abonnement Unibet Coolblue
pi_184532916
Alsof die elektrische rijders het wat uitmaakt, die klimaatgekkies snappen niet dat zulke batterijen ook opgeladen moeten worden en het proces om ze te produceren en daarna af te voeren stukken milieu onvriendelijker is.

Maar zij rijden wel milieuvriendelijk :')

  Grootste baggeraar 2022 maandag 21 januari 2019 @ 15:34:33 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184533341
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:37 schreef knoopie het volgende:

[..]

Een erg volwassen reactie. Petje af. Bovendien kan je voor 30.000 geen Tesla kopen. Als je dan wilt trollen, zorg dan in ieder geval dat je de feiten op een rijtje hebt.
Want jouw reacties zijn wel altijd volwassen en niet op de man natuurlijk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 21 januari 2019 @ 15:39:34 #28
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184533461
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:54 schreef knoopie het volgende:

[..]

Dat heb ik mij wel eens eerder afgevraagd. Zijn manier van schrijven verraad toch een zeker opleidingsniveau. Mijn vermoeden is toch eerder iemand die eigenlijk heel erg gemiddeld is, in een rijtjeshuis in een zielloze buitenwijk. Altijd jaloers naar de buren kijken. Zijn ouders hebben hem altijd verteld dat hij “alles kan worden wat hij wil”, maar nu in de realiteit blijkt dat daar ook wel wat hard werken bij komt kijken. Daardoor is hij een beetje gefrustreerd, waarvoor hij bevestiging zoekt dat het niet zijn schuld is in de telegraaf. En dat wil hij daarna dan graag hier delen.
Schatje toch. Stil maar. Niet huilen :')

Ik kan je vertellen dat ik alles heb wat ik wil, zoals ik het wil en hoe ik het wil. Goede opleidingen genoten in verschillende richtingen waardoor ik over legio onderwerpen mee kan praten, mooi eigen huis, leuke relatie en ik kan doen wat ik wil. Ik kan alleen niet tegen onrecht, bedonderij door de overheid en sukkels zoals jij die niet zelf nadenken maar blind overal achteraan rennen

Daar mogen tuups als jij nog een heel hard puntje aan zuigen. En je mag willen dat je het me nadoet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184533707
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Want jouw reacties zijn wel altijd volwassen en niet op de man natuurlijk.
Ik houdt mij in ieder geval aan de feiten (als het over elektrische auto’s gaat) of geef duidelijk aan dat het mijn mening is (waar we jouw motivatie om zulke gefrustreerde topics te openen analyseerden). Maar eigenlijk mag je wel dankbaar zijn. Ik heb tenslotte geprobeerd te relativeren toen een andere user schreef dat jij ze niet allemaal op een rijtje had!
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 15:53:57 #30
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184533795
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:50 schreef knoopie het volgende:

[..]

Ik houdt mij in ieder geval aan de feiten (als het over elektrische auto’s gaat) of geef duidelijk aan dat het mijn mening is (waar we jouw motivatie om zulke gefrustreerde topics te openen analyseerden). Maar eigenlijk mag je wel dankbaar zijn. Ik heb tenslotte geprobeerd te relativeren toen een andere user schreef dat jij ze niet allemaal op een rijtje had!
Ik houdt :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_184533956
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ik kan alleen niet tegen onrecht, bedonderij door de overheid en sukkels zoals jij die niet zelf nadenken maar blind overal achteraan rennen
Gefeliciteerd met je zo te horen fantastische leven. Maar waar loop ik precies achteraan? Ik gaf alleen aan dat je OP niet klopte omdat:
A: De meeste teslarijders het geen fuck kan schelen of ze gratis of voor 28 cent kunnen opladen.
B: Het ook met 28 cent per kWh nog steeds goedkoper is per kilometer dan benzine of diesel tanken, te meer omdat je daar ook nog eens wegenbelasting mag betalen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_184534090
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:54 schreef Atak het volgende:
Dit was ook met hybride rijden. Eerst was het belastingvrij qua wegenbelasting en nu moet je alsnog betalen.
Met full elektrisch rijden gaat dan ook gebeuren en dat heeft niet te maken met de consument naaien maar gewoon met economische redenen.
Als iedereen elektronisch gaat rijden en het is ook spot goedkoop dan raken de snelwegen vol en dan kan niemand meer rijden.

Mijn voorspelling is dit voor de aankomende 20-30 jaar:
1. Elektronisch rijden goedkoper maken
2. Benzine rijden onbetaalbaar maken en dan verbieden
3. Op dit punt heeft iedereen een elektronische auto met auto pilot
4. Niemand mag een auto als eigendom hebben. Als je behoefte hebt aan een auto dan gebruik je de tesla app (of whatever) om een onbemande Tesla taksi te bestellen die je dan naar je bestemming brengt.

Op zich niet slecht. Dit zou auto-ongelukken iets van het verleden maken en files zouden ook niet bestaan.
Ik mis de Kameel nog.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 21 januari 2019 @ 16:28:28 #33
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184534499
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:50 schreef knoopie het volgende:

[..]

Ik houdt mij in ieder geval aan de feiten (als het over elektrische auto’s gaat) of geef duidelijk aan dat het mijn mening is (waar we jouw motivatie om zulke gefrustreerde topics te openen analyseerden). Maar eigenlijk mag je wel dankbaar zijn. Ik heb tenslotte geprobeerd te relativeren toen een andere user schreef dat jij ze niet allemaal op een rijtje had!
Feiten? Je bedoelt die onzin uit vooraf door de overheid betaalde en bepaalde uitkomsten bestaande onderzoeken?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184534510
Iedereen met hersenen weet dat waterstof in principe veel toekomstbestendiger zijn dan fucking lithium batterijen.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 21 januari 2019 @ 16:30:12 #35
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184534529
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:01 schreef knoopie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je zo te horen fantastische leven. Maar waar loop ik precies achteraan? Ik gaf alleen aan dat je OP niet klopte omdat:
A: De meeste teslarijders het geen fuck kan schelen of ze gratis of voor 28 cent kunnen opladen.
B: Het ook met 28 cent per kWh nog steeds goedkoper is per kilometer dan benzine of diesel tanken, te meer omdat je daar ook nog eens wegenbelasting mag betalen.
Waar het om gaat is dat je het breder moet zien. Dat de hele klimaatleugen is gebaseerd op maar een ding en maar een doel heeft: het binnenharken van zoveel mogelijk geld.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184534586
Tesla investeert het geld in nieuwe laadstations, die maken nog geen of amper winst.
pi_184534989
Ik weet wel dat mijn volgende leasebak een elektrische wordt. Lekker op kosten van het plofkoets volk een gesubsidieerde Tesla rijden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2019 16:55:32 ]
pi_184534992
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:32 schreef knoopie het volgende:
De jalousie druipt er van af. Aangezien de teslarijder die NOG niet betaald, kan hij daarvoor ongeveer 1000km per maand rijden.
Die belasting gaat er echt wel komen.
pi_184535211
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:28 schreef Linkse_krijger het volgende:
Iedereen met hersenen weet dat waterstof in principe veel toekomstbestendiger zijn dan fucking lithium batterijen.
gelukkig heb je hersenen nodig om te weten dat waterstof auto’s ook lithium batterijen bevatten.

Lekker waterstof tanken :’)
pi_184535369
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Schatje toch. Stil maar. Niet huilen :')

Ik kan je vertellen dat ik alles heb wat ik wil, zoals ik het wil en hoe ik het wil. Goede opleidingen genoten in verschillende richtingen waardoor ik over legio onderwerpen mee kan praten, mooi eigen huis, leuke relatie en ik kan doen wat ik wil. Ik kan alleen niet tegen onrecht, bedonderij door de overheid en sukkels zoals jij die niet zelf nadenken maar blind overal achteraan rennen

Daar mogen tuups als jij nog een heel hard puntje aan zuigen. En je mag willen dat je het me nadoet.
pi_184535494
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:47 schreef knoopie het volgende:
Moet je je eens voorstellen hoe zo een “discussie” er in het echt uit zou zien. Een teslarijder staat in serene stilte te wachten bij het rode stoplicht, komt er VD in zijn reutelende Opel Astra naast staan en draait het raampje (met zwengel, want elektrisch was optioneel) omlaag en zegt: “Haha sukkel, jij betaalt nu meer geld per kilometer maar nog steeds niet zo veel als ik, en je betaalt ook geen wegenbelasting! Haha sukkel!”
dit dus
pi_184535998
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Feiten? Je bedoelt die onzin uit vooraf door de overheid betaalde en bepaalde uitkomsten bestaande onderzoeken?
Dus als ik jou goed begrijp, beweer jij nu dat de prijsverhoging van tesla, en de vergelijking met de kosten voor dezelfde kilometers gereden met een benzineauto, door de overheid betaalde onderzoeken zijn???
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 23 januari 2019 @ 14:58:40 #43
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184573419
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:48 schreef knoopie het volgende:

[..]

Dus als ik jou goed begrijp, beweer jij nu dat de prijsverhoging van tesla, en de vergelijking met de kosten voor dezelfde kilometers gereden met een benzineauto, door de overheid betaalde onderzoeken zijn???
Dat wist je blijkbaar nog niet, maar dan weet je het nu wel. Als ik maar genoeg geld op tafel leg om aan te tonen dat bitterballen gezond zijn, dan heb ik over drie maanden vijf rapporten die dat bevestigen.

Alleen levert dat niks op (ik heb geen aandelen mora) en levert de klimaathysterie honderden miljarden op voor de staatskas.

Want die honderdduizend 'asiel'zoekers moeten ook betaald worden natuurlijk. En dat worden er steeds meer dus we zijn nog lang niet klaar met betalen.

Voorspelling voor de toekomst: energiebronnen als gas worden eerst schandalig duur en vervolgens verboden, waardoor alleen nog electriteit over blijft (behalve voor het bedrijfsleven natuurlijk). Nederland zal bij lange na niet aan de electriciteitsvraag kunnen voldoen en dus wordt dat binnengesleept van ver over de grens, waar het wordt geproduceerd door de zo verguisde kolen- of gascentrales. Milieutechnisch zijn we dan net zo ver, zoniet een grote stap terug want China interesseert hel milieu geen kut. Ondertussen schroeft de overheid de prijs ervan op tot een veelvoud (consumenten hebben toch geen keus) en mag de gewone burger de hoofdprijs betalen om zijn lamp aan te doen. Het bedrijfsleven betaalt natuurlijk veel minder.

De eerste vraag die Edison stelde was dan ook: waar plaats ik de meter om te kunnen factureren?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184573480
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat wist je blijkbaar nog niet, maar dan weet je het nu wel. Als ik maar genoeg geld op tafel leg om aan te tonen dat bitterballen gezond zijn, dan heb ik over drie maanden vijf rapporten die dat bevestigen.

Alleen levert dat niks op (ik heb geen aandelen mora) en levert de klimaathysterie honderden miljarden op voor de staatskas.

Want die honderdduizend 'asiel'zoekers moeten ook betaald worden natuurlijk. En dat worden er steeds meer dus we zijn nog lang niet klaar met betalen.

Voorspelling voor de toekomst: energiebronnen als gas worden eerst schandalig duur en vervolgens verboden, waardoor alleen nog electriteit over blijft (behalve voor het bedrijfsleven natuurlijk). Nederland zal bij lange na niet aan de electriciteitsvraag kunnen voldoen en dus wordt dat binnengesleept van ver over de grens, waar het wordt geproduceerd door de zo verguisde kolen- of gascentrales. Milieutechnisch zijn we dan net zo ver, zoniet een grote stap terug want China interesseert hel milieu geen kut. Ondertussen schroeft de overheid de prijs ervan op tot een veelvoud (consumenten hebben toch geen keus) en mag de gewone burger de hoofdprijs betalen om zijn lamp aan te doen. Het bedrijfsleven betaalt natuurlijk veel minder.

De eerste vraag die Edison stelde was dan ook: waar plaats ik de meter om te kunnen factureren?
Geen idee waarom je het milieu en zelfs asielzoekers er bij haalt? We hadden het namelijk over de kosten voor het opladen van een Tesla.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_184573846
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat wist je blijkbaar nog niet, maar dan weet je het nu wel. Als ik maar genoeg geld op tafel leg om aan te tonen dat bitterballen gezond zijn, dan heb ik over drie maanden vijf rapporten die dat bevestigen.

Alleen levert dat niks op (ik heb geen aandelen mora) en levert de klimaathysterie honderden miljarden op voor de staatskas.

Want die honderdduizend 'asiel'zoekers moeten ook betaald worden natuurlijk. En dat worden er steeds meer dus we zijn nog lang niet klaar met betalen.

Voorspelling voor de toekomst: energiebronnen als gas worden eerst schandalig duur en vervolgens verboden, waardoor alleen nog electriteit over blijft (behalve voor het bedrijfsleven natuurlijk). Nederland zal bij lange na niet aan de electriciteitsvraag kunnen voldoen en dus wordt dat binnengesleept van ver over de grens, waar het wordt geproduceerd door de zo verguisde kolen- of gascentrales. Milieutechnisch zijn we dan net zo ver, zoniet een grote stap terug want China interesseert hel milieu geen kut. Ondertussen schroeft de overheid de prijs ervan op tot een veelvoud (consumenten hebben toch geen keus) en mag de gewone burger de hoofdprijs betalen om zijn lamp aan te doen. Het bedrijfsleven betaalt natuurlijk veel minder.

De eerste vraag die Edison stelde was dan ook: waar plaats ik de meter om te kunnen factureren?
En wat stel jij dan voor als oplossing? Alleen maar roepen dat alles kut is, dat kan iedereen wel.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 15:35:10 #46
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184574113
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat wist je blijkbaar nog niet, maar dan weet je het nu wel. Als ik maar genoeg geld op tafel leg om aan te tonen dat bitterballen gezond zijn, dan heb ik over drie maanden vijf rapporten die dat bevestigen.

Alleen levert dat niks op (ik heb geen aandelen mora) en levert de klimaathysterie honderden miljarden op voor de staatskas.

Want die honderdduizend 'asiel'zoekers moeten ook betaald worden natuurlijk. En dat worden er steeds meer dus we zijn nog lang niet klaar met betalen.

Voorspelling voor de toekomst: energiebronnen als gas worden eerst schandalig duur en vervolgens verboden, waardoor alleen nog electriteit over blijft (behalve voor het bedrijfsleven natuurlijk). Nederland zal bij lange na niet aan de electriciteitsvraag kunnen voldoen en dus wordt dat binnengesleept van ver over de grens, waar het wordt geproduceerd door de zo verguisde kolen- of gascentrales. Milieutechnisch zijn we dan net zo ver, zoniet een grote stap terug want China interesseert hel milieu geen kut. Ondertussen schroeft de overheid de prijs ervan op tot een veelvoud (consumenten hebben toch geen keus) en mag de gewone burger de hoofdprijs betalen om zijn lamp aan te doen. Het bedrijfsleven betaalt natuurlijk veel minder.

De eerste vraag die Edison stelde was dan ook: waar plaats ik de meter om te kunnen factureren?
Bitterballen zijn toch ook gezond? Endorfine enzo
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 23 januari 2019 @ 15:51:24 #47
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184574473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:22 schreef knoopie het volgende:

[..]

En wat stel jij dan voor als oplossing? Alleen maar roepen dat alles kut is, dat kan iedereen wel.
Hybride oplossingen, kernenergie.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184574981
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hybride oplossingen, kernenergie.
Kernenergie is te duur. En dan doel ik niet op de centrales van >35 jaar oud maar juist de nieuwe, in aanbouw zijnde centrales in Finland, UK en Frankrijk.

quote:
Kernenergie is nu nog veel te duur, constateert Buongiorno. Dat geldt vooral in de westerse wereld: voor nieuwe centrales is al gauw een investering nodig van zo’n 6800 euro per kW. ‘Je ziet wat er op dit ogenblik in de Verenigde Staten gebeurt. Tien jaar geleden was er nog sprake van een nucleaire wedergeboorte; er zouden dertien nieuwe centrales komen. En kijk wat er is gebeurd? Het kost al enorm veel moeite om er twee van de grond te krijgen. Niet doordat de techniek niet deugt of doordat mensen bang zijn voor kernenergie, maar louter en alleen doordat de prijs van de stroom niet meer kan concurreren op de elektriciteitsmarkt. Er zijn zelfs centrales die al dertig jaar in bedrijf zijn, waarvan de investeringskosten zijn afgeschreven, die het finan­cieel toch niet redden.’
pi_184575042
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hybride oplossingen
Mee eens. De gemiddelde woon-werk afstand is in NL kennelijk maar 22,6km. Voor het grootste deel ligt dit tussen de 15 en 35km. Als al die mensen hun Mitsubishi outlander daadwerkelijk braaf zouden opladen, dan kunnen ze hun woon-werk verkeer compleet electrisch rijden. Dat zou al heel veel schelen.

Een andere optie zou natuurlijk zijn het bezit van auto's veel goedkoper te maken, en alleen het gebruik te belasten. Dan kan je een kleine electrische tweezitter kopen om je dagelijkse 22,6km naar het werk te rijden, en in het weekend neem je dan je diesel om naar oma in friesland te rijden. Dan hoef je tijdens het electrisch rijden niet onnodig die brandstofmotor mee te slepen, en tijdens je lange ritten op diesel niet onnodig die batterij mee te slepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door knoopie op 23-01-2019 16:27:24 ]
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')