abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 januari 2019 @ 01:33:05 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184545230
Zie filmpje. Is nog niet helemaal duidelijk waar dit gebeurt is maar t schijnt in Spijkenisse opgenomen te zijn.
Bizar dat zo'n grote groep bij deze zware mishandeling / moordpoging betrokken is.

https://www.dumpert.nl/me(...)_z_n_allen_op_1.html
  dinsdag 22 januari 2019 @ 01:33:28 #2
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184545234
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 01:29 schreef EipNiC het volgende:

[..]

'met een jongen gaat vechten'? Waar blijkt dat dan uit? Niet uit zijn houding: hij was volledig passief. Waarom springt de rest er op onder begeleiding van zulke uitspraken ? Als het klopt wat je zegt dan maakt het onderscheid allicht geen deel uit van de initiële motivatie, maar mogelijk wel bij die later begonnen met schoppen.
Dat blijkt gewoon uit het filmpje. Het begint als 1 tegen 1 gevecht, dan wil die jongen stoppen, de ander vindt dat hem dat een bitch maakt en zegt hem een klap te gaan geven, als hij niet binnen 10 tellen terug gaat slaan etc. etc.
pi_184545285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 01:33 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat blijkt gewoon uit het filmpje. Het begint als 1 tegen 1 gevecht, dan wil die jongen stoppen, de ander vindt dat hem dat een bitch maakt en zegt hem een klap te gaan geven, als hij niet binnen 10 tellen terug gaat slaan etc. etc.
Escalerend gedrag...
pi_184545374
Walgelijke figuren
pi_184545548
Twee koppen groter...en maar blijven slaan...laffe kankerhond.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184545856
Waarom rende hij niet naar zn osso?
Nu zit ie met een gebroken nosso

:') :') :')
pi_184545863
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 05:58 schreef SOG het volgende:
Waarom rende hij niet naar zn osso?
Nu zit ie met een gebroken nosso

:') :') :')
:') :')
  dinsdag 22 januari 2019 @ 06:08:01 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184545888
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 02:36 schreef Hathor het volgende:
Twee koppen groter...en maar blijven slaan...laffe kankerhond.
Hun papa was vroeger ook veel groter en die bleef ook gewoon slaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 22-01-2019 06:14:21 ]
  dinsdag 22 januari 2019 @ 06:17:01 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184545933
Ja waarom gaat het slachtoffer niet gewoon weg? Is alle gelegenheid voor.
Ben benieuwd wat de achtergrond is verder. Het lijkt idd als 1 vs 1 te beginnen maar waarom?
En waarom draagt iedereen sportkleding?
:')
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 22 januari 2019 @ 06:18:38 #10
186611 Haags
pi_184545939
Laf!
Zonder wrijving geen glans
pi_184545967
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

En waarom draagt iedereen sportkleding?
_O-
pi_184545976
Meestgeplaatste reactie tot nu toe op fb dumpert:
Ik wil een kaartje sturen naar die jongen. Waar kan ik dat naartoe zenden. Lol.
pi_184545977
Vind de saamhorigheid van zo'n groep mooi om te zien. Vrienden die elkaar door dik en dun steunen, zelfde kledingsstijl, buiten spelen ipv achter de playstation, voor elkaar opkomen.
U MAD?
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 07:17:17 #14
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184546300
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:29 schreef de_boswachter het volgende:
Vind de saamhorigheid van zo'n groep mooi om te zien. Vrienden die elkaar door dik en dun steunen, zelfde kledingsstijl, buiten spelen ipv achter de playstation, voor elkaar opkomen.
..elkaar pijpen als het even tegenzit. Ja dat is wel weer mooi.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_184546432
Jammer maar het zijn weer eens geen Pieter-Jan en Frederik in dit filmpje. Allemaal import kansenparels. Wat moet dat worden met deze lui?
Land of the free. Home of the brave.
pi_184546442
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 01:33 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat blijkt gewoon uit het filmpje. Het begint als 1 tegen 1 gevecht, dan wil die jongen stoppen, de ander vindt dat hem dat een bitch maakt en zegt hem een klap te gaan geven, als hij niet binnen 10 tellen terug gaat slaan etc. etc.
Jij kunt die apentaal verstaan?
pi_184546590
Vroeger was dit gedrag al "normaal" bij dat soort gasten, en dan spreek ik over dik 20 jaar geleden. Daar kwamen ze ook altijd met een grote groep om één iemand in elkaar te slaan, alsof het een groep hyena's waren. Blijkbaar door de jaren heen niets veranderd en gezien de samenstelling van de groep begin ik steeds meer te denken dat het een cultuur dingetje is.

Gisteren nog eens even op de Facebook gekeken van de hoofddader, meneer had net zijn profiel foto veranderd waarin hij een middelvinger opstak en één van zijn mededaders had zijn eigen adres gepost want er gebeurde toch niets. Ze dagen ook gewoon uit, en dadelijk krokodillentranen bij de politie en natuurlijk de schuld afschuiven, ook al zo'n cultuurdingetje.

Die gasten kun je maar op één manier aanpakken en dat is oog om oog, gewoon een flink pak slaag zodat ze de komende jaren nog geen mens meer durven aan te kijken.
pi_184546640
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 07:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vroeger was dit gedrag al "normaal" bij dat soort gasten, en dan spreek ik over dik 20 jaar geleden. Daar kwamen ze ook altijd met een grote groep om één iemand in elkaar te slaan, alsof het een groep hyena's waren. Blijkbaar door de jaren heen niets veranderd en gezien de samenstelling van de groep begin ik steeds meer te denken dat het een cultuur dingetje is.

Gisteren nog eens even op de Facebook gekeken van de hoofddader, meneer had net zijn profiel foto veranderd waarin hij een middelvinger opstak en één van zijn mededaders had zijn eigen adres gepost want er gebeurde toch niets. Ze dagen ook gewoon uit, en dadelijk krokodillentranen bij de politie en natuurlijk de schuld afschuiven, ook al zo'n cultuurdingetje.

Die gasten kun je maar op één manier aanpakken en dat is oog om oog, gewoon een flink pak slaag zodat ze de komende jaren nog geen mens meer durven aan te kijken.
Vroeger hetzelfde mee gemaakt, allemaal blanke boeren jongens die nog nooit 1 getinte huidskleur hadden gezien (in het echt).

Heeft niets met cultuur te maken, er zijn gewoon ontzettende klootzakken op deze wereld, hoe jong ook.
pi_184546661
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 07:57 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik kwalijker vind: dat een jongen door een groep wordt gemolesteerd of al die internet"helden" die menen een volksgericht te moeten organiseren.
Omdat er anders niks gebeurt en dat weet jij ook dondersgoed. Dit soort lui komen er anders gewoon mee weg.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184546713
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Omdat er anders niks gebeurt en dat weet jij ook dondersgoed. Dit soort lui komen er anders gewoon mee weg.
Is dat een uitspraak van de rechter of van je onderbuik?

Niet dat het wel okay is als de daders worden aangewezen maar interesseert het je ueberhaupt dat op dit moment naam, Facebookprofiel, adres en telefoonnummer circuleren van een jongen die op sociale media als dader wordt aangewezen maar waarvan intussen duidelijk is dat ie er hoogstwaarschijnlijk helemaal niets mee te maken heeft?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_184546738
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:05 schreef recursief het volgende:

[..]

Is dat een uitspraak van de rechter of van je onderbuik?

Niet dat het wel okay is als de daders worden aangewezen maar interesseert het je ueberhaupt dat op dit moment naam, Facebookprofiel, adres en telefoonnummer circuleren van een jongen die op sociale media als dader wordt aangewezen maar waarvan intussen duidelijk is dat ie er hoogstwaarschijnlijk helemaal niets mee te maken heeft?
Helemaal onschuldig zal ie niet zijn. Ze hebben allemaal wel iets op hun kerfstok.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 08:07:53 #22
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184546743
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:07 schreef Scarface88 het volgende:

Helemaal onschuldig zal ie niet zijn. Ze hebben allemaal wel iets op hun kerfstok.
Oh, dan maakt het niet uit inderdaad. 8)7
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184546761
Ben opgegroeid in zon leuke wijk. De groepjes Marokkanen en andere allochtone wannabe gangsters in roedels samen op zoek naar slachtoffers en vertier.

Ik heb ontelbaar vaak gevochten. Je moest letterlijk trainen om te kinnen winnen van een groepje. De paar Nederlanders en een aantal minder achterlijke allochtonen hadden een clubje waar we elkaar altijd dekten. Oorlog.

Uiteindelijk hadden we als groep respect verdiend, want we wonnen. Tegenwoordig zijn de groepen groter en zijn ze nog gewelddadiger.

Ik merk dat mijn bloed er weer van gaat koken. Lager dan mensen zijn ze. Helaas wordt hier niet meer hard op ingegrepen.
Whatever...
pi_184546770
Stank voor dank noem ik dit. Dankzij Nederland hoeven ze geen armoedig leven te leiden in de rif, en dan krijg je dit ervoor terug. Als straf zou je ze verplicht drie jaar in Marokko moeten laten verblijven zonder uitkering. Kijken of ze dan nog zoiets in hun hoofd halen.
pi_184546779
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:07 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Helemaal onschuldig zal ie niet zijn. Ze hebben allemaal wel iets op hun kerfstok.
Wat bedoel je?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_184546823
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:12 schreef recursief het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Waar rook is is vuur. Als ie door meerdere mensen wordt aangewezen zal t heus geen voorbeeldige wereldburger zijn. Niet dat t goedpraat dat alle informatie op internet staat. Maar dat zal tzt heus wel verwijderd worden als ie er echt niks mee te maken heeft.

Tot die tijd mag van mij alle informatie van daders gewoon online en hopelijk krijgen ze wat hun toekomt. Geen straf zwaar genoeg voor dit soort lui.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184546945
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waar rook is is vuur. Als ie door meerdere mensen wordt aangewezen zal t heus geen voorbeeldige wereldburger zijn.
Tot zover hoe een rechtsstaat zou moeten werken volgens user Scarface88.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_184546962
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:31 schreef recursief het volgende:

[..]

Tot zover hoe een rechtsstaat zou moeten werken volgens user Scarface88.
Vraag me af of je er nog zo over denkt wanneer het jouw zoon is die door 20 van dat soort kwallen in elkaar wordt geslagen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184547008
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vraag me af of je er nog zo over denkt wanneer het jouw zoon is die door 20 van dat soort kwallen in elkaar wordt geslagen.
Ik denk dat ik verschrikkelijk kwaad zou zijn, maar dat mijn zoon er niks aan heeft als zijn pa een wraakexpeditie op touw zou (laten) zetten.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_184547032
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ben opgegroeid in zon leuke wijk. De groepjes Marokkanen en andere allochtone wannabe gangsters in roedels samen op zoek naar slachtoffers en vertier.

Ik heb ontelbaar vaak gevochten. Je moest letterlijk trainen om te kinnen winnen van een groepje. De paar Nederlanders en een aantal minder achterlijke allochtonen hadden een clubje waar we elkaar altijd dekten. Oorlog.

Uiteindelijk hadden we als groep respect verdiend, want we wonnen. Tegenwoordig zijn de groepen groter en zijn ze nog gewelddadiger.

Ik merk dat mijn bloed er weer van gaat koken. Lager dan mensen zijn ze. Helaas wordt hier niet meer hard op ingegrepen.
Ik ben opgegroeid in een heel net dorp. Ook daar gebeurde wel eens wat. Helaas, het is van alle tijden.
pi_184547098
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid in een heel net dorp. Ook daar gebeurde wel eens wat. Helaas, het is van alle tijden.
"wel eens wat" Mensen moeten eens stoppen dit te vergelijken met incidentjes vroeger in het dorp. Ja iedereen kent wel een groepje boerenpummels die eens een keer na het voetbal terwijl ze flink gezopen hebben wat agressief werden en er wat tikken werden uitgedeeld. Vaak, eigenlijk bijna altijd, waren er ook genoeg gasten bij die de amokmakers uit elkaar haalden, en ook was dit niet een dagelijks iets. Veel van die boerenpummels zijn ook niet de criminaliteit in gegaan en hebben nu een fatsoenlijke baan + gezin. Maar dit tuig, dit tuig loopt ook al jaren rond in Nederland (lees: heel Europa) overal in de steden hetzelfde, hetzelfde uiterlijk, hetzelfde gedrag, dezelfde kleding. En keer op keer met een flinke groep tegen één zwak slachtoffer, niet eenmalig, nee dit volk gaat op strooptocht, hun leven buiten bestaat nergens anders meer uit dan zwakkeren aan te vallen en fysiek te belagen. Daarbij de mate van geweld wat zo'n jongens gebruiken heb ik bij een groepje boerenpummels nog nooit gezien. Zo'n gastjes komen ook nooit ergens, ze zullen nooit een fatsoenlijke baan krijgen want dat volk blijft de rest van hun leven in de criminaliteit hangen.

Bezopen boerenpummels zijn incidenten, dit is een alsmaar groeiend probleem waar dat tuig zich als een groep hyena's stort op zwakke slachtoffers, en altijd blanke slachtoffers. Hier zit veel meer achter dan dat het riedeltje goedpraters ons wil doen laten geloven.
pi_184547107
Allemaal met hun rot kop met naam erbij publiceren, laf tuig.
Even allemaal apart nemen en een pak slaag geven zou de beste straf zijn, helaas wordt dat tuig door links Nederland gepamperd.
pi_184547180
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

"wel eens wat" Mensen moeten eens stoppen dit te vergelijken met incidentjes vroeger in het dorp. Ja iedereen kent wel een groepje boerenpummels die eens een keer na het voetbal terwijl ze flink gezopen hebben wat agressief werden en er wat tikken werden uitgedeeld. Vaak, eigenlijk bijna altijd, waren er ook genoeg gasten bij die de amokmakers uit elkaar haalden, en ook was dit niet een dagelijks iets. Veel van die boerenpummels zijn ook niet de criminaliteit in gegaan en hebben nu een fatsoenlijke baan + gezin. Maar dit tuig, dit tuig loopt ook al jaren rond in Nederland (lees: heel Europa) overal in de steden hetzelfde, hetzelfde uiterlijk, hetzelfde gedrag, dezelfde kleding. En keer op keer met een flinke groep tegen één zwak slachtoffer, niet eenmalig, nee dit volk gaat op strooptocht, hun leven buiten bestaat nergens anders meer uit dan zwakkeren aan te vallen en fysiek te belagen. Daarbij de mate van geweld wat zo'n jongens gebruiken heb ik bij een groepje boerenpummels nog nooit gezien. Zo'n gastjes komen ook nooit ergens, ze zullen nooit een fatsoenlijke baan krijgen want dat volk blijft de rest van hun leven in de criminaliteit hangen.

Bezopen boerenpummels zijn incidenten, dit is een alsmaar groeiend probleem waar dat tuig zich als een groep hyena's stort op zwakke slachtoffers, en altijd blanke slachtoffers. Hier zit veel meer achter dan dat het riedeltje goedpraters ons wil doen laten geloven.
Wie zegt dat ik het over boerenpummels had? Leuk dat je invult. Twee stuks raddraaiers uit die tijd zijn de bak ingegaan wegens moord of doodslag. Klinkt dat al een beetje meer als crimineel?

En dan meteen weer huidskleurtje erbij. Tsjongejonge...
pi_184547195
De hoofdverdachte loopt alweer vrij rond en roept mensen die het niet met zijn acties eens zijn op Facebook op om naar z’n huis te komen (incl adresgegevens)
pi_184547250
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het over boerenpummels had? Leuk dat je invult. Twee stuks raddraaiers uit die tijd zijn de bak ingegaan wegens moord of doodslag. Klinkt dat al een beetje meer als crimineel?

En dan meteen weer huidskleurtje erbij. Tsjongejonge...
Zulke individuele idioten heb je altijd en zul je altijd houden, dit zijn geen individuele idioten meer. Dit zijn complete bendes, zulke groepjes hebben geen verschil met de groepjes in honderden andere steden. Ze gedragen zich hetzelfde, praten hetzelfde, doen hetzelfde, zien er hetzelfde uit en dat terwijl ze elkaar niet kennen. Ze verlagen zich allemaal tot continue hetzelfde criminele gedrag en nog blijven mensen roepen dat het incidenten zijn. Dit tuig meent dat het een vrijbrief heeft om te rellen in Nederland, om te doen en laten wat ze willen. Niet voor niets provoceren ze nu iedereen door gewoon het adres te posten of een foto op Facebook te zetten waarin ze hun middelvinger opsteken, ze kotsen op Nederland en haar inwoners.

Zo'n volk zou vogelvrij verklaard moeten worden, misschien dat ze eens respect tonen zodra ze zelf fysiek belaagd worden.
pi_184547251
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:54 schreef Ketchupcurry het volgende:
De hoofdverdachte loopt alweer vrij rond en roept mensen die het niet met zijn acties eens zijn op Facebook op om naar z’n huis te komen (incl adresgegevens)
Nou, er zijn hier op fok altijd een groep helden die zo’n groep wel eens een lesje zou leren. Nou ben ik benieuwd of die fok knokploeg ook daarwerkelijk opgericht wordt, of dat de internetheldjes nu heel stil achter de pc blijven hangen!
pi_184547254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:54 schreef Ketchupcurry het volgende:
De hoofdverdachte loopt alweer vrij rond en roept mensen die het niet met zijn acties eens zijn op Facebook op om naar z’n huis te komen (incl adresgegevens)
Uitdagen en provoceren, zo zijn ze.
pi_184547267
Wat ben ik blij dat ik in een saai kut dorp woon waar niks gebeurt....
Ik hoor weleens dat kenissen gewoon bang zijn in hun eigen woonplaats vanwege dit soort tuig....
pi_184547308
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zulke individuele idioten heb je altijd en zul je altijd houden, dit zijn geen individuele idioten meer. Dit zijn complete bendes, zulke groepjes hebben geen verschil met de groepjes in honderden andere steden. Ze gedragen zich hetzelfde, praten hetzelfde, doen hetzelfde, zien er hetzelfde uit en dat terwijl ze elkaar niet kennen. Ze verlagen zich allemaal tot continue hetzelfde criminele gedrag en nog blijven mensen roepen dat het incidenten zijn. Dit tuig meent dat het een vrijbrief heeft om te rellen in Nederland, om te doen en laten wat ze willen. Niet voor niets provoceren ze nu iedereen door gewoon het adres te posten of een foto op Facebook te zetten waarin ze hun middelvinger opsteken, ze kotsen op Nederland en haar inwoners.

Zo'n volk zou vogelvrij verklaard moeten worden, misschien dat ze eens respect tonen zodra ze zelf fysiek belaagd worden.
Ik zie ze bij de laatste schoolreunie nog gezellig bij elkaar staan hoor. Grote groep, samen een strafblad waar geen end aan komt. Geweldsdelicten, drugs, diefstal, beroving, enz. enz.

Ik had het niet over een enkele gekke henkie.
pi_184547312
Zo blij dat ik in een boeren blank dorpje in het gooi ben opgegroeid. Niet dat daar alles fantastisch is want er zat 1 Marokkaans jongetje in de klas die met zijn ouders in een sociale huurwoning woonde, en niemand mocht van zijn ouders met hem om gaan :')

Maar die hele multi culti wijken met dit soort tuig is een enorme ver van mijn bed show. En het leven is mij tot nu toe gunstig dus hopelijk blijft dit in de lengte van dagen zo.
pi_184547337
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:01 schreef hoechst het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in een saai kut dorp woon waar niks gebeurt....

Wat niet is kan nog komen. Ze moeten toch ergens heen als de steden overvol raken..
´
pi_184547407
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:04 schreef TATW het volgende:
Zo blij dat ik in een boeren blank dorpje in het gooi ben opgegroeid. Niet dat daar alles fantastisch is want er zat 1 Marokkaans jongetje in de klas die met zijn ouders in een sociale huurwoning woonde, en niemand mocht van zijn ouders met hem om gaan :')

Maar die hele multi culti wijken met dit soort tuig is een enorme ver van mijn bed show. En het leven is mij tot nu toe gunstig dus hopelijk blijft dit in de lengte van dagen zo.
Zoals ik op pagina 1 al zei; soortgelijk iets is mij overkomen maar dan waren de daders blanke boeren. Heeft niets met cultuur te maken.
pi_184547409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:04 schreef TATW het volgende:
Zo blij dat ik in een boeren blank dorpje in het gooi ben opgegroeid. Niet dat daar alles fantastisch is want er zat 1 Marokkaans jongetje in de klas die met zijn ouders in een sociale huurwoning woonde, en niemand mocht van zijn ouders met hem om gaan :')

Maar die hele multi culti wijken met dit soort tuig is een enorme ver van mijn bed show. En het leven is mij tot nu toe gunstig dus hopelijk blijft dit in de lengte van dagen zo.
Ik kom uit een wijk waar dat volk de dienst uit maakte, nu woon ik al zo'n 18 jaar in een kleiner dorpje waar je in het begin helemaal geen tuig zag. De laatste jaren zag je het straatbeeld veranderen, groepen van dat soort jongens begonnen rond te lopen, hoofddoekjes etc. Overal in de sociale huurwoningen werd dat volk gestopt met als resultaat dat het politiebureau is wegbezuinigd en de buurt maar zelf rondloopt in de avonduren met een aantal man om de veiligheid te garanderen. Daarnaast nog mobiele bewakingsposten bij het winkelcentrum omdat ze daar de boel ook vernielden en mensen lastig vielen. 15-10 jaar geleden was dat ondenkbaar in mijn dorp het enige wat is veranderd is dat ze zulk allochtonen tuig geplaatst hebben.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 09:13:59 #44
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_184547464
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, er zijn hier op fok altijd een groep helden die zo’n groep wel eens een lesje zou leren. Nou ben ik benieuwd of die fok knokploeg ook daarwerkelijk opgericht wordt, of dat de internetheldjes nu heel stil achter de pc blijven hangen!
Misschien wil Mark Rutte ze wel in elkaar slaan.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 09:22:37 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184547590
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah schattig een whitey helper of zelf een negertje wat hier weer domme praat komt uitslaan. Grotere bek over mensen die commentaar hebben dan over de kopschoppers, zo kennen we ze wel weer.
In het vorige topic heb ik al aangegeven wat ik vind van het tuig dat heeft lopen kopschoppen maar ik acht het ook niet onbelangrijk om zo nu en dan wat tegenwicht te bieden aan de online lynchmob der marginaaltjes. Hoechst liet in het vorige topic al blijken een racist te zijn en jij doet ook erg veel moeite dat predicaat te verdienen, dan blijkt het cliché dat 'nieuw-rechts' toch vooral uit de periferie is komen opborrelen andermaal bewaarheid.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184547632
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Misschien wil Mark Rutte ze wel in elkaar slaan.
Ik hoor het alweer. Die fok knokploeg gaat er niet komen. What a surprise.
pi_184547703
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik kom uit een wijk waar dat volk de dienst uit maakte, nu woon ik al zo'n 18 jaar in een kleiner dorpje waar je in het begin helemaal geen tuig zag. De laatste jaren zag je het straatbeeld veranderen, groepen van dat soort jongens begonnen rond te lopen, hoofddoekjes etc. Overal in de sociale huurwoningen werd dat volk gestopt met als resultaat dat het politiebureau is wegbezuinigd en de buurt maar zelf rondloopt in de avonduren met een aantal man om de veiligheid te garanderen. Daarnaast nog mobiele bewakingsposten bij het winkelcentrum omdat ze daar de boel ook vernielden en mensen lastig vielen. 15-10 jaar geleden was dat ondenkbaar in mijn dorp het enige wat is veranderd is dat ze zulk allochtonen tuig geplaatst hebben.
Jaja. Waarom geloof ik dit niet?
pi_184547783
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Jaja. Waarom geloof ik dit niet?
Omdat jij het niet meemaakt en dan kan het niet kloppen natuurlijk.

Maar lul natuurlijk uit mijn nek: Camera's tegen overlast 'hondsbrutale hangjeugd' in Stein
pi_184547876
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]

In het vorige topic heb ik al aangegeven wat ik vind van het tuig dat heeft lopen kopschoppen maar ik acht het ook niet onbelangrijk om zo nu en dan wat tegenwicht te bieden aan de online lynchmob der marginaaltjes. Hoechst liet in het vorige topic al blijken een racist te zijn en jij doet ook erg veel moeite dat predicaat te verdienen, dan blijkt het cliché dat 'nieuw-rechts' toch vooral uit de periferie is komen opborrelen andermaal bewaarheid.
Een racist? Een realist eerder.

Verklaar eens hoe het kan dat in alle steden in bijna heel Europa het continue dit soort jongeren zijn die overlast veroorzaken? Het zijn exact dezelfde groepen in exact dezelfde samenstelling, hetzelfde gedrag, hetzelfde uiterlijk, dezelfde taal en dezelfde misdragingen. Is het één grote groep wat rondtrekt of zit dat tuig in één mega grote whatsapp groep waardoor ze afspreken zich continue aan dezelfde feiten schuldig te maken?
pi_184547894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Zoals ik op pagina 1 al zei; soortgelijk iets is mij overkomen maar dan waren de daders blanke boeren. Heeft niets met cultuur te maken.
Ik weet wanneer ik getrolld word :P
pi_184547920
IQ-30 personen? Dan kunnen ze er weinig aan doen.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 09:41:08 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184547928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Een racist? Een realist eerder.

Verklaar eens hoe het kan dat in alle steden in bijna heel Europa het continue dit soort jongeren zijn die overlast veroorzaken? Het zijn exact dezelfde groepen in exact dezelfde samenstelling, hetzelfde gedrag, hetzelfde uiterlijk, dezelfde taal en dezelfde misdragingen. Is het één grote groep wat rondtrekt of zit dat tuig in één mega grote whatsapp groep waardoor ze afspreken zich continue aan dezelfde feiten schuldig te maken?
In casu zijn het vooral Surinamers en je kunt moeilijk beweren dat dat in zijn algemeenheid nu zo'n enorme probleemgroep is, laat staan in heel Europa.
We have always been at war with Eastasia.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 22 januari 2019 @ 09:41:28 #53
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184547931
Ik ben al een tijdje weg uit NL dus daar kan ik aan liggen... maar ik versta er niets van.
Is dit een buitenlandse taal (welke?) of is het Nederlands zoveel verder geëvolueerd sinds ik ben vertrokken?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184547945
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik kom uit een wijk waar dat volk de dienst uit maakte, nu woon ik al zo'n 18 jaar in een kleiner dorpje waar je in het begin helemaal geen tuig zag. De laatste jaren zag je het straatbeeld veranderen, groepen van dat soort jongens begonnen rond te lopen, hoofddoekjes etc. Overal in de sociale huurwoningen werd dat volk gestopt met als resultaat dat het politiebureau is wegbezuinigd en de buurt maar zelf rondloopt in de avonduren met een aantal man om de veiligheid te garanderen. Daarnaast nog mobiele bewakingsposten bij het winkelcentrum omdat ze daar de boel ook vernielden en mensen lastig vielen. 15-10 jaar geleden was dat ondenkbaar in mijn dorp het enige wat is veranderd is dat ze zulk allochtonen tuig geplaatst hebben.
Klopt, langzaam maar zeker verandert het straatbeeld hier ook. Nog niet zodanig dat er groepjejsvorming plaatsvindt, maar je merkt wel dat die lui een hele andere mindset hebben. Laatst hier in het centrum was zo'n kerstborrel met vuurkorven etc. Allemaal Gooise kakkers die staan te borrelen, lopen er drie van die dikke vrouwen met hoofddoek naast elkaar. Een beetje op de grond te rochelen :') En niet eens doorhebben dat ze met walging worden aangekeken. Niet wegens hun hoofddoek, maar gewoon wegens hun ranzige en primitieve gedrag. Echt no way dat je een mooie blonde freule ooit op de grond zal zien rochelen.

Dit is slechts een onschuldig voorbeeld, maar het geeft wel aan hoe onverenigbaar de culturen zijn en hoe ver e.e.a. van elkaar af staat.
pi_184547946
Driewerf hoera voor de multikul!

*O* HOERA *O* HOERA *O* HOERA *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184547955
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen. Ze moeten toch ergens heen als de steden overvol raken..
Ik ben ook al alvast een gracht aan het graven...
pi_184547962
In Spijkenissen is altijd wat te dissen.
pi_184547981
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

In casu zijn het vooral Surinamers en je kunt moeilijk beweren dat dat in zijn algemeenheid nu zo'n enorme probleemgroep is, laat staan in heel Europa.
Surinamers, Molukkers, Marokkanen ze pakken zich allemaal samen. Vanwege het voetballen loopt er soms één of twee blanke gasten mee die dan mogen optrekken met die groep. Ik weet waar die groepen uit bestaan, ken er genoeg en ze pakken zich altijd samen tegenover veelal blanke jongeren. Op school moesten ze ook altijd de blanke gasten hebben, waar ze er ook met 10 man omheen stonden om eens lekker los te gaan tijdens het kopschoppen. En dat was al dik 20 jaar geleden zo.
pi_184547988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:38 schreef TATW het volgende:

[..]

Ik weet wanneer ik getrolld word :P
:?

Geen trol.
pi_184548026
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Surinamers, Molukkers, Marokkanen ze pakken zich allemaal samen. Vanwege het voetballen loopt er soms één of twee blanke gasten mee die dan mogen optrekken met die groep. Ik weet waar die groepen uit bestaan, ken er genoeg en ze pakken zich altijd samen tegenover veelal blanke jongeren. Op school moesten ze ook altijd de blanke gasten hebben, waar ze er ook met 10 man omheen stonden om eens lekker los te gaan tijdens het kopschoppen. En dat was al dik 20 jaar geleden zo.
Jaja. Ik denk echt dat je een beetje in de war bent.
pi_184548040
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Misschien wil Mark Rutte ze wel in elkaar slaan.
Met zn handtasje zeker
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_184548070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:42 schreef TATW het volgende:

[..]

Klopt, langzaam maar zeker verandert het straatbeeld hier ook. Nog niet zodanig dat er groepjejsvorming plaatsvindt, maar je merkt wel dat die lui een hele andere mindset hebben. Laatst hier in het centrum was zo'n kerstborrel met vuurkorven etc. Allemaal Gooise kakkers die staan te borrelen, lopen er drie van die dikke vrouwen met hoofddoek naast elkaar. Een beetje op de grond te rochelen :') En niet eens doorhebben dat ze met walging worden aangekeken. Niet wegens hun hoofddoek, maar gewoon wegens hun ranzige en primitieve gedrag. Echt no way dat je een mooie blonde freule ooit op de grond zal zien rochelen.

Dit is slechts een onschuldig voorbeeld, maar het geeft wel aan hoe onverenigbaar de culturen zijn en hoe ver e.e.a. van elkaar af staat.
Hahsha
pi_184548141
Tja het is zo te zien weer bepaald volk waar we niets over mogen zeggen.

De hekken van de lokale dierentuin was zeker weer eens niet goed op slot gedaan.
pi_184548218
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Omdat jij het niet meemaakt en dan kan het niet kloppen natuurlijk.

Maar lul natuurlijk uit mijn nek: Camera's tegen overlast 'hondsbrutale hangjeugd' in Stein
Wonen in Stein...dan vraag je er ook wel om ;)
´
pi_184548242
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:01 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wonen in Stein...dan vraag je er ook wel om ;)
Lindenheuvel in de house Kim, Stein is stukken beter. :P
pi_184548268
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij was toch de user die op de vorige pagina zei dat ze me niet geloofde waarna ik een bron poste en waarna jij die reactie maar tactisch negeerde om nu weer een persoonlijke aanval te openen op een andere reactie?

Simpele oplossing, als jij mij niet geloofd dan reageer niet op mij. Ik ga geen nutteloze discussie voeren met goedpraters/wegkijkers of misschien wel 5e colonne volk.
Ik geloof je idd niet, je komt serieus op mij over alsof je heel erg in de war bent. En dat vind ik wel vervelend voor je.
pi_184548294
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:05 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik geloof je idd niet, je komt serieus op mij over alsof je heel erg in de war bent. En dat vind ik wel vervelend voor je.
Die bron niet gelezen dan? Maar ja, bronnen negeren, voorbeeld nummer ontelbaar negeren, mensen afvallen die hier hun soortgelijke ervaringen neerplempen, ik vraag mij af wie er verward is? Je hebt het filmpje toch bekeken of niet? Dus is het niet denkbaar, gezien al die andere soortgelijke duizenden filmpjes dat dit wel wat vaker voorkomt dan alleen de keren waar er een filmpje van is? En is het daarbij dan ook niet mogelijk dat dit al gebeurde in een periode waar er nog geen mobiele camera's waren?
  Eindredactie Games dinsdag 22 januari 2019 @ 10:09:50 #68
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184548336
Jongens zijn inmiddels allemaal opgepakt? Hopen dat de schuimbektokkies c.q. facebookdetectives niet al te veel schade aan het proces berokkend hebben.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_184548345
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die bron niet gelezen dan? Maar ja, bronnen negeren, voorbeeld nummer ontelbaar negeren, mensen afvallen die hier hun ervaringen neerplempen, ik vraag mij af wie er verward is?
Gelezen. Ik geloof je nog steeds niet. Hier zeg je dat mensen uit je dorp elke avond een tour maken door het dorp en er ook nog een ploeg hij het winkelcentrum staat. Vind ik ongeloofwaardig, in het artikel staat dat gemeente en politie juist wel samenwerken.

Ik denk dat je door de gebeurtenissen enorm aangedaan bent en daardoor heel extreem bent gaan denken over ‘allochtonen’. Dat je denkt dat de hangjeugd waar jij mee te maken hebt gehad, de norm is voor alle ‘allochtonen’ en dat je daarom de racistische en extreme taal uitslaat. Waarschijnlijk omdat je misschien niet vaak je dorp uitgaat en daardoor enkel met mensen uit je dorp te maken hebt.

En je komt echt over alsof je in de war bent.
pi_184548352
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:09 schreef 2dope het volgende:
Jongens zijn inmiddels allemaal opgepakt? Hopen dat de schuimbektokkies c.q. facebookdetectives niet al te veel schade aan het proces berokkend hebben.
2 van de 16 hebben zich gemeld, zijn inmiddels weer vrij en hebben meteen weer een grote bek op social media. Die andere 14 nog niks over gehoord.
pi_184548385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Surinamers, Molukkers, Marokkanen ze pakken zich allemaal samen. Vanwege het voetballen loopt er soms één of twee blanke gasten mee die dan mogen optrekken met die groep. Ik weet waar die groepen uit bestaan, ken er genoeg en ze pakken zich altijd samen tegenover veelal blanke jongeren. Op school moesten ze ook altijd de blanke gasten hebben, waar ze er ook met 10 man omheen stonden om eens lekker los te gaan tijdens het kopschoppen. En dat was al dik 20 jaar geleden zo.
Ik denk dat jij nog dingen uit het verleden aan het verwerken bent.
pi_184548443
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Gelezen. Ik geloof je nog steeds niet. Hier zeg je dat mensen uit je dorp elke avond een tour maken door het dorp en er ook nog een ploeg hij het winkelcentrum staat. Vind ik ongeloofwaardig, in het artikel staat dat gemeente en politie juist wel samenwerken.

Ik denk dat je door de gebeurtenissen enorm aangedaan bent en daardoor heel extreem bent gaan denken over ‘allochtonen’. Dat je denkt dat de hangjeugd waar jij mee te maken hebt gehad, de norm is voor alle ‘allochtonen’ en dat je daarom de racistische en extreme taal uitslaat. Waarschijnlijk omdat je misschien niet vaak je dorp uitgaat en daardoor enkel met mensen uit je dorp te maken hebt.

En je komt echt over alsof je in de war bent.
Er staat een camera post bij het winkelcentrum, onbemand.
Er lopen elke avond buurtwachten rond de beruchte plekken.

Politiebureaus Stein en Geleen gaan dicht

Politie wegbezuinigd vandaar die camera's nu.

Opgerichte whats app groepen in het dorp

Geloof maar wat je wilt, ook mensen zoals jou komen ooit eens op de koffie met die onzin wat je maar blijft verkondigen.
pi_184548599
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik noem jou geen leugenaar. Ik zeg dat jij heel erg bezig lijkt met hoe het in jouw jeugd was. Dat is iets anders.
Omdat ik het heb meegemaakt en mij herken in veel verhalen. Ik weet wat een groot aantal bepaalde groepen jongeren kunnen uitrichten. Ik heb het meegemaakt in mijn jeugd en dat was niet altijd zo, ik heb de buurt zien veranderen want toen het nog een minderheid was speelde die gasten gewoon met ons totdat ze zelf groepjes begonnen te vormen en nu zie ik in mijn dorp exact hetzelfde weer gebeuren.

Hoe kunnen en durven mensen eigenlijk te oordelen over situaties wat ze zelf nog nooit ondervinden hebben? Ook eigenlijk iets wat bijna alleen maar in dit soort discussies voorkomt.
pi_184548620
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

In casu zijn het vooral Surinamers en je kunt moeilijk beweren dat dat in zijn algemeenheid nu zo'n enorme probleemgroep is, laat staan in heel Europa.
Surinamers zijn lieverdjes. :{w

🇸🇷
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:32:52 #75
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184548755
Weet niet of dit gepost was al maar:

https://nos.nl/artikel/22(...)ge-mishandeling.html

2 opgepakt iig. Het is een begin :P (ben al blij dat de politie de zaak heeft opgepakt)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184549074
Mijn bloed kookt van woede. 😠

Allemaal oppakken en naar een heropvoedingskamp sturen. 😡
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:08:46 #77
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184549292
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 07:37 schreef 1114 het volgende:

[..]

Jij kunt die apentaal verstaan?
Ja hoor, ik spreek vloeiend oenga boenga, is ook niet zo moeilijk, als je jonger dan 30 bent en je huis weleens uitkwam, in je tienerjaren.
pi_184549326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

"wel eens wat" Mensen moeten eens stoppen dit te vergelijken met incidentjes vroeger in het dorp. Ja iedereen kent wel een groepje boerenpummels die eens een keer na het voetbal terwijl ze flink gezopen hebben wat agressief werden en er wat tikken werden uitgedeeld. Vaak, eigenlijk bijna altijd, waren er ook genoeg gasten bij die de amokmakers uit elkaar haalden, en ook was dit niet een dagelijks iets.
Gelul. Jongens vechten nou eenmaal weleens maar dit gaat over een ander fenomeen. 30 jaar geleden had je ook al groepjes (blanke) jongeren die op een uitgaansavond een slachtoffer uitzochten om met zijn allen helemaal lens te schoppen. Bij een uitgaansgelegenheid of zomaar iemand die ze van zijn fiets trokken. Die waren vaak nog wat ouder en schopten harder. Dit soort gedrag van 15-jarigen heb ik ook meegemaakt, dat soort groepjes waren gewoon iets waar je mee te maken had.

Het punt is dat het platteland en de voormalige onderklasse behoorlijk is beschaafd in de afgelopen decennia. Maar door de massa-import van mensen met een beschavingsachterstand kun je weer opnieuw beginnen. Want waar als het er een paar zijn die zich zouden optrekken aan de andere kinderen, zijn het er zoveel en zijn ze zo slecht verspreid dat ze de anderen met zich mee naar beneden trekken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:15:55 #79
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184549404
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het over boerenpummels had? Leuk dat je invult. Twee stuks raddraaiers uit die tijd zijn de bak ingegaan wegens moord of doodslag. Klinkt dat al een beetje meer als crimineel?

En dan meteen weer huidskleurtje erbij. Tsjongejonge...
Aha, het waren geen getinte jongens begrijp ik? Stel je voor dat we een alsmaar groeiend probleem in Europa aan de kaak stellen zeg, het idee alleen al...
"Hoka Hey!"
pi_184549717
En dan over 10 jaar gaan zitten janken dan ze geen normale baan kunnen krijgen...

Dom volk.
pi_184549722
Tommy tegen Mohammed. Wel symbolisch.
pi_184549765
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:51 schreef superniger het volgende:
Mijn bloed kookt van woede. 😠

Allemaal oppakken en naar een heropvoedingskamp sturen. 😡
gewoon terugsturen naar land van herkomst ouders.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:42:05 #83
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184549809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij was toch de user die op de vorige pagina zei dat ze me niet geloofde waarna ik een bron poste en waarna jij die reactie maar tactisch negeerde om nu weer een persoonlijke aanval te openen op een andere reactie?

Simpele oplossing, als jij mij niet geloofd dan reageer niet op mij. Ik ga geen nutteloze discussie voeren met goedpraters/wegkijkers of misschien wel 5e colonne volk.
Zal ik je wat vertellen? Ik geloof je wel. Ik weet zelfs wat je bedoelt.

Waar ik het dan weer niet mee eens ben is dat jij iedere gebeurtenis, met ieder enigszins getint persoon onderdeel maakt van hetzelfde fenomeen. Jij zegt dat het altijd dezelfde samenstelling, dezelfde taal en dezelfde misdragingen zijn, maar dat is simpelweg niet waar.

Jij beweert dat er soms een blanke bij mag horen vanwege voetbal, terwijl blanken uit dezelfde wijken, in dezelfde sociale woningen zich ongeveer net zo vaak hetzelfde gedragen. Alleen waar je, toen iedereen blank was, deze mensen makkelijker zou onderscheiden als tokkies, zie je nu dat de nieuwe onderlaag voor een groot deel gevormd wordt door niet-blanken.

Maar het idee dat ze altijd maar blanken pakken is compleet eigen invulling. Zie je ook vaker gebeuren met dit soort filmpjes, dat men aanneemt dat het slachtoffer blank is, maar die blijkt dan vervolgens ook een niet-westerse allochtoon.

Verder heb jij een (logische) neiging, om de ander als een homogene, eensgezinde groep te zien, maar dat zijn ze totaal niet. Dat ze door alle grote steden in Europa hetzelfde zouden praten is onwaar, maar jij ziet voornamelijk waarin het verschilt van hoe jij praat en gooit dat op een hoop. Maar ook binnen de groepen zelf is er geen eensgezindheid. Zoals ze met deze jongen omgaan, gaan ze ook met elkaar om. Je moet laten zien dat je voldoet aan hun definitie van stoer en dan kan je hun goedkeuring krijgen, anders kan je klappen krijgen. Als het die andere jongen was geweest die niet gedurfd had, dan had hij de klappen gekregen. Als het slachtoffer van zich had afgeslagen, dan zou hij hun respect verdiend hebben.

Dit soort gasten zijn inderdaad net hyena's en constant op zoek naar zwakte, maar dat doen ze net zo goed bij elkaar. Toon je je laf, kan je klappen vangen, zien ze kans om over jouw rug een monetair voordeeltje te pakken, dan flikken ze je dat zonder schroom. Daarom zijn zulke gasten altijd op hun hoede. Voor anderen, maar ook voor elkaar.

Dat dat achterlijk gedrag is en er een negatieve influx is van bepaalde volkeren ontken ik zeker niet. Maar het idee dat het een soort geniepige oorlog is tegen blanken, dat is waar je gewoon echt fout zit en dat idee komt toch echt voort uit een gebrek aan ervaring met die gasten. Je hebt misschien wel op plekken gewoond waar je ze van een afstandje ervaren hebt, maar je hebt de dynamiek nooit echt opgepikt.
pi_184549845
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Omdat ik het heb meegemaakt en mij herken in veel verhalen. Ik weet wat een groot aantal bepaalde groepen jongeren kunnen uitrichten. Ik heb het meegemaakt in mijn jeugd en dat was niet altijd zo, ik heb de buurt zien veranderen want toen het nog een minderheid was speelde die gasten gewoon met ons totdat ze zelf groepjes begonnen te vormen en nu zie ik in mijn dorp exact hetzelfde weer gebeuren.

Hoe kunnen en durven mensen eigenlijk te oordelen over situaties wat ze zelf nog nooit ondervinden hebben? Ook eigenlijk iets wat bijna alleen maar in dit soort discussies voorkomt.
Was jij niet degene die exact wist wat er in mijn dorp gebeurde?
pi_184549883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Gelul. Jongens vechten nou eenmaal weleens maar dit gaat over een ander fenomeen. 30 jaar geleden had je ook al groepjes (blanke) jongeren die op een uitgaansavond een slachtoffer uitzochten om met zijn allen helemaal lens te schoppen. Bij een uitgaansgelegenheid of zomaar iemand die ze van zijn fiets trokken. Die waren vaak nog wat ouder en schopten harder. Dit soort gedrag van 15-jarigen heb ik ook meegemaakt, dat soort groepjes waren gewoon iets waar je mee te maken had.

Het punt is dat het platteland en de voormalige onderklasse behoorlijk is beschaafd in de afgelopen decennia. Maar door de massa-import van mensen met een beschavingsachterstand kun je weer opnieuw beginnen. Want waar als het er een paar zijn die zich zouden optrekken aan de andere kinderen, zijn het er zoveel en zijn ze zo slecht verspreid dat ze de anderen met zich mee naar beneden trekken.
Dit is gewoon van alle tijden en klasses. Verschil is alleen dat we tegenwoordige HD smartphones hebben en platforms als Dumpert en FOK! om het te delen.

Vroeger werd het gewoon niet gefilmd dus was het er ook niet (voor de buitenwereld dan).
blablablabla
pi_184549904
Een derde verdachte is dinsdagochtend opgepakt. De politie verwacht meer aanhoudingen.

De politie heeft maandag met Tommy gesproken. De jongen liep een gebroken neus, blauwe plekken en een gescheurd oor op. Bewoners van de wijk Waterland in Spijkenisse zijn een kaartenactie gestart voor de 15-jarige jongen.[Telegraaf]

https://twitter.com/MeldpuntK
´
  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:49:54 #87
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184549920
Worden sociale medialinkjes nou verwijderd van de commentaren op Dumpert? Vroeger lieten ze die gewoon staan.
:')
pi_184549961
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Was jij niet degene die exact wist wat er in mijn dorp gebeurde?
Denk dat je de verkeerde user hebt.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:57:07 #89
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184550039
Die gast geeft zijn eigen adres via facebook :')?
Of is dat fake?
:')
pi_184550156
Er is vast wel een neuroloog die een paar cruciale zenuwen wil doorsnijden van de dader zodat hij pertinent verlamd is van de nek tot aan zijn tenen. Dan is hij niet meer zo stoer voor zijn matties, wat mij een gepaste straf lijkt.
pi_184550253
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die gast geeft zijn eigen adres via facebook ?
Of is dat fake?
Denk vaak. Iets te netjes getypt en te correcte leestekens.
Eens kijken
pi_184550257
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:04 schreef MakkieR het volgende:
Er is vast wel een neuroloog die een paar cruciale zenuwen wil doorsnijden van de dader zodat hij pertinent verlamd is van de nek tot aan zijn tenen. Dan is hij niet meer zo stoer voor zijn matties, wat mij een gepaste straf lijkt.
En wie mag dan de zorg betalen? De belastingbetalende burger.

Nee, laat dit soort mensen maar werken in aparte kampementen, dan doen ze tenminste nog iets terug voor de samenleving.
pi_184550327
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Denk dat je de verkeerde user hebt.
Denk je dat nu nog steeds?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

"wel eens wat" Mensen moeten eens stoppen dit te vergelijken met incidentjes vroeger in het dorp. Ja iedereen kent wel een groepje boerenpummels die eens een keer na het voetbal terwijl ze flink gezopen hebben wat agressief werden en er wat tikken werden uitgedeeld. Vaak, eigenlijk bijna altijd, waren er ook genoeg gasten bij die de amokmakers uit elkaar haalden, en ook was dit niet een dagelijks iets. Veel van die boerenpummels zijn ook niet de criminaliteit in gegaan en hebben nu een fatsoenlijke baan + gezin. Maar dit tuig, dit tuig loopt ook al jaren rond in Nederland (lees: heel Europa) overal in de steden hetzelfde, hetzelfde uiterlijk, hetzelfde gedrag, dezelfde kleding. En keer op keer met een flinke groep tegen één zwak slachtoffer, niet eenmalig, nee dit volk gaat op strooptocht, hun leven buiten bestaat nergens anders meer uit dan zwakkeren aan te vallen en fysiek te belagen. Daarbij de mate van geweld wat zo'n jongens gebruiken heb ik bij een groepje boerenpummels nog nooit gezien. Zo'n gastjes komen ook nooit ergens, ze zullen nooit een fatsoenlijke baan krijgen want dat volk blijft de rest van hun leven in de criminaliteit hangen.

Bezopen boerenpummels zijn incidenten, dit is een alsmaar groeiend probleem waar dat tuig zich als een groep hyena's stort op zwakke slachtoffers, en altijd blanke slachtoffers. Hier zit veel meer achter dan dat het riedeltje goedpraters ons wil doen laten geloven.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:15:40 #94
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184550329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:04 schreef MakkieR het volgende:
Er is vast wel een neuroloog die een paar cruciale zenuwen wil doorsnijden van de dader zodat hij pertinent verlamd is van de nek tot aan zijn tenen. Dan is hij niet meer zo stoer voor zijn matties, wat mij een gepaste straf lijkt.
Godsamme tyf op met je sharia wet :')
:')
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:15:58 #95
471637 TomStall
I buried Joey
pi_184550337
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Zoals ik op pagina 1 al zei; soortgelijk iets is mij overkomen maar dan waren de daders blanke boeren. Heeft niets met cultuur te maken.
Hahaha! Fok, hoe wereldvreemd kun je zijn!!!
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:16:27 #96
471637 TomStall
I buried Joey
pi_184550346
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zulke individuele idioten heb je altijd en zul je altijd houden, dit zijn geen individuele idioten meer. Dit zijn complete bendes, zulke groepjes hebben geen verschil met de groepjes in honderden andere steden. Ze gedragen zich hetzelfde, praten hetzelfde, doen hetzelfde, zien er hetzelfde uit en dat terwijl ze elkaar niet kennen. Ze verlagen zich allemaal tot continue hetzelfde criminele gedrag en nog blijven mensen roepen dat het incidenten zijn. Dit tuig meent dat het een vrijbrief heeft om te rellen in Nederland, om te doen en laten wat ze willen. Niet voor niets provoceren ze nu iedereen door gewoon het adres te posten of een foto op Facebook te zetten waarin ze hun middelvinger opsteken, ze kotsen op Nederland en haar inwoners.

Zo'n volk zou vogelvrij verklaard moeten worden, misschien dat ze eens respect tonen zodra ze zelf fysiek belaagd worden.
Amen.
pi_184550354
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef TomStall het volgende:

[..]

Hahaha! Fok, hoe wereldvreemd kun je zijn!!!
:?
pi_184550373
Linksmodes aan

Het zijn vast Syrische vluchtelingen met een trauma

Linksmodes uit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_184550392
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Denk je dat nu nog steeds?

[..]

Ja, want waar zeg ik dat ik exact weet wat in jouw stad gebeurd? Wat ik zeg is dat zo'n gespuis in alle steden rondloopt, en ga dat maar niet ontkennen want overal waar dat volk in groepjes rondlopen zijn er problemen.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:22:08 #100
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184550449
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 07:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vroeger was dit gedrag al "normaal" bij dat soort gasten, en dan spreek ik over dik 20 jaar geleden. Daar kwamen ze ook altijd met een grote groep om één iemand in elkaar te slaan, alsof het een groep hyena's waren. Blijkbaar door de jaren heen niets veranderd en gezien de samenstelling van de groep begin ik steeds meer te denken dat het een cultuur dingetje is.

Gisteren nog eens even op de Facebook gekeken van de hoofddader, meneer had net zijn profiel foto veranderd waarin hij een middelvinger opstak en één van zijn mededaders had zijn eigen adres gepost want er gebeurde toch niets. Ze dagen ook gewoon uit, en dadelijk krokodillentranen bij de politie en natuurlijk de schuld afschuiven, ook al zo'n cultuurdingetje.

Die gasten kun je maar op één manier aanpakken en dat is oog om oog, gewoon een flink pak slaag zodat ze de komende jaren nog geen mens meer durven aan te kijken.
Is een neppe Facebook profiel, wel naïef dat je dat geloofde.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184550456
En dan verbaasd zijn dat niemand je in dienst wil hebben.
pi_184550470
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Een derde verdachte is dinsdagochtend opgepakt. De politie verwacht meer aanhoudingen.

De politie heeft maandag met Tommy gesproken. De jongen liep een gebroken neus, blauwe plekken en een gescheurd oor op. Bewoners van de wijk Waterland in Spijkenisse zijn een kaartenactie gestart voor de 15-jarige jongen.[Telegraaf]

https://twitter.com/MeldpuntK
Dat die jongen niet nog meer gebroken heeft is ook wel een wonder. Zal er waarschijnlijk wel een trauma aan overhouden. 😳
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:25:54 #103
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184550508
Hahaha, ik zit eens wat rond te lezen op dit topic. Ongelofelijk hoeveel achterlijke mensen fake news geloven. En dan zijn het die individuen die zeggen dat fake news niet bestaat. Geweldig. :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:26:53 #104
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184550521
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:23 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dat die jongen niet nog meer gebroken heeft is ook wel een wonder. Zal er waarschijnlijk wel een trauma aan overhouden. 😳
Vind ik geen wonder. Zo hard wordt hij ook weer niet aangepakt. Ik denk dat de gebroken neus zelfs uit het oorspronkelijke 1 op 1 gevecht komt.
pi_184550542
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:26 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Vind ik geen wonder. Zo hard wordt hij ook weer niet aangepakt. Ik denk dat de gebroken neus zelfs uit het oorspronkelijke 1 op 1 gevecht komt.
:')
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:28:59 #106
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184550556
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')
Rubbertegelgeneratie.
pi_184550563
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ja, want waar zeg ik dat ik exact weet wat in jouw stad gebeurd? Wat ik zeg is dat zo'n gespuis in alle steden rondloopt, en ga dat maar niet ontkennen want overal waar dat volk in groepjes rondlopen zijn er problemen.
Je hebt een heel verhaal over incidentjes met boerenpummels die prima terecht gaan komen, maar jij deed niet net alsof je wist wat er bij mij in het dorp gebeurde?

Kom nou toch!
pi_184550675
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Een derde verdachte is dinsdagochtend opgepakt. De politie verwacht meer aanhoudingen.

De politie heeft maandag met Tommy gesproken. De jongen liep een gebroken neus, blauwe plekken en een gescheurd oor op. Bewoners van de wijk Waterland in Spijkenisse zijn een kaartenactie gestart voor de 15-jarige jongen.[Telegraaf]

https://twitter.com/MeldpuntK
Ze kunnen beter die ouders van die misbaksels aanspreken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:41:13 #109
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184550766
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ze kunnen beter die ouders van die misbaksels aanspreken.
Als ze die hebben. Helaas is het vaak zo dat de ouders helemaal niet echt aanwezig zijn. Moeder heeft bv een kind gekregen op haar 15e en zodra de kerel hoort dat ie vader is peert ie em.

Ken zelf ook zo'n jongen. Het bizarre is dat hij op zijn 16e ook weer vader is geworden.... Het is dus een eindeloze cirkel...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:44:53 #110
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184550829
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als ze die hebben. Helaas is het vaak zo dat de ouders helemaal niet echt aanwezig zijn. Moeder heeft bv een kind gekregen op haar 15e en zodra de kerel hoort dat ie vader is peert ie em.

Ken zelf ook zo'n jongen. Het bizarre is dat hij op zijn 16e ook weer vader is geworden.... Het is dus een eindeloze cirkel...
Bij mensen met een moslim-achtergrond gebeurt dat haast nooit hoor. Want dat is cultuur-onwaardig voor hen. Dus dan heb je het vast over Antillianen etc.?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184550844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En wie mag dan de zorg betalen? De belastingbetalende burger.

Nee, laat dit soort mensen maar werken in aparte kampementen, dan doen ze tenminste nog iets terug voor de samenleving.
Zijn matties kunnen wel voor hem zorgen.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:45:51 #112
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184550845
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:44 schreef _--_ het volgende:

[..]

Bij mensen met een moslim-achtergrond gebeurt dat haast nooit hoor. Want dat is cultuur-onwaardig voor hen. Dus dan heb je het vast over Antillianen etc.?
Ah dat klopt idd. Nee, in veel moslim gezinnen heerst volgens mij wel veel huiselijk geweld trouwens. Iig meer dan in Nederlandse. Maar ook hier heerst de mentaliteit volgens mij; ga maar naar buiten, de straat voedt je wel op (wat ook zo is in kleine dorpjes in die landen)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184550868
Het verbaast me ook behoorlijk dat dit onderwerp op de Frontpage angstvallig niet wordt geplaatst.
Forcefield City Bewoner
pi_184550878
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:26 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Vind ik geen wonder. Zo hard wordt hij ook weer niet aangepakt. Ik denk dat de gebroken neus zelfs uit het oorspronkelijke 1 op 1 gevecht komt.
Uhhhh wat?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:47:39 #115
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184550884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:47 schreef roislecxe het volgende:
Het verbaast me ook behoorlijk dat dit onderwerp op de Frontpage angstvallig niet wordt geplaatst.
Wmah, iedereen op de FP heeft het waarschijnlijk al op geenstijl gezien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184550892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Godsamme tyf op met je sharia wet :')
Hey we zijn hier wel humaan he, de dader krijgt tenminste nog een verdoving bij de operatie ;)
pi_184550916
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wmah, iedereen op de FP heeft het waarschijnlijk al op geenstijl gezien.
Dan nog.
Als ze alles wat op geenstijl of de nos of nu.nl al is geplaatst hier niet posten kunnen ze net zo goed opdoeken.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:49:39 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184550929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:48 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dan nog.
Als ze alles wat op geenstijl of de nos of nu.nl al is geplaatst hier niet posten kunnen ze net zo goed opdoeken.
Het was meer een grap. Ik kom al jaren niet meer op de FP omdat het allemaal one-liners zijn zoals bij geenstijl.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:50:40 #119
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184550941
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:47 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Uhhhh wat?
De verwondingen passen bij wat ik zie in het filmpje.
pi_184550995
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hebt een heel verhaal over incidentjes met boerenpummels die prima terecht gaan komen, maar jij deed niet net alsof je wist wat er bij mij in het dorp gebeurde?

Kom nou toch!
Heb jij eigenlijk ook nog wat inhoudelijk te melden over dit "nog nooit eerder gezien incidentje"? Want je komt weer zoals we enkelen hier heel goed kennen het topic binnen om vooral andere users aan te spreken maar geen woord over de daad van die "kwajongens".
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:54:20 #121
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184551012
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef HSG het volgende:
Linksmodes aan

Het zijn vast Syrische vluchtelingen met een trauma

Linksmodes uit.
Linksmodus?

Letterlijk niemand zegt dat behalve jij. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184551043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:47 schreef roislecxe het volgende:
Het verbaast me ook behoorlijk dat dit onderwerp op de Frontpage angstvallig niet wordt geplaatst.
De NOS over het geval van die jongens in Amerika: Blanke racistische Trump idioten belagen vredelievende Indiaan met een geknipt filmpje.

De NOS nu: Tieners opgepakt voor mishandeling. Inhoud bericht: leeg. Filmpje? Niet te zien of vinden natuurlijk.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:56:08 #123
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184551046
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk ook nog wat inhoudelijk te melden over dit "nog nooit eerder gezien incidentje"? Want je komt weer zoals we enkelen hier heel goed kennen het topic binnen om vooral andere users aan te spreken maar geen woord over de daad van die "kwajongens".
Zeg jij, lap tekst aan valse informatie. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184551098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De NOS over het geval van die jongens in Amerika: Blanke racistische Trump idioten belagen vredelievende Indiaan met een geknipt filmpje.

De NOS nu: Tieners opgepakt voor mishandeling. Inhoud bericht: leeg. Filmpje? Niet te zien of vinden natuurlijk.
Terwijl het toch in beide gevallen gaat om immigranten tegen een oorspronkelijke bewoner.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:59:29 #125
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184551133
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De NOS over het geval van die jongens in Amerika: Blanke racistische Trump idioten belagen vredelievende Indiaan met een geknipt filmpje.

De NOS nu: Tieners opgepakt voor mishandeling. Inhoud bericht: leeg. Filmpje? Niet te zien of vinden natuurlijk.
Lul niet zo dom man. https://nos.nl/artikel/22(...)ge-mishandeling.html :')

Die stemmingmakerij van jou is best misselijkmakend. Die constante aanvallen op objectieve media worden wel een stokpaardje van rechtse boosmeneertjes zoals jij en Trump.

De NOS noemde het "commotie over treiteren Vietnamveteraan van indiaanse afkomst"
https://nos.nl/artikel/22(...)diaanse-afkomst.html

Daarna posten ze keurig een artikel waarin de jongen die beschuldigd wordt aan het woord komt: "Leerling na beschuldiging van treiteren veteraan: 'Ik wilde rust bewaren'"
https://nos.nl/artikel/22(...)de-rust-bewaren.html

Maar jij leest kennelijk: "Blanke racistische Trump idioten belagen vredelievende Indiaan met een geknipt filmpje."

[ Bericht 17% gewijzigd door IkStampOpTacos op 22-01-2019 13:12:12 ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184551140
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De NOS over het geval van die jongens in Amerika: Blanke racistische Trump idioten belagen vredelievende Indiaan met een geknipt filmpje.

De NOS nu: Tieners opgepakt voor mishandeling. Inhoud bericht: leeg. Filmpje? Niet te zien of vinden natuurlijk.
Ik moet kotsen van selectieve berichtgeving.
Zat mensen die wat ouder zijn en niet verder kijken dan het 8uur journaal en hun krantje.
Maar gelukkig wordt die groep steeds kleiner.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:04:05 #127
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184551214
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:59 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik moet kotsen van selectieve berichtgeving.
Zat mensen die wat ouder zijn en niet verder kijken dan het 8uur journaal en hun krantje.
Maar gelukkig wordt die groep steeds kleiner.
De NOS heeft gewoon een artikel geplaatst. Net zoals praktisch alle andere nieuwsbronnen die men tot zijn of haar beschikking heeft. :') Het zal waarschijnlijk vanavond ook ter sprake komen in het 8 uur journaal.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184551243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De NOS heeft gewoon een artikel geplaatst. Net zoals praktisch alle andere nieuwsbronnen die men tot zijn of haar beschikking heeft. :') Het zal waarschijnlijk vanavond ook ter sprake komen in het 8 uur journaal.
In een item van 1 min waarbij niet benoemd wordt waar het om gaat.
Ben benieuwd hoe vaak het woord rascisme in de mond genomen wordt.
Forcefield City Bewoner
pi_184551256
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:42 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Zal ik je wat vertellen? Ik geloof je wel. Ik weet zelfs wat je bedoelt.

Waar ik het dan weer niet mee eens ben is dat jij iedere gebeurtenis, met ieder enigszins getint persoon onderdeel maakt van hetzelfde fenomeen. Jij zegt dat het altijd dezelfde samenstelling, dezelfde taal en dezelfde misdragingen zijn, maar dat is simpelweg niet waar.

Jij beweert dat er soms een blanke bij mag horen vanwege voetbal, terwijl blanken uit dezelfde wijken, in dezelfde sociale woningen zich ongeveer net zo vaak hetzelfde gedragen. Alleen waar je, toen iedereen blank was, deze mensen makkelijker zou onderscheiden als tokkies, zie je nu dat de nieuwe onderlaag voor een groot deel gevormd wordt door niet-blanken.

Maar het idee dat ze altijd maar blanken pakken is compleet eigen invulling. Zie je ook vaker gebeuren met dit soort filmpjes, dat men aanneemt dat het slachtoffer blank is, maar die blijkt dan vervolgens ook een niet-westerse allochtoon.

Verder heb jij een (logische) neiging, om de ander als een homogene, eensgezinde groep te zien, maar dat zijn ze totaal niet. Dat ze door alle grote steden in Europa hetzelfde zouden praten is onwaar, maar jij ziet voornamelijk waarin het verschilt van hoe jij praat en gooit dat op een hoop. Maar ook binnen de groepen zelf is er geen eensgezindheid. Zoals ze met deze jongen omgaan, gaan ze ook met elkaar om. Je moet laten zien dat je voldoet aan hun definitie van stoer en dan kan je hun goedkeuring krijgen, anders kan je klappen krijgen. Als het die andere jongen was geweest die niet gedurfd had, dan had hij de klappen gekregen. Als het slachtoffer van zich had afgeslagen, dan zou hij hun respect verdiend hebben.

Dit soort gasten zijn inderdaad net hyena's en constant op zoek naar zwakte, maar dat doen ze net zo goed bij elkaar. Toon je je laf, kan je klappen vangen, zien ze kans om over jouw rug een monetair voordeeltje te pakken, dan flikken ze je dat zonder schroom. Daarom zijn zulke gasten altijd op hun hoede. Voor anderen, maar ook voor elkaar.

Dat dat achterlijk gedrag is en er een negatieve influx is van bepaalde volkeren ontken ik zeker niet. Maar het idee dat het een soort geniepige oorlog is tegen blanken, dat is waar je gewoon echt fout zit en dat idee komt toch echt voort uit een gebrek aan ervaring met die gasten. Je hebt misschien wel op plekken gewoond waar je ze van een afstandje ervaren hebt, maar je hebt de dynamiek nooit echt opgepikt.
Een van de weinige die nog rationeel en logisch kan reageren hier.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:08:17 #130
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184551291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:05 schreef roislecxe het volgende:

[..]

In een item van 1 min waarbij niet benoemd wordt waar het om gaat.
Ben benieuwd hoe vaak het woord rascisme in de mond genomen wordt.
Oke tuurlijk man. Neem je nog terug dat er dus niet aan selectieve berichtgeving wordt gedaan mbt dit geval?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184551359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Oke tuurlijk man. Neem je nog terug dat er dus niet aan selectieve berichtgeving wordt gedaan mbt dit geval?
Nee, want er wordt zoals ik al dacht, met geen woord over de afkomst gerept. En dat is het hele eieren eten. Daar zit het probleem.
Wat je ook steeds meer ziet bij het doorgeven van een signalement na een misdrijf. 'We zijn op zoek naar een man met een muts. Kent u iemand met een muts? Bel dan 0909blabla.'
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:19:26 #132
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184551497
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:11 schreef roislecxe het volgende:
Nee, want er wordt zoals ik al dacht, met geen woord over de afkomst gerept. En dat is het hele eieren eten. Daar zit het probleem.
Die afkomst is alleen voor jou belangrijk want dan kan je je weer opwinden over bruine mensen. :') Toen een stel blanke boys een poos terug iemand in Eindhoven half dood schopten werd hun huidskleur ook niet vernoemd.
quote:
Wat je ook steeds meer ziet bij het doorgeven van een signalement na een misdrijf.
"steeds meer". Dit baseer je op wat precies?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184551531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man. https://nos.nl/artikel/22(...)ge-mishandeling.html :')

Die stemmingmakerij van jou is best misselijkmakend. Die constante aanvallen op objectieve media worden wel een stokpaardje van rechtse boosmeneertjes zoals jij en Trump.

De NOS noemde het "commotie over treiteren Vietnamveteraan van indiaanse afkomst"
https://nos.nl/artikel/22(...)diaanse-afkomst.html

Daarna posten ze keurig een artikel waarin de jongen die beschuldigd wordt aan het woord komt: "Leerling na beschuldiging van treiteren veteraan: 'Ik wilde rust bewaren'"
https://nos.nl/artikel/22(...)de-rust-bewaren.html

Maar jij leest kennelijk: "Blanke racistische Trump idioten belagen vredelievende Indiaan met een geknipt filmpje."

Nou, de NOS schreef het kleurrijk op. Een bericht over Trump-fans die een Indiaan en veteraan bespotten.

Mooie grote foto erbij.

En wat betreft dit geweld is het zo opgeschreven dat je denkt, tja, mishandelingen gebeuren wel vaker. Ook een afbeelding erbij die precies niets laat zien, wat bosjes en wat vlekjes die mensen moeten voorstellen.

Daar zit echt wel een ideologische boodschap achter, want het zijn echt geen mongolen bij de NOS, of je hebt teveel LuckyTV gekeken.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:24:31 #134
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184551598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Die afkomst is alleen voor jou belangrijk want dan kan je je weer opwinden over bruine mensen. :') Toen een stel blanke boys een poos terug iemand in Eindhoven half dood schopten werd hun huidskleur ook niet vernoemd.

[..]

"steeds meer". Dit baseer je op wat precies?
Loopt zo'n tapijt nou nog prettig?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184551656
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Die afkomst is alleen voor jou belangrijk want dan kan je je weer opwinden over bruine mensen. :') Toen een stel blanke boys een poos terug iemand in Eindhoven half dood schopten werd hun huidskleur ook niet vernoemd.

[..]

"steeds meer". Dit baseer je op wat precies?
Als je in Nederland woont, zou je er bij wat voor incident dan ook toch vanuit mogen gaan dat het in 80/90% van de gevallen een Nederlander betreft? Helaas is het tegengestelde waar.
Door het niet te benoemen gaat het vast allemaal beter worden :')

En ik heb echt geen zin om die berichten op te gaan zoeken hoor. Afkomst.huidskleur word regelmatig niet meer vermeld terwijl dat toch een behoorlijk duidelijk kenmerk is als je iemand echt zoekt voor wat dan ook.
Ik zal je weer quoten als ik het volgende bericht tegenkom waar het moedwillig wordt weggelaten.
Forcefield City Bewoner
pi_184551793
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man. https://nos.nl/artikel/22(...)ge-mishandeling.html :')

Die stemmingmakerij van jou is best misselijkmakend. Die constante aanvallen op objectieve media worden wel een stokpaardje van rechtse boosmeneertjes zoals jij en Trump.

De NOS noemde het "commotie over treiteren Vietnamveteraan van indiaanse afkomst"
https://nos.nl/artikel/22(...)diaanse-afkomst.html

Daarna posten ze keurig een artikel waarin de jongen die beschuldigd wordt aan het woord komt: "Leerling na beschuldiging van treiteren veteraan: 'Ik wilde rust bewaren'"
https://nos.nl/artikel/22(...)de-rust-bewaren.html

Maar jij leest kennelijk: "Blanke racistische Trump idioten belagen vredelievende Indiaan met een geknipt filmpje."

Ow dus er was gisteren geen bericht over racistische Trump supporters die een indiaan belaagden? Jij kan nu wel zeggen "lul niet zo dom" maar het is inmiddels een feit dat er met twee maten gemeten wordt. Het is niet het eerste leugenachtige bericht over Trump of eigenlijk een onderwerp wat niet goed bij de politieke en persoonlijke mening van de NOS past.

We hebben twee situaties waarbij er bij één geweld gebruikt werd door veelal donkere jongens tegen een blanke jongen, en één waar gewoon wat jongens staan te dansen terwijl ze verbaal belaagd worden door donkere gasten en een indiaan. En natuurlijk mag er niks gezegd worden over het feit dat de NOS die blanke dansende jongens wat geen geweld hebben gebruikt afschildert als een paar rechts-extremistische nazi's en geen woord rept op dat moment over de gehele situatie en daarbij een geknipt filmpje plaatsen en bij het groepje kopschoppers niets benoemd en het filmpje totaal niet plaatst.

Lees alleen eens het inmiddels al aangepaste bericht na veel kritiek: https://nos.nl/artikel/22(...)diaanse-afkomst.html

En dan het bericht over deze jongens: https://nos.nl/artikel/22(...)ge-mishandeling.html

Nogal wat verschillen, vind ik. Een bericht 3x zo lang, wat nog niet eens plaatsgevonden heeft in Nederland.

Toen ik zag dat "ikstamptacos" mij had gequote wist ik al wat voor een discussie het ging worden nog voordat ik de reactie gelezen had.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:36:59 #137
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184551811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Die afkomst is alleen voor jou belangrijk want dan kan je je weer opwinden over bruine mensen. :') Toen een stel blanke boys een poos terug iemand in Eindhoven half dood schopten werd hun huidskleur ook niet vernoemd.

[..]

"steeds meer". Dit baseer je op wat precies?
Niets mis met het vermelden van de huidskleur - goed voor de statistieken en dan wordt overduidelijk dat bepaalde bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in de misdaad cijfers. Kan de politiek eens gericht gaan ingrijpen
"Hoka Hey!"
pi_184551842
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:36 schreef matspontius het volgende:

[..]

Niets mis met het vermelden van de huidskleur - goed voor de statistieken en dan wordt overduidelijk dat bepaalde bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in de misdaad cijfers. Kan de politiek eens gericht gaan ingrijpen
Mooi dat je dit nog even aanhaalt, voor de statistieken valt dit geval natuurlijk weer onder incidenten van "Nederlanders" zodat de statistieken niet te extreem worden.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:38:47 #139
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184551843
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ow dus er was gisteren geen bericht over racistische Trump supporters die een indiaan belaagden? Jij kan nu wel zeggen "lul niet zo dom" maar het is inmiddels een feit dat er met twee maten gemeten wordt. Het is niet het eerste leugenachtige bericht over Trump of eigenlijk een onderwerp wat niet goed bij de politieke en persoonlijke mening van de NOS past.

We hebben twee situaties waarbij er bij één geweld gebruikt werd door veelal donkere jongens tegen een blanke jongen, en één waar gewoon wat jongens staan te dansen. En natuurlijk mag er niks gezegd worden over het feit dat de NOS die blanke dansende jongens wat geen geweld hebben gebruikt afschildert als een paar rechts-extremistische nazi's en daarbij een geknipt filmpje plaatsen en bji het groepje kopschoppers niets benoemd en het filmpje totaal niet plaatst.

Lees alleen eens het inmiddels al aangepaste bericht na veel kritiek: https://nos.nl/artikel/22(...)diaanse-afkomst.html

En dan het bericht over deze jongens: https://nos.nl/artikel/22(...)ge-mishandeling.html

Nogal wat verschillen, vind ik. Een bericht 3x zo lang, wat nog niet eens plaatsgevonden heeft in Nederland.

Toen ik zag dat "ikstamptacos" mij had gequote wist ik al wat voor een discussie het ging worden nog voordat ik de reactie gelezen had.
Ik dacht overigens dat het in dit topic ging over het in elkaar trappen van een jongen door een grote groep getinte jongens. Is Trump hier ook al de oorzaak van?
"Hoka Hey!"
pi_184551873
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:38 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ik dacht overigens dat het in dit topic ging over het in elkaar trappen van een jongen door een grote groep getinte jongens. Is Trump hier ook al de oorzaak van?
Het gaat nu even om de verschillen tussen de berichtgeving van de NOS. Die vertonen dezelfde stuiptrekking als enkele users hier.
pi_184551897
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 01:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
Het begint als 1 tegen 1 gevecht,
Op welke frame?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:43:37 #142
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184551918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Gelul. Jongens vechten nou eenmaal weleens maar dit gaat over een ander fenomeen. 30 jaar geleden had je ook al groepjes (blanke) jongeren die op een uitgaansavond een slachtoffer uitzochten om met zijn allen helemaal lens te schoppen. Bij een uitgaansgelegenheid of zomaar iemand die ze van zijn fiets trokken. Die waren vaak nog wat ouder en schopten harder. Dit soort gedrag van 15-jarigen heb ik ook meegemaakt, dat soort groepjes waren gewoon iets waar je mee te maken had.
Hier komen we uiteindelijk altijd op uit. Anecdotes uit persoonlijke ervaring.

Geen wonder dat ieder topic over mishandelingen zich op dezelfde manier ontvouwt.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:45:01 #143
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184551940
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:21 schreef luxerobots het volgende:
Daar zit echt wel een ideologische boodschap achter
Wie zit er achter die boodschap, wat is zijn doel en bovendien, hoe coördineer je zo'n operatie in hemelsnaam?
:')
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:54:43 #144
455560 Logic91
Always stay rational
pi_184552097
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik kom uit een wijk waar dat volk de dienst uit maakte, nu woon ik al zo'n 18 jaar in een kleiner dorpje waar je in het begin helemaal geen tuig zag. De laatste jaren zag je het straatbeeld veranderen, groepen van dat soort jongens begonnen rond te lopen, hoofddoekjes etc. Overal in de sociale huurwoningen werd dat volk gestopt met als resultaat dat het politiebureau is wegbezuinigd en de buurt maar zelf rondloopt in de avonduren met een aantal man om de veiligheid te garanderen. Daarnaast nog mobiele bewakingsposten bij het winkelcentrum omdat ze daar de boel ook vernielden en mensen lastig vielen. 15-10 jaar geleden was dat ondenkbaar in mijn dorp het enige wat is veranderd is dat ze zulk allochtonen tuig geplaatst hebben.
Woon jij in Nederland of in een achterstandswijk in de VS? De manier waarop jij het beschrijft doet me vermoeden dat je overdrijft.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:55:55 #145
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184552129
Altijd diezelfde discussies.

Klopt, blanken doen dit ook weleens, echter is dat niet zo vreemd in een van origine blank land.

Dat allochtonen dit net zo vaak doen, of wellicht nog wel vaker is gewoon zorgwekkend als je het aantal allochtonen met autochtonen vergelijkt.
pi_184552195
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:54 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Woon jij in Nederland of in een achterstandswijk in de VS? De manier waarop jij het beschrijft doet me vermoeden dat je overdrijft.
Wel leuk dat je denkt dat ik overdrijf, ik weet dat ik niet lieg dus misschien ben ik gewoon opgegroeid in een aparte buurt, maar bevestigd ook dat voor enkelen dit soort ervaringen nog onbekend zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet gebeuren, ik weet 100% zeker dat ik niet de enige ben ik Nederland met zulke ervaringen/verhalen.

Velen blijven in hun bubbel zitten om maar het "geloof" te houden dat mensen zoals mij een hekel aan dat volk heeft vanwege hun kleurtje, vanwege hun afkomst oftewel samengevat de onderbuik. Begrijp nou eens dat vele mensen gewoon slechte ervaringen hebben met een hoop van dat tuig, keer op keer hetzelfde tuig. Als die jongen in dat filmpje nu op FOK! zou komen en zou zeggen dat hij door een groep in elkaar geslagen was zouden jullie dan ook roepen dat het onzin is of dat hij overdrijft? Kijk alle statistieken erop na, er moet toch iets aan de hand zijn want die statistieken zijn echt niet gebaseerd op mijn "overdrijven", en ook wil ik niet geloven dat iedereen die op de PVV of FvD stemt hierop stemt omdat een kleur ze niet aanstaat. Maar dat kwartje wil maar niet vallen in bepaalde kringen.
pi_184552458
Castratie zou een mooi begin zijn.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 14:11:44 #148
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184552477
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:59 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik moet kotsen van selectieve berichtgeving.
Zat mensen die wat ouder zijn en niet verder kijken dan het 8uur journaal en hun krantje.
Maar gelukkig wordt die groep steeds kleiner.
Kan je inderdaad beter hebben dat mensen zich tot hun eigen bubbel van discutabele bronnen, met een sterk ideologische grondslag beperken. Echt een verbetering is dat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:42 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Op welke frame?
De eerste. Je hoort het ook aan het gesprek en de opstelling van het slachtoffer. Als je belaagd wordt door 5 man roep je niet 'nee, het is klaar, kijk mijn neus'.
pi_184552564
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:11 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Kan je inderdaad beter hebben dat mensen zich tot hun eigen bubbel van discutabele bronnen, met een sterk ideologische grondslag beperken. Echt een verbetering is dat.
Een bubbel van discutabele bronnen is elke avond het NOS journaal kijken en verder niks. Dan ben je na 2 jaar echt wereldvreemd.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 22 januari 2019 @ 14:19:42 #150
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184552616
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:16 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Een bubbel van discutabele bronnen is elke avond het NOS journaal kijken en verder niks. Dan ben je na 2 jaar echt wereldvreemd.
Ondanks dat geen bron perfect is, zijn de bronnen waar de grootste criticasters zich toe keren selectiever, minder geneigd tot hoor en wederhoor en sterker gestoeld op ideologie dan objectieve nieuwsgaring in vergelijking met de NOS.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 14:36:35 #151
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184552956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:28 schreef roislecxe het volgende:
En ik heb echt geen zin om die berichten op te gaan zoeken hoor.
Dat geloof ik zo. Dan moet je je claims namelijk onderbouwen en dat is lastiger dan gewoon wat roepen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ow dus er was gisteren geen bericht over racistische Trump supporters die een indiaan belaagden?
Nee, in het hele artikel wordt het woord 'racisme' niet eens genoemd.

quote:
Jij kan nu wel zeggen "lul niet zo dom" maar het is inmiddels een feit dat er met twee maten gemeten wordt. Het is niet het eerste leugenachtige bericht over Trump of eigenlijk een onderwerp wat niet goed bij de politieke en persoonlijke mening van de NOS past.
Waarover liegt de NOS precies in dat artikel dan? Volgens mij geven ze gewoon weer wat er op de video is gebeurd.

quote:
We hebben twee situaties waarbij er bij één geweld gebruikt werd door veelal donkere jongens tegen een blanke jongen, en één waar gewoon wat jongens staan te dansen terwijl ze verbaal belaagd worden door donkere gasten en een indiaan. En natuurlijk mag er niks gezegd worden over het feit dat de NOS die blanke dansende jongens wat geen geweld hebben gebruikt afschildert als een paar rechts-extremistische nazi's en geen woord rept op dat moment over de gehele situatie en daarbij een geknipt filmpje plaatsen en bij het groepje kopschoppers niets benoemd en het filmpje totaal niet plaatst.
Waar in het artikel van de NOS worden die jongens precies afgeschilderd als "een paar rechts-extremistische nazi's"? Volgens mij is dat iets wat je nu zelf verzint aangezien nergens in het artikel daar over wordt gerept. Ze noemen ze Trump-supporters. Jij bent letterlijk de enige die begint over rechts, over extremisme of over nazi's. :')

Kennelijk identificeer jij je heel erg met die jongens en wil je heel graag een slachtoffer zijn, maar nergens in dat artikel zetten ze die jongens weg als één van de dingen waar jij je nu over opwindt. Je klinkt als een echte SJW voor de arme blanke hetero man.

Maar mooi stukje projectie JARVIS, de NOS beschuldigen van het verzinnen en framen van allerlei dingen terwijl jij letterlijk de enige bent die precies dat doet richting de NOS. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184553008
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wie zit er achter die boodschap, wat is zijn doel en bovendien, hoe coördineer je zo'n operatie in hemelsnaam?
Gewoon, de journalistenopleidingen zijn nogal links, dus journalisten zijn nogal links.

Dan is de NOS een vrij linkse organisatie, die dus ook weer linkse mensen aanneemt.

Het is meer bedrijfscultuur (en vergeet dat je nooit de hand moet bijten die je voedt) dan een complot.
pi_184553094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat geloof ik zo. Dan moet je je claims namelijk onderbouwen en dat is lastiger dan gewoon wat roepen.

[..]

Nee, in het hele artikel wordt het woord 'racisme' niet eens genoemd.

[..]

Waarover liegt de NOS precies in dat artikel dan? Volgens mij geven ze gewoon weer wat er op de video is gebeurd.

[..]

Waar in het artikel van de NOS worden die jongens precies afgeschilderd als "een paar rechts-extremistische nazi's"? Volgens mij is dat iets wat je nu zelf verzint aangezien nergens in het artikel daar over wordt gerept. Ze noemen ze Trump-supporters. Jij bent letterlijk de enige die begint over rechts, over extremisme of over nazi's. :')

Kennelijk identificeer jij je heel erg met die jongens en wil je heel graag een slachtoffer zijn, maar nergens in dat artikel zetten ze die jongens weg als één van de dingen waar jij je nu over opwindt. Je klinkt als een echte SJW voor de arme blanke hetero man.

Maar mooi stukje projectie JARVIS, de NOS beschuldigen van het verzinnen en framen van allerlei dingen terwijl jij letterlijk de enige bent die precies dat doet richting de NOS. _O-
Mooi relaas, jammer genoeg heb je niet gelezen wat ik zei "inmiddels aangepaste bericht". Het bericht is inmiddels aangepast nadat er veel kritiek was op de berichtgeving. Natuurlijk even wachten totdat het is aangepast en dan kun jij lekker los. :')
pi_184553657
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Linksmodus?

Letterlijk niemand zegt dat behalve jij. :')
Racist.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:12:25 #155
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184553670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Gewoon, de journalistenopleidingen zijn nogal links, dus journalisten zijn nogal links.

Dan is de NOS een vrij linkse organisatie, die dus ook weer linkse mensen aanneemt.

Het is meer bedrijfscultuur (en vergeet dat je nooit de hand moet bijten die je voedt) dan een complot.
Ach so ja, ik denk dat we een er andere definitie van 'links' op nahouden maar dit is in ieder geval een betere verklaring dan al die mensen die doen alsof er een soort samenzwering is tussen politiek en 'de staatsmedia' (wtf is dit, china :') )?
:')
pi_184553725
De journalisten die ik ken zijn vrij rechts. En iedereen kotst dit tuig uit hoor. Zie niemamd excuusjes verzinnen.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:17:40 #157
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184553754


Dit is blijkbaar de moeder van de hoofddader :')

Kan iemand dit vertalen?
:')
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:18:30 #158
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184553769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Mooi relaas, jammer genoeg heb je niet gelezen wat ik zei "inmiddels aangepaste bericht". Het bericht is inmiddels aangepast nadat er veel kritiek was op de berichtgeving. Natuurlijk even wachten totdat het is aangepast en dan kun jij lekker los. :')
Oke man. Het artikel is feitelijk juist, maar de NOS verdraait het nieuws hoor!! - JARVIS _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184553796
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is blijkbaar de moeder van de hoofddader :')

Kan iemand dit vertalen?
Klinkt als een zigeuner.

Mocromoeders mogen niet op internet.
pi_184553848
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat geloof ik zo. Dan moet je je claims namelijk onderbouwen en dat is lastiger dan gewoon wat roepen.

[..]

Nee, in het hele artikel wordt het woord 'racisme' niet eens genoemd.

[..]

Waarover liegt de NOS precies in dat artikel dan? Volgens mij geven ze gewoon weer wat er op de video is gebeurd.

[..]

Waar in het artikel van de NOS worden die jongens precies afgeschilderd als "een paar rechts-extremistische nazi's"? Volgens mij is dat iets wat je nu zelf verzint aangezien nergens in het artikel daar over wordt gerept. Ze noemen ze Trump-supporters. Jij bent letterlijk de enige die begint over rechts, over extremisme of over nazi's. :')

Kennelijk identificeer jij je heel erg met die jongens en wil je heel graag een slachtoffer zijn, maar nergens in dat artikel zetten ze die jongens weg als één van de dingen waar jij je nu over opwindt. Je klinkt als een echte SJW voor de arme blanke hetero man.

Maar mooi stukje projectie JARVIS, de NOS beschuldigen van het verzinnen en framen van allerlei dingen terwijl jij letterlijk de enige bent die precies dat doet richting de NOS. _O-
Jarvis overdrijft, maar de berichtgeving van nos over die indiaan is wel degelijk een sterk staaltje fake news.
Leerlingen belagen indiaanse veteraan
Leerlingen met trump petten
Leerlingen lachen hem uit
Leerlingen schreeuwen build that wall

Nou, als dit niet een staaltje linkse fake news shit is weet ik het ook niet meer.

Waarom worden bv trumppetten en het feit dat het een indiaan is wel genoemd en bij de mishandeling niet dat het gaat om een groep getinte jongens die met zn alleen 1 blanke mishandelen. Zeg dat ook dan als je over trumppetten en een indiaanse achtergrond gaat reppen.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:24:53 #161
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184553910
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:19 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Klinkt als een zigeuner.

Mocromoeders mogen niet op internet.
Bijna alles op die Facebook is in het Spaans.

Hier nog een mooie post van de vermoedelijke moeder

:')
pi_184553913
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is blijkbaar de moeder van de hoofddader :')

Kan iemand dit vertalen?
Nee, zelfs als ik het heel rustig doorlees kan ik hier niets van maken.
pi_184553922
Bicht?

Klinkt als aan antilliaanse dan.
pi_184553986
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat geloof ik zo. Dan moet je je claims namelijk onderbouwen en dat is lastiger dan gewoon wat roepen.

[..]

Nee, in het hele artikel wordt het woord 'racisme' niet eens genoemd.

[..]

Waarover liegt de NOS precies in dat artikel dan? Volgens mij geven ze gewoon weer wat er op de video is gebeurd.

[..]

Waar in het artikel van de NOS worden die jongens precies afgeschilderd als "een paar rechts-extremistische nazi's"? Volgens mij is dat iets wat je nu zelf verzint aangezien nergens in het artikel daar over wordt gerept. Ze noemen ze Trump-supporters. Jij bent letterlijk de enige die begint over rechts, over extremisme of over nazi's. :')

Kennelijk identificeer jij je heel erg met die jongens en wil je heel graag een slachtoffer zijn, maar nergens in dat artikel zetten ze die jongens weg als één van de dingen waar jij je nu over opwindt. Je klinkt als een echte SJW voor de arme blanke hetero man.

Maar mooi stukje projectie JARVIS, de NOS beschuldigen van het verzinnen en framen van allerlei dingen terwijl jij letterlijk de enige bent die precies dat doet richting de NOS. _O-
Oh en heb jij de volledige video gezien? Duurt 70 minuten ofzo. 90 procent vd video kun je een groep negers zien die CONSTANT racistische opmerkingen lopen te blerren.

Nee dat is dan weer geen nieuws looooool de naiviteit van mensen

  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:30:50 #165
455560 Logic91
Always stay rational
pi_184554031
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is blijkbaar de moeder van de hoofddader :')

Kan iemand dit vertalen?
Dit verklaart alles in een oogopslag. Een gevalletje alleenstaande moeder die op haar zestiende is bevallen van dit stuk genetisch afval. Case closed.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:32:31 #166
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184554064
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:30 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Dit verklaart alles in een oogopslag. Een gevalletje alleenstaande moeder die op haar zestiende is bevallen van dit stuk genetisch afval. Case closed.
:')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184554106
https://www.geenstijl.nl/(...)filmpje-spijkenisse/


Ah, import uit de voormalige kolonieen.
pi_184554157
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:34 schreef ChristmasRoses het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)filmpje-spijkenisse/


Ah, import uit de voormalige kolonieen.
Die burgemeester :') 3 woorden over de mishandeling. 300 woorden over hoe erg het is dat alles op social media wordt gegooid
pi_184554202
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:36 schreef SOG het volgende:

[..]

Die burgemeester :') 3 woorden over de mishandeling. 300 woorden over hoe erg het is dat alles op social media wordt gegooid
Ja eigen hachje redden...
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:40:34 #170
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184554231
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:36 schreef SOG het volgende:

[..]

Die burgemeester :') 3 woorden over de mishandeling. 300 woorden over hoe erg het is dat alles op social media wordt gegooid
D'r zit ook nog een blanke bij (nummer 5) - looser!
"Hoka Hey!"
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:40:38 #171
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184554234
Iedereen op internet: "hurrr hurrr racistisch geweld!11!!". Wacht het verdomme onderzoek eens af.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184554250
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:10 schreef polderturk het volgende:
Stank voor dank noem ik dit. Dankzij Nederland hoeven ze geen armoedig leven te leiden in de rif, en dan krijg je dit ervoor terug. Als straf zou je ze verplicht drie jaar in Marokko moeten laten verblijven zonder uitkering. Kijken of ze dan nog zoiets in hun hoofd halen.
Deze figuurtjes zouden niet eens kunnen overleven in Marokko. Daar weten ze wel raad met dit soort idioten, daar heeft de politie geen genade en zullen je bont en blauw slaan.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 15:43:07 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184554327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Deze figuurtjes zouden niet eens kunnen overleven in Marokko. Daar weten ze wel raad met dit soort idioten, daar heeft de politie geen genade en zullen je bont en blauw slaan.
Klopt. Enkeltje Tazmamart.

Maar dit zijn negerts. Die stemmen op oud-dictators.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:49:17 #175
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184554390
quote:
Hulde _O_ Scheelt weer een kapot getrapte grensrechter
"Hoka Hey!"
pi_184554420
Maar dat vind ik nou ook zo raar want in het midden oosten als jij wordt gepakt met dit soort gedrag dan ben je nog lang niet jarig. Daar zou je niet zoiets durven omdat je weet als je wordt gepakt door de politie je stokslagen krijgt op de voeten. Trouwens dat is nog een betere optie dan gelyncht worden door de lokale bevolking die met woede kookt. Daarom vind ik het ook altijd zo apart dat Turken en Marokkanen hier zo stoer dan maar vergeten dat als zij terug gaan naar hun eigen land ze daar zoiets nooit zouden durven. Over Surinamers en Antillianen, ik weet niet hoe het in hun land te werk gaat dus ik zeg daar maar niks over.
pi_184554474
Als je de naam inimini vasque intypt op fb krijg je alle contactgegevens van een vd daders.
pi_184554486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:50 schreef vigen98 het volgende:
Maar dat vind ik nou ook zo raar want in het midden oosten als jij wordt gepakt met dit soort gedrag dan ben je nog lang niet jarig. Daar zou je niet zoiets durven omdat je weet als je wordt gepakt door de politie je stokslagen krijgt op de voeten. Trouwens dat is nog een betere optie dan gelyncht worden door de lokale bevolking die met woede kookt. Daarom vind ik het ook altijd zo apart dat Turken en Marokkanen hier zo stoer dan maar vergeten dat als zij terug gaan naar hun eigen land ze daar zoiets nooit zouden durven. Over Surinamers en Antillianen, ik weet niet hoe het in hun land te werk gaat dus ik zeg daar maar niks over.
De antillen schijnen een rommel te zijn, Surinamers zijn wel streng.
pi_184554490
Zijn er al mensen gegaan naar dat adres van de dader of is die facebook pagina nep en zijn adres ook?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:53:47 #180
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184554495
Bij Surinamers zijn het toch juist de moeders die hun kinderen helemaal tot moes kunnen slaan?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:54:16 #181
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184554509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:53 schreef vigen98 het volgende:
Zijn er al mensen gegaan naar dat adres van de dader of is die facebook pagina nep en zijn adres ook?
adres weet ik niet, maar pagina is nep. Misschien undercover actie van een persoon die wilt dat die gast kapot geramd wordt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184554536
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is blijkbaar de moeder van de hoofddader :')

Kan iemand dit vertalen?
Duidelijk...zit in de genen
´
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:56:23 #183
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184554555
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:53 schreef xzaz het volgende:
Bij Surinamers zijn het toch juist de moeders die hun kinderen helemaal tot moes kunnen slaan?
Ik heb een Surinaamse schoonfamilie en daar gaan zowel de vaders als moeders minder teerhartig te werk in de opvoeding dan al die geiten wollen sokken types hier in Nederland - of dat goed is voor de ontwikkeling van het kind vraag ik me af maar luisteren doen ze in ieder geval wel!
"Hoka Hey!"
pi_184554563
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:53 schreef xzaz het volgende:
Bij Surinamers zijn het toch juist de moeders die hun kinderen helemaal tot moes kunnen slaan?
Klopt, plus moeke spreekrt Spaans dus Anti.
pi_184554589
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:56 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Klopt, plus moeke spreekrt Spaans dus Anti.
Op haar facebook heeft ze een vlag van het Dominicaanse republiek.
pi_184554664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Op haar facebook heeft ze een vlag van het Dominicaanse republiek.
Ja, las dat net ookal. Maar goed, de rest zal statistisch gezien uit de kolonieen komen.
pi_184554884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:40 schreef _--_ het volgende:
Iedereen op internet: "hurrr hurrr racistisch geweld!11!!". Wacht het verdomme onderzoek eens af.
Zal geen racistisch geweld zijn hoor. Er wordt enkel de nadruk op gelegd dat het een groep getinte jongens zijn (en dit niet wordt vernoemd door de nos bv). Maar er wordt wel kankernederlander geroepen. Weet je hoe erg er ophef zou zijn geweest als het allemaal nederlanders waren en de jongen een turk/mocro/neger zou zijn geweest en er ook eenmaal kankerturk/etc zou worden geroepen.

Dan had je de komende 7 dagen 24 7 sylvana op de buis.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:24:43 #188
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184555015
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:21 schreef SOG het volgende:

[..]

Jarvis overdrijft, maar de berichtgeving van nos over die indiaan is wel degelijk een sterk staaltje fake news.
Leerlingen belagen indiaanse veteraan
Leerlingen met trump petten
Leerlingen lachen hem uit
Leerlingen schreeuwen build that wall

Nou, als dit niet een staaltje linkse fake news shit is weet ik het ook niet meer.

Waarom worden bv trumppetten en het feit dat het een indiaan is wel genoemd en bij de mishandeling niet dat het gaat om een groep getinte jongens die met zn alleen 1 blanke mishandelen. Zeg dat ook dan als je over trumppetten en een indiaanse achtergrond gaat reppen.
Waarschijnlijk omdat ze daar de Amerikaanse nieuwsberichten gewoon hebben overgenomen en vertaald.

Verder staan er tussen die getinte jongens ook een gewoon een stel blanke meelopers. Je wil graag horen dat dit één of andere racistische actie is of zo, terwijl het eerder op een afrekening tussen middelbare scholieren lijkt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:25:10 #189
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184555021
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184555037
Wtf, wat zijn dat voor zwakbegaafde idioten, en dat gebrabbel moet doorgaan voor Nederlands? :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:26:37 #191
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184555045
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze daar de Amerikaanse nieuwsberichten gewoon hebben overgenomen en vertaald.

Verder staan er tussen die getinte jongens ook een gewoon een stel blanke meelopers. Je wil graag horen dat dit één of andere racistische actie is of zo, terwijl het eerder op een afrekening tussen middelbare scholieren lijkt.
1 blanke meeloper (nummer 5) - verder zie ik alleen gekleurden
"Hoka Hey!"
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:26:54 #192
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184555049
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:56 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Klopt, plus moeke spreekrt Spaans dus Anti.
Je bedoelt Papiaments, wat meer Portugees dan Spaans is?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184555091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze daar de Amerikaanse nieuwsberichten gewoon hebben overgenomen en vertaald.

Verder staan er tussen die getinte jongens ook een gewoon een stel blanke meelopers. Je wil graag horen dat dit één of andere racistische actie is of zo, terwijl het eerder op een afrekening tussen middelbare scholieren lijkt.
Dus ze nemen fake news over van amerika zonder te verifieren door het bekijken van de video.

Volgens mij staat er 1 ginger toe te kijken en zijn de daders allemaal getint. Anyway. Ik wil helemaal niet dat dit een racistische actie is en het feit dat jij dit stelt terwijl ik dit niet heb gepost maakt dat de discussie voor mij over is ^O^
pi_184555104
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:26 schreef matspontius het volgende:

[..]

1 blanke meeloper (nummer 5) - verder zie ik alleen gekleurden
Idd. Fake news galore hier. Er staan zgn ook een paar blanke meelopers bij. Ws hadden ze ook een maga petje op.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:32:05 #195
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184555136
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef SOG het volgende:

[..]

Dus ze nemen fake news over van amerika zonder te verifieren door het bekijken van de video.

Nee :O Is alles wat je niet uitkomt fake?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:32:28 #196
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184555145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee :O Is alles wat je niet uitkomt fake?
Ga je nog antwoord geven over het aantal blanke meelopers want ik zie er maar 1
"Hoka Hey!"
pi_184555160
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:36 schreef SOG het volgende:

[..]

Die burgemeester :') 3 woorden over de mishandeling. 300 woorden over hoe erg het is dat alles op social media wordt gegooid
Hij heeft gewoon gelijk natuurlijk. Dat tuig is het allemaal trots aan het filmen om het op sociale media te delen en zo is het ook nieuws geworden. Daarnaast is dat voor het slachtoffer ook heel vervelend dat zoiets wordt gedeeld. Verder lijjkt het me niet meer dan normaal voor een burgemeester dat die bezwaar heeft tegen het bekend maken van de adressen omdat eigenrichting dreigt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:34 schreef ChristmasRoses het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)filmpje-spijkenisse/

Ah, import uit de voormalige kolonieen.
Dan is het ook niet echt import he.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit is gewoon van alle tijden en klasses. Verschil is alleen dat we tegenwoordige HD smartphones hebben en platforms als Dumpert en FOK! om het te delen.

Vroeger werd het gewoon niet gefilmd dus was het er ook niet (voor de buitenwereld dan).
Nee hoor, dat soort dingen raakten echt wel bekend alleen niet landelijk. Het is ook niet van alle tijden en klasses. Dat jongens vechten wel maar een slachtoffer zoeken om met een groepje in elkaar te schoppen is een cultureel fenomeen dat kan komen en verdwijnen, en dat sterk is verminderd onder de autochtonen in plattelandsregio's en zich sterk manifesteert onder allochtonen in de randstad.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:34:40 #198
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184555175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk natuurlijk. Dat tuig is het allemaal trots aan het filmen om het op sociale media te delen en zo is het ook nieuws geworden. Daarnaast is dat voor het slachtoffer ook heel vervelend dat zoiets wordt gedeeld. Verder lijjkt het me niet meer dan normaal voor een burgemeester dat die bezwaar heeft tegen het bekend maken van de adressen omdat eigenrichting dreigt.

[..]

Dan is het ook niet echt import he.

[..]

Nee hoor, dat soort dingen raakten echt wel bekend alleen niet landelijk. Het is ook niet van alle tijden en klasses. Dat jongens vechten wel maar een slachtoffer zoeken om met een groepje in elkaar te schoppen is een cultureel fenomeen dat kan komen en verdwijnen, en dat sterk is verminderd onder de autochtonen in plattelandsregio's en zich sterk manifesteert onder allochtonen in de randstad.
De daders hebben ook gebruik gemaakt van eigen richting
"Hoka Hey!"
pi_184555181
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:32 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ga je nog antwoord geven over het aantal blanke meelopers want ik zie er maar 1
Die gast is echt een sjappie. Geen woord over de donkere racisten in het indiaanfilmpje. Geen woord over correcte journalistiek bedrijven. Ja maar ze hebben het gekopieerd van de usa media dus dat maakt dat ze niet incorrect journalistiek hebben bedreven.
pi_184555193
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

De daders hebben ook gebruik gemaakt van eigen richting
Je hebt nu wel weer voldoende laten zien hoe dom je bent. :W
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:36:18 #201
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184555196
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:35 schreef SOG het volgende:

[..]

Die gast is echt een sjappie. Geen woord over de donkere racisten in het indiaanfilmpje. Geen woord over correcte journalistiek bedrijven. Ja maar ze hebben het gekopieerd van de usa media dus dat maakt dat ze niet incorrect journalistiek hebben bedreven.
Vertel mij wat. Geeft uiteraard geen antwoord op de vraag en gaat nu in een ander topic bijdehand zitten doen. Typisch
"Hoka Hey!"
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:36:59 #202
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184555211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je hebt nu wel weer voldoende laten zien hoe dom je bent. :W
Graag gedaan _O_
"Hoka Hey!"
pi_184555255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je bedoelt Papiaments, wat meer Portugees dan Spaans is?
Oh, wist ik niet. Nooit echt in verdiept, ik herkende wel Spaanse leenwoorden. Maar moeke is Spaanstalig.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:39:34 #204
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184555266
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:32 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ga je nog antwoord geven over het aantal blanke meelopers want ik zie er maar 1
Kijk het filmpje gewoon? Loopt sws een ginger en nog een mafkees met een rood/groen gevlekte jas. Beide zo blank als boter. Op de achtergrond staan ook nog wat lui die een twijfelachtige huidskleur hebben. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk om te zien.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184555291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Kijk het filmpje gewoon? Loopt sws een ginger en nog een mafkees met een rood/groen gevlekte jas. Beide zo blank als boter. Op de achtergrond staan ook nog wat lui die een twijfelachtige huidskleur hebben. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk om te zien.
Foto's staan op GS.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:41:23 #206
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184555300
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Kijk het filmpje gewoon? Loopt sws een ginger en nog een mafkees met een rood/groen gevlekte jas. Beide zo blank als boter. Op de achtergrond staan ook nog wat lui die een twijfelachtige huidskleur hebben. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk om te zien.
Foto's van de daders - 1 blanke!
"Hoka Hey!"
pi_184555307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lekker voor ze. :)
Nou nog het Penta College en de Oude Maas die ze van school afgooien en die gasten zijn voor altijd een blok aan het been. Uiteraard dan geen diploma's, wel levenslang handje ophouden en meer van dit soort fratsen uithalen. Kansloos dit.

Filmpje trouwens niet gekeken, ik word serieus ontzettend naar van dit soort filmpjes.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:42:45 #208
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184555340
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nou nog het Penta College en de Oude Maas die ze van school afgooien en die gasten zijn voor altijd een blok aan het been. Uiteraard dan geen diploma's, wel levenslang handje ophouden en meer van dit soort fratsen uithalen. Kansloos dit.
Wat dan? 2e kansen gunnen en ze lekker pamperen?
"Hoka Hey!"
pi_184555416
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Oke man. Het artikel is feitelijk juist, maar de NOS verdraait het nieuws hoor!! - JARVIS _O_
Heb jij het eerste bericht gelezen voor de aanpassing? Nja onzin vraag want al had je het gelezen dan nog bleef je ontkennen want zo blind en radicaal ben jij.

Jouw mening is net zoals de mening van nazi's over ww2, totaal niet relevant en zwaar gekleurd door je eigen persoonlijke mening en/of belangen. Gewoon de 5e colonne op fok :r
pi_184555426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:42 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wat dan? 2e kansen gunnen en ze lekker pamperen?
Nee, dat bedoel ik niet. Van mij mag elke school ze weigeren en terecht. Keerzijde is wel dat ze dan helemaal niks van hun leven maken.
pi_184555462
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:17 schreef SOG het volgende:

[..]

Zal geen racistisch geweld zijn hoor. Er wordt enkel de nadruk op gelegd dat het een groep getinte jongens zijn (en dit niet wordt vernoemd door de nos bv). Maar er wordt wel kankernederlander geroepen. Weet je hoe erg er ophef zou zijn geweest als het allemaal nederlanders waren en de jongen een turk/mocro/neger zou zijn geweest en er ook eenmaal kankerturk/etc zou worden geroepen.

Dan had je de komende 7 dagen 24 7 sylvana op de buis.
Niet eens het woord tattas, maar gewoon Nederlanders dus?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:59:47 #212
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184555615
Als je kanker Nederland roept terwijl je iemand in elkaar schopt, is dat wel degelijk racistisch geweld natuurlijk. Of er nog een paar blanke Nederlanders bijstaan, doet daar verder niet toe.
Het is overigens wel duidelijk te zien dat dit gewoon meelopende losers zijn.

Maar het is pas erg als je iemand die niet blank is in elkaar schopt en dat om z'n ras doet.
Als je dan zegt dat het geen racistisch geweld is, is de wereld te klein.
pi_184555667
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:17 schreef SOG het volgende:

[..]

Zal geen racistisch geweld zijn hoor. Er wordt enkel de nadruk op gelegd dat het een groep getinte jongens zijn (en dit niet wordt vernoemd door de nos bv). Maar er wordt wel kankernederlander geroepen. Weet je hoe erg er ophef zou zijn geweest als het allemaal nederlanders waren en de jongen een turk/mocro/neger zou zijn geweest en er ook eenmaal kankerturk/etc zou worden geroepen.

Dan had je de komende 7 dagen 24 7 sylvana op de buis.
Valt niet te ontkennen inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 22 januari 2019 @ 17:10:04 #214
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184555781
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:40 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Foto's staan op GS.
en het filmpje op dumpert
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 17:12:19 #215
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184555806
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]


Jouw mening is net zoals de mening van nazi's over ww2, totaal niet relevant en zwaar gekleurd door je eigen persoonlijke mening en/of belangen. Gewoon de 5e colonne op fok :r
Leuk stukje projectie. Jij bent hier altijd degene die met tranen in de ogen over je nare ervaringen met moslims in je jeugd loopt te brallen. Over gekleurde persoonlijke mening gesproken. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184555931
Waar is Meester Bart nu? Zijj toch zijn schatjes deze doelgroep.
pi_184555975
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef ChristmasRoses het volgende:
Waar is Meester Bart nu? Zijj toch zijn schatjes deze doelgroep.
Meester Bart _O- Misselijke vent is dat toch
pi_184555981
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef SugeLucky het volgende:
Maar het is pas erg als je iemand die niet blank is in elkaar schopt en dat om z'n ras doet.
Als je dan zegt dat het geen racistisch geweld is, is de wereld te klein.
In wat voor parallel universum leef jij precies :?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 17:24:32 #219
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184556042
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef Shanna_ het volgende:

[..]

In wat voor parallel universum leef jij precies :?
Je snapt het niet?
pi_184556080
https://twitter.com/MeldpuntK/status/1087594823723429888

En we gaan verder! Krijgt ook nog een fiets op zich gegooigd
pi_184556084
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Meester Bart _O- Misselijke vent is dat toch
Zat net te kijken, hij is echt stil dit jaar. Heeft wel een boek geschreven zie ik nu.

Maar als de jongen zwart was geweest zat hij vast naast Sylvaan bij DWDD.
pi_184556183
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 07:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Blijkbaar door de jaren heen niets veranderd en gezien de samenstelling van de groep begin ik steeds meer te denken dat het een cultuur dingetje is.
Dat verkondig je al zo lang als ik me herinner, opvallend dat je dat nu pas begint te denken.
pi_184556374
Wat een zielige droeftoeters...
see what is invisible to others.
pi_184556509
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:36 schreef SOG het volgende:

[..]

Die burgemeester :') 3 woorden over de mishandeling. 300 woorden over hoe erg het is dat alles op social media wordt gegooid
De burgemeester moet zich wat meer druk maken over het slachtoffer en wat minder over dat uitschot.

quote:
De burgemeester noemt het zorgelijk dat namen en adressen van vermeende daders op sociale media worden verspreid.,,Ga niet voor eigen rechter spelen’', roept hij de inwoners op. Ook deed hij een dringende oproep om namen en adressen van de mogelijke daders te verwijderen.
ad.nl

Het enige zorgelijke hieraan is dat er per ongeluk een onschuldige slachtoffer wordt van een wraakactie. Met die daders kan ik geen medelijden hebben, als je zulke wreedheid aan de dag legt verdien je niet beter.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 17:52:17 #225
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184556515
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef ChristmasRoses het volgende:
Waar is Meester Bart nu? Zijj toch zijn schatjes deze doelgroep.
Wat een kwal is die vent. Sowieso mensen die zichzelf "meester" noemen... :')

Een meester ben je met een universitaire graad in rechten, niet met je PABO.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 17:54:14 #226
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184556566
Had deze kansenparels dan ook kickboks-lessen aangeboden om de verveling tegen te gaan.

Oh wacht...
  dinsdag 22 januari 2019 @ 17:54:43 #227
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184556574
Hopelijk besteld er in ieder geval iemand thuisbezorgd pizza's op die adressen
pi_184556772
Hoor net mama van één van die knapen in een voicebericht dat circuleert. Volgens haar begon het dat die Tommy een mes in de rug van een broertje van die knapen wou steken .

Uhu.
pi_184556864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoor net mama van één van die knapen in een voicebericht dat circuleert. Volgens haar begon het dat die Tommy een mes in de rug van een broertje van die knapen wou steken .

Uhu.
Zou me niet verbazen (dat dat bericht van één van de ouders komt), de ouders van dat soort types zijn met vanalles bezig, behalve met opvoeden. En als er dan een keer iets naar buiten komt moet het wel aan de ander liggen blablabla
  dinsdag 22 januari 2019 @ 18:12:36 #230
22565 asco
Los in deze tent
pi_184556937
Zo blij dat ik niet in de ghetto woon en me niet heb voortgepland.
En verder stemmen mensen voor een beleid waardoor dit alleen maar erger zal worden. Weinig medelijden dus verder.
Zak maar lekker in jullie moeras. ^O^
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 18:18:41 #231
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184557055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoor net mama van één van die knapen in een voicebericht dat circuleert. Volgens haar begon het dat die Tommy een mes in de rug van een broertje van die knapen wou steken .

Uhu.
:')

TUUUUUUUUUUUURLIJK!!!!!!! DAT WE DAAR NIET EERDER AAN DACHTEN.

:r
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_184557058
Zijn deze trieste neanderthalers al gelynchd?
pi_184557075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef SugeLucky het volgende:
Als je kanker Nederland roept terwijl je iemand in elkaar schopt, is dat wel degelijk racistisch geweld natuurlijk. Of er nog een paar blanke Nederlanders bijstaan, doet daar verder niet toe.
Het is overigens wel duidelijk te zien dat dit gewoon meelopende losers zijn.

Maar het is pas erg als je iemand die niet blank is in elkaar schopt en dat om z'n ras doet.
Als je dan zegt dat het geen racistisch geweld is, is de wereld te klein.

Wordt toch niets mee gedaan. Dit soort aidsvolk heeft meer rechten dan blanken.
pi_184557120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoor net mama van één van die knapen in een voicebericht dat circuleert. Volgens haar begon het dat die Tommy een mes in de rug van een broertje van die knapen wou steken .

Uhu.
Liegen en bedriegen, daar zijn bepaalde personen ook ontzettend goed in. Altijd maar in de slachtoffer rol kruipen, maar ja ze worden natuurlijk ook geholpen door het legertje wegkijkers.
pi_184557221
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

:')

TUUUUUUUUUUUURLIJK!!!!!!! DAT WE DAAR NIET EERDER AAN DACHTEN.

:r
Anders had hij die champignonkop wel neergestoken.
pi_184557231
Nederlandse journalisten die dagenlang bezig zijn met die jongens uit amerika en die indiaan, maar geen woord reppen over deze groep jongeren.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 18:27:23 #237
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184557250
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef SugeLucky het volgende:
Als je kanker Nederland roept terwijl je iemand in elkaar schopt, is dat wel degelijk racistisch geweld natuurlijk. Of er nog een paar blanke Nederlanders bijstaan, doet daar verder niet toe.
Het is overigens wel duidelijk te zien dat dit gewoon meelopende losers zijn.

Maar het is pas erg als je iemand die niet blank is in elkaar schopt en dat om z'n ras doet.
Als je dan zegt dat het geen racistisch geweld is, is de wereld te klein.

Dat hij kankernederlander genoemd werd hoeft niet te zeggen dat de aanleiding om hem in elkaar te schoppen uit racistisch oogpunt is geweest.

Maar het klopt wel dat dit, mocht het andersom zijn geweest qua kleur, het groter op het nieuws zou zijn geweest.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_184557324
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef SugeLucky het volgende:
Als je kanker Nederland roept terwijl je iemand in elkaar schopt, is dat wel degelijk racistisch geweld natuurlijk. Of er nog een paar blanke Nederlanders bijstaan, doet daar verder niet toe.
Het is overigens wel duidelijk te zien dat dit gewoon meelopende losers zijn.

Maar het is pas erg als je iemand die niet blank is in elkaar schopt en dat om z'n ras doet.
Als je dan zegt dat het geen racistisch geweld is, is de wereld te klein.

Volgens de media bestaat racisme tegen blanken mensen niet. Racisme is alleen tegen "minderheden". Dat terwijl in realiteit de gemiddelde kleurling racistischer is dan de blanken die altijd de grote boze boeman zijn.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184557366
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:26 schreef skysherrif het volgende:
Nederlandse journalisten die dagenlang bezig zijn met die jongens uit amerika en die indiaan, maar geen woord reppen over deze groep jongeren.
Ook de bekende linkse roeptoeters zijn stil.
pi_184557405
De politie heeft weer twee jongens opgepakt in verband met zware mishandeling van een tiener afgelopen vrijdag in een park in Spijkenisse. Het aantal verdachten staat nu op vijf.
Alle vijf verdachten komen uit Spijkenisse. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit.
[Telegraaf]
´
pi_184557408
quote:
Alle kosten moeten door de tegenpartij betaald worden bij een veroordeling, dus waarom hebben ze daar geld voor nodig? Ik zou me voor meer dan 1000 euro ook wel in elkaar willen laten trimmen
pi_184557440
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat hij kankernederlander genoemd werd hoeft niet te zeggen dat de aanleiding om hem in elkaar te schoppen uit racistisch oogpunt is geweest.

Maar het klopt wel dat dit, mocht het andersom zijn geweest qua kleur, het groter op het nieuws zou zijn geweest.
Dat standpunt houd ook nooit stand als er weer een leugenachtig verhaal in de media komt waarin een hoofddoek mevrouwtje roept dat ze racistisch bejegend is. Dan gaan de praatprogramma's nergens anders meer over en is het racisme.
pi_184557461
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:35 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Alle kosten moeten door de tegenpartij betaald worden bij een veroordeling, dus waarom hebben ze daar geld voor nodig? Ik zou me voor meer dan 1000 euro ook wel in elkaar willen laten trimmen
Misschien om beveiliging in te huren, kan is groot dat deze jongens er met een flut taakstrafje vanaf komen waar ze toch niet komen opdagen en dan die jongen en familie bedreigd wordt. Zo gaat het keer op keer.
pi_184557539
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:35 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Alle kosten moeten door de tegenpartij betaald worden bij een veroordeling, dus waarom hebben ze daar geld voor nodig? Ik zou me voor meer dan 1000 euro ook wel in elkaar willen laten trimmen
Joh, al gaan ze er van op vakantie naar Marokko
pi_184557583
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:42 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Joh, al gaan ze er van op vakantie naar Marokko
Mensen moeten zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven hoor _O- Alleen dat gepiep over medische kosten e.d... Zeg dan gewoon dat je die mensen een hart onder de riem wil steken en dat ze alles lekker zelf mogen uitgeven. Maar goed, fijn voor het slachtoffer en zijn familie wel.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 18:44:41 #247
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184557596
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Misschien om beveiliging in te huren, kan is groot dat deze jongens er met een flut taakstrafje vanaf komen waar ze toch niet komen opdagen en dan die jongen en familie bedreigd wordt. Zo gaat het keer op keer.
Politie zou genoeg moeten zijn lijkt me.

Ik vind die crowdfund ook wat overdreven, laat die teringdaders het maar bij elkaar sparen, straks hoeven zij niks te betalen omdat half Nederland doneert :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 18:46:14 #248
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184557621
Vraag me ook af of het slachtoffer nou op al die kutkaartjes zit te wachten. Op zich lief maar ik denk dat hij dit het liefst zo snel mogelijk vergeet.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_184557675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mensen moeten zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven hoor _O- Alleen dat gepiep over medische kosten e.d... Zeg dan gewoon dat je die mensen een hart onder de riem wil steken en dat ze alles lekker zelf mogen uitgeven. Maar goed, fijn voor het slachtoffer en zijn familie wel.
Dat staat er toch ook?
quote:
Misschien hebben ze binnenkort geld nodig voor medische kosten, of misschien voor juridische kosten. Of misschien willen ze een paar daagjes samen weg om alles te verwerken.
Ik snap die mensen die oproepen tot zelfverdedigingscursussen ook niet zo. Waarschijnlijk waren ze nog harder op hem ingegaan als hij terug vocht, plus dat je als de beste vechter van de wereld nog niet van een hele groep tegelijk gaat winnen :?
pi_184557752
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:49 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Dat staat er toch ook?

[..]

Ik snap die mensen die oproepen tot zelfverdedigingscursussen ook niet zo. Waarschijnlijk waren ze nog harder op hem ingegaan als hij terug vocht, plus dat je als de beste vechter van de wereld nog niet van een hele groep tegelijk gaat winnen :?
Ik vind het krom dat je als actiestarter al ingaat op het vergoeden van juridische kosten e.d., aangezien dat de verantwoordelijkheid is van de dader(s). Maar goed, de strekking is goedbedoeld inderdaad.

En ik denk dat Rico Verhoeven ze toch wel...
pi_184557933
quote:
Is er ook een doneeractie voor sjimmie? Zou die jongen graag een hart onder de riem steken.
pi_184557981
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:10 schreef polderturk het volgende:
Stank voor dank noem ik dit. Dankzij Nederland hoeven ze geen armoedig leven te leiden in de rif, en dan krijg je dit ervoor terug. Als straf zou je ze verplicht drie jaar in Marokko moeten laten verblijven zonder uitkering. Kijken of ze dan nog zoiets in hun hoofd halen.
Rif? De namen van de daders klinken niet echt Riffians.Sjimmie en Garcia. Ik denk niet dat je die namen krijgt ingeschreven in een Marokkaanse gemeente.
pi_184558058
Wat ik eruit begrijp is dat die Garcia onschuldig is en veel lijkt op Sjimmie, de echte dader. Als dat zo is, is dat knap klote voor die Garcia.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 19:17:21 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184558234
Ik ben zo enorm benieuwd naar de gesprekken die de ouders zullen hebben met de daders. Ik kan me niet voorstellen dat die ouders net zulke leeghoofden zijn als die jongens. Wat zeg je tegen je kind als hij een dader is?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:19:32 #256
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184558278
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben zo enorm benieuwd naar de gesprekken die de ouders zullen hebben met de daders. Ik kan me niet voorstellen dat die ouders net zulke leeghoofden zijn als die jongens. Wat zeg je tegen je kind als hij een dader is?
Bij veel van deze jongens is de vader niet meer in beeld, daar durf ik wel wat geld op in te zetten.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:20:54 #257
22565 asco
Los in deze tent
pi_184558307
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben zo enorm benieuwd naar de gesprekken die de ouders zullen hebben met de daders. Ik kan me niet voorstellen dat die ouders net zulke leeghoofden zijn als die jongens. Wat zeg je tegen je kind als hij een dader is?
Dat is net zo´n tuig.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 19:21:35 #258
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184558321
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:19 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Bij veel van deze jongens is de vader niet meer in beeld, daar durf ik wel wat geld op in te zetten.
Ik ben zelf een vader van een knul van 6. Ik weet niet hoe ik zou reageren wanneer hij bij zoiets betrokken raakt, als dader of als slachtoffer. Als hij slachtoffer zou zijn zou pure wraak zwaar overheersen ben ik bang. Als dader is nog erger. Dan heb ik als vader gefaald.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184558338
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:19 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Bij veel van deze jongens is de vader niet meer in beeld, daar durf ik wel wat geld op in te zetten.
Die Inimini kankert al in 2017 over een ex die geen alimentatie betaalt.
pi_184558356
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben zelf een vader van een knul van 6. Ik weet niet hoe ik zou reageren wanneer hij bij zoiets betrokken raakt, als dader of als slachtoffer. Als hij slachtoffer zou zijn zou pure wraak zwaar overheersen ben ik bang. Als dader is nog erger. Dan heb ik als vader gefaald.
Die ene Facebook post gezien van een moeder van een dader? Dat zei al genoeg vond ik.

Geen kinderen hier, maar man... pffff.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 19:23:53 #261
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184558372
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Die ene Facebook post gezien van een moeder van een dader? Dat zei al genoeg vond ik.

Geen kinderen hier, maar man... pffff.
Doe eens een url naar die post. (dm)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184558376
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Die ene Facebook post gezien van een moeder van een dader? Dat zei al genoeg vond ik.

Geen kinderen hier, maar man... pffff.
nee?
pi_184558417
Wat ik vooral opmerk is dat mensen een hele bevolking de schuld geven, roepen dat ze er wat aan gaan doen maar wanneer het adres online staat snel op hun woorden terugkomen (überhaupt als volwassenen vechten met kinderen :') ) of bedreigen op het internet

:')

Wat een slappe maatschappij leven we ook in :'). Blij dat ik niet zo ben opgevoed.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:26:25 #264
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_184558425
Niks waard dat uitschot. :r
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:28:08 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184558464
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben zelf een vader van een knul van 6. Ik weet niet hoe ik zou reageren wanneer hij bij zoiets betrokken raakt, als dader of als slachtoffer. Als hij slachtoffer zou zijn zou pure wraak zwaar overheersen ben ik bang. Als dader is nog erger. Dan heb ik als vader gefaald.
Hoe zou je reageren als hij daar de meeloper was die niks deed?
Oh.
pi_184558465
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Die ene Facebook post gezien van een moeder van een dader? Dat zei al genoeg vond ik.

Geen kinderen hier, maar man... pffff.
Link delen graag. DM mag ook.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:28:36 #267
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_184558475
Moeilijke jeugd, weinig kansen, veel armoede.

Ik snap ze wel. 'T valt allemaal ook niet mee.

Bakje thee drinken, afspraken maken en nou vooruit, 10 uurtjes schoffelen.

Niet meer doen hé.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_184558478
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe zou je reageren als hij daar de meeloper was die niks deed?
Wat had jij gedaan als je er bij stond, die jongens tegengehouden in je eentje?
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 19:30:01 #269
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184558497
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe zou je reageren als hij daar de meeloper was die niks deed?
Dat maakt hem net zo schuldig. Dus op dezelfde manier als hij wel klappen uit zou delen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:30:04 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184558499
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat had jij gedaan als je er bij stond, die jongens tegengehouden in je eentje?
Absoluut niet.

Maar daarom vind ik dat interessanter wat je doet als je de ouder bent van zo'n iemand.
Oh.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 19:31:32 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184558526
Probleem in dit soort gevallen is altijd de groepsdruk. Je ziet ook dat hij grotendeels door één iemand wordt mishandeld. En zodra hij op de grond ligt zie je ze er als ware hyena's op afgaan 'om toch maar even snel een trap tegen zijn rug/hoofd' te geven.

In het kader van 'We hebben hem met z'n alle een lesje geleerd'. en 'ik ben niet de enige die niet mee deed, want ja ik ben toch zeker geen watje'
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:31:43 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184558531
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat maakt hem net zo schuldig. Dus op dezelfde manier als hij wel klappen uit zou delen.
Ik weet niet of hij dan net zo schuldig is, want hij zal het niet in zijn eentje kunnen stoppen waar de dader het wel in zijn eentje kan stoppen.
Oh.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 19:32:24 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184558544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij dan net zo schuldig is, want hij zal het niet in zijn eentje kunnen stoppen waar de dader het wel in zijn eentje kan stoppen.
Nee je hebt gelijk. Ik zal het iets moeten nuanceren. Maar ik zal wel héél boos worden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:33:36 #274
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184558558
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is blijkbaar de moeder van de hoofddader :')

Kan iemand dit vertalen?
Bevestiging dat het, zoals ik eerder al stelde, geen Surinamers waren.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:34:47 #275
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184558569
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Probleem in dit soort gevallen is altijd de groepsdruk. Je ziet ook dat hij grotendeels door één iemand wordt mishandeld. En zodra hij op de grond ligt zie je ze er als ware hyena's op afgaan 'om toch maar even snel een trap tegen zijn rug/hoofd' te geven.

In het kader van 'We hebben hem met z'n alle een lesje geleerd'. en 'ik ben niet de enige die niet mee deed, want ja ik ben toch zeker geen watje'
Zolang mensen zich maar bij het machtige groepje vinden horen, en het slachtoffer dan als volstrekt minderwaardig zien (zoals ook veel mensen in al die reacties meteen racistische nonsense uitslaan).
Oh.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:35:27 #276
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184558580
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:22 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Die Inimini kankert al in 2017 over een ex die geen alimentatie betaalt.
Hoe voorspelbaar.
pi_184558629
Dat schandknaapje met zn grote bek ros je toch gewoon helemaal in elkaar
pi_184558631
Inimini :')
pi_184558653
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hoe voorspelbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184558720
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zolang mensen zich maar bij het machtige groepje vinden horen, en het slachtoffer dan als volstrekt minderwaardig zien (zoals ook veel mensen in al die reacties meteen racistische nonsense uitslaan).
We hebben vroeger gewoon zo geleefd. Dat je wel mee wilde doen met de groep omdat anders de groep zich tegen jou keert en jou over de kling jaagt.

Als na het hele proces, de adrenaline weer daalt en de deelnemer weer rationeel begint te opereren, dan beseft de dader wat hij gedaan heeft en komt bij een aantal spijt. Dat zag je in dit geval ook omdat in ieder geval één dader uit zichzelf contact opgenomen heeft met de politie.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:45:02 #281
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184558753
Overigens weet ik niet of ik, als ik vroeger op de middelbare school zo tot bitch gemaakt was, wel zo blij zou zijn met allerlei kaartjes en een inzamelingsactie. Op zijn school is hij straks nog gewoon de grootste bitch van het land.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:45:16 #282
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184558758
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:26 schreef Vollenhoven het volgende:
Wat ik vooral opmerk is dat mensen een hele bevolking de schuld geven, roepen dat ze er wat aan gaan doen maar wanneer het adres online staat snel op hun woorden terugkomen (überhaupt als volwassenen vechten met kinderen :') ) of bedreigen op het internet

:')

Wat een slappe maatschappij leven we ook in :'). Blij dat ik niet zo ben opgevoed.
Afkomst is niet eens bekend :')
:')
pi_184558924
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij dan net zo schuldig is, want hij zal het niet in zijn eentje kunnen stoppen waar de dader het wel in zijn eentje kan stoppen.
Geloof ik niet, dit is toch een vriend van hen? Als ik dit had meegemaakt had ik er gewoon wat van gezegd, niet direct.. want je staat aan de goede kant. Ik weet ook niet precies hoe t is gegaan, maar aan het begin lijkt er al genoeg gebeurt te zijn om in te moeten grijpen. Die er staan te kijken zijn geen omstanders maar gewoon vrienden, die hebben 0 risico om ook zo gepakt te worden he. Als omstander is het een ander verhaal.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 20:03:17 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184559064
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:56 schreef mikieu het volgende:

[..]

Geloof ik niet, dit is toch een vriend van hen? Als ik dit had meegemaakt had ik er gewoon wat van gezegd, niet direct.. want je staat aan de goede kant. Ik weet ook niet precies hoe t is gegaan, maar aan het begin lijkt er al genoeg gebeurt te zijn om in te moeten grijpen. Die er staan te kijken zijn geen omstanders maar gewoon vrienden, die hebben 0 risico om ook zo gepakt te worden he. Als omstander is het een ander verhaal.
Je hebt gradaties vrienden hè, als je de beste vriend bent kan je wel wat zeggen maar als je een meeloper bent die er alleen bij is zodat de groep groter lijkt pakken ze je ook gewoon.
Oh.
pi_184559153
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja waarom gaat het slachtoffer niet gewoon weg? Is alle gelegenheid voor.
Ben benieuwd wat de achtergrond is verder. Het lijkt idd als 1 vs 1 te beginnen maar waarom?
En waarom draagt iedereen sportkleding?
Hij kan niet weglopen, want hij moet met die andere vechten van die gasten.

Dat zeggen ze.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184559340
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hij kan niet weglopen, want hij moet met die andere vechten van die gasten.

Dat zeggen ze.
Boeiend. Zou het wel op een rennen zetten.
pi_184559371
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:15 schreef SOG het volgende:

[..]

Boeiend. Zou het wel op een rennen zetten.
Ik denk dat die knul zo bang was dat hij niet durfde weg te rennen.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 20:18:39 #288
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184559418
Ben in Buenos Aires een keer achterna gezeten door 5 mannetjes met nagenoeg hetzelfde uiterlijk als die kut Marrokaantjes hier. Petje hoog op het hoofd, grote bek en je dreigend aggressief aankijken. Godzijdank stond er op elke hoek van het blok een Agent/Guard van 2 bij 2 met een mooi wapen in zijn klauwen. Ben hem nog eeuwig dankbaar🙏
pi_184559777
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:15 schreef SOG het volgende:

[..]

Boeiend. Zou het wel op een rennen zetten.
Ja, ik ook, en ook heel hard, maar ik denk niet dat ze hem laten gaan.

Dat bedoel ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184560052
Laffe honden. Geen 1 die het opneemt voor die jongen.
pi_184560227
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Overigens weet ik niet of ik, als ik vroeger op de middelbare school zo tot bitch gemaakt was, wel zo blij zou zijn met allerlei kaartjes en een inzamelingsactie. Op zijn school is hij straks nog gewoon de grootste bitch van het land.
Op die leeftijd geef je toch sowieso niet om kaartjes.
pi_184560249
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:09 schreef 2dope het volgende:
Jongens zijn inmiddels allemaal opgepakt? Hopen dat de schuimbektokkies c.q. facebookdetectives niet al te veel schade aan het proces berokkend hebben.
Welke schade zouden zij veroorzaakt kunnen hebben dan?
pi_184560332
Typisch hyena gedrag weer van dit soort minderwaardig tuig. Zou echt fijn zijn als dat soort volk een keer de aanpak krijgt die het verdient.

Deze gasten zijn als pubers al zo verziekt, die gaan nog heel veel slachtoffers maken.
pi_184560896
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:00 schreef Pharmacist het volgende:
Typisch hyena gedrag weer van dit soort minderwaardig tuig. Zou echt fijn zijn als dat soort volk een keer de aanpak krijgt die het verdient.

Deze gasten zijn als pubers al zo verziekt, die gaan nog heel veel slachtoffers maken.
Ze horen in deze samenleving niet thuis.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 21:27:24 #295
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_184560975
Wat een mietjes

Vechten de jongeren zo nu
  dinsdag 22 januari 2019 @ 21:28:41 #296
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_184561013
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Afkomst is niet eens bekend :')
Het zijn negers
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 22 januari 2019 @ 22:02:03 #297
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_184561848
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hij kan niet weglopen, want hij moet met die andere vechten van die gasten.

Dat zeggen ze.
Als hij weggelopen was was het denk ik nog wel erger afgelopen voor hen. Dat is olie op het vuur gooien voor zulke amoebes.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_184561889
Dan te bedenken dat wanneer dit nooit door deze kneuzen was gefilmd ze nooit gepakt waren
AFCA!
pi_184561973
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Als hij weggelopen was was het denk ik nog wel erger afgelopen voor hen. Dat is olie op het vuur gooien voor zulke amoebes.
Als hij wegloopt, toont hij geen respect.

Ik snap het ook niet.

Maar zo werkt het.

Ik snap niet dat die mensen zichzelf filmen, op het moment dat ze met zijn allen 1 persoon in elkaar slaan, en hoe dat filmpje dan op internet terecht komt. Of dat ze uberhaupt doorgaan als ze zien dat iemand filmt.

Dat is ongeveer hetzelfde als ik dadelijk de buurvrouw in elkaar sla als ik de bak ga buitenzetten, en iemand filmt, en dat ik later dan ontken dat ik het gedaan heb.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 22:17:04 #300
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184562169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:06 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Als hij wegloopt, toont hij geen respect.

Ik snap het ook niet.

Maar zo werkt het.

Ik snap niet dat die mensen zichzelf filmen, op het moment dat ze met zijn allen 1 persoon in elkaar slaan, en hoe dat filmpje dan op internet terecht komt. Of dat ze uberhaupt doorgaan als ze zien dat iemand filmt.

Dat is ongeveer hetzelfde als ik dadelijk de buurvrouw in elkaar sla als ik de bak ga buitenzetten, en iemand filmt, en dat ik later dan ontken dat ik het gedaan heb.
Je moet toch even laten zien hoe stoer je bent? :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_184562585
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Dan te bedenken dat wanneer dit nooit door deze kneuzen was gefilmd ze nooit gepakt waren
Ik vraag me echt af wat er precies in het brein rond gaat van diegene die dit op het internet heeft geslingerd. Het is gewoon een klassiek geval van in je eigen voet schieten. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')