Inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2019 06:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb hem een half uur geleden ff bekeken, ziet er mooi uit weer
Da's dan weer minder voor die knie, die kou, op de fiets.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge allemaal!
Ook bij knie fysio goedgekeurd, dus daar mag ik ook mee stoppen. Wel uiteraard doorgaan met de oefeningen thuis en bij fysiofitness, maar het medisch traject om te voorkomen dat er binnen nu en 2 jaar een nieuwe knie geplaatst zou moeten worden is afgerond![]()
![]()
Maar man man man wat was het koud op de fiets, vooral de op de bruggen over de Rijn
Ja dat wel, maar ik moet toch ergens komen. Bus is uiterste noodzaak.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's dan weer minder voor die knie, die kou, op de fiets.
Ga je nu ook dingen doen als bv trappen zo veel mogelijk achterwaards aflopen?quote:Op maandag 21 januari 2019 11:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik moet toch ergens komen. Bus is uiterste noodzaak.
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ga je nu ook dingen doen als bv trappen zo veel mogelijk achterwaards aflopen?
Even aan de andere kant van de wereld is vast fijn voor jullie nuquote:Op maandag 21 januari 2019 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Nieuw boek van wateetons in de preorder
Vandaag Kennedy Space Center, vanavond weer aan boord. Hopelijk voor slechts een weekje.. anders 2. Ach, we ontlopen wat winter weer zo
En er ‘even uit’ is ook wel goed.
tof! space centre!quote:Op maandag 21 januari 2019 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag Kennedy Space Center, vanavond weer aan boord. Hopelijk voor slechts een weekje.. anders 2. Ach, we ontlopen wat winter weer zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je nu ook last van de shutdown
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Klus snacks - Barrels Basic Binnen en Buitenhuis klut topic
Geen flauw idee wat ik in de koelkast heb liggen. Ligt er niets, dan de restjes van gisteravond.quote:
Is E. nu ook bij je?quote:Op maandag 21 januari 2019 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Oliebollenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
mietje
ik net oliebollendeeg gemaakt
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tof! space centre!Viel wel mee.. immigratie duurde wat langer dan normaal, maar hadden 8u overstap op Philly dusja.. express niet via Miami/Atlanta/Washington gevlogen want daar zijn complete terminals dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je nu ook last van de shutdown
Ik heb net een oliebol uit de vriezer gehaald voor wentelteefjes.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
mietje
ik net oliebollendeeg gemaakt
Neequote:Op maandag 21 januari 2019 11:42 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik gok dat Frantic over zichzelf in meervoud praat
geen rozijnen of ander fruit behalve appel.... misschien ga ik wel voor een hartige versie strax, gewoon beetje klooienquote:Op maandag 21 januari 2019 11:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oliebollen
Ik ben er gek op, met oud bruin, witte rozijn, abrikoos en appel
Wat ontzettend fijn, dus niet alleen jij er even tussen uit, maar zij ook.quote:
Dat was de voorwaarde waaronder ik terug zou gaan om m’n term af te maken..quote:Op maandag 21 januari 2019 11:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn, dus niet alleen jij er even tussen uit, maar zij ook.
Haha, ik kan hier alleen bij heel oude foto's, ook nog vn toen we bezig waren met verven e.d., maar ik zal je een idee geven:quote:Op maandag 21 januari 2019 10:29 schreef minilot het volgende:
Ook vandaag een hoop zon!Mjam!
Candaasje, foto!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn!!quote:Op maandag 21 januari 2019 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge allemaal!
Ook bij knie fysio goedgekeurd, dus daar mag ik ook mee stoppen. Wel uiteraard doorgaan met de oefeningen thuis en bij fysiofitness, maar het medisch traject om te voorkomen dat er binnen nu en 2 jaar een nieuwe knie geplaatst zou moeten worden is afgerond![]()
![]()
Maar man man man wat was het koud op de fiets, vooral de op de bruggen over de Rijn
Dat klinkt best okquote:Op maandag 21 januari 2019 11:38 schreef minilot het volgende:
Wat goed van je knie, Kaatje!
Ik tracht me momenteel doordeweeks door Easy van Bill Granger heen te koken.Mijn moeder had 'm ergens bij gewonnen maar kookt alleen met pakjes en zakjes.
Vanavond op het menu: in boter gebakken kip en gebakken plakken citroen in een saus met bosui, rauwe ham, kippenbouillon en crème fraiche en dan daarbij gestoomde courgette.
Zou theoretisch in een kwartier klaar kunnen zijn, we zullen zien.
Wat eten jullie vanavond?
Bij mijn zus hangt ie nog op de schouw, dus ik ga wel ff een fotootje vragenquote:Op maandag 21 januari 2019 05:35 schreef minilot het volgende:
Hehe. Dit vraagt wel om een foto eigenlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2019 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Ok, een kleine selectie van de handgeknoopte kleden door mijn vader!
De eerste is een wandkleedje, en die heeft hij 5x geknoopt (voor alle 5 kinderen) omdat ze zoveel jaar getrouwd waren.
[ afbeelding ]
Deze liggen ook nog bij mijn zus resp. over de tafel en op de grond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft er nog tig geknoopt, grote en kleinere voor hunzelf en op aanvraag.Dat laatste kleed past volgens mij gewoon weer helemaal in een modern interieur, als ik de catalogus van de IKEA bekijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(EDIT: dit zal alleen wel betere kwaliteit zijn)
Het valt me nu op (ben niet zo vaak bij mijn zus en ben haar inrichting zo gewend) dat de kleuren nog best helder zijn ja. Dit ligt er echt al zeker tussen de 30 en 40 jaar.quote:Op maandag 21 januari 2019 12:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat laatste kleed past volgens mij gewoon weer helemaal in een modern interieur, als ik de catalogus van de IKEA bekijk
(EDIT: dit zal alleen wel betere kwaliteit zijn)
Niks erger dan samen iets moeten schrijven (vooral niet als je niet op dezelfde golflengte zit)quote:Op maandag 21 januari 2019 13:56 schreef fietsie het volgende:
Een van oorsprong Spaanse collega en mijn mannelijke Leeuwarder kamergenoot zijn al anderhalf uur in dialoog over een stuk wat ze samen typen achter zijn werkstation.
Het voelt wat Fawlty Towers clownesk, de dialogen....
Iedere zin, iedere formulering, iedere manier van uitdrukken leidt tot conflict, met Manuel-achtige spastische uitbarstingen tot gevolg...quote:Op maandag 21 januari 2019 14:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niks erger dan samen iets moeten schrijven (vooral niet als je niet op dezelfde golflengte zit)![]()
ohhh...kaasfondue met spareribs dat lijkt me hemels.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaasfondue reviews: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
Zou het een generatieding zijn geweest?quote:Op maandag 21 januari 2019 15:10 schreef AnneX het volgende:
Yeah, Bluezz: kleden knopen ook hier door moeders.
En trots dat zij was!
Broer heeft de loper uit de gang meegekregen, op zijn verzoek.
Nadat ik de loper naar de stomerij had gedaan, na al die jaren liggen in de gang.
Je vader werkte wel door, zeg. Wat een boel heeftie er gemaakt![]()
Mijn moeder (uit 1932) knoopte volgens mij wel kussenhoezen, maar had meer de breipennen in handen. Ik had wel een vriendinnetje op de lagere school waar vooral de moeder heel erg met dit soort dingen bezig was, ook macrame, weven etc. Ik vond dat zo geweldig.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou het een generatieding zijn geweest?
Die ouders zijn allemaal van dezelfde generatie lijkt het wel...
Minder om handen - kinderen de deur uit - geen werk buitenshuis - opgegroeid met handvaardigheden.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon in was in de jaren 70? En dat allerlei leeftijdsgroepen dit deden. Mijn ouders waren toen begin 20.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Hoezo gelukkig? gezien je familiegeschiedenis.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:07 schreef golfer het volgende:
Mijn ouders (jaren 20 geboren) hebben daar (gelukkig) niet aan meegedaan.
In je eigen kast!?quote:Op maandag 21 januari 2019 16:12 schreef Isabeau het volgende:
We waren vorige week de kast aan het opruimen en ik kwam echt zo enorm veel gehaakte kleden van mijn moeder tegen. En ik gebruik ze nooit. Er zit wel een handig tafelkleed bij, dat is wel fijn. Maar ook dat heb ik geloof ik 1x gebruikt. Ik heb ze ook niet weg gedaan omdat ze er zoveel tijd en moeite in heeft gestopt. *zucht*
quote:Op maandag 21 januari 2019 16:16 schreef AnneX het volgende:
In je eigen kast!?
Foto’s van maken en weggeven of wegdoen, zou ik zeggen. Doet even Au. Even maar.
Al dat spul verdween van schoonouders naar Hulp voor Roemenie.
Daar hebben ze vast nog geen vloerverwarming overal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 21 januari 2019 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]Heb je er foto’s van gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik vorig jaar ein.de.lijk. ( omdat de muizen in de schuur erin gingen wonen) met nog net geen handschoenen aandozen en manden vol met kerstspul weggedaan, waaronder 5/6 snoeren buitenlicht.
En mn.X de hoarder maar vragen of ik het zeker wist.![]()
Strijd is, dat ik verwacht dat hij de schuur 9 x 5 eens leegruimt.
Liefst zet ik een container ernaast.
Vandaag in journaal een item - stond al in vk - dat kringloop voor ons weggooit.
“Nuttige handwerken”quote:Op maandag 21 januari 2019 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hou er wel van, handwerken. Maar het moet wel "nuttig" zijn.
Op naailes pannenlappen maken zonder hittebestendige vulling doe ik niet (rest wel). Een kussenhoes om alleen te oefenen ook niet.
En vroegah tafelkleden geborduurd, een ganzenbord spel, een sprei gehaakt etc. En binnen kort ga ik naar 2 haakworkshops, kijken of het nog steeds leuk is, en of mijn zere handen het nog redden.
De mooie/nieuwe/dure staat thuis en de oude van mijn moeder staat nu in een kast in het leslokaal en die neem ik na de cursus weer mee naar huis en geef 'm dan aan een goed doel.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Nuttige handwerken”![]()
Stond nog een vraag openen anders overheen gelezen: blijft je machine thuis en kun je op les een machine gebruiken?
En wat lief, dat de mannen voor je willen schilderen en behangen. 👍
Dan doe jij de catering. Goeie deal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via Nuon kinderen licht geven om huiswerk te kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog 2 kruiken naar Lesbos. https://www.becausewecarry.org
Niét dat ik zó geweldig bezig ben - ieder op zijn manier - wél laat ik het weten omdat er misschien meer mensen iets willen doen met hopeloze punten waarop men niet zit te wachten voor zinloze spullen om straks in de container te gooien van de kringloopwinkel.
# eindepreek.![]()
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Hema punten heb ik niet, Nuon punten heb ik ook doorgestuurd naar Mali en ook 2 kruiken voor Lesbos betaald. Airmiles en kerstkado heb ik ook aan diverse doelen gegeven.
Ook makkelijk, hoef je niet meer bij te houden wat je allemaal nog hebt aan punten
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef AnneX het volgende:
Saaie lange maand januari opgevrolijkt met het dagelijks geven van Hema punten voor kinderboeken tot ze óp waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via Nuon kinderen licht geven om huiswerk te kunnen maken.Hey super! Dat ga ik doen, punten zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog 2 kruiken naar Lesbos. https://www.becausewecarry.org
Niét dat ik zó geweldig bezig ben - ieder op zijn manier - wél laat ik het weten omdat er misschien meer mensen iets willen doen met hopeloze punten waarop men niet zit te wachten voor zinloze spullen om straks in de container te gooien van de kringloopwinkel.
# eindepreek.(we hebben een matras bij de Hema gekocht en kreeg vorig jaar 100 punten toen ik mee ging doen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Waarschuwing: vraagt wat doorzettingsvermogen...vond ik...en een max aantal punten per dag.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey super! Dat ga ik doen, punten zat(we hebben een matras bij de Hema gekocht en kreeg vorig jaar 100 punten toen ik mee ging doen)
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 21 januari 2019 18:13 schreef fietsie het volgende:
Oow en helemaal wijs met mn nieuwe Gregory Porter dvdtje
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef AnneX het volgende:
En ook nog 2 kruiken naar Lesbos.
# eindepreek.
Ergens klinkt dat als een bijbelse spreukquote:
Misschien een beetje, misschien iets waarmee het allemaal begon ipv de ellende die religie nu vaak veroorzaakt.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Ergens klinkt dat als een bijbelse spreuk
Die spareribs met kaas liep het water me van in de mond.quote:Op maandag 21 januari 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaasfondue reviews: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
Ik vind dat wel wat voor jou, dus had ook direct geloofd als jij wel die Kaatje wasquote:Op maandag 21 januari 2019 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien een beetje, misschien iets waarmee het allemaal begon ipv de ellende die religie nu vaak veroorzaakt.
(en ik ben deze Kaatje niet )
"Because We Carry
19 januari om 07:37 ·
EN NOG MEER KRUIKEN
Elke tent heeft nu op Lesbos twee kruiken!
Ontzettend fijn dat jullie gezamenlijk deze Noodactie zo groots oppakte! Echt geweldig! Er worden nu zelfs tenten geteld op Samos, waar rond de vijf duizend mensen leven in zeer erbarmelijke omstandigheden.
Samos heeft hard hulp nodig dus afgelopen zondag stuurden wij samen met Movement On The Ground al een groot transport met schoenen en 1500 jassen.
Ook zullen Kaatje en ik half februari naar Samos gaan voor een Noodmissie om te kijken wat er nodig is voor de allerkleinste.
Onze Anne, oud BWC’er, is al op Samos met een andere organisatie, hoe fijn is dat, we appten gister voor een tenten update zodat we in ieder geval ook daar zo snel mogelijk kruiken kunnen uitdelen."
Ik denk dat ze totaal niets aan mij hebben. Daar heb je ook een bepaalde hardheid voor nodig die ik totaal niet bezitquote:Op maandag 21 januari 2019 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat voor jou, dus had ook direct geloofd als jij wel die Kaatje was
Dat klopt, heerlijk om te doen, maar als ik pannenlappen moet maken waarbij ik zeker weet dat ik blaren op m'n handen krijg bij gebruik, vind ik dat (m.u.v. de ervaring) redelijk nutteloos.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Handwerkennuttig of totaal nutteloos: dat laatste is het uiteindelijk nooit want ik word er altijd helemaal zennnnnnn van
![]()
Nog 2 weekenden de laatste thesis loodjes (naar ik hoop) en dan mag ik van mezel weer los qua handwerkenHeb nog een megalomaan borduurwerk, paar haakprojecten, moet nog gordijnen inkorten, wil nog van alles tekenen en schilderen en ik heb nog een resin pakket liggen om uit te proberen
Ja ik zit daar nooit zo mee.. de ervaring vind ik het belangrijkstequote:Op maandag 21 januari 2019 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klopt, heerlijk om te doen, maar als ik pannenlappen moet maken waarbij ik zeker weet dat ik blaren op m'n handen krijg bij gebruik, vind ik dat (m.u.v. de ervaring) redelijk nutteloos.
Het was zo superieur. En iedereen verklaarde ons voor gek. Blijkbaar moet je een CULler zijn om dit soort probeersels te waarderenquote:Op maandag 21 januari 2019 19:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die spareribs met kaas liep het water me van in de mond.
Wat is 'het'?quote:Op maandag 21 januari 2019 19:42 schreef Drogonno het volgende:
Zat te gamen tot 3 uur s'nachts vandaag dacht dat het in de avond zou komen..
Vlees + kaas, ik zou het eten.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was zo superieur. En iedereen verklaarde ons voor gek. Blijkbaar moet je een CULler zijn om dit soort probeersels te waarderen
Springtime for Germany!quote:Op maandag 21 januari 2019 20:03 schreef Myraela het volgende:
Oh, gratis tip. Lidl heeft nu van zulke kipstukjes in de koeling liggen. En die zijn echt makkelijk en lekker om in een salade te gooien.
Maak 's ochtends echt een ultieme luie salade met die stukjes, wat sla, olijven, tomaatjes en croutons voor m'n lunch. Net zo snel als een boterham smeren.
[ afbeelding ]
Is toch niet zo gek gezien je tijd van opstaan.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga al douchen en op bed liggen, tegenwoordig eigenlijk wel standaard voor 9 uur op bed doordeweeks.
"De basis voor de Amerikaanse politiek" toch?quote:Op maandag 21 januari 2019 20:27 schreef AnneX het volgende:
En filmkenners...hoe heet de film - ik dacht met Michael Sheen - waarin een oorlog wordt ges(t)imuleerd elders om de aandacht van nationale politiek af te leiden?
Slierten met bonkjesquote:Op maandag 21 januari 2019 23:19 schreef Barreltje het volgende:
Gregory Porter![]()
Daarnaast dr pimplepopper aan het kijken.. intrigerend en ontzettend smerig tegelijkertijd..
Er was net aardappelpuree met lenteuitjes..quote:
ha, the MIquote:Op maandag 21 januari 2019 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nadeel van laminaat in de slaapkamer: die kat vindt overal vlekjes ('knoesten') die gevangen moeten worden
Is dat niet nogal 'veel' verhuizen en een babi?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:34 schreef Lot_1 het volgende:
Vandaag bij twee huizen wezen kijken en nu in complete verwarring. Man is erg enthousiast over een huis waar een enorme loods achter het huis staat die het uitzicht blokkeert en dus (deels) verwijderd moet worden, en wat van binnen lelijk is en beter ingedeeld zou kunnen worden - wat een enorm karwei is. De plek is mooi maar ik ben door bovenstaande allerminst overtuigd en wil eigenlijk helemaal niet verhuizen nu. Gelukkig kunnen we, ondanks verschil van mening, er best goed over pratenMaar moeilijk is het wel zeg
Ja, gezellig hé.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:34 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ha, the MI
Anne, wat was je eenzaam gezellig vandaag in dit topickoken met meneer_X beviel wel dus? Hoe lang zijn jullie al samen eigenlijk?
Voor mij niet veel anders dan dat zij er nu ook isquote:Op maandag 21 januari 2019 20:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
@Frantic...hoe bevalt het leven en eten aan boord voor twee?
Hoe bevalt het E.?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk geslapen. Hoe kouder buiten, hoe beter ik slaap![]()
Zal zo eens in de auto stappen. Lampen mee
Grote of kleine auto?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net F. al op weg gestuurd voor een prullenbak en nu moet ik nog even iemand zoeken die een salontafel in Hengelo wil ophalen wegen 'past niet in de auto'
Zo een zelfde die mini heeft![]()
Gisteren naar de Ikea was ook wel weer mooi tetris. Dat je dan met je wagen naar je auto rolt en dat iedereen begint te kijken en te lachen hoe je dat in hemelsnaam voor elkaar gaat krijgen.
suzuki swift.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Grote of kleine auto?
In mijn Clio gaat zelfs een matras.
Ahhh...nog een paar dagen en dan weten ze van gekkigheid niet wat ze moeten doen. Eerst heel voorzichtig alles besnuffelen dan trap op trap af sjeezenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik word wel een beetje gemist thuis, geloof ik.
[ afbeelding ]
Abby zal wel echt van de leg zijn en overprikkeld en shit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ahhh...nog een paar dagen en dan weten ze van gekkigheid niet wat ze moeten doen. Eerst heel voorzichtig alles besnuffelen dan trap op trap af sjeezen
Filmenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Abby zal wel echt van de leg zijn en overprikkeld en shit.
Ziva doet niet aan voorzichtig besnuffelen, die doet aan claimen.![]()
ik ben zo beniewd naar hoe ze het vinden.
jawelquote:Op dinsdag 22 januari 2019 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat niet nogal 'veel' verhuizen en een babi?
Oh ja naar bed om te werken
Even teruggelezen. Niet alleen veel met baby en verhuizen, maar jij gaat toch ook nog een opleiding volgen? Of gaat dat niet door?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:25 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
jawelmaar de man zou het graag willen (vooral omdat het financieel gunstig is). Dus hebben we een compromis bedacht: vóór eind maart een geschikt huis vinden en anders blijven we een tijd hier wonen.
En het gevonden huis moet goed bewoonbaar zijn.
Dat wilde ik net vragenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Even teruggelezen. Niet alleen veel met baby en verhuizen, maar jij gaat toch ook nog een opleiding volgen? Of gaat dat niet door?
quote:Op maandag 21 januari 2019 23:09 schreef AnneX het volgende:
Er is lastig tussen te komen met die drukte hier.![]()
Zeg fietsie: heeft Uk wel eens gevraagd hoe het komt dat vogelpootjes niet bevriezen?
https://www.vogelbescherm(...)en-vogelpoten-niet-1
#papaweetveel.
Loodsen zijn toch niet om weg te halen maar om mannendingen in te doen met dieselmotoren en hydroliek vloeistof?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:34 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ha, the MI
Anne, wat was je eenzaam gezellig vandaag in dit topickoken met meneer_X beviel wel dus? Hoe lang zijn jullie al samen eigenlijk?
Vandaag bij twee huizen wezen kijken en nu in complete verwarring. Man is erg enthousiast over een huis waar een enorme loods achter het huis staat die het uitzicht blokkeert en dus (deels) verwijderd moet worden, en wat van binnen lelijk is en beter ingedeeld zou kunnen worden - wat een enorm karwei is. De plek is mooi maar ik ben door bovenstaande allerminst overtuigd en wil eigenlijk helemaal niet verhuizen nu. Gelukkig kunnen we, ondanks verschil van mening, er best goed over pratenMaar moeilijk is het wel zeg
Juh hier ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:30 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh.. slechte nacht..
Luther , pimplepopper en knoflook is niet de juiste combi
Qftquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Loodsen zijn toch niet om weg te halen maar om mannendingen in te doen met dieselmotoren en hydroliek vloeistof?
En je ruikt natuurlijk allemaal heerlijkheden en dan niet weten wanneer je het kan opeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind samen koken kut. ik heb liever dat K kookt
verder irritant dat samen koken bij ons alleen maar betekend dat ik alles moet snijden en dat ik geen idee heb hoe ver we zijn met koken..
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:56 schreef Barreltje het volgende:
verder irritant dat samen koken bij ons alleen maar betekend dat ik alles moet snijden en dat ik geen idee heb hoe ver we zijn met koken..
-grom-quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verder is hij linkshandig. Oók onhandig in de keuken.
Heb je daar al voorziening om te verhuizen klediing enzo op te bergen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:18 schreef Lonaa het volgende:
Grootste deel van Sally's spullen ingepakt.
Zo maar naar ander huis, daar verven ofzo, hier vlieg ik tegen de muren op.
Yes! De kledingkast werd gisteren gebracht en hebben we al uitelkaar gehaald, naar boven gebracht en weer in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je daar al voorziening om te verhuizen klediing enzo op te bergen?
Zodoende.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Ok, een kleine selectie van de handgeknoopte kleden door mijn vader!
De eerste is een wandkleedje, en die heeft hij 5x geknoopt (voor alle 5 kinderen) omdat ze zoveel jaar getrouwd waren.
[ afbeelding ]
Deze liggen ook nog bij mijn zus resp. over de tafel en op de grond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft er nog tig geknoopt, grote en kleinere voor hunzelf en op aanvraag.Wow, die zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..heftig!Dank voor het delen en
voor je prutnacht.
Wo ist der Führer, der mich führt?
Ik vind het wel leuk om samen te koken als we gasten krijgen. Of als ik iets mot bakken of zoquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:56 schreef Barreltje het volgende:
Astu. Was ook weer leuk om ze een keer met meer aandacht te zien en zus vond het ook leuk. Ze zei nog: jullie gesprekken op dat kletskousforum gaan óók alle kanten opquote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow, die zijn..
..heftig!Dank voor het delen en
voor je prutnacht.
Ben ik gewendquote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:08 schreef AnneX het volgende:
Bluez...wat een nacht![]()
Ga je dat redden vandaag? FFT kan er ook zoiets van.
Ah leuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Astu. Was ook weer leuk om ze een keer met meer aandacht te zien en zus vond het ook leuk. Ze zei nog: jullie gesprekken op dat kletskousforum gaan óók alle kanten op![]()
![]()
Maken ze daar gelijk even alle sneeuw op? Dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:59 schreef minilot het volgende:
Heh, ik hoor net van J. dat de helft van de roedel programmeurs van C.blue nu buiten staat omdat ze voor het eerst in hun leven sneeuw zien.Dat krijg je met zo'n exotisch personeelsbestand!
Neeeeeee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maken ze daar gelijk even alle sneeuw op? Dat zou fijn zijn
Wat weet je dat toch weer vies te brengenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:13 schreef fietsie het volgende:
Vanavond heel ouderwets gestoofde prei met een runderworstje en gekookte aardappel.
Hoezo vies?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat weet je dat toch weer vies te brengen
Glibberen over de weg hier nu, Rotterdam in de sneeuw
Nope, mag je houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoezo vies?
Klontje boter, handje thijmblaadjes, prei erbij, scheutje voor scheutje bouillon erbij tot prei zacht is.
Met ouderwets runderworstje van de slachtendeboerslager en wel beetje over hun beste tijd heen zijnde aardappeltjes.
Ik ben nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:36 schreef Tele6 het volgende:
Hier nog niets. Prima, want ik krijg vanmiddag bezoek en dan moeten de treinen het wel doen.
Mijn oma maakt lekkere gekookte prei met kaassaus. Verder vind ik gekookte/gestoofde prei![]()
Ik zit bij een presentatie over kattenniet wat je als eerste verwacht op de bioinformatica-afdeling van een mensenziekenhuis
het gaat over hoe je katten kunt fokken om ziektes te voorkomen. Mét plaatjes natuurlijk
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:59 schreef minilot het volgende:
Heh, ik hoor net van J. dat de helft van de roedel programmeurs van C.blue nu buiten staat omdat ze voor het eerst in hun leven sneeuw zien.Dat krijg je met zo'n exotisch personeelsbestand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fietsen in sneeuw sucks. Fietsen in de kou daarentegenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben al een beste laag sneeuw liggen en het valt gestaag door.
Ik hoef gelukkig de deur pas weer uit als de auto terug is. Op de fiets eerder vandaag was no fun.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fietsen in sneeuw sucks. Fietsen in de kou daarentegen![]()
Muts op, handschoenen aan, lekker warme jas en gaaaaaan. Wel blij dat ik nu lekker thuis ben en vandaag nergens meer naartoe hoef.
Omdat er geen tijm en bouillon aan te pas komt?quote:
Ik kom bij jou eten hoor. Gestoofde preiquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat er geen tijm en bouillon aan te pas komt?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kom bij jou eten hoor. Gestoofde prei
Met lekker veel (modder)klontjes en bonkjesquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]Nog wel uit eigen tuin ook; smaakvolle prei.
Grinnik wisten ze dat niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met lekker veel (modder)klontjes en bonkjes![]()
Herinneringen aan de ouderlijke tuinEn aan de verbazing bij vriendinnen die er zo achter kwamen dat prei in de grond groeit....
Toen we een keer samen kookten was de verbazing over de hoeveelheid zand die eruit kwam zeer grootquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Grinnik wisten ze dat niet?
Ik snij m altijd vanaf het wit naar het groen een keer in de lengte door (Het groen dus) dan kan je zo de modder eruit wassen.
Ik ken geloof ik geen moeder die zo actief bezig is met het oefenen van grijpen, dingen openmaken, etc. Leuk om te zienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:08 schreef minilot het volgende:
Lesje open/dicht. Incentive: rozijntjes erin.
[ afbeelding ]
Koud! Maar de sneeuwpopdemonstratie was een succesquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken geloof ik geen moeder die zo actief bezig is met het oefenen van grijpen, dingen openmaken, etc. Leuk om te zienHoe vindt Gunther de sneeuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wo ist der Führer, der mich führt?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Koud! Maar de sneeuwpopdemonstratie was een succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam pas in de laatste verhuisdoos een 'maak je eigen sneeuwpopkit' tegen. Daar hoef je alleen sneeuw aan toe te voegen. Er zit een plastic wortel, sjaal, knoopjes, etc al in. Daar moet ik toch eens een keer iets mee doen.I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
Ja, zoiets. Ik wil het zelf een keer gebruiken en daarna geef ik het weg. Maar ja, ik heb geen zin om naar buiten te gaan en ik heb belangrijke dingen te doen dus ik wacht wel weer een jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:31 schreef minilot het volgende:
Naaah, wist niet dat het bestond!
[ afbeelding ]
Het ging over Siamese/Thai katten. [insert kattenfoto's]quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig!
(En verder keihard aan het SOG-gen, dus ik ga nu toch maar eens weer wat opgaven maken...zucht...)
Ja man. Hij staat al een paar weken, en is 8 maand. Dat kind gaat veel te snel!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef AnneX het volgende:
En hij Staat JT...hij stáat
...![]()
#Epke
Wist T nog hóe een sneeuwpop te maken?
Oh, dat heb ik net 2 weken geleden aan de kringloopwinkel gegevenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:31 schreef minilot het volgende:
Naaah, wist niet dat het bestond!
[ afbeelding ]
Ha,quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik net 2 weken geleden aan de kringloopwinkel gegevenAls ik had geweten dat ik jou daar blij mee had gemaakt dan had ik het opgestuurd...
Duidelijk hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het ging over Siamese/Thai katten. [insert kattenfoto's]
Die zijn ooit ingevoerd uit Siam naar Engeland, en daarna doorgefokt. Het begon dus met een paar katten, en inmiddels zijn het er een boel. Zo'n bottleneck in je erfelijke geschiedenis is niet optimaal. Inmiddels is er een erfelijke oogziekte die in dat ras veel voorkomt en dus een hoop blinde katten. Niet handig.
Nu kun je in het wilde weg op zoek gaan naar Siamees-uitziende katten van ver weg, en daarmee gaan fokken. Of je zou DNA-onderzoek kunnen doen en alleen katten die geen drager zijn laten fokken. Optie 1 is niet leuk voor alle stamboom-miereneukers. Optie 2 is duur, en je ziet over het hoofd dat er nog veel meer recessieve ziektes zijn waar ze drager van kunnen zijn.
Wat ze nu hebben gedaan is een database maken van alle Siamese/Thai katten in Europa (er zijn kennelijk meerdere registers, in meerdere landen). Zo'n database bevat naam, geboortedatum, geslacht, naam vader, naam moeder. Daarmee kun je een netwerk maken, en uitrekenen wat de "kinship" is tussen katten. Bijvoorbeeld de kinship tussen moeder en kind is 0.5. Vervolgens kun je de katten uitzoeken die zo min mogelijk verwant zijn (de laagste kinship hebben) en daarmee fokken.
Ik hoop dat dat een beetje begrijpelijk ishad geen zin om lang na te denken over hoe veel ik moest uitleggen
Hooo, dat zeg ik niet. Ik ben team takjes voor armen en echte wortelen. Eventueel pastinaak.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik net 2 weken geleden aan de kringloopwinkel gegevenAls ik had geweten dat ik jou daar blij mee had gemaakt dan had ik het opgestuurd...
Wat is vegabiefstuk?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef Lonaa het volgende:
Geen sneeuw, behang blauw geverfd, behang er af gehaald, muur blauw geverfd, na driekwart verf op, de rest wordt wit. Ondervloer gelegd.
Salontafel opgehaald, wachten op Sunny, dan douchen, en vega biefstuk eten.
Weer zo'n drukke en productieve dag.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef Lonaa het volgende:
Geen sneeuw, behang blauw geverfd, behang er af gehaald, muur blauw geverfd, na driekwart verf op, de rest wordt wit. Ondervloer gelegd.
Salontafel opgehaald, wachten op Sunny, dan douchen, en vega biefstuk eten.
Ja, maar wiedes: ze moet verhuizen hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weer zo'n drukke en productieve dag.
Ik weet het, maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat je 1 dag "niet meer kunt". Ook al moet je doorquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar wiedes: ze moet verhuizen hè?
Oh ja, knerpende seeuw heet het.quote:
Nee, nog geen datum bekend. Ik moet nog een paar topics doornemen om te kijken wanneer mensen ook alweer kunnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:01 schreef minilot het volgende:
Wel een beetje koud om morgenochtend om 07:00 te gaan zwemmen.Maar ja.
En datum kaasfonduemeet, heb ik er wellicht overheen gelezen? Na die foto's van Lucky moet ik!
Vooral in het oosten hè, niet aan onze kant van het landquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:05 schreef golfer het volgende:
Het sneeuwt een beetje en meteen de allerlangste rij files uit de geschiedenis:
211 meldingen, 1596 km file
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, nog geen datum bekend. Ik moet nog een paar topics doornemen om te kijken wanneer mensen ook alweer kunnen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Vooral in het oosten hè, niet aan onze kant van het land
Ik had gewoon een prima overzichtslijstje hier in de SC gezet maar men gebruikt dat niet om een of andere redenquote:
Hier voor de deur staat het heel erg vast. Normaal nooit een probleem alleen als er op de pleyroute en John Frostbrug een probleem is (meestal heb je dan een verkeersinfarct). En dat probleem is er nu. Paar jaar geleden heeft een collega er 5 uur over gedaan wat normaal 30 min. is.quote:
Hier was het juist heerlijk doorrijden naar huis.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:05 schreef golfer het volgende:
Het sneeuwt een beetje en meteen de allerlangste rij files uit de geschiedenis:
211 meldingen, 1596 km file
Ik wil heel erg graag mee met de kaasfondue meet. Maar mijn aanwezigheid, indien deze getolereerd wordt, hangt ontzettend af van 1) de uiteindelijke datum, 2) wanneer baby op de wereld wenst te verschijnen en 3) of het etablissement gaat steigeren als ik m'n eigen brood meeneem...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, nog geen datum bekend. Ik moet nog een paar topics doornemen om te kijken wanneer mensen ook alweer kunnen.
In 38 minuten thuis ipv 45 deur tot deurquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef golfer het volgende:
En de magische 2.000 is doorbroken: 2.081 km. files.
Ik heb maar over 1 onderwerp een mening, en dat is de tolerantie en da's JAAAAAA. Voor de rest mag ik niets zeggen, geen invloed op.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil heel erg graag mee met de kaasfondue meet. Maar mijn aanwezigheid, indien deze getolereerd wordt, hangt ontzettend af van 1) de uiteindelijke datum, 2) wanneer baby op de wereld wenst te verschijnen en 3) of het etablissement gaat steigeren als ik m'n eigen brood meeneem...
Waar lees je dat? Ik zie het op nu.nl inderdaad, maar Rijkswaterstaat meldt maar 475 km.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef golfer het volgende:
En de magische 2.000 is doorbroken: 2.081 km. files.
2257.quote:
https://www.anwb.nl/verkeerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik zie het op nu.nl inderdaad, maar Rijkswaterstaat meldt maar 475 km.
meeste kan je ook op het fornuis klaarmaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuhuuuuuck, slowcooker vergeten aan te zetten. Vandaag is best stom.
Ik dacht dat ik alle zaterdagen in maart kon, maar op de laatste is J. jarig.quote:Za 2 maart: L_S, Barrel, Kaatje, Borisz, Isa, minilot
Za 9 maart: L_S, Barrel, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, minilot
Za 16 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, minilot
Za 23 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, z80, minilot
Za 30 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, z80
Site doet het niet, wat was de strekking van het verhaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:42 schreef AnneX het volgende:
Bizar https://www.nu.nl/binnenl(...)lversum.html😳;
Op graf van vermoorde vrouw vond de familie een usb stick met inside info rond vermeende dader.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Site doet het niet, wat was de strekking van het verhaal?
ja.. helemaal* eens (we zoeken ook een huis met flinke schuur). Maar een schuur van meer dan 100 m2 die alle uitzicht belemmert is teveel van het goede.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Loodsen zijn toch niet om weg te halen maar om mannendingen in te doen met dieselmotoren en hydroliek vloeistof?
Dat zou wel pittig zijn, baby, verhuizen naar een klushuis en een opleiding. Poeh!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:19 schreef Lot_1 het volgende:
ik stapte tot mijn verbazing ineens in de sneeuw toen ik weg ging op werk. Zo hard gewerkt dat ik niet naar buiten had gekeken. Fietstocht van 3 km ging prima gelukkig.
En voor Kaatje? die er naar vroeg: ja ik hoor binnenkort of en wanneer ik de opleiding mag doen. Als ik snel kan starten dan komt die verhuizing wel op losse schroeven te staan
Helemaal geen last van de sneeuw anders. Reed gewoon mooi doorquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Vooral in het oosten hè, niet aan onze kant van het land
Goed verhaal welquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op graf van vermoorde vrouw vond de familie een usb stick met inside info rond vermeende dader.
Site ligt inderdaad even plat.
Leuk hé Bloes...de knisperende sneeuw.
Maakt veel goed.
Lein op de kaasmeet![]()
![]()
![]()
zou ik bijna gaan.
![]()
ja nogal. En als het dan een mooi af huis is, wil ik het nog wel overwegen (lees: ik ga wel een weekje vakantie vieren bij mijn ouders terwijl de man de verhuizing fixt) maar als er ook nog veel geklust moet worden dan lijkt het me geen optie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou wel pittig zijn, baby, verhuizen naar een klushuis en een opleiding. Poeh!
Doe het iig niet op laatste moment. Vriendin van me zat vol in verbouwing 'want dat lukt nog wel' en kreeg haar kind met 7 maandenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:25 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja nogal. En als het dan een mooi af huis is, wil ik het nog wel overwegen (lees: ik ga wel een weekje vakantie vieren bij mijn ouders terwijl de man de verhuizing fixt) maar als er ook nog veel geklust moet worden dan lijkt het me geen optie.
Het is kip en J is pas over een paar uur thuis dus ik neem de gok op de hoge stand. Dat lukt vast wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
meeste kan je ook op het fornuis klaarmaken.
Dankquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:48 schreef minilot het volgende:
Zo dan:
[..]
Ik dacht dat ik alle zaterdagen in maart kon, maar op de laatste is J. jarig.
Verder zeer pro-Lein
@meet
Weekend 1 of 2 komen baby-technisch goed uitquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank![]()
Ik zal zo de rest van de posts even doornemen en dan prikken we een datum. Ik neig naar weekend 1 of 2 maar dat zien we straks wel.
quote:
Klinkt als een verstandige beslissing. Jullie hebben een flinke sociale kring, toch? Misschien kunnen die klus/opknap technisch nog iets betekenen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:25 schreef Lot_1 het volgende:
ja nogal. En als het dan een mooi af huis is, wil ik het nog wel overwegen (lees: ik ga wel een weekje vakantie vieren bij mijn ouders terwijl de man de verhuizing fixt) maar als er ook nog veel geklust moet worden dan lijkt het me geen optie.
Het lijkt mij ook wel een onmogelijk moment om te verhuizen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:25 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Is niet seksistisch; een aangeveegde, opgeruimde ruimte met schoongemaakte laadjes, bakjes en vakken, een ordelijk opgestelde inventaris en een leuk kleurtje op de deur is geen Loods*quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:09 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja.. helemaal* eens (we zoeken ook een huis met flinke schuur). Maar een schuur van meer dan 100 m2 die alle uitzicht belemmert is teveel van het goede.
*alleen dat seksistische 'mannendingen'
Moet kunnenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is kip en J is pas over een paar uur thuis dus ik neem de gok op de hoge stand. Dat lukt vast wel.
Misschien kan je ze ook bellen en vragen of ze een deel volkorenbrood willen doen voor jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil heel erg graag mee met de kaasfondue meet. Maar mijn aanwezigheid, indien deze getolereerd wordt, hangt ontzettend af van 1) de uiteindelijke datum, 2) wanneer baby op de wereld wenst te verschijnen en 3) of het etablissement gaat steigeren als ik m'n eigen brood meeneem...
Hebben mijn broer & schoonzus ook gehad, iets minder erg want vijf weken te vroeg midden in een verhuizing naar een erg oud klushuis. Maar ze zeiden al dat dat absoluut geen aanrader is, en dat terwijl ze niet zo snel van slag zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe het iig niet op laatste moment. Vriendin van me zat vol in verbouwing 'want dat lukt nog wel' en kreeg haar kind met 7 maanden
Weken in hotel geleefd en ellende die niet had gehoeven zeg maar
Mexicaanse kippendij. Ik denk dat het wel lukt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet kunnen
Wat ben je aan het langzaamkoken?
Dat kan vast wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je ze ook bellen en vragen of ze een deel volkorenbrood willen doen voor jou?
en ik ga dus echt niet naast 12 (of minder) kaasetende mensen zitten, weer een gemiste kansquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:01 schreef minilot het volgende:
En datum kaasfonduemeet, heb ik er wellicht overheen gelezen? Na die foto's van Lucky moet ik!
Ik wacht op mijn boodschappen en dus eten... Die om half zeven zouden komen. Nog geen cm sneeuw hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Centimeter sneeuw en de Marley Spoon bezorger heeft meteen anderhalf uur vertraging. Zal mij benieuwen of de doos vanavond nog arriveert.
Wacht iig niet op mij. Ik ben er nog niet uit of ik er vijf uur voor wil.rijden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Za 2 maart: L_S, Barrel, Kaatje, Borisz, Isa, minilot, Lein, Zeefje
Za 9 maart: L_S, Barrel, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, minilot, Lein, Zeefje
Za 16 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, minilot, Zeefje
Za 23 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, z80, minilot, Zeefje
Za 30 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, z80, Zeefje
Nog onbekend: Bluezz, Krea, Anne, FFT.
En normaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:
3 uur 20 minuten om van Amsterdam nar huis te komen
Dinsdagavond spits? 75-90 minutenquote:
Veel bange mensen dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dinsdagavond spits? 75-90 minuten
Okquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wacht iig niet op mij. Ik ben er nog niet uit of ik er vijf uur voor wil.rijden.
jij woont in DE toch? 75 minuten vanuit a'dam? in de spits? geloof er geen reet vanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dinsdagavond spits? 75-90 minuten
Begreep dat hier een probleem was met de heuvels. Bussen (maar ook auto's) konden de Geitenkamp/Hoogkamp/Frostbrug niet opkomen. Binnenstad stond helemaal vast omdat er geen doorstroming wasquote:
Lees “schuur” voor loods...dream onquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is niet seksistisch; een aangeveegde, opgeruimde ruimte met schoongemaakte laadjes, bakjes en vakken, een ordelijk opgestelde inventaris en een leuk kleurtje op de deur is geen Loods*
lees jaloezie voor nadenken opmerking....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lees “schuur” voor loods...dream onMoi.
Omdat je graag en terecht je lijstje terugziet...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Za 2 maart: L_S, Barrel, Kaatje, Borisz, Isa, minilot, Lein, Zeefje, Anne?
Za 9 maart: L_S, Barrel, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, minilot, Lein, Zeefje,
Za 16 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, minilot, Zeefje, Anne ?
Za 23 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, z80, minilot, Zeefje, Anne ?
Za 30 maart: L_S, Kaatje, Borisz, Isa, Lonaa, z80, Zeefje, Anne ?
Nog onbekend: Bluezz, Krea, Anne, FFT.
Mijn eten is erquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn boodschappen en dus eten... Die om half zeven zouden komen. Nog geen cm sneeuw hier.
Oh daar heb ik ook wel trek in.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
Ik had vanavond trouwens zo'n maaltijdpakket couscous met wat gehaktballetjes, en dat was best chill. En ik heb nog voor twee dagen lunch. Best goedkoop eigenlijk.
Wat zijn ze toch aan het doen bij Marley Spoon de laatste maand? Ik lees overal over gedoe.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn eten is er![]()
Gelukkig wilde ik morgen pas gaan koken. Maar goed ook, er ontbreken vier ingrediënten.Die ik toevallig wel in huis heb want beef teriyaki zonder teriyakisaus is wel een beetje sneu.
In mijn zak van het pastagerecht zaten spekjes die er niet bij hoorden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch aan het doen bij Marley Spoon de laatste maand? Ik lees overal over gedoe.
Gehaktballetjes trouwens van een kilozak die de Lidl laatst in de vriezer had. Die zijn ook echt dikke prima.quote:
Geen idee. Ik bestel ook bij HF maar in totaal steeds minder, 1 keer per zes weken of zo. Maar bij MS de laatste drie pakketten al gedoe.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch aan het doen bij Marley Spoon de laatste maand? Ik lees overal over gedoe.
Jup, een schuifmaat van 1m 1000mm.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:01 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, ludolf ...tis geen zwaaihaak, tóch.
Een XXXL schuifmaat?
Nergens last vanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |