De Risk management is zo goed als uitstekend. Als je het beter kunt en je modelletjes klaar hebt dan moet je maar eens op de koffie bij de NS want naar ideeen wordt over het algemeen ook goed geluisterd.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
of ze ze nou proberen te laten rijden of niet, het resultaat is hetzelfde behalve dat ze het nu niet eens proberen.
Wat heeft dat met het onderwerp te maken?quote:Op maandag 21 januari 2019 20:39 schreef Beathoven het volgende:
Lonely Planet over het Nederlandse spoornet:
Dutch trains are efficient, fast and comfortable. Trains are frequent and serve domestic destinations at regular intervals, sometimes five or six times an hour. It's an excellent system and possibly all you'll need to get around the country, although there are a few caveats.
Stukje reclame voor de NS; de rest heb ik eerder al afgeschoten.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het onderwerp te maken?
ik weet het zeker niet beter en ik geef ze ook groot gelijk. Waarom proberen om de treinen op tijd te laten rijden als het toch niet kan. Dan kan je beter het niet eens proberen, wat ze dus ook doen.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Risk management is zo goed als uitstekend. Als je het beter kunt en je modelletjes klaar hebt dan moet je maar eens op de koffie bij de NS want naar ideeen wordt over het algemeen ook goed geluisterd.
oh op die fiets, ja.. dat kloptquote:Op maandag 21 januari 2019 20:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik weet het zeker niet beter en ik geef ze ook groot gelijk. Waarom proberen om de treinen op tijd te laten rijden als het toch niet kan. Dan kan je beter het niet eens proberen, wat ze dus ook doen.
Prima, maar laat ze dan ook aan haar ´daden´werkenquote:Op maandag 21 januari 2019 21:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
oh op die fiets, ja.. dat klopt
het spijt me voor de tegengeluiden hier maar de NS heeft z'n communicatie meer dan uitstekend voor elkaar.
Welke daden? En waarom zet je niet wat uiteen in deze participatiesamenleving?quote:Op maandag 21 januari 2019 21:02 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Prima, maar laat ze dan ook aan haar ´daden´werken
Een daad is bijv om wel te rijden ook al kost het wat meer moeite en tijd.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Welke daden? En waarom zet je niet wat uiteen in deze participatiesamenleving?
Ze rijden maar met aangepaste dienstregeling dwz minder treinen.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Een daad is bijv om wel te rijden ook al kost het wat meer moeite en tijd.
precies zoals hij het als wenselijk ziet eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2019 21:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ze rijden maar met aangepaste dienstregeling dwz minder treinen.
Dat is dan wel weer mooi inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ze rijden maar met aangepaste dienstregeling dwz minder treinen.
Klopt, hetzelfde als in andere landen tijdens soorgelijke omstandighedenquote:Op maandag 21 januari 2019 21:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer mooi inderdaad.
En vaak valt dat ook wel mee hoor hoe weinig de treinen gaan.
Vaak maar een paar uur dat het even helemaal stil is
je werkt bij de NS?quote:Op maandag 21 januari 2019 21:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
oh op die fiets, ja.. dat klopt
het spijt me voor de tegengeluiden hier maar de NS heeft z'n communicatie meer dan uitstekend voor elkaar.
Onthoud deze dagen voor als we nog eens een Nexit krijgen of het komt op een andere manier in verval.
De NS is een stuk Nederlandse trots dat nog niet naar de kloten is. Mooie kleurstelling, logo van wereldklasse, goede service en informatievoorziening. En als je 't eens wil beleven zoals een toerist Nederland beleefd vanuit de trein moet je op een zondag eens de langste afstanden afleggen. Mooi niets hoeven, geen gestress en zeeën van ruimte in de trein. Kom je eens een uurtje later, dan heb je een uur langer de tijd gehad om wat te zien.quote:
Als je dan toch wat te zeiken wilt hebben, de koffie van de railcatering is echt niet te zuipen.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
en allen zonder slaapcabine, bar en lounge..
Als een echte koffie liefhebber moet ik je gelijk geven.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je dan toch wat te zeiken wilt hebben, de koffie van de railcatering is echt niet te zuipen.
Ik tik weleens een espresso weg aan een bar of aan een tafeltje, de NS heeft helaas niet zo'n bar en ook niet zo'n tafeltje.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je dan toch wat te zeiken wilt hebben, de koffie van de railcatering is echt niet te zuipen.
BS, de NS heeft gewoon geen zin om het slagingspercentage omlaag te brengen dus gaan we preventief al wat treinen schrappen die niet meetellen zodat we toch lekker blijven scoren. Puur klantje pesten voor de mooie cijfers.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, er kan wat gebeuren. In Nederland zit de trein zo'n beetje in het spectrum waar elders de metro en de tram inzitten, korte en middellange afstanden, maar zelden echt lang. En als mensen de trein inzetten met hun stopwatch erbij om ergens op tijd te komen kun je als organisatie die de klappen vangt maar beter duidelijk zijn in wat men kan verwachten want aansluitingen kunnen niet zo lekker gaan en je wil ook geen ongelukken doordat er extra en onnodige prestatiedruk op komt te staan. Zeer netjes om dan vooraf aan te kondigen dat het weleens moeilijk kan worden.
Afgeschoten? Weerlegd met onzinnige argumenten bedoel jequote:Op maandag 21 januari 2019 20:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Stukje reclame voor de NS; de rest heb ik eerder al afgeschoten.
Daar is Nederland gewoon veel te klein voor.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik tik weleens een espresso weg aan een bar of aan een tafeltje, de NS heeft helaas niet zo'n bar en ook niet zo'n tafeltje.
[ afbeelding ]
implementeerbaar...
Weet je in welk Scandinavisch land dat niet gebeurd?quote:Op maandag 21 januari 2019 22:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
BS, de NS heeft gewoon geen zin om het slagingspercentage omlaag te brengen dus gaan we preventief al wat treinen schrappen die niet meetellen zodat we toch lekker blijven scoren. Puur klantje pesten voor de mooie cijfers.
Jammer maar helaas.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar is Nederland gewoon veel te klein voor.
In Ijsland hebben ze ook geen mensen met het syndroom van down. Serieus feitje. Die bestaan daar niet. Die laten ze wegzuigen als ze er een op de echo zien.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Weet je in welk Scandinavisch land dat niet gebeurd?
in IJsland
55%quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
80% van de treinen rijdt wel en Fokkers roepen dat de NS 'alles plat gooit'.
quote:
quote:NS en ProRail laten weten de dienstregeling aan te passen, waardoor zo'n 80 procent van de treinen rijdt.
Waar hebben ze dat gepubliceerd, dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah. Oke. Het vervoer tussen grote steden is gehalveerd in elk geval.
Kou vatten? Ben je van suiker ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:41 schreef Perrin het volgende:
Lekker kou vatten op een tochtig perron omdat er vanmiddag mogelijk wat snil valt.
Je werkt zeker bij de NS?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kou vatten? Ben je van suiker ofzo?
Volgens mij is dat wel afhankelijk van de omgeving. In mijn geval rijdt maar 50%. Niet dat dat echt een ramp is aangezien tussen Den Haag en Amsterdam sowieso wel redelijk veel treinen rijden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
80% van de treinen rijdt wel en Fokkers roepen dat de NS 'alles plat gooit'.
Wanneer heb jij voor het laatst suiker gezien dat een koutje heeft gevat?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kou vatten? Ben je van suiker ofzo?
Dit, dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:01 schreef Morrigan het volgende:
Daarnaast heb ik liever dat er minder treinen maar wel op tijd rijden, dan dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent.
Oké. Okéquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst suiker gezien dat een koutje heeft gevat?
laat je dan maar wegzuigen want in IJsland hebben ze geen treinen voor OV.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In Ijsland hebben ze ook geen mensen met het syndroom van down. Serieus feitje. Die bestaan daar niet. Die laten ze wegzuigen als ze er een op de echo zien.
de ns appquote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat gepubliceerd, dan?
Ah, ok, die heb ik niet. Ga nooit met de trein.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |