Ja hoor, bezig met opstelcapaciteit voor vanalles en nogwat. De extra behoefte is zo’n 1300 bakken... (tot 2030). Dat is dus de netto groei, want voor SGM wil ik geen plek meer...quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:15 schreef MTL het volgende:
Nog ff een paar jaar wachten, dan zijn ze allemaal weg
Btw, al bezig met het vinden van opstelruimte voor de extra stellen SNG, de ICNG en de DDNG?
DDAR en DDM zal toch nog wel eerst gaan denk ik?quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:51 schreef MTL het volgende:
Nog een paar jaar, dan ben je er definitief van af
uhuh. Dat zou dit jaar al moeten kunnen. Krijg je ook weer meer SGM in Twentequote:Op donderdag 24 januari 2019 22:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
DDAR en DDM zal toch nog wel eerst gaan denk ik?
Nou, daar worden we blij vanquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Dat zou dit jaar al moeten kunnen. Krijg je ook weer meer SGM in Twente
2 gekoppelde SLT viertjes zouden het ook moeten kunnen. Met 139 meter weliswaar 2 meter langer dan de nuttige perronlengte westwaarts, maar ze komen niet met de deuren buiten het perronquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nou, daar worden we blij van
Het is wel te hopen dat de tweetjes dan ook nog even blijven rijden: zes bakken kun je niet kwijt op 2b en 4b in Almelo waar ie ingehaald wordt door de Keolis-IC. En drie bakken gaat hem niet worden in de spits
Maar wel langer dan toegestaan. En misschien hou je dan nog een wissel bezet of zoiets, waardoor alles in het honderd loopt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Met 139 meter weliswaar 2 meter langer dan de nuttige perronlengte westwaarts, maar ze komen niet met de deuren buiten het perron
zo te zien is dat niet het gevalquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar wel langer dan toegestaan. En misschien hou je dan nog een wissel bezet of zoiets, waardoor alles in het honderd loopt.
Niet gewoon je sudokuboekje laten zien .quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:20 schreef dennistd het volgende:
In Köln ging het niet helemaal goed toen bij een controle bleek dat een medewerker van DB geen vervoerbewijs kon laten zien
https://www.focus.de/regi(...)gen_id_10230348.html
Gewoon een SLT6. Ruim zat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:00 schreef dennistd het volgende:
Voor die tijd de 7000 Enschede-Apeldoorn maar bij NS weghalen dus
Verkeerde locatie. NS heeft behoefte aan opstelruimte in Uitgeest en Alkmaar onder andere, aan dit terrein hebben ze niet zo veel in combinatie met Doorstromstation Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:54 schreef b2py het volgende:
NS gaat een windmolenpark realiseren op opstelterrein De Nieuwe Hemweg, in het kader van duurzaam ondernemen. Hadden ze niet te kort opstellen? (Bericht via Cobouw, geen link helaas)
Lijkt me best een uitdaging om binnen één minuut van incheck-poortje naar de trein te rennen en in te stappenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag: als ik 6.34 incheck in de voordeeluren op Rotterdam, moet ik dan de trein van 6.35 naar utrecht hebben of mag het dan ook de trein van 6.50 zijn?
Volgens mij moet je officieel binnen 30 minuten na incheck vertrekken. Dat mag dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag: als ik 6.34 incheck in de voordeeluren op Rotterdam, moet ik dan de trein van 6.35 naar utrecht hebben of mag het dan ook de trein van 6.50 zijn?
Op die plek wordt ook een nieuw reizigerstreinen opstelterrein westhaven gebouwd en aan de buitenzijde komen dus de windmolens te staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:22 schreef ReisT het volgende:
[..]
Verkeerde locatie. NS heeft behoefte aan opstelruimte in Uitgeest en Alkmaar onder andere, aan dit terrein hebben ze niet zo veel in combinatie met Doorstromstation Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |