abonnement Unibet Coolblue
pi_184536320
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef AnneX het volgende:
Saaie lange maand januari opgevrolijkt met het dagelijks geven van Hema punten voor kinderboeken tot ze óp waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En via Nuon kinderen licht geven om huiswerk te kunnen maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook nog 2 kruiken naar Lesbos. https://www.becausewecarry.org

Niét dat ik zó geweldig bezig ben - ieder op zijn manier - wél laat ik het weten omdat er misschien meer mensen iets willen doen met hopeloze punten waarop men niet zit te wachten voor zinloze spullen om straks in de container te gooien van de kringloopwinkel.

# eindepreek. B-)
Hey super! Dat ga ik doen, punten zat _O_ (we hebben een matras bij de Hema gekocht en kreeg vorig jaar 100 punten toen ik mee ging doen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184536386
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey super! Dat ga ik doen, punten zat _O_ (we hebben een matras bij de Hema gekocht en kreeg vorig jaar 100 punten toen ik mee ging doen)
Waarschuwing: vraagt wat doorzettingsvermogen...vond ik...en een max aantal punten per dag.
Wel per omgaand een bevestiging als het is “gelukt”.
👍
  maandag 21 januari 2019 @ 18:13:45 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184536456
Oow en helemaal wijs met mn nieuwe Gregory Porter dvdtje :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184536487
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:13 schreef fietsie het volgende:
Oow en helemaal wijs met mn nieuwe Gregory Porter dvdtje :P
Geen idee waar je het over hebt :@
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 21 januari 2019 @ 18:17:54 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184536533
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184536550
Nu ik 'm zie ken ik 'm wel. Heb 'm wel eens op de BBC gezien en volgens mij ook bij NSJ. Prachtige stem
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 21 januari 2019 @ 18:20:54 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184536592
Heeft ook met het Metropole orkest opgetreden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 21 januari 2019 @ 18:49:09 #83
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184537217
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef AnneX het volgende:

En ook nog 2 kruiken naar Lesbos.
# eindepreek. B-)
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
ook 2 kruiken voor Lesbos
Ergens klinkt dat als een bijbelse spreuk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184537381
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[..]

Ergens klinkt dat als een bijbelse spreuk
Misschien een beetje, misschien iets waarmee het allemaal begon ipv de ellende die religie nu vaak veroorzaakt.
(en ik ben deze Kaatje niet )

"Because We Carry
19 januari om 07:37 ·
EN NOG MEER KRUIKEN

Elke tent heeft nu op Lesbos twee kruiken!
Ontzettend fijn dat jullie gezamenlijk deze Noodactie zo groots oppakte! Echt geweldig! Er worden nu zelfs tenten geteld op Samos, waar rond de vijf duizend mensen leven in zeer erbarmelijke omstandigheden.
Samos heeft hard hulp nodig dus afgelopen zondag stuurden wij samen met Movement On The Ground al een groot transport met schoenen en 1500 jassen.
Ook zullen Kaatje en ik half februari naar Samos gaan voor een Noodmissie om te kijken wat er nodig is voor de allerkleinste.

Onze Anne, oud BWC’er, is al op Samos met een andere organisatie, hoe fijn is dat, we appten gister voor een tenten update zodat we in ieder geval ook daar zo snel mogelijk kruiken kunnen uitdelen."
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer maandag 21 januari 2019 @ 19:04:26 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184537630
quote:
Die spareribs met kaas liep het water me van in de mond.
pi_184537797
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Misschien een beetje, misschien iets waarmee het allemaal begon ipv de ellende die religie nu vaak veroorzaakt.
(en ik ben deze Kaatje niet )

"Because We Carry
19 januari om 07:37 ·
EN NOG MEER KRUIKEN

Elke tent heeft nu op Lesbos twee kruiken!
Ontzettend fijn dat jullie gezamenlijk deze Noodactie zo groots oppakte! Echt geweldig! Er worden nu zelfs tenten geteld op Samos, waar rond de vijf duizend mensen leven in zeer erbarmelijke omstandigheden.
Samos heeft hard hulp nodig dus afgelopen zondag stuurden wij samen met Movement On The Ground al een groot transport met schoenen en 1500 jassen.
Ook zullen Kaatje en ik half februari naar Samos gaan voor een Noodmissie om te kijken wat er nodig is voor de allerkleinste.

Onze Anne, oud BWC’er, is al op Samos met een andere organisatie, hoe fijn is dat, we appten gister voor een tenten update zodat we in ieder geval ook daar zo snel mogelijk kruiken kunnen uitdelen."

Ik vind dat wel wat voor jou, dus had ook direct geloofd als jij wel die Kaatje was :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184537842
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat wel wat voor jou, dus had ook direct geloofd als jij wel die Kaatje was :7
Ik denk dat ze totaal niets aan mij hebben. Daar heb je ook een bepaalde hardheid voor nodig die ik totaal niet bezit
We have far more in common than that which devides us..
pi_184538180
Handwerken O+ nuttig of totaal nutteloos: dat laatste is het uiteindelijk nooit want ik word er altijd helemaal zennnnnnn van _O_

Nog 2 weekenden de laatste thesis loodjes (naar ik hoop) en dan mag ik van mezel weer los qua handwerken :s) Heb nog een megalomaan borduurwerk, paar haakprojecten, moet nog gordijnen inkorten, wil nog van alles tekenen en schilderen en ik heb nog een resin pakket liggen om uit te proberen O-)
pi_184538239
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Handwerken O+ nuttig of totaal nutteloos: dat laatste is het uiteindelijk nooit want ik word er altijd helemaal zennnnnnn van _O_

Nog 2 weekenden de laatste thesis loodjes (naar ik hoop) en dan mag ik van mezel weer los qua handwerken :s) Heb nog een megalomaan borduurwerk, paar haakprojecten, moet nog gordijnen inkorten, wil nog van alles tekenen en schilderen en ik heb nog een resin pakket liggen om uit te proberen O-)
Dat klopt, heerlijk om te doen, maar als ik pannenlappen moet maken waarbij ik zeker weet dat ik blaren op m'n handen krijg bij gebruik, vind ik dat (m.u.v. de ervaring) redelijk nutteloos.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184538306
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat klopt, heerlijk om te doen, maar als ik pannenlappen moet maken waarbij ik zeker weet dat ik blaren op m'n handen krijg bij gebruik, vind ik dat (m.u.v. de ervaring) redelijk nutteloos.
Ja ik zit daar nooit zo mee.. de ervaring vind ik het belangrijkste :) maar dingen die echt gebruikt worden of mooi zijn, zijn wel het leukste uiteindelijk ja.
  maandag 21 januari 2019 @ 19:42:20 #91
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_184538554
Zat te gamen tot 3 uur s'nachts vandaag dacht dat het in de avond zou komen.. :(
pi_184538589
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die spareribs met kaas liep het water me van in de mond.
Het was zo superieur. En iedereen verklaarde ons voor gek. Blijkbaar moet je een CULler zijn om dit soort probeersels te waarderen :9
Spoilers!
pi_184538611
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:42 schreef Drogonno het volgende:
Zat te gamen tot 3 uur s'nachts vandaag dacht dat het in de avond zou komen.. :(
Wat is 'het'?
Spoilers!
pi_184538786
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het was zo superieur. En iedereen verklaarde ons voor gek. Blijkbaar moet je een CULler zijn om dit soort probeersels te waarderen :9
Vlees + kaas, ik zou het eten. :D Ik vind de tweede kaasfondue er het beste uitzien. :9
pi_184538896
Geld uitgegeven aan huisdingen, schoongemaakt, laminaat gelegd, gedoucht, pizza gegeten. Moe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184539004
Ik ga al douchen en op bed liggen, tegenwoordig eigenlijk wel standaard voor 9 uur op bed doordeweeks. :')
pi_184539108
Oh, gratis tip. Lidl heeft nu van zulke kipstukjes in de koeling liggen. En die zijn echt makkelijk en lekker om in een salade te gooien.

Maak 's ochtends echt een ultieme luie salade met die stukjes, wat sla, olijven, tomaatjes en croutons voor m'n lunch. Net zo snel als een boterham smeren.

  maandag 21 januari 2019 @ 20:08:35 #98
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_184539259
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is 'het'?
De bloedrode volle maan?
  maandag 21 januari 2019 @ 20:24:27 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184539698
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:03 schreef Myraela het volgende:
Oh, gratis tip. Lidl heeft nu van zulke kipstukjes in de koeling liggen. En die zijn echt makkelijk en lekker om in een salade te gooien.

Maak 's ochtends echt een ultieme luie salade met die stukjes, wat sla, olijven, tomaatjes en croutons voor m'n lunch. Net zo snel als een boterham smeren.

[ afbeelding ]
Springtime for Germany!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184539771
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga al douchen en op bed liggen, tegenwoordig eigenlijk wel standaard voor 9 uur op bed doordeweeks. :')
Is toch niet zo gek gezien je tijd van opstaan.
Lekker uitgerust naar het werk. w/

@Frantic...hoe bevalt het leven en eten aan boord voor twee?
Hoe bevalt het E.?

En filmkenners...hoe heet de film - ik dacht met Michael Sheen - waarin een oorlog wordt ges(t)imuleerd elders om de aandacht van nationale politiek af te leiden?

Al weer samen gekookt *;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')