abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 januari 2019 @ 20:34:38 #1
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_184539953
Meestal als ik na het poepen achterom kijk om het resultaat te beoordelen zie ik een mooi hoopje in een egaal bruine kleur wat mij gelukkig stemt want er is niets mis en alles is wat het moet zijn.

Vandaag keek ik om en zag ik een donker bruine massa met daar tussen door licht bruine poepjes. Letterlijk 2 kleuren. Alsof je chocolade vla hebt en daar tussen door hopjesvla ... uiteraard wel stevig gevormd enzovoorts

Ik word hier gelukkig van, dat er zelfs in iets vies als ontlasting je toch mooie dingen kan zien.

Poepen jullie ook wel eens in meerdere kleuren?
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_184539989
dan op je hoop pissen zodat de spetters rondspringen voor de vanillevla tint
pi_184540017
Ik poep weleens 7 kleuren, maar dat heeft weer met wat anders te maken.
pi_184540503
Ook eens gehad ja :') soort van crème achtige lichte kleur.

Was de avond ervoor alleen wel bijna coma gegaan door stroh rum.
Misschien had alcohol er iets mee te maken :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2019 20:54:30 ]
pi_184540521
Ik heb altijd bruin en blauw/oranje.
pi_184540551
quote:
twee kleuren in een potti.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184540577
Die vrolijke spikkeltjes als je mais gehad hebt. O+
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184540758
Ik poepte vandaag groen en geel. Waarschijnlijk te veel posts van haags_kwartiertje gelezen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_184541693
Haha, is dit een P E O P T O P I C????
pi_184544658
Hihihhii peoppp topiek.

Soms peop ik glitters, als ik glitter pillen heb geslikt.
pi_184544928
Ik poep nooit in meerdere kleuren, ik hou liever mijn poep niet te divers van kleur, net zoals mijn omgeving trouwens, is één kleur een teken van gezondheid en voorspoed. Geld niet enkel voor poep, ook voor een samenleving.
pi_184593615
Dit had ik laatst ook. Gewoon een langwerpige en stevige drol. Het leek net een grote praline. Bovenkant zwart en onderkant wat lichter qua kleur. Het kon zo achter een vitrine bij een kunstmuseum.
pi_184622066
Ik had vandaag een drol die kwam er heerlijk zacht uit glijden en de rest kwam eruit spuiten. Had daarna wel pijn aan mijn anus.

Zag er uit als een rommeltje. Zo'n hoop met zo'n bruin plasje eromheen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')