Voor mij zou het, als je het kan missen en wil studeren in de trein, wel waard zijn. Regelmatig zo druk dat je moet staan helaas, dat studeert niet fijn.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind van niet. Ik studeer in (bijna) alle drukte. Maar misschien voor een stopcontact?
Op de heenweg heeft hij gegarandeerd zitplek (mits directe trein naar Amsterdam).quote:Op maandag 21 januari 2019 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor mij zou het, als je het kan missen en wil studeren in de trein, wel waard zijn. Regelmatig zo druk dat je moet staan helaas, dat studeert niet fijn.
Ja, dit. Ik heb wel eens 1e klas kaartjes gekregen en ben dan 2e klas gaan zitten. Wat een kutstoelen in de 1e klas zeg. Maar als het heel druk is, dan is het in de 1e klas meestal niet druk, dus dat is dan weer wel de moeite waard. Alleen tussen 11 en 17 is het doorgaans altijd wel rustig. Je kan ook in de stiltecoupé gaan zitten om te studeren.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het verschil qua luxe ofzo niet heel bijzonder, het blijven kutstoelen maar het is absoluut rustiger, dat is die drie tientjes wel waard voor mij.
Kutstoelen valt wel mee hoor.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het verschil qua luxe ofzo niet heel bijzonder, het blijven kutstoelen maar het is absoluut rustiger, dat is die drie tientjes wel waard voor mij.
Neuj, maar iets wat comfortabeler zit dan een 2eklasstoel had wel gemogen, en in mijn beleving zit er (haast) geen verschil in comfort.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:16 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Kutstoelen valt wel mee hoor.Jij verwacht zeker een gouden zetel??
Ik vind ze zelfs slechter zitten. Dan heb ik het over die grote rode leren stoelen tov de blauwe.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:21 schreef Marsenal het volgende:
Neuj, maar iets wat comfortabeler zit dan een 2eklasstoel had wel gemogen, en in mijn beleving zit er (haast) geen verschil in comfort.
Ja precies, die ja. Ik zat laatst in een oude coupe van een restauranttrein uit 1920 of iets dergelijks, dat zat goddelijk.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ze zelfs slechter zitten. Dan heb ik het over die grote rode leren stoelen tov de blauwe.
In de intercity is er wel duidelijk verschil hoor.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Neuj, maar iets wat comfortabeler zit dan een 2eklasstoel had wel gemogen, en in mijn beleving zit er (haast) geen verschil in comfort.
Nooit gezeik gehad met de conducteur?quote:Op maandag 21 januari 2019 16:27 schreef Antaris het volgende:
Ik zit altijd 1e klas, terwijl ik een 2de klas kaartje heb.
Zeer gangster, ik weet het.
Die oude oranje stoelen/bankenquote:Op maandag 21 januari 2019 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ze zelfs slechter zitten. Dan heb ik het over die grote rode leren stoelen tov de blauwe.
Daarom. En controleren gebeurd dan toch echt niet meestal.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:49 schreef Koettie het volgende:
In de spits gaat iedereen toch in de eerste.
Ja, ik dacht daar dit weekend nog aan toen ik een beetje wilde dommelen in de trein. In de oranje bankjes kon je prima slapen/weg dommelen. Er is nu niets meer waar dat een beetje lekker in kan.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:46 schreef Lod het volgende:
Ik upgrade vaak/meestal naar de eerste klas, voornamelijk voor de rust. Dat is het voor mij zeker waard.
Die oude oranje stoelen/banken. Daar kon je uren in zitten, lekker lezen. Die mis ik nog het meeste eigenlijk.
En dat nog wel met zo'n decadente naamquote:Op maandag 21 januari 2019 16:05 schreef Kaviaar het volgende:
* Kaviaar heeft nu 2 keer een 1e klas kaartje gekocht...
en 2x moest ik staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |