch bejegend door politici, journalisten en Hollywood. Alleen maar omdat hij blank was, een rood petje droeg en glimlachte tegen een racistische, activistische Indiaan (die later helemaal geen Vietman veteraan bleek te zijn) terwijl en groep schuimbekkende zwarte mannen tegen hem stonden te schreeuwen dat hij op moest rotten naar Europa.

Nu blijkt dat dat kind niets anders heeft gedaan dan stil staan en glimlachen (en stiekem bidden dat de situatie niet verder zou escaleren). Helft van de journaille biedt haar excuses aan, maar Ilan vindt het nog even nodig deze complete drek te plaatsen. :r

Echt jammer dat ik gewoon weer compleet gelijk had over haar. Het is een monster.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:48:11 #34
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_184570869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
En hier hebben we één van de eerste moslims in het Congres, die 3 enorme, bizarre leugens op Twitter smijt in een poging de President onderuit te halen.

[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat de familie van die arme jongen haar helemaal kapot aanklagen. Ze zijn al door een hel geweest: bedreigd, beschimpt, voor racist uitgemaakt, racistisch en seksistisch bejegend door politici, journalisten en Hollywood. Alleen maar omdat hij blank was, een rood petje droeg en glimlachte tegen een racistische, activistische Indiaan (die later helemaal geen Vietman veteraan bleek te zijn) terwijl en groep schuimbekkende zwarte mannen tegen hem stonden te schreeuwen dat hij op moest rotten naar Europa.

Nu blijkt dat dat kind niets anders heeft gedaan dan stil staan en glimlachen (en stiekem bidden dat de situatie niet verder zou escaleren). Helft van de journaille biedt haar excuses aan, maar Ilan vindt het nog even nodig deze complete drek te plaatsen. :r

Echt jammer dat ik gewoon weer compleet gelijk had over haar. Het is een monster.
Hoe weet je dat dit leugens waren? Trump liegt ook een aardig eind in de rondte normaliter, dus die heeft toch wat meer de schijn tegen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_184571465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dit leugens waren? Trump liegt ook een aardig eind in de rondte normaliter, dus die heeft toch wat meer de schijn tegen.
Inmiddels zijn er al heel wat mensen geweest die hun initiële reactie hebben gecorrigeerd, wat duidelijk aangeeft dat het verhaal niet klopte. Er is ook iemand ontslagen door z'n werkgever https://www.thewrap.com/v(...)-die-simple-as-that/, en er zit een rechtszaak in de pijplijn tegen degenen die doodsbedreigingen en meer op Twitter gooiden.

Wat ik het meest trieste aan de gang van zaken vindt, is dat je allerlei reacties zag in de trant van "ze hebben MAGA petten op, dus ze zijn slecht" en ga zo maar door. Mensen namen direct het filmpje voor waar aan, omdat ze helemaal gepolariseerd zijn. Ergens is dit wel beangstigend; men vindt het blijkbaar normaal om een tegenstander via asociale media helemaal kapot te maken, zonder überhaupt nog te kijken wat er echt speelt. Doxxen, doodsbedreigingen en meer, terwijl het verhaal inmiddels ontkracht is. Dit gaat een keer volledig uit de hand lopen.
  woensdag 23 januari 2019 @ 13:40:32 #36
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184571930
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dit leugens waren? Trump liegt ook een aardig eind in de rondte normaliter, dus die heeft toch wat meer de schijn tegen.
Ik heb het uitgebreide filmpje van die covington-boys gezien en ben bepaald geen Trump-sympathisant, maar ik zie ze eigenlijk weinig kwaads doen. Die ene jongen die voor de indiaanse ex-militair staat doet dat voor zover ik kan zien behoorlijk respectvol en op een gegeven moment begint een native een discussie met een andere jongen die hem netjes en inhoudelijk van repliek bedient. Dat er na een tijdje wat baldadig gelachen wordt is inherent aan een tienergroep die met iets buiten het eigen referentiekader geconfronteerd wordt.

Om de goede zaak niet te schaden is het dus beter te erkennen dat men hier fout zat en in het vervolg eerst nieuws te checken in plaats van direct klappen uit te delen met de nieuwgevonden stok.

[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 23-01-2019 13:45:49 ]
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 14:01:41 #37
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_184572378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:19 schreef drexciya het volgende:

Mensen namen direct het filmpje voor waar aan, omdat ze helemaal gepolariseerd zijn.
Dat was niet per se zo, er waren namelijk ook veel conservatieven die de jongens meteen veroordeelden. Het filmpje leek heel duidelijk op het eerste gezicht en ik denk dat dit vooral zowel links als rechts een goede les was dat er zelfs bij beeldmateriaal toch nog een ander verhaal achter kan zitten dan je in eerste instantie verwacht.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:02:00 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184572390
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 00:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]


Kaku in 2011; oud maar steeds actueler.
Godver, wat verwoordt 'ie dat briljant. Als de aankomend Democratisch presidentskandidaat ook maar een tiende van de eloquentie zou hebben die Kaku hier tentoonspreidt maakt Trump geen schijn van kans op een tweede termijn.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184572392
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik heb het uitgebreide filmpje van die covington-boys gezien en ben bepaald geen Trump-sympathisant, maar ik zie ze eigenlijk weinig kwaads doen. Die ene jongen die voor de indiaanse ex-militair staat doet dat voor zover ik kan zien behoorlijk respectvol en op een gegeven moment begint een native een discussie met een andere jongen die hem netjes en inhoudelijk van repliek bedient. Dat er na een tijdje wat baldadig gelachen wordt is inherent aan een tienergroep die met iets buiten het eigen referentiekader geconfronteerd wordt.

Om de goede zaak niet te schaden is het dus beter te erkennen dat men hier fout zat en in het vervolg eerst nieuws te checken in plaats van direct klappen uit te delen met de nieuwgevonden stok.
Maar welk van die 3 claims in die tweet zijn leugens? Want dat werd immers geclaimd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:08:27 #40
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184572520
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:02 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar welk van die 3 claims in die tweet zijn leugens? Want dat werd immers geclaimd.
Dat weet ik niet maar ze zijn ook alledrie niet aantoonbaar ondanks het beeldmateriaal. Aangezien verschillende 'mainstream' nieuwsmedia hier net iets te geil op in zijn gegaan en aantoonbare onjuistheden hebben verkondigd hangt om dit incident, zeker in de publieke opinie buiten ultraliberale strongholds, nogal een zweem van nepnieuws. Daarmee is de hele boom verzuurd en zijn nu ook de vruchten giftig. Dit uitmelken speelt Trump en alt-right alleen maar in de kaart.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:22:46 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_184572813
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:01 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat was niet per se zo, er waren namelijk ook veel conservatieven die de jongens meteen veroordeelden. Het filmpje leek heel duidelijk op het eerste gezicht en ik denk dat dit vooral zowel links als rechts een goede les was dat er zelfs bij beeldmateriaal toch nog een ander verhaal achter kan zitten dan je in eerste instantie verwacht.
totdat er weer een filmpje van eerder die dag opdook daarin het groepje een paar vrouwen aan het uitschelden waren… de lieverdjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_184572826
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat weet ik niet maar ze zijn ook alledrie niet aantoonbaar ondanks het beeldmateriaal. Aangezien verschillende 'mainstream' nieuwsmedia hier net iets te geil op in zijn gegaan en aantoonbare onjuistheden hebben verkondigd hangt om dit incident, zeker in de publieke opinie buiten ultraliberale strongholds, nogal een zweem van nepnieuws. Daarmee is de hele boom verzuurd en zijn nu ook de vruchten giftig. Dit uitmelken speelt Trump en alt-right alleen maar in de kaart.
Nou ja, die 3e claim is geen leugen; https://www.courier-journ(...)al-video/2638400002/

Beetje suf om dan verontwaardigd te reageren. Ben benieuwd hoe snel sommige figuren weer klaar zitten met vooroordelen als er weer eens iets met een bruin persoon gebeurt. Best interessant als de hooivorken eens de andere kant op staan, dan kan het plots niet.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 woensdag 23 januari 2019 @ 14:38:08 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184573116
Ondertussen was de zaak van Stormy Daniels tegen Trump natuurlijk nog niet voorbij. De advocaten van Trump zijn nu hard bezig om, tja, wat eigenlijk? Druk bezig om Stormy gelijk te geven.

quote:
It was glorious today to witness Cohen and Trump’s attorneys urging the Court to dismiss the NDA case because, according to them, there is nothing left to decide because @StormyDaniels was right all along and they agree with her. Oh what a tangled web they weave...
Via Michael Avenatti
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 januari 2019 @ 14:40:45 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184573159
ABC:

quote:
President Trump is preparing two State of the Union speeches for different audiences, sources tell ABC News https://t.co/pSXdw6nPOT https://t.co/MdWHwJ8pgB
Een voor de VS en eentje voor Poetin.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 januari 2019 @ 14:43:38 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184573202
De GOP/Trump zijn waarschijnlikk tegen.

quote:
Mark Warner is introducing the Stop STUPIDITY Act. The measure would automatically keep all of the federal government running in the case of a future funding standoff—with the exceptions of the legislative branch and the Executive Office of the President.
https://t.co/brihWfBYvd
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 januari 2019 @ 14:55:00 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184573356
De Freedom Caucus en wat Trump vrienden zijn tegen de NATO.

quote:
House Freedom Caucus members and close Trump allies - including Meadows and Jordan - among the 22 who voted against House bill tonight stating that it’s US policy to remain a member of NATO and prohibiting US funds for being used for a withdrawal from the alliance https://t.co/DpOED2YCZw
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 januari 2019 @ 15:31:21 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184574047
Maar weer een poll, deze van CBS.

quote:
An even worse poll for Trump, from CBS:

Trump's approval sinks to 36%.

71% say Trump's wall is not worth shutting down government over.

Only 28% say the wall is worth it -- meaning fewer than 3 in 10 support his current position.

https://t.co/B7h1pZZ6i8 https://t.co/w0TGAcLfRD
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184574064
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Godver, wat verwoordt 'ie dat briljant. Als de aankomend Democratisch presidentskandidaat ook maar een tiende van de eloquentie zou hebben die Kaku hier tentoonspreidt maakt Trump geen schijn van kans op een tweede termijn.
Die zijn er wel, maar of ze ook opstaan is de vraag.

Als de ravage die Trump achterlaat niet genoeg is om iemand op z'n minst bevlogen te maken dan is er echt nog veel meer mis dan we nu zien.

We zullen het merken in 2020 :)
pi_184574153
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:31 schreef Ulx het volgende:
Maar weer een poll, deze van CBS.

[..]

Ik zou gewoon de Fivethirtyeight tracker pakken:
https://projects.fivethir(...)ings/?ex_cid=rrpromo

Na een tijdje rond de 42% te hebben gestaan zakt zijn approval nu weer eens onder de 40%. Dé shutdown zal niet echt helpen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184574451
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zou gewoon de Fivethirtyeight tracker pakken:
https://projects.fivethir(...)ings/?ex_cid=rrpromo

Na een tijdje rond de 42% te hebben gestaan zakt zijn approval nu weer eens onder de 40%. Dé shutdown zal niet echt helpen.
Degelijke site dit :)

Ook leuk, verderop..

Trump probably won’t face off against an opponent as unpopular as Hillary Clinton, by some measures the most unpopular candidate in general election history except for Trump himself.

:Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')