Je bent er mooi ingetrapt. Jij moet er vertrouwen in hebben en niet zijzelf. Het zou ze sieren om dat gewoon kosteloos te herstellen.quote:ze gaven aan dat ze vertrouwen hebben in hun auto's en alleen deugdelijke auto's verkopen en als er ooit iets was ze altijd konden kijken.
Gevalletje jammer maar helaas vrees ik. Is een van de risico's van een occasion kopen bij een niet-BOVAG dealer.quote:
Wat het zou moeten zeggen waarschijnlijk, maar tóch doen he..quote:Op maandag 21 januari 2019 15:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vrij onbetrouwbaar verhaaltje rondom dat deugdelijke auto's verkopen verhaal. Wat zei je gevoel destijds?
Gevoel was goed, veel goede recensies. Ook verkoopt het auto gewoon zeer mooie auto's in een wat hogere prijsklasse.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vrij onbetrouwbaar verhaaltje rondom dat deugdelijke auto's verkopen verhaal. Wat zei je gevoel destijds?
Ja maar wettelijk moet een product toch aan bepaalde eisen voldoen? Ik snap dat als je een auto van 2000,- koopt met 3 ton op de teller dat dit altijd stuk kan gaan. Maar zelf rijd ik deze auto 3 maanden na aanschaf en deze is nu defect, ook niet gek veel gelopen op de teller. Dan heb je toch recht op een bepaalde coulance?quote:Op maandag 21 januari 2019 15:36 schreef miro86 het volgende:
[..]
Gevalletje jammer maar helaas vrees ik. Is een van de risico's van een occasion kopen bij een niet-BOVAG dealer.
...Als ze daadwerkelijk zoveel vertrouwen hebben, kunnen ze toch ook makkelijk garantie aanbieden?quote:Op maandag 21 januari 2019 15:31 schreef haakaa1312 het volgende:
ze gaven aan dat ze vertrouwen hebben in hun auto's en alleen deugdelijke auto's verkopen en als er ooit iets was ze altijd konden kijken.
Heb je het al nagevraagd bij de garage ?quote:Op maandag 21 januari 2019 15:38 schreef haakaa1312 het volgende:
[..]
Gevoel was goed, veel goede recensies. Ook verkoopt het auto gewoon zeer mooie auto's in een wat hogere prijsklasse.
[..]
Ja maar wettelijk moet een product toch aan bepaalde eisen voldoen? Ik snap dat als je een auto van 2000,- koopt met 3 ton op de teller dat dit altijd stuk kan gaan. Maar zelf rijd ik deze auto 3 maanden na aanschaf en deze is nu defect, ook niet gek veel gelopen op de teller. Dan heb je toch recht op een bepaalde coulance?
quote:Op maandag 21 januari 2019 15:50 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Heb je het al nagevraagd bij de garage ?
Ja vanmiddag even opgebeld, ze komen rond 5 uur terug met een antwoord aangezien er intern overlegd moet worden. Terug gaan is lastig, zit niet om de hoek en mijn auto rijd dus niet. Maar ik dacht ik open even een topic voordat ik akkoord ga met iets terwijl ik recht op meer heb.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al teruggeweest en hem gevraagd hoe hij erover denkt?
Nee, vandaar dat Bovag-garantie zo'n punt is. Ligt er ook aan hoe je de auto gekocht hebt. Via marktplaats maak je minder aanspraak dan rechtstreeks uit de garage.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:38 schreef haakaa1312 het volgende:
[..]
Gevoel was goed, veel goede recensies. Ook verkoopt het auto gewoon zeer mooie auto's in een wat hogere prijsklasse.
[..]
Ja maar wettelijk moet een product toch aan bepaalde eisen voldoen? Ik snap dat als je een auto van 2000,- koopt met 3 ton op de teller dat dit altijd stuk kan gaan. Maar zelf rijd ik deze auto 3 maanden na aanschaf en deze is nu defect, ook niet gek veel gelopen op de teller. Dan heb je toch recht op een bepaalde coulance?
dit, garantie laat juist zien dat ze WEL vertrouwen hebben in hun producten.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:38 schreef muzas het volgende:
[..]
...Als ze daadwerkelijk zoveel vertrouwen hebben, kunnen ze toch ook makkelijk garantie aanbieden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |