Dat doet pijn!quote:Op maandag 21 januari 2019 17:22 schreef Bestweldonker het volgende: Gerrit gooit bakstenen op het ijs, lulhannes.
Volgens mij wel van His en Merelquote:Op maandag 21 januari 2019 17:40 schreef okklaarpasta het volgende:
vorige week was het nog 8000, net 10000, nu 15000 onkosten voor 't boksgala, zeggen jens en jessie
ik neem aan dat het evenement niet meer van hiske is?
Merel, hiske en Chrisquote:Op maandag 21 januari 2019 17:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wie had die financienkist ook alweer daar buiten neergezet een paar weken geleden?
groeit per minuutquote:Op maandag 21 januari 2019 17:40 schreef okklaarpasta het volgende:
vorige week was het nog 8000, net 10000, nu 15000 onkosten voor 't boksgala, zeggen jens en jessie
ik neem aan dat het evenement niet meer van hiske is?
hiske merel christelquote:Op maandag 21 januari 2019 17:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wie had die financienkist ook alweer daar buiten neergezet een paar weken geleden?
Zullen ze in de buitenwerled ook zo makkelijk overal mee omgaan als ze even geen geld hebbenquote:Op maandag 21 januari 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Uiteindelijk komt alles wel in orde, zegt Hiske
Welja joh, gewoon Tim de schuld geven en zelf buiten schot blijven.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
het valt toch allemaal onder talpa b.v.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja joh, gewoon Tim de schuld geven en zelf buiten schot blijven.
precies,quote:Op maandag 21 januari 2019 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Utopia kan nooit failliet. Allemaal script. Talpa beheert de boekhouding, de rest is allemaal cabaret.
Ja, zo gaat dat daarquote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja joh, gewoon Tim de schuld geven en zelf buiten schot blijven.
Moeten ze het maar afblazen.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:57 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 in een dikke dip, hij is niet naar Utopia gekomen om veel geld te kosten. Hij baalt dat het boksgala zo duur is en hij is de hoofdact.
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:59 schreef schizolientje het volgende:
ik voel dat Gerrit nog wel met een misselijkmakende actie Gerrit uitschakelt, wat een onsportieveling
Schakelt hij zichzelf uit.....quote:Op maandag 21 januari 2019 17:59 schreef schizolientje het volgende:
ik voel dat Gerrit nog wel met een misselijkmakende actie Gerrit uitschakelt, wat een onsportieveling
Dat zou een topactie zijn!quote:Op maandag 21 januari 2019 17:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]Gaat ie zichzelf laten struikelen?
ze is al een poosje bezigquote:Op maandag 21 januari 2019 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Christel mijn god zeg........Zeuren om het zeuren nu....
om chris blij te maken of om van het gezeur af te zijnquote:Op maandag 21 januari 2019 18:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom gaat erik nu zoveel moeite doen terwijl gerrit de schuldige is
Gerrit vindt het wel lachuh, wat hij heeft gedaan en Erik wil Cristel helpen.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom gaat erik nu zoveel moeite doen terwijl gerrit de schuldige is
Nou wat lachen we met Gerrit mee zeg ga gewoon stuk hierquote:Op maandag 21 januari 2019 18:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gerrit vindt het wel lachuh, wat hij heeft gedaan en Erik wil Cristel helpen.
Gerrit is gewoon een domme, kinderachtige lul.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou wat lachen we met Gerrit mee zeg ga gewoon stuk hier![]()
![]()
beetje stupid van me, gerrit Adriaan snappie tochhhhhhquote:Op maandag 21 januari 2019 17:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]Gaat ie zichzelf laten struikelen?
Ja Dusquote:Op maandag 21 januari 2019 18:15 schreef schizolientje het volgende:
en iedereen mag komen op het feestje???
dit accentueert nog erger de vorm van haar kaak/gezichtquote:
ssssssssttttttttttttt het is geheim.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:17 schreef Bramenstruik het volgende:
Weet iedereen al dat Frutsel in het geheim een dansje gaat doen?
Yepquote:Op maandag 21 januari 2019 18:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dit accentueert nog erger de vorm van haar kaak/gezicht
mijn naam is haasquote:Op maandag 21 januari 2019 18:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
ssssssssttttttttttttt het is geheim.
Hiske zou Merel nog aanspreken vandaag.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Was Christel nu net ook boos op Merel?
Sja, want stel je voor dat je je over echt belangrijke zaken druk gaat maken.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:19 schreef krabje het volgende:
christel nog steeds mokken over dat ijs,en dan zegt ze dat ger een klein kind is om stenen te gooien nou zij reageert nu als een kleuter die haar zin niet krijgt.
Hiske is te laf om iemand aan te spreken,maar ja wie ben ik om dat te zeggenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske zou Merel nog aanspreken vandaag.
Natuurlijk nog geen tijd gehad.![]()
Ik vind Christel de hele dag al als een klein kind bezig, trouwens gisteren ook alquote:Op maandag 21 januari 2019 18:19 schreef krabje het volgende:
christel nog steeds mokken over dat ijs,en dan zegt ze dat ger een klein kind is om stenen te gooien nou zij reageert nu als een kleuter die haar zin niet krijgt.
Hoe dom zijn ze daar zegquote:
wat is er met dat ijs dan, gisteren moest er nog ern gat in gemaakt worden van der(wat overigens niet hoeft voor de vissen maar voor de eventuele eenden, maar die heeft utopia niet)quote:Op maandag 21 januari 2019 18:19 schreef krabje het volgende:
Super domquote:Op maandag 21 januari 2019 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe dom zijn ze daar zeg![]()
![]()
morgen ochtend negen uur nu verjaardag van Timquote:
Ik zit er ook op te wachten, had al lang de pc uit willen slingerenquote:
Dat was in 1 beter geregeld....quote:Op maandag 21 januari 2019 18:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Man man man wat een domper is dat boksgala kost ze mega veel geld
blik met kabouterjes he...heb jij die niet in je voorraadkast staanquote:Op maandag 21 januari 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Super dom
EN iedere dag komt er vermaak binnen, is het geen danslesje, dan wel schaatsen, er staat in eens een tafel met stoelen
Snottepietekes, ga ik het grootste gedeelte weer missenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
morgen ochtend negen uur nu verjaardag van Tim
zit geen kracht in dat gasquote:Op maandag 21 januari 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
proeven of het heet genoeg is, in die zin of het warmer kan?
Ik ga alles missenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snottepietekes, ga ik het grootste gedeelte weer missen
Ja het knippert nog een beetjequote:Op maandag 21 januari 2019 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom bekruipt mij het gevoel dat Shelley en Gerrit weer een stel worden....Het stoplicht staat alweer op oranje...
Ochtend dienst?quote:
Ja dagdienstquote:
Soms een beetje G**L ? ik gil maar watquote:Op maandag 21 januari 2019 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom bekruipt mij het gevoel dat Shelley en Gerrit weer een stel worden....Het stoplicht staat alweer op oranje...
pakken wat je pakken kan is het mottoquote:Op maandag 21 januari 2019 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Ronde missen moeten ook nog pakkies hebben
die gaan toch in de linsjerie van Sjel?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2019 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Zo zat het niet in elkaar, zeg Jessie, ze hebben hem gevraagdquote:Op maandag 21 januari 2019 18:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jaaa hij komt eraan dries mailt zelf dat hij wil komen nu moeten ze betalen![]()
Is ook zo.............quote:Op maandag 21 januari 2019 18:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Soms een beetje G**L ? ik gil maar wat
Oke dan tja kassa eigen schuldquote:Op maandag 21 januari 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zat het niet in elkaar, zeg Jessie, ze hebben hem gevraagd
het is logischer om te beginnen met noemen wat christel aan volwassen dingen doet.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Christel de hele dag al als een klein kind bezig, trouwens gisteren ook al
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze gaan eten nou wordt weer vies gesmak enzovoort
vind het vreselijkquote:
Het heeft al te veel gekost , dus tja gewoon maar doorgaan.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat ze dit evenement niet afgelast hebben ja maar alles om adriaan geen error te geven
Dan blijft de meter op 0quote:Op maandag 21 januari 2019 18:34 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
het is logischer om te beginnen met noemen wat christel aan volwassen dingen doet.
2 maanden terug heeft ze 1x 3 minuten afgewassen. maar niet afgemaakt dus dat telt dan ook niet
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben vlees en dat word niet gemaakt Dat komt omdat Adriaan mee kookt en die geen vlees wil eten
Ze hebben hierdoor al twee keer vlees hierdoor weg kunnen gooien
ja preciesquote:Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef formule het volgende:
Ze noemen het ook steeds evenementen, het zijn gewoon slecht voorbereide schoolfeestjes
Ongelofelijk.....quote:Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben vlees en dat word niet gemaakt Dat komt omdat Adriaan mee kookt en die geen vlees wil eten
hij kost mensen geld en hun gezondheid.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef Dotteke het volgende:
Neee Hee krijgt hij Error vanquote:
Leverschade?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:38 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
hij kost mensen geld en hun gezondheid.
erik moet juist regelmatiger vlees eten voor herstel van zijn leverschade
Raar hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 18:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Neee Hee krijgt hij Error van
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Shelly zit er aardig doorheen dus we kunnen haar er ook niet op aanspreken, zegt Lotus
Er is te weinig gekookt, de rijst is te hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Je kan toch niet als eenling beslissen dat de rest ook geen vlees mag, wat is dat voor larie koekquote:Op maandag 21 januari 2019 18:38 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
hij kost mensen geld en hun gezondheid.
erik moet juist regelmatiger vlees eten voor herstel van zijn leverschade
maar ook gewoon niet lekker, er wordt maar wat in een pan gepleurd, door elkaar gehusseld, links en recht wat kruiden er overheen gemieterd, en ketchup en mayo mogen natuurlijk niet ontbrekenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hebben nog weinig gezonde eetbare maaltijden klaargemaakt daar .. sporen daar echt niet
Oepsquote:Op maandag 21 januari 2019 18:40 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
dat vertelde hij, dat de dokter hem dat had verteld adhv een recente bloedtest
Dan hoor je dat soort dingen toch te lerenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:40 schreef Jemoederniet het volgende:
De rijst is weer keihard zegt Christel. Gooit er nog een lading zout overheen om het op smaak te krijgen.
Waarom kunnen die mensen zo slecht koken? Zelfs de basisdingetjes beheersen ze niet. Oh wacht, ze wonen bijna allemaal nog bij paps en mams thuis.
Zijn lever had last van de alcohol, hij moest stoppen met drinken of minder gaan drinkenquote:
Niet best voor erikquote:Op maandag 21 januari 2019 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn lever had last van de alcohol, hij moest stoppen met drinken of minder gaan drinken
hij zei vanmiddag ik had een krat in 2 dagen.nu een krat in 2 weken.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn lever had last van de alcohol, hij moest stoppen met drinken of minder gaan drinken
Hij zit nog in de ontkennings fasequote:
Had ik het toch goed gehoord, dacht ga het niet noemen want weet het niet helemaal zekerquote:Op maandag 21 januari 2019 18:43 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
hij zei vanmiddag ik had een krat in 2 dagen.nu een krat in 2 weken.
zou hij het zelf geloven.stop met drinken het maakt je ziek sukkel.
nou die volg ik niet eens, nederlanders gieten de rijst af, en dan nog ff op het vuur, zo heb ik het geleerd, bv 5 kopjes rijst is 5 kopjes water en eentje voor de pan (ik doe er altijd nog eentje), op vuur zetten, wachten tot het kookt, ff roeren, op laag zetten, deksel erop, na 20 a 30 minuten heb je een perfecte rijst, drooggekookt en gaar, zonder aanbrandenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan hoor dat soort dingen toch te lerenEn op de verpakking staat hoe het moet
Jaren samengewoond met een paar andere jongens en we hadden een kookclubje. Iedereen kookte 1 keer per week en we probeerden altijd zo goed mogelijk en lekker te koken voor weinig geld. Was een soort competitie om de anderen af te troeven. Ik snap niet dat de inwoners van Utopia zo weinig plezier beleven aan het bereiden van lekkere maaltijden.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan hoor dat soort dingen toch te lerenEn op de verpakking staat hoe het moet
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:39 schreef PTLe het volgende:
Nieuw koppel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, lekker eten voor weinig geld. niemand daar behalve shelley kookt regelmatig voor de groep. vind ht ook raar.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jaren samengewoond met een paar andere jongens en we hadden een kookclubje. Iedereen kookte 1 keer per week en we probeerden altijd zo goed mogelijk en lekker te koken voor weinig geld. Was een soort competitie om de anderen af te troeven. Ik snap niet dat de inwoners van Utopia zo weinig plezier beleven aan het bereiden van lekkere maaltijden.
Ach dat is voor sommige gewoon te moeilijk nogquote:Op maandag 21 januari 2019 18:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou die volg ik niet eens, nederlanders gieten de rijst af, en dan nog ff op het vuur, zo heb ik het geleerd, bv 5 kopjes rijst is 5 kopjes water en eentje voor de pan (ik doe er altijd nog eentje), op vuur zetten, wachten tot het kookt, ff roeren, op laag zetten, deksel erop, na 20 a 30 minuten heb je een perfecte rijst, drooggekookt en gaar, zonder aanbranden
Snap ik ook niet, is toch leuk om te kokenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jaren samengewoond met een paar andere jongens en we hadden een kookclubje. Iedereen kookte 1 keer per week en we probeerden altijd zo goed mogelijk en lekker te koken voor weinig geld. Was een soort competitie om de anderen af te troeven. Ik snap niet dat de inwoners van Utopia zo weinig plezier beleven aan het bereiden van lekkere maaltijden.
Ik heb een rijstkoker. Lukt altijd. Nooit klef of aangebrand.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou die volg ik niet eens, nederlanders gieten de rijst af, en dan nog ff op het vuur, zo heb ik het geleerd, bv 5 kopjes rijst is 5 kopjes water en eentje voor de pan (ik doe er altijd nog eentje), op vuur zetten, wachten tot het kookt, ff roeren, op laag zetten, deksel erop, na 20 a 30 minuten heb je een perfecte rijst, drooggekookt en gaar, zonder aanbranden
iedereen wil graag goed te eten.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach dat is voor sommige gewoon te moeilijk nog
[..]
Snap ik ook niet, is toch leuk om te koken
Snap ik ook niet en dan moet er ook nog 1 persoon koken voor 15 manquote:Op maandag 21 januari 2019 18:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
ja die heb ik ook maar een kleintje hoogstens 2 personen rijst, zo makkelijk!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik heb een rijstkoker. Lukt altijd. Nooit klef of aangebrand.
en dus ook met eten van suiker.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
inderdaad, en ze doet het wel.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
heb Sjel echt nog nooit met plezier zien koken
Ik koop altijd die rijstbuiltjes van Lassiequote:Op maandag 21 januari 2019 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja die heb ik ook maar een kleintje hoogstens 2 personen rijst, zo makkelijk!
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:52 schreef formule het volgende:
[..]
Ik koop altijd van rijstbuiltjes van Lassie
9 van de 10 keer probeert ze er onderuit te komenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:52 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
inderdaad, en ze doet het wel.
Staat haar helemaal niet................quote:
Ja, maar daar doe ik jaren over om dat op te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:54 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
dat is duur rijst eten.
gewoon basmati rijst. blijft lang goed. 3 kilo voor weinig in een zak.
er moest ! een groepsfoto komen, anders kregen ze op hun kop zei zequote:Op maandag 21 januari 2019 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Chris over de foto, en dan komt er weer een klant voor Brenda, pleur op, zegt ze
Ze gaat geen groepsfoto meer maken
[ afbeelding ]
Ka ook iets niet loslaten die zeikkut......quote:Op maandag 21 januari 2019 18:53 schreef Angelique61 het volgende:
Chris zit nog te zeiken over die stenen op het ijs........pppfff nekschot!
Ja, ze ziet er in ieder geval niet sexy uitquote:Op maandag 21 januari 2019 18:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny lijkt steeds meer op een jongen verkleed als meisje.
verwende dementequote:Op maandag 21 januari 2019 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Chris over de foto, en dan komt er weer een klant voor Brenda, pleur op, zegt ze
Ze gaat geen groepsfoto meer maken
[ afbeelding ]
quote:
nee christels negativiteit kent geen grenzen.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Moet zo lachen om Jens, hi j probeert alles nog naar het positieve te draaien, maar lukt niet echt
Telkens “Hahhhhhahhhhhhahhhhh!”quote:Op maandag 21 januari 2019 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Moet zo lachen om Jens, hi j probeert alles nog naar het positieve te draaien, maar lukt niet echt
Ook dat, maar het is me al een paar keer opgevallen dat Jens alles naar het positieve probeert om te draaien, maar het lukt hem niet. Ook niet bij Jessiequote:Op maandag 21 januari 2019 19:02 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
nee christels negativiteit kent geen grenzen.
maximaal verontwaardigd negatief. altijd de schuld van een ander, dat christel er weer onderuit komt iets te moeten doen.
zo komt ze weg met 7 maanden niets doen.
Die moeder zou de 26ste komen, als het werd goed gekeurd, zei Shel vorige weekquote:Op maandag 21 januari 2019 19:03 schreef An_0_Niem het volgende:
Heeft Tim vandaag eigenlijk nog bezoek gehad voor zijn verjaardag?
En klopt het dat Shelley's moeder a.s zaterdag weer komt?
Ja, voorbeeld doet volgen hequote:Op maandag 21 januari 2019 19:04 schreef Jian het volgende:
Niet zeiken Lotus, je zoekt nu. Je gedraagt je als Jessie
Ze is fout in deze, er is volgens mij wel gezegd maandag morgen allemaal samen komen.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:05 schreef Angelique61 het volgende:
Sorry hoor Lotus kan ook zeiken hoor
Ivanquote:Op maandag 21 januari 2019 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Rot toch op Jessie met oud Utopianen naarUtopia te willen halen
Nu wil hij de winnaar van het boksgala Ivan laten uitdagen om tegen hem te komen boksen
kkkssssstttttttttttttttquote:
quote:
Ja en dan ook nog zeggen vanmorgen waren we niet bijmekaar terwijl er een wens van een mevrouw in vervulling gaat.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is fout in deze, er is volgens mij wel gezegd maandag morgen allemaal samen komen.
De rest in groepen
Daar heeft ze dan wel weer een goed punt natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lotus heeft geen zin meer in de monologen van Jessie, als de andere daar zin in hebben
is hun pakkie aan
Alles gaat weer mis, zegt Shellyquote:
Zijn vaak dezelfde mensenquote:Op maandag 21 januari 2019 19:16 schreef Mjelleke het volgende:
Wat ik het gekste vindt is dat niemand anders zijn mond open trekt
Allemaal Zwitserland, die lullen liever achter iemands rug omquote:Op maandag 21 januari 2019 19:16 schreef Mjelleke het volgende:
Wat ik het gekste vindt is dat niemand anders zijn mond open trekt
waarom wil je dat vrouwen geslagen worden?quote:Op maandag 21 januari 2019 19:12 schreef danaqui het volgende:
Kan iemand die Lotus een klap op haaar muil geven aub
Jens probeert altijd een positieve oplossing te bedenken, nu ook weerquote:Op maandag 21 januari 2019 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy kat Jens af wat een naar mannetje
Precies maar Jessy sneerde meteen dacht hey wacht even moeten naar mij luisterenquote:Op maandag 21 januari 2019 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jens probeert altijd een positieve oplossing te bedenken, nu ook weer
Een keer in de week samen komen, niet weglopen en geen monologen maar iedereen een kans om iets te zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2019 19:19 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hij is leiding gevende in de buitenwereld
typische marketing managers taal. net als hiske kan jessie ook veel dom lullen.quote:
Dat is Jessie, maar meer en meer mensen zetten zich tegen hem afquote:Op maandag 21 januari 2019 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Precies maar Jessy sneerde meteen dacht hey wacht even moeten naar mij luisteren
Grapjas Jessy en afwassen die zal best een keer afwassen voor de vorm. maar loopt liever rondjes iedereen af te zeikenquote:Op maandag 21 januari 2019 19:20 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
typische marketing managers taal. net als hiske kan jessie ook veel dom lullen.
vanalles roepen.
concreet proberen te klinken, maar niets bereiken omdat er niets concreet gebeurd.
heeft jessie nu al afgewassen?
Jessie geniet van zijn rol daar.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Grapjas Jessy en afwassen die zal best een keer afwassen voor de vorm. maar loopt liever rondjes iedereen af te zeiken
alleen lotus?quote:Op maandag 21 januari 2019 19:23 schreef krabje het volgende:
jezus lotus,die is nu echt aan het zeiken om het zeiken.
Die wast dan ook altijd netjes zijn eigen bord af.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Grapjas Jessy en afwassen die zal best een keer afwassen voor de vorm. maar loopt liever rondjes iedereen af te zeiken
Wat lul jij nou,ik heb het helemaal niet over onderdanig zijn ik zeg klap op haar muil ivm die grote bek van haarquote:Op maandag 21 januari 2019 19:18 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
waarom wil je dat vrouwen geslagen worden?
moet ze onderdanig zijn naar jessie dan?
gaat niet meer over wat er is afgesproken maar over overlevingsfase en daar reageerde ik op.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:24 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
alleen lotus?
hele gesprek van hun allemaal is inconcreet gebral.
wat is er nu concreet afgesproken? niets
Ik vind het wel tof hoe ze tegen Jessie in gaat en niet aan zijn handje mee looptquote:Op maandag 21 januari 2019 19:26 schreef yaello het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Lotus om eerlijk te zijn. Vind het maar een eng vrouwtje geworden haha
Ik was al klaar met haar op het moment toen ze die poort door kwamquote:Op maandag 21 januari 2019 19:26 schreef yaello het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Lotus om eerlijk te zijn. Vind het maar een eng vrouwtje geworden haha
Dat vind ik dan wel weer knapquote:Op maandag 21 januari 2019 19:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik was al klaar met haar op het moment toen ze die poort door kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |