Ach kom op, hij heeft dat hele gebeuren zelf in scene gezet. Het hangt van toevalligheden aan elkaar en alle oplossinkjes komen van Jessolini.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
En hij benoemt het ..zo krijgen wij het ook mee...
Dit is niet Sander van Brenda hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
https://aangenaambergenop(...)en-me-veel-gebracht/
Is hij dat? Valt tegen. Dacht dat er onder die baard een leuker mannelijk koppie zat.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is die niet.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weg met die poll...quote:Op maandag 21 januari 2019 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Brenda weet dat ze nr. 4 in de poll staat.
'En nog steeds nummertje 4'
Merel: Ik ben 7.
Ow?quote:Op maandag 21 januari 2019 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Brenda weet dat ze nr. 4 in de poll staat.
'En nog steeds nummertje 4'
Merel: Ik ben 7.
Hij benoemt alles; tsja hij heeft het zelf gezegd, als je het vaak genoeg herhaalt, is het waar.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
En hij benoemt het ..zo krijgen wij het ook mee...
Ja deze is hetquote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/bergen-(...)~ad02bc7a/121705213/
Deze zou het kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Oud nieuws, die foto kwam in Uto 1 ook al voorbij.
<<quote:Op maandag 21 januari 2019 23:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze kwam in UTO 1 al met hem mee.
ok.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Oud nieuws, die foto kwam in Uto 1 ook al voorbij.
Hij staat indd op een andere plek, je kan nu mee kijken op hun schermquote:Op dinsdag 22 januari 2019 06:59 schreef Dotteke het volgende:
De computer is van de plaats geweest, daarom doet hij het niet waarschijnlijk
Nou niet zo miepen mannen er zit nog gewoon garantie op..
[ afbeelding ]
Ja, zonder dekselquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Het eco systeem van Tim en Franny is verkocht, zegt Jessie
Morguhquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij staat indd op een andere plek, je kan nu mee kijken op hun scherm
Mogge![]()
typisch een mannen ding, houden ook altijd schroefjes over aan het einde en dan klopt er iets niet terwijl ze zeker te weten de handleiding gevolgd hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Helaas, hij doet het weer, kabeltje zat verkeerd
Verplaatsen hèquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Ja, ze slepen daar met alles.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
typisch een mannen ding, houden ook altijd schroefjes over aan het einde en dan klopt er iets niet terwijl ze zeker te weten de handleiding gevolgd hebben
Merel zeiden ze,zelf niet gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie de pc mee genomen had, heeft iemand dat hier gezien?
tim zal doen alsof ie heel Utopia gered heeft met zijn ene eco systeemquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Het eco systeem van Tim en Franny is verkocht, zegt Jessie
Denk dat de Febo dat gedaan heeft, ze konden niet zien wat en waar ze zaten te kijken natuurlijk en nu kan de Febo meekijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
merel had vlog les, met veel tegen zin nam ze de computer mee, ze moest met alles naar de febo. Best raarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker raar.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
merel had vlog les, met veel tegen zin nam ze de computer mee, ze moest met alles naar de febo. Best raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |