abonnement Unibet Coolblue
pi_184543821
:(

Ik stuur dus via onedrive netjes word (docx) documenten naar mezelf (als test). Ik zie de bijlage netjes en er staat ook Word bij, maar als ik hem download veranderd het meteen in pdf. En dan gaat die niet open :{ dan staat er:

Adobe Reader could not open because it is either not a supported file type or because the file has been damaged (for example, it was sent as an email attachment and wasn't correctly decoded).

8)7

Ligt dit nu aan onedrive, mijn email, of mijn computer?

-O-
Niet doen
  maandag 21 januari 2019 @ 23:33:48 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184543861
Je computer. Je hebt bij .doc of .docx bestanden waarschijnlijk het volgende in de eigenschappen staan: 'Dit type bestand altijd openen met pdf'
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184544231
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:33 schreef _--_ het volgende:
Je computer. Je hebt bij .doc of .docx bestanden waarschijnlijk het volgende in de eigenschappen staan: 'Dit type bestand altijd openen met pdf'
Heb het gewijzigd, maar wanneer ik download met chrome zie ik in eerste instantie dat het toch gedownload is als pdf. Als ik nu open dan is het word....

:'(

Hoop niet dat ik zo een hele hoop sollicitatiebrieven verstuur die niet geopend kunnen worden :'(
Niet doen
  dinsdag 22 januari 2019 @ 07:55:50 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_184546597
Geef de link eens?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_184552504
Als je Adobe reader verwijderd wat gebeurd er dan? Opent hij dan wel in Word? Als je in Windows 10 zoekt naar standaard app voor elk bestandstype kiezen kan je ook een programma kiezen voor elke extensie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')