abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:27:22 #201
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184544680
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:26 schreef hoechst het volgende:
Gedeeld in Zeeland ( of het nuttig is vraag ik me af want hier wonen geen apen / primitieve berbers of whatever)
Tr gemacht
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184544691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij de meeste mensen niet om huidskleur gaat. Er zullen wel een aantal die-hard racisten tussenzitten, maar ik denk dat het bij de meesten gaat om cultuur. Dat is ook waar het bij mij om gaat. Het maakt me geen flikker uit of ze bruin, blank of paars zijn, maar die cultuur van enerzijds het 'brave' van het geloof en anderzijds het excessieve misbruik van sociale voorzieningen en het afzonderen stuit mensen tegen de borst. Je ziet in dit filmpje ook weer mensen roepen over 'Nederlanders' zus zo... Dergelijke figuren horen hier niet permanent thuis. Als je je op zo'n jonge leeftijd al bewust afzondert heb je hier mijn inziens geen bestaansrecht en kan het mij ook niks schelen waar je dan wel terecht komt. Maar als je dat ter sprake brengt herleiden mensen dat weer naar huidskleur of anecdotes over mensen van die cultuur die wel een aanwinst zijn. Maar anecdotes reflecteren nu eenmaal niet de cijfers en het gevoel van een volk.
Jajajajajaja

Ik word echt moe van dit soort gezeik.

Ook echt dat alleen mensen met een andere huidskleur en gedeeltelijk andere afkomst massaal dit soort shit doen en de tokkie Nederlanders niet ofzo.

Zoek de verklaring van dit soort ziekelijke gedrag niet in ‘afkomst’, maar in de fucked up-heid van sommige mensen.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:28:27 #203
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184544695
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:26 schreef hoechst het volgende:
Gedeeld in Zeeland ( of het nuttig is vraag ik me af want hier wonen geen apen / primitieve berbers of whatever)
thanks Gerda
pi_184544715
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Zoek de verklaring van dit soort ziekelijke gedrag niet in ‘afkomst’, maar in de fucked up-heid van sommige mensen.
Gezien de relatieve verhoudingen stel je eigenlijk dat er meer 'fucked up-heid' (o.O) in allochtonen zit.
pi_184544726
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:30 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Gezien de relatieve verhoudingen stel je eigenlijk dat er meer 'fucked up-heid' (o.O) in allochtonen zit.
Ja in jouw tokkie mind wel dan. Want je onderbouwt nergens dat ‘allochtonen’ vaker groepsmishandelingen plegen dan ‘autochtonen’.
pi_184544741
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja in jouw tokkie mind wel dan. Want je onderbouwt nergens dat ‘allochtonen’ vaker groepsmishandelingen plegen dan ‘autochtonen’.
Verstoppertje spelen met bekende feiten om half 1 's nachts :'). Ga een ander vervelen.
pi_184544744
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Jajajajajaja

Ik word echt moe van dit soort gezeik.

Ook echt dat alleen mensen met een andere huidskleur en gedeeltelijk andere afkomst massaal dit soort shit doen en de tokkie Nederlanders niet ofzo.

Zoek de verklaring van dit soort ziekelijke gedrag niet in ‘afkomst’, maar in de fucked up-heid van sommige mensen.
Dus een cultuur heeft geen daarbij behorende normen en waarden? Je kan je kop in het zand steken en met je vingers in je oren blijven roepen 'jajajaja afkomst' maar dat is het niet. Ik heb genoeg vriendelijke Turkse of andere getinte mensen ontmoet met wie ik totaal geen problemen heb. We hebben wellicht niet overal dezelfde mening over, maar daar gaat het niet om.

Je haalt de 'tokkie-Nederlanders' aan. Dat is inderdaad geen ontwikkeld volk, maar daar zitten we nu eenmaal mee opgescheept. Ben ik ervoor om meer van dat soort types binnen te halen? Nee. Net zoals een groot deel van Nederland niet zit te wachten op domme en onderontwikkelde figuren uit andere landen. Dat is niet racistisch maar realistisch. Bovendien is het mogelijk om kritiek te hebben op een cultuur/geloof en niet op de individuele mensen zelf. Dat is ook niet racistisch.
pi_184544747
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Jajajajajaja

Ik word echt moe van dit soort gezeik.

Ook echt dat alleen mensen met een andere huidskleur en gedeeltelijk andere afkomst massaal dit soort shit doen en de tokkie Nederlanders niet ofzo.

Zoek de verklaring van dit soort ziekelijke gedrag niet in ‘afkomst’, maar in de fucked up-heid van sommige mensen.
Fucked up-heid kan hem zitten in twee dingen. Nature and nurture. Gezien allochtonen extreem oververtegenwoordigd zijn in de meeste misdrijven zeg je hier eigenlijk dan allochtonen massaal het nurture deel verneuken. Ik snap eigenlijk niet waarom dat minder erg is dan wat de mensen zeggen waar je zo moe van wordt.
pi_184544764
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Klopt, we moeten met heel het land nog bootladingen binnen gaan halen. Hier willen we meer van.
We hebben er al genoeg en ze fokken als konijnen
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:35:32 #210
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184544767
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja in jouw tokkie mind wel dan. Want je onderbouwt nergens dat ‘allochtonen’ vaker groepsmishandelingen plegen dan ‘autochtonen’.
Kan het ook minder persoonlijk? Vind de discussie wel interessant.
pi_184544771
Maar dat is wat mensen in dit topic nu ook allemaal doen: dit soort gedrag koppelen aan afkomst, in plaats van te beseffen dat ziekelijk gedrag overal voorkomt en dat het niet ligt aan de afkomst van iemand.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:37:24 #212
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184544785
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja in jouw tokkie mind wel dan. Want je onderbouwt nergens dat ‘allochtonen’ vaker groepsmishandelingen plegen dan ‘autochtonen’.
Zoals ik aangaf heb ik die statistieken niet. Maar als er weer eens zo'n incident in de media is betreft het helaas wel vaak dezelfde groep daders. Lichtgetint, bontkraagje, niet fatsoenlijk Nederlands kunnen praten etc. Het kan natuurlijk zijn dat de media soortgelijke incidenten met blanke daders bewust negeren, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk.
pi_184544789
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Maar dat is wat mensen in dit topic nu ook allemaal doen: dit soort gedrag koppelen aan afkomst, in plaats van te beseffen dat ziekelijk gedrag overal voorkomt en dat het niet ligt aan de afkomst van iemand.
Ben jij een bot?
pi_184544792
Benieuwd naar de straffen die opgelegd worden...

Een antipestcursus en taakstraf van 2 dagen
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:38:53 #215
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184544796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf heb ik die statistieken niet. Maar als er weer eens zo'n incident in de media is betreft het helaas wel vaak dezelfde groep daders. Lichtgetint, bontkraagje, niet fatsoenlijk Nederlands kunnen praten etc. Het kan natuurlijk zijn dat de media soortgelijke incidenten met blanke daders bewust negeren, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk.
Het kan zijn dat criminele activiteiten bij eenbm bepaalde afkomst vaker voor komen. Maar dat betekent niet dat hetaan die afkomst gekoppeld moet worden. Het kan aan veel meer andere factoren liggen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184544797
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Maar dat is wat mensen in dit topic nu ook allemaal doen: dit soort gedrag koppelen aan afkomst, in plaats van te beseffen dat ziekelijk gedrag overal voorkomt en dat het niet ligt aan de afkomst van iemand.
Dus wanneer je de stelling inneemt dat homofobie ziek gedrag is... Dan leven er in moslimlanden gemiddeld meer ziekelijke mensen dan in westerse landen? Of is dat anders?

Afkomst an sich heeft inderdaad niks te maken met normen en waarden, maar bepaalde ideeën en opvattingen zijn nogal ingeburgerd in bepaalde culturen. Dat dat niet aangeboren is doet niks af aan het feit dat men er hier niet op zit te wachten om anderen opnieuw op te voeden (en wanneer dat niet lukt de vruchten te plukken van wanneer zij hun gebruiken weer doorgeven aan hun kinderen).
pi_184544798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Maar dat is wat mensen in dit topic nu ook allemaal doen: dit soort gedrag koppelen aan afkomst, in plaats van te beseffen dat ziekelijk gedrag overal voorkomt en dat het niet ligt aan de afkomst van iemand.
Zijn afkomst en huidskleur hetzelfde voor jou?

Waarom is het voor jou zo moeilijk om te accepteren dat gedrag in het ene (cultuur)gebied vaker voorkomt dan in het andere? Neem anders neutraler maar specifiek gedrag als voorbeeld: boeren na het eten. Kan het zo zijn dat dergelijk gedrag vaker voorkomt in China dan in Ghana?
pi_184544809
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:38 schreef _--_ het volgende:
Het kan zijn dat criminele activiteiten bij eenbm bepaalde afkomst vaker voor komen. Maar dat betekent niet dat hetaan die afkomst gekoppeld moet worden. Het kan aan veel meer andere factoren liggen.
Het is inderdaad uiteraard die afkomst die in aanraking komt met een andere.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:40:27 #219
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184544811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf heb ik die statistieken niet. Maar als er weer eens zo'n incident in de media is betreft het helaas wel vaak dezelfde groep daders. Lichtgetint, bontkraagje, niet fatsoenlijk Nederlands kunnen praten etc. Het kan natuurlijk zijn dat de media soortgelijke incidenten met blanke daders bewust negeren, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk.
tja, alleen waren de daders in dit filmpje donker en spraken ze prima Nederlands.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184544821
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

tja, alleen waren de daders in dit filmpje donker en spraken ze prima Nederlands.
Dat was geen prima Nederlands, maar goed.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:42:38 #221
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184544833
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Apen hebben een blanke huidskleur.
Marokkanen ook.
pi_184544838
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:42 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Marokkanen ook.
Zeg dat maar niet tegen ze.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:45:22 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184544857
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:38 schreef _--_ het volgende:

[..]

Het kan zijn dat criminele activiteiten bij eenbm bepaalde afkomst vaker voor komen. Maar dat betekent niet dat hetaan die afkomst gekoppeld moet worden. Het kan aan veel meer andere factoren liggen.
Zonder uit te sluiten dat andere factoren van invloed kunnen zijn, durf ik met enige zekerheid te zeggen dat afkomst ook invloed heeft. Hoe wil je anders de criminaliteitscijfers op basis van afkomst verklaren? Welke factoren zouden dat grote verschil volgens jou dan moeten veroorzaken?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:46:09 #224
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184544867
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zonder uit te sluiten dat andere factoren van invloed kunnen zijn, durf ik met enige zekerheid te zeggen dat afkomst ook invloed heeft. Hoe wil je anders de criminaliteitscijfers op basis van afkomst verklaren? Welke factoren zouden dat grote verschil volgens jou dan moeten veroorzaken?
Afkomst heeft geen invloed op je gedrag, niveau van onderwijl wel. :)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:46:15 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184544868
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

tja, alleen waren de daders in dit filmpje donker en spraken ze prima Nederlands.
Welk filmpje heb jij bekeken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')