abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184931000
registreer om deze reclame te verbergen
Zou wel helpen als Westbrook ook een beetje kon schieten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 10 februari 2019 @ 12:45:09 #227
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184934763
THUNDER WINS _O_

Van 26 down, jezus wat een game. George en Russ zijn fenomenaal samen op dit moment.

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 03:30 schreef Hathor het volgende:
Zou wel helpen als Westbrook ook een beetje kon schieten.
8/21 is niet fantastisch, maar Harden deed het bijvoorbeeld amper beter hoor met 11/28. Omdat die gozer op de vrije worp lijn leeft lijkt het heel wat. Wat een verschrikkelijke speler is dat om naar te kijken, 3tjes chucken vanuit alle hoeken en standen en smeken om vrije worpen meer was het niet vandaag, en 1 assist ook echt voor de zogenaamd 1 na beste passer (Na CP3 uiteraard) in de NBA volgens Rockets fans. Blij toe dat ik er maar 4 keer per jaar, en eventueel in de playoffs, naar hoef te kijken :P

Geen shot richting jou, maar meer in het algemeen:

PG Post/game interview: https://streamable.com/jwqlx

'We gotta stop with the narrative about Russ not doing well, not having a good night' _O_ Kerel heeft 9 Triple-doubles op rij, en nog weten mensen te bagatelliseren wat hij ie-de-re wedstrijd brengt. Nummer 1 in de league in assists, gedeeld eerste in steals, ga er maar aanstaan. Thunder ook 'gewoon' 10-1 in de laatste 11 games, hier en daar wel met (veel) moeite.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 februari 2019 @ 13:00:06 #228
454292 Koffieplanter
Hello world, yours truly.
pi_184934991
giphy.gif

Ik post dit gewoon lekker hier. Nog even, en Cavaliers basketball is weer het aangluren waard.
  zondag 10 februari 2019 @ 13:06:50 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184935073
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Ik post dit gewoon lekker hier. Nog even, en Cavaliers basketball is weer het aangluren waard.
Zion is niet normaal inderdaad. Ben erg benieuwd hoe hij het in de NBA gaat doen, en voor hoe lang. 18 jaar en zou nu de 1 na zwaarste speler in de league zijn, dat kan toch haast nooit lang goed gaan.
pi_184945333
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Wie zegt dat hij in Cleveland terecht komt? De Knicks zijn ook aardig aan het tanken, en de Suns en Bulls gaan ook vechten om het slechtste record.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:22:32 #231
454292 Koffieplanter
Hello world, yours truly.
pi_184945494
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij in Cleveland terecht komt?
Ik, zie je toch?
pi_184947554
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij in Cleveland terecht komt? De Knicks zijn ook aardig aan het tanken, en de Suns en Bulls gaan ook vechten om het slechtste record.
Slechtste 3 of 4 teams hebben toch nog maar 14% kans ofzo op de nr1 pick
pi_184948264
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 22:51 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Slechtste 3 of 4 teams hebben toch nog maar 14% kans ofzo op de nr1 pick
Waarmee het dus helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat Zion bij de Cavs terecht gaat komen. Momenteel hebben de Knicks en de Suns een nog slechter record dan de Cavs, en de Bulls lichtelijk ietsje beter, en zelfs de Hawks zouden nog in aanmerking kunnen, want die bakken er ook weinig van dit jaar.
  zondag 10 februari 2019 @ 23:52:33 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184948429
https://streamable.com/fsovc

Lakers defense genot.
pi_184953757
Miami heeft zich gisteren toch wel even van zijn beste kant laten zien, ze hadden zelfs nog kunnen winnen ook.
pi_184966810
Cavs zijn gewoon aan het winnen van de knicks :')
pi_184969307
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:34 schreef GotenSSJ het volgende:
What the fuck, OKC heeft zojuist Abrines gewaived.. Man, ik hoop dat er niets ergs is met Alex :{ Was 'out for personal reasons' sinds December en nu ineens dit :{
Ik las het gisteren pas.

Niet bekend wat Abrines heeft, toch? Zelfs de OKC-fans weten het niet.

Op zich ook wel mooi dat als iets priv en in vertrouwen verteld wordt, dat niet gelekt wordt naar pers en publiek.

Sterkte voor Alex!
pi_184969330
Kijk nu al uit naar de Eastern Conference Playoffs dit jaar (dat ik dit nog eens mocht schrijven, LOL). :9~

Begint een klein beetje op een powershift te lijken zo.

Milwaukee, Philly, Toronto en Boston. Maak er een mooie PO van! ^O^ :Y)
pi_184975197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:30 schreef Salina het volgende:
Kijk nu al uit naar de Eastern Conference Playoffs dit jaar (dat ik dit nog eens mocht schrijven, LOL). :9~

Begint een klein beetje op een powershift te lijken zo.

Milwaukee, Philly, Toronto en Boston. Maak er een mooie PO van! ^O^ :Y)
Vergeet de Pacers niet, die waren echt lekker bezig voordat Oladipo geblesseerd raakte. East werd weer beast.

Denken jullie dat Lakers nog de no. 8 seed halen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_184975790
Denk dat Boston of Philly niet heel veel moeite gaat hebben met de Pacers in de eerste ronde.
Vanaf de tweede ronde wordt het wel oorlog in het oosten ja.

Als blessures uitblijven denk ik dat LA nog wel de play-offs haalt. Dit team stond niet voor niks 4e of 5e voordat LeBron wegviel.
pi_184977353
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:10 schreef JayJay8 het volgende:
Denk dat Boston of Philly niet heel veel moeite gaat hebben met de Pacers in de eerste ronde.
Vanaf de tweede ronde wordt het wel oorlog in het oosten ja.

Als blessures uitblijven denk ik dat LA nog wel de play-offs haalt. Dit team stond niet voor niks 4e of 5e voordat LeBron wegviel.
Ik moet het nog zien, San Antonio en Utah zullen de playoffs wel halen, en Sacramento zie ik echt niet volledig instorten. Bovendien zijn de Clippers ook nog in de race en met een beetje mazzel kan zelfs Dallas nog aanklampen. De Lakers zagen er in het begin van het seizoen best aardig uit ja, maar inmiddels is het gewoon een ploeg die als los zand aan elkaar hangt, en lijkt er bij Lebron ook wel het beste van af. Misschien maar beter ook, want als je 8e word, sta je in de eerste ronde gelijk tegen GSW en ga je gewoon gesweept worden.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:27:44 #242
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_184977567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik moet het nog zien, San Antonio en Utah zullen de playoffs wel halen, en Sacramento zie ik echt niet volledig instorten. Bovendien zijn de Clippers ook nog in de race en met een beetje mazzel kan zelfs Dallas nog aanklampen. De Lakers zagen er in het begin van het seizoen best aardig uit ja, maar inmiddels is het gewoon een ploeg die als los zand aan elkaar hangt, en lijkt er bij Lebron ook wel het beste van af. Misschien maar beter ook, want als je 8e word, sta je in de eerste ronde gelijk tegen GSW en ga je gewoon gesweept worden.
Kings hebben nu eindelijk een volwaardige SF, ik vrees dat ze het net niet gaan halen maar in het begin van dit seizoen had elke Kings fan hiervoor getekend. *O*
Clippers gaan voor tank-mode denk ik aangezien als de Clippers de playoffs halen ze hun draft pick verliezen dusjaa. Zal voornamelijk tussen de Lakers en Kings gaan
Trotse Belg.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 20:39:16 #243
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184980536
Boooh, PG is een fucking monster _O_

Twee man met triple-double vandaag, Russ met 10 op een rij om een nieuw record neer te zetten. Lekker herpakt na die serie waarin ze er 4 uit 5 verloren en ik even dacht dat de playoffs halen lastig ging worden. :)
  dinsdag 12 februari 2019 @ 20:47:01 #244
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184980682
Oh, en PG is de MVP. Niet Giannis en Harden al helemaal niet. _O_
pi_184981216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het beste is er af bij LeBron?😂
pi_184985957
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:10 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Het beste is er af bij LeBron?😂
Zit je te kijken? Zelfs Lebron kan dit zooitje niet aan de gang krijgen. hij is nog steeds een beest, maar dit team in zijn eentje trekken is teveel.
pi_184985960
Verliezen van de Hawks in deze fase van het seizoen zegt alles lijkt me.
  woensdag 13 februari 2019 @ 08:30:14 #248
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184986888
Lakers 3 wedstrijden achter de 8ste seed.. 8ste seed heb je sowieso niets aan, want dan ga je er met 4-0 af. Zou wat zijn, LeBron die de playoffs niet eens haalt _O-
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:12:02 #249
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_184987391
Kerel kan het moeilijk alleen doen 😀
28 punten 16 assists 11 rebounds.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_184987703
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:12 schreef matthijst het volgende:
Kerel kan het moeilijk alleen doen 😀
28 punten 16 assists 11 rebounds.
Stats zeggen niet alles, defense, inzet is er niet altijd bij LeBron. Maar dat is al 4 jaar zo in de regular season. Tot hij het in de play-offs niet meer laat zien kan je nog niet zeggen dat het beste ervan af is.
Al wordt het halen van de play-offs nog wel een lastig verhaal nu😂
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')