quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
merel had vlog les, met veel tegen zin nam ze de computer mee, ze moest met alles naar de febo. Best raar
Ik negeer de Febo, verzin mijn eigen script voor deze RLSquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:06 schreef danaqui het volgende:
[..]dank je ik dacht dat het de Febo zelf was die dat gedaan had
Heerlijk wakker worden zoquote:
Geen idee, ik hoor haar er nooit meer over in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:44 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen,
Ik lees, vaker, terug dat men zich hier afvraagt of de "vriend" van Merel wel echt is.
Nu meen ik me te herinneren dat Merel in haar laatste post te horen kreeg dat hij
iemand anders had? klopt dit dan niet?
Ze praat er ook nooit meer over. Dat is duidelijk klaarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor haar er nooit meer over in ieder geval
Het is toch ook gewoon te gek voor woorden, zoveel schuld.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Meer dat 23.000 euro zegt Jessie nu
Ik hoor hem eerst 19.000.
19 verschillende bedrijven dieeigenlijk een incasso kunnen sturen zegt Jes
Er moet bij die vergadering één wijsneus zijn die even tegen Adriaan zegt wat zijn bokstraining gekost heeft. #errorquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Meer dat 23.000 euro zegt Jessie nu
Ik hoor hem eerst 19.000 en nog wat zeggen,dan dit er nog bij en dan is het meer dan 23.000
19 verschillende bedrijven die eigenlijk een incasso kunnen sturen zegt Jes
Zo jammer dat ik de vergadering vanmorgen niet kan kijken
Wil wel eens die reacties zien
Het gekke is dat men blijft leveren en ze velen dingen ook nog eens gratis krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon te gek voor woorden, zoveel schuld.
En bij de rondleiding zeggen wat ze allemaal opgebouwd hebben.
Ze hebben helemaal niets bereikt. Alles is van het geld van anderen.
Nee, gaat niet gebeuren, het zal over de kleine dingen gaan vermoed ik maar zoquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Er moet bij die vergadering één wijsneus zijn die even tegen Adriaan zegt wat zijn bokstraining gekost heeft. #error
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |