abonnement Unibet Coolblue
pi_184662649
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als je zelf onbevooroordeeld kijkt zie je dat Hanneke ook niet het niveau van Maroeska had.
dit.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 21:34:05 #227
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184662726
Mja. Deze 3 waren dit seizoen gewoon de besten. Ongeacht likeablity.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184662751
Ik dacht echt in het begin dat Cas zou winnen.
pi_184662768
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als je zelf onbevooroordeeld kijkt zie je dat Hanneke ook niet het niveau van Maroeska had.
Nee, daarom is ze ook niet door naar de finale. Dan nog is Hanneke mijn favoriet ;)
mag het weten
pi_184662825
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:23 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik ben vorig jaar bij smaakt naar meer geweest. Nou voor mij smaakte het niet naar meer om nog een keer te gaan. Vond het verschrikkelijk in de studio

Plus een soort wedstrijd met mensen die daar met hun taart komen. De gene die toen won was ook niet eerlijk. Die was al gesponsord qua kleding enzo en hadden ook een taartenmaak bedrijfje ofzoiets.
Jammer om te lezen. :{ En dan ben je notabene hier een van de betere zo niet de favoriet in het baktopic. :X
mag het weten
  zondag 27 januari 2019 @ 21:42:39 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184662910
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:19 schreef TAV74 het volgende:
De leukste is er uit, maar wel de drie terechte finalisten.
Anna is wmb over hele seizoen veruit de beste en vooral meest constante.
Helemaal mee eens.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184663357
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jammer om te lezen. :{ En dan ben je notabene hier een van de betere zo niet de favoriet in het baktopic. :X
ik heb toen echt mooie dingen gezien en op het einde geproefd en de persoon die won was gewoon niet terecht. Qua looks en qua smaak niet.
Plus je bent echt klapvee als je daar zit niks spontaan pff alles wordt van te voren geoefend en ze staan met bordjes, stoppen de opnames enzo om dingen op nieuw te doen. Spontaniteit ver zoek!
pi_184663400
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:01 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik heb toen echt mooie dingen gezien en op het einde geproefd en de persoon die won was gewoon niet terecht. Qua looks en qua smaak niet.
Plus je bent echt klapvee als je daar zit niks spontaan pff alles wordt van te voren geoefend en ze staan met bordjes, stoppen de opnames enzo om dingen op nieuw te doen. Spontaniteit ver zoek!
Dat is niet anders dan bij bijvoorbeeld De slimste mens, hoor (over spontaniteit)
Somebody that I used to know
pi_184663404
Maar heel eerlijk dit jaar stelt HHB mij enorm teleur. Vind het niveau nou niet echt denderend... Nu voor het eerst dat ik dacht ja dit zijn leuke spektakel stukken.

En de tijd van het jaar waardeloos ik heb vorig jaar bijna elke week meegebakken heb er niet eens zinin om het te doen. :@
En de technische opdrachten is ook niet dat ik denk yess dit ga ik proberen
pi_184663467
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:03 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat is niet anders dan bij bijvoorbeeld De slimste mens, hoor (over spontaniteit)
tja heb het een keer gezien en dat was voor mij echt genoeg. Trouwens dit witte stoeltjes (als ze die nog hebben bij die tafeltjes) die zitten toch kut... Was echt een hel van een paar uur om rustig te blijven zitten :o
pi_184664986
Ok mijn voorspelling :

Anna wint HHB.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_184665086
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik dacht echt in het begin dat Cas zou winnen.
Cas mag 10 afleveringen maken van Bak mee met Max, de andere afleveringen worden gedaan door de winnaar van vorig jaar Hans.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 28 januari 2019 @ 11:47:36 #238
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_184670195
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 23:23 schreef TLC het volgende:
Ok mijn voorspelling :

Anna wint HHB.
Ja dat hoop ik ook. Zij is een goeie bakster.
pi_184670295
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:03 schreef Goitske het volgende:
Nu voor het eerst dat ik dacht ja dit zijn leuke spektakel stukken.
Mee eens. Al is die halleluja kerk van Cas ook een spektakelstuk. Maar van de finalisten kwam het nu pas op gang.
mag het weten
pi_184670688
Ik ga ook voor Anna dit jaar die bakt heel stabiel.

Ik ga haar baklava taart eens proberen baklava en banket bakkersroom. Twee favoriete dingen O+
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2019 @ 12:29:50 #241
43556 miss_dynastie
pi_184670830
Ik moet eerlijk toegeven dat toen Anna begon met een paar simpele koekjes aan een Action-boom ik haar never nooit als finalist, laat staan potentiële winnaar had ingeschat. Maar ik vlak Nicole ook niet helemaal uit als kanshebber op de winst...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 januari 2019 @ 12:31:31 #242
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_184670862
Bij deze aflevering zag je inderdaad eindelijk dat het niveau omhoog is gegaan. Anna en Nicole bakken het meest stabiel. Nicole valt minder op maar is wel heel constant. Ik zou het leuk vinden als zij wint :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Official ESF Kreviewer maandag 28 januari 2019 @ 13:58:08 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184672559
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Bij deze aflevering zag je inderdaad eindelijk dat het niveau omhoog is gegaan. Anna en Nicole bakken het meest stabiel. Nicole valt minder op maar is wel heel constant. Ik zou het leuk vinden als zij wint :)
Allebei wel aardig, maar als Marouska een goeie dag heeft, blaast ze ze beide omver. Dat zie ik ook nog wel gebeuren.
pi_184674579
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2019 13:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Allebei wel aardig, maar als Marouska een goeie dag heeft, blaast ze ze beide omver. Dat zie ik ook nog wel gebeuren.
Ik zie haar eigenlijk steeds wat meer stressen en daardoor bakt ze niet (meer) constant.
Van de drie opdrachten is er volgens mij tot nu toe steeds eentje niet goed geweest.
pi_184674833
Maroesjka gaat winnen. Denk dat ze zo gefocust is op de winst dat het haar gaat lukken. De andere twee ook wel, maar die zien het meer als een leuke hobby.
pi_184674965
Maroesjka hadden ze eruit mogen flikkeren puur vanwege het gezeik/gestresst over niets. Laatste 2 afleveringen doet ze niets anders. Behalve inderdaad bij opdracht 1 waar ze een half uur staat te niksen. Vind het vreemd dat je minder complexe producten gaat maken zodra je dichter bij de finale komt. En cake zal zeker goed gesmaakt hebben, maar een fondant creatie is niet echt creatief.

Beter bakken, bijvoorbeeld voor zo'n technische opdracht kan je oefenen. Maar creativiteit leer je niet zomaar aan.

Als je kijkt naar hoe ze erop vooruit zijn gegaan dan is Anna toch de duidelijke winnaar. En Nicole bakte in t begin ook alleen maar biscuits. Dat is ook duidelijk verbeterd.
Eerst denken, dan typen
pi_184675095
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:00 schreef Piger het volgende:
Maroesjka hadden ze eruit mogen flikkeren puur vanwege het gezeik/gestresst over niets. Laatste 2 afleveringen doet ze niets anders. Behalve inderdaad bij opdracht 1 waar ze een half uur staat te niksen. Vind het vreemd dat je minder complexe producten gaat maken zodra je dichter bij de finale komt. En cake zal zeker goed gesmaakt hebben, maar een fondant creatie is niet echt creatief.

Beter bakken, bijvoorbeeld voor zo'n technische opdracht kan je oefenen. Maar creativiteit leer je niet zomaar aan.

Als je kijkt naar hoe ze erop vooruit zijn gegaan dan is Anna toch de duidelijke winnaar. En Nicole bakte in t begin ook alleen maar biscuits. Dat is ook duidelijk verbeterd.
Niemand heeft de smaken zo op orde als Maroeskja, dan mag ze zoveel stressen en zeiken als ze wilt.
Gelukkig zit er een jury die dat wel snapt.
pi_184675174
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:00 schreef Piger het volgende:
Maroesjka hadden ze eruit mogen flikkeren puur vanwege het gezeik/gestresst over niets. Laatste 2 afleveringen doet ze niets anders. Behalve inderdaad bij opdracht 1 waar ze een half uur staat te niksen. Vind het vreemd dat je minder complexe producten gaat maken zodra je dichter bij de finale komt. En cake zal zeker goed gesmaakt hebben, maar een fondant creatie is niet echt creatief.

Beter bakken, bijvoorbeeld voor zo'n technische opdracht kan je oefenen. Maar creativiteit leer je niet zomaar aan.

Als je kijkt naar hoe ze erop vooruit zijn gegaan dan is Anna toch de duidelijke winnaar. En Nicole bakte in t begin ook alleen maar biscuits. Dat is ook duidelijk verbeterd.
Liever wind je je op over Hanneke die steeds bij de technische opdrachten afkijkt en totaal niet op eigen kracht bakt.


En de pistachetaart was zeker wel creatief bedacht! ^O^
Somebody that I used to know
pi_184675463
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:05 schreef Questular het volgende:

[..]

Niemand heeft de smaken zo op orde als Maroeskja, dan mag ze zoveel stressen en zeiken als ze wilt.
Gelukkig zit er een jury die dat wel snapt.
Niet echt eens. In een keuken wil je zo iemand niet in je team hebben. Dus wat wil ze, in de toekomst alles zelfstandig doen?

Qua smaak mag die jury dan wel eens wat duidelijker uitleggen. Waar ze bij sommige nog duidelijk uitleggen welke combinatie ze zo lekker vinden, kwam er bij Robert bij haar niet meer uit dan 'heel lekker'.

quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Liever wind je je op over Hanneke die steeds bij de technische opdrachten afkijkt en totaal niet op eigen kracht bakt.
Dat doen ze allemaal al sinds aflevering 1. Deeg koelen, appeltaartdeeg en ijswater, bakjes op de kop vormen. Ik zou geen kandidaat kunnen noemen die hier niet aan mee heeft gedaan.

Snap t doel ook niet echt van de technische opdracht. Bij andere programma's leggen ze uit en moet je het namaken. Hier ga je amateurs testen op iets wat ze mogelijk nog niet kunnen. Wat is daar t doel van?
Dat kaartenhuis was duidelijk op tijd gericht. Opdracht zelf vond ik niet zo leuk. Weer koekjes.

[ Bericht 18% gewijzigd door Piger op 28-01-2019 16:26:54 ]
Eerst denken, dan typen
pi_184675518
Het is een thuisbakkerswedstrijd, geen selectieproces voor Robèrts bakkerij :{w

quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:20 schreef Piger het volgende:
Qua smaak mag die jury dan wel eens wat duidelijker uitleggen. Waar ze bij sommige nog duidelijk uitleggen welke combinatie ze zo lekker vinden, kwam er bij Robert bij haar niet meer uit dan 'heel lekker'.
En hiermee ben ik het eens (al meerdere seizoenen overigens), maar dat kan je Maroeska niet aanrekenen. Maar blijkbaar is het gewoon nondeju-lekker. Nou, en als Robèrt dat zegt en verder stilvalt, dan weet je dat het goed is. Maar ja, ik wil ook weten wat haar taart dan zó lekker maakt.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')