abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:55:45 #26
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_184549131
Ik zou Grindr weer installeren en voor de volgende swipen.
Dit is niet meer te redden namelijk.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_184549340
Oh ;(
pi_184549715
Heb je alles wat in je OP staat al bij hem aangegeven? Laat hem weten hoe jij tegen de situatie aankijkt, dat je niet weet wat je zo met de relatie aan moet en dat je je afvraagt of je zo uberhaupt wel door wilt gaan met de relatie.

Omdat je hem niet los zou kunnen laten betekent niet dat je maar genoeg moet nemen met iedere vage gedraging dat hij vertoont. Aan zo'n relatie heb je uiteindelijk ook niks lijkt me...
pi_184552647
Hij houdt misschien wel van je, maar hij vind het te vroeg om het al zo groot te maken. Leg er geen druk op want dat werkt averechts. Kan ook zijn dat ie niet verliefd op je is en jij zijn backup pussy bent.
pi_184552771
Sorry Pendule maar ik zou ook verder kijken. Je bent nog zo jong en uit ervaring weet ik dat het met iemand anders zoveel beter kan zijn. Dat jij je veel beter voelt en dat diegene jou een goed gevoel geeft. Uit je verhaal lijkt het niet alsof de relatie in balans is. Sorry.
pi_184553545
Het kan misschien ook zo zijn dat je meer last hebt van je mening over iets wat je vriend niet doet, bijvoorbeeld iets niet begrijpen, dan dat je last hebt van het feit dat hij iets niet begrepen heeft.
Het kan ook zijn dat je last hebt van een mening over jezelf als je vriend iets doet of iets niet doet.
Misschien is het een optie om daar eens naar te kijken wat er allemaal in je eigen gedachtengang wordt afgespeeld waar je last van kan hebben. Het zou je tot bepaalde inzichten kunnen brengen waar je voor jezelf verandering in aan zou kunnen brengen waardoor je leven wat prettiger kan worden. Uiteindelijk zal het jou, als je dat doet, het je bij de enige persoon brengen die je wel kan veranderen.
pi_184553635
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:03 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik hecht me altijd zeer snel :/
makkelijk dus als je de volgende tegen komt. ;)
pi_184553868
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:03 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik hecht me altijd zeer snel :/
Stel je je ook zeer afhankelijk op naar je vriend?
Juist dat kan ook een turn-off zijn. een partner hebben die heel erg aan je 'hangt'.

Als hij aangeeft 'niet klaar te zijn voor een relatie' en 'meer ruimte' vraagt kan dat een teken daarvan zijn...

maar los ervan, je moet kunnen praten met je partner over zulke zaken, als dat echt niet llukt is de relatie niet te redden en is het uitmaken de enige uitweg (initieel kan de relatie uitmaken ook een zeer duidelijke 'waarschuwing' zijn, en hoeft het niet noodzakelijk het complete einde vand e relatie te betekenen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_184588839
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Stel je je ook zeer afhankelijk op naar je vriend?
Juist dat kan ook een turn-off zijn. een partner hebben die heel erg aan je 'hangt'.

Als hij aangeeft 'niet klaar te zijn voor een relatie' en 'meer ruimte' vraagt kan dat een teken daarvan zijn...

maar los ervan, je moet kunnen praten met je partner over zulke zaken, als dat echt niet llukt is de relatie niet te redden en is het uitmaken de enige uitweg (initieel kan de relatie uitmaken ook een zeer duidelijke 'waarschuwing' zijn, en hoeft het niet noodzakelijk het complete einde vand e relatie te betekenen)
Nee ik ben eigenlijk redelijk zelfstandig. Ik ben niet zo iemand die de heledag aan je gaat zitten hangen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 10:20:29 #35
483570 Peetweetbeet_uhr
Ik heb altijd gelijk
pi_184588870
Tja, misschien vind ie je gewoon niet zo bijzonder...

Ik ben ook wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal
  donderdag 24 januari 2019 @ 11:10:15 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184589630
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:19 schreef Pendule het volgende:

[..]

Nee ik ben eigenlijk redelijk zelfstandig. Ik ben niet zo iemand die de heledag aan je gaat zitten hangen.
Je komt wel over als bijzonder afhankelijk. Je zegt dat je je snel hecht, dat je vraagt aan je vriend of hij wel van je houdt, je post dat je hem niet los kunt laten (na 3 maanden). Dat ligt lijnrecht tegenover wat je hier zegt.
Resistance is futile.
pi_184616875
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je komt wel over als bijzonder afhankelijk. Je zegt dat je je snel hecht, dat je vraagt aan je vriend of hij wel van je houdt, je post dat je hem niet los kunt laten (na 3 maanden). Dat ligt lijnrecht tegenover wat je hier zegt.
Dat lijkt mij een doodnormale vraag.
Je moest eens weten hoeveel mensen met iemand in een relatie duiken gewoon voor het hebben van een relatie.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 17:45:18 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184616912
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:43 schreef Pendule het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een doodnormale vraag.
Je moest eens weten hoeveel mensen met iemand in een relatie duiken gewoon voor het hebben van een relatie.
Het is geen normale vraag. In een gezonde relatie hoef je je niet af te vragen of iemand wel van je houdt. Jij lijkt me iemand die in de relatie blijft voor het hebben van een relatie, gezien het feit dat je blijft ondanks dat je vriend niet weet of hij wel van je houdt en bij je wil zijn.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 17:46:41 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184616944
Maar OK, ik zal niet te hard oordelen. Ik ben ook ooit 18 en afhankelijk geweest. :+ :*
Komt vast wel goed met je, over een jaar of 10-15 lach je erom.
Resistance is futile.
pi_184622732
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het is geen normale vraag. In een gezonde relatie hoef je je niet af te vragen of iemand wel van je houdt. Jij lijkt me iemand die in de relatie blijft voor het hebben van een relatie, gezien het feit dat je blijft ondanks dat je vriend niet weet of hij wel van je houdt en bij je wil zijn.
Aan de andere kant, klinkt gek, zal ik er redelijk weinig moeite
Mee hebben als het uit gaat. Ik heb daar sowieso weinig moeite mee. Maar het gaat me meer om het principe.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 08:32:31 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184627768
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 22:21 schreef Pendule het volgende:

[..]

Aan de andere kant, klinkt gek, zal ik er redelijk weinig moeite
Mee hebben als het uit gaat. Ik heb daar sowieso weinig moeite mee. Maar het gaat me meer om het principe.
Klinkt niet gek hoor :) .

De reden dat je er zonder problemen bij weg kunt lopen, is omdat je zelf ook weet dat dit 'm niet is voor je. De echte drempel is om zelf de stekker eruit te trekken. Stoppen met deze relatie betekent afscheid nemen van je eigen hoop en toekomstdromen. Ik denk dat er iemand is die veel beter bij je past.

:*
Resistance is futile.
pi_184726438
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 08:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klinkt niet gek hoor :) .

De reden dat je er zonder problemen bij weg kunt lopen, is omdat je zelf ook weet dat dit 'm niet is voor je. De echte drempel is om zelf de stekker eruit te trekken. Stoppen met deze relatie betekent afscheid nemen van je eigen hoop en toekomstdromen. Ik denk dat er iemand is die veel beter bij je past.

:*
Wat ik wel zat word iedere keer is al die watjes.
Geef me eens een echte man.
pi_184726795
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:09 schreef Pendule het volgende:
als ik hem vraag of hij van me houdt
Waarom vragen mensen dit toch, brrrr.... :r :r
pi_184727372
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:11 schreef DerekB het volgende:

[..]

Waarom vragen mensen dit toch, brrrr.... :r :r
Er zijn 2 antwoorden mogelijk.
Ja of nee.

Dan is het gelijk duidelijk.
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:49:27 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184728221
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:45 schreef Pendule het volgende:

[..]

Wat ik wel zat word iedere keer is al die watjes.
Geef me eens een echte man.
Misschien moet jij wel minder vasthouden aan denkbeelden als 'een echte man'.
Resistance is futile.
pi_184728939
quote:
12s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Misschien moet jij wel minder vasthouden aan denkbeelden als 'een echte man'.
Ik hoef geen kerel die wegrent als ik bijvoorbeeld aangevallen wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')