En waarom zou je in hemelsnaam liegen om het kopen van een blikje kattenvoer.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:06 schreef Disana het volgende:
Mijn antwoord op de TT: ja ik denk het wel. Als je ziet hoe hij met Keesje omgaat, daar spat de dierenliefde vanaf.
Dat weet ik ook niet. Jessie is in alles verdacht, lijkt het wel. Hij kan geen goed doen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En waarom zou je in hemelsnaam liegen om het kopen van een blikje kattenvoer.
Adriaan zou een error kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En waarom zou je in hemelsnaam liegen om het kopen van een blikje kattenvoer.
Het is vlees. Kan nietquote:Op zondag 20 januari 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Adriaan zou een error kunnen krijgen.
Ik hoop niet dat je mij daar mee bedoeld.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Jessie is in alles verdacht, lijkt het wel. Hij kan geen goed doen.
Dan zou hij een andere leugen hebben, dat hij het niet heeft gekocht ipv wel.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Adriaan zou een error kunnen krijgen.
Nee hoor. Ik heb er nooit speciaal op gelet, maar jij lijkt me nogal neutraal.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij daar mee me bedoeld.
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb er nooit speciaal op gelet, maar jij lijkt me nogal neutraal.
quote:
Hij heeft zelfs veganvoer gekocht voor die kat in het beginquote:Op zondag 20 januari 2019 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Adriaan het prima als carnivoren vlees eten, in de dierenwereld.
Echt? Wat een idioot. Hopelijk neemt hij nooit dieren.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs veganvoer gekocht voor die kat in het begin
Wat achterlijk en ongezond is
Maar heeft hij geklaagd over het voeren van de kat? Volgens mij niet.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat was mijn post waar het over ging.Maar ik zie hem ervoor aan om daar een punt van te maken.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar heeft hij geklaagd over het voeren van de kat? Volgens mij niet.
nee die lagen in bed op de verdiepingquote:Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zie de groepsmensen en alles voor de groep over hebben mike en lotus er niet bij zitten. Staan die nog te roken.
Echt waar, gvd, ze zouden een keer in het openbaar afgeranseld moeten worden, dat zou ze lerenquote:Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zie de groepsmensen en alles voor de groep over hebben mike en lotus er niet bij zitten. Staan die nog te roken.
Dat hij veganvoer koopt zegt mij al genoeg. Is helemaal niet goed voor zo'n beestje.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar heeft hij geklaagd over het voeren van de kat? Volgens mij niet.
Gisteren stonden hij enquote:Op zondag 20 januari 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was mijn post waar het over ging.Maar ik zie hem ervoor aan om daar een punt van te maken.
Dat helpt juist niet,belonen bij positief gedrag helpt wel.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar, gvd, ze zouden een keer in het openbaar afgeranseld moeten worden, dat zou ze leren
Je hebt gelijk, wat ben jij toch ook lekker neutraalquote:Op zondag 20 januari 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat helpt juist niet,belonen bij positief gedrag helpt wel.
https://veganchallenge.nl/blogkunnen-huisdieren-ook-vegan/quote:Op zondag 20 januari 2019 20:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ja daarom hebben katten en honden van die scheurgebitten om worteltjes uit elkaar te scheuren, echtquote:Op zondag 20 januari 2019 20:22 schreef eskil het volgende:
[..]
https://veganchallenge.nl/blogkunnen-huisdieren-ook-vegan/
Wat was de eindstand vandaag?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wat ben jij toch ook lekker neutraalMaar sorry, ik ben gewoon voor Ajax, niks neutraal
En Merel die niet meer wilde presenteren.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Goh. En wie zie ik er bij zitten. Mike en Lotus
Okee.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij zijn al met Real Madrid bezig .....
100 stokslagenquote:Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar, gvd, ze zouden een keer in het openbaar afgeranseld moeten worden, dat zou ze leren
Yep, ook 100 stokslagenquote:Op zondag 20 januari 2019 20:20 schreef Jian het volgende:
Hiske en Jessie zijn er nog niet, ook die moeten dus in het openbaar geranseld worden
Katten of hondenvoer is sowieso onnatuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ja daarom hebben katten en honden van die scheurgebitten om worteltjes uit elkaar te scheuren, echt
Wie gaat er het snelst naar een parenclub.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:32 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat ze de vragen er niet altijd bij zeggen.
Hiske noemde net op 14 die en op 13 die. Chris op driequote:Op zondag 20 januari 2019 20:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie gaat er het snelst naar een parenclub.
Ze zijn nog steeds met de 1e vraag bezig.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:32 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat ze de vragen er niet altijd bij zeggen.
O wacht. Nu snap ik het ppfff duurde ffkes.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds met de 1e vraag bezig.
"Wie zou er als eerste naar een paren club gaan"
Ja, ik denk ook dat hij gek op dat beestje is.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:06 schreef Disana het volgende:
Mijn antwoord op de TT: ja ik denk het wel. Als je ziet hoe hij met Keesje omgaat, daar spat de dierenliefde vanaf.
Klopt niet,want Franny mag niet van hem.quote:
De top 100 utopia fans/streamers/cosser cq FEBOquote:
quote:Op zondag 20 januari 2019 20:36 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Doe maar weer net of je vrolijk bent![]()
[ afbeelding ]
Tranny kan man en vrouw spelen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt niet,want Franny mag niet van hem.
Sjamp was jullie allemaal al voor.quote:
Oh.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sjamp was jullie allemaal al voor.
Keesie kwam ook voor het eerst bij hem op de bank zitten.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat hij gek op dat beestje is.
En dan doen ze net of het van Utopia kijkers komtquote:Op zondag 20 januari 2019 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Deze antwoorden hebben Gerrit en Merel zelf bedacht.
En katten voelen haarfijn aan of je van ze houdt of niet.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Keesie kwam ook voor het eerst bij hem op de bank zitten.
Doen ze bij de echte ranking de stars toch ookquote:Op zondag 20 januari 2019 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan doen ze net of het van Utopia kijkers komt
Dat dus,hier waren ze vrijdag al mee bezig,en vandaag heeft Hiske ook nog geholpen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan doen ze net of het van Utopia kijkers komt
quote:Op zondag 20 januari 2019 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lotus staat bovenaan, ze had er 7 goed.
Tijd voor de bumper.
Bumper ???
Das niet waar. Ik moet niets van katten hebben maar ze komen altijd bij mij zittenquote:Op zondag 20 januari 2019 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En katten voelen haarfijn aan of je van ze houdt of niet.
Een kenner gespot.quote:
Binnenkort gaan ze vast roasten.quote:
Dat is helemaal leuk.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze vast roasten.
Zal A3 ook wel nie meedoen is niet veganisties.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze vast roasten.
Ze wist ook niet wat een parenclub was.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:44 schreef okklaarpasta het volgende:
shelley heeft ook echt te veel moeite met uitspreken van woorden. je hoort gewoon dat ze niet alle woorden begrijpt
Dan hou je diep van binnen toch van katten, Dotquote:Op zondag 20 januari 2019 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet waar. Ik moet niets van katten hebben maar ze komen altijd bij mij zitten
Echt niet. Moet totaal niets van die beesten hebben. Sorry voor de katliefhebbers.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hou je diep van binnen toch van katten, Dot
Ja idd.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Als Merel straks bij jessie zegt
Jessie: "Maar daar heeft ie wel utopia 3 voor nodig.
Dan heeft Meurel dus de vragen voor de 100 utopianen beantwoord
En los gaan wanneer je vijand hard gebasht wordtquote:Op zondag 20 januari 2019 20:47 schreef Mjelleke het volgende:
Alles om mekaar maar af te kunnen maken.
Had alleen drank in gemoeten net als in het egt.quote:
En franny wat een man wilquote:
quote:Op zondag 20 januari 2019 20:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Had alleen drank in gemoeten net als in het egt.
Echt hè.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:48 schreef yaello het volgende:
[..]
En los gaan wanneer je vijand hard gebasht wordt
franny is tim de baas.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:52 schreef yaello het volgende:
Tim is ergens in 1912 blijven hangen waar vrouwen onderdanig waren hahaha
Lijkt er echt op! En de antwoorden van de Utopia fans zijn gewoon verzonnen door Merel en Gerritquote:
Dit slaat echt alles. Adje is de weg kwijtquote:Op zondag 20 januari 2019 20:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
wauw goeie vraagquote:Op zondag 20 januari 2019 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie zou graag in de Playboy/girl willen staan?
vreselijk ditquote:Op zondag 20 januari 2019 20:53 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Lijkt er echt op! En de antwoorden van de Utopia fans zijn gewoon verzonnen door Merel en Gerrit
basisschool niet afgemaakt maar het wel allemaal beter denken te weten.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit slaat echt alles. Adje is de weg kwijt
je bedoelt tim denk ik?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:59 schreef Mjelleke het volgende:
Degene die het agressiefst is heeft ook nu weer de grootste bek! (Sorry voor mijn taalgebruik)
maar moet je haar horen als zij te kakken word gezetquote:Op zondag 20 januari 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
Lotus doet Jens na: Oh nee meneer de militair ik kan niet meer
Die zie je na Utopia terug bij een kinderprogramma.quote:
Zijn er ook afleveringen waar ze niet neukend te zien is?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Neukend in meerdere afleveringen te zien
Ze gaan weer TikTak opnemen,is ze wel geschikt voorquote:Op zondag 20 januari 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die zie je na Utopia terug bij een kinderprogramma.
quote:Op zondag 20 januari 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ze praat veel te lelijk ABN, dat gaat m niet wordenquote:Op zondag 20 januari 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ok doei.quote:
Vindt Jens geen probleem,hij doet daar leuk aan mee.Dat stopt vanzelf.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:12 schreef DKUp het volgende:
De mensen nemen die Jens ook helemaal in de zeik
Hij gaat er goed mee omquote:Op zondag 20 januari 2019 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vindt Jens geen probleem,hij doet daar leuk aan mee.Dat stopt vanzelf.
En het is veeeel te makkelijk. Homograpjes, hihahoquote:Op zondag 20 januari 2019 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vindt Jens geen probleem,hij doet daar leuk aan mee.Dat stopt vanzelf.
Nog een augurkje?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is veeeel te makkelijk. Homograpjes, hihaho
ongeloofwaardige act. ernstig ook dat ze daar mee spot.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Oh jee, Frennie denkt dat er met iets bedoeld wordt dat ze zm moet plegen
Whuttt??quote:Op zondag 20 januari 2019 21:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel flikkert het op de grond.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:19 schreef okklaarpasta het volgende:
wat voor a4tje kwam jessie net storend brengen?
Ach jee, het kind wil ook haar pondje aandachtquote:Op zondag 20 januari 2019 21:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Heb je wel gelijk in, maar ik vind zo'n spelletje dan ook de enige juuste timing om die makkelijke maar wel vermakelijke inkoppers te makenquote:Op zondag 20 januari 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur oppppquote:Op zondag 20 januari 2019 21:19 schreef Zeyina het volgende:
Ik hoorde Franny al 3 keer vragen: Welke wereld bedoelen ze dan?![]()
![]()
Komt ook met: Of bedoelen ze iemand die zm pleegt?
twee of drie van die comments is ook prima, maar werkelijk elk antwoord refereerde aan homoseksualiteit. Beetje armoe.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ik vind zo'n spelletje dan ook de enige juuste timing om die makkelijke maar wel vermakelijke inkoppers te maken
Ik leef in een wereld (met hetero's en homo's) waar dat gewoon mag, zeker in zo'n situatie. Geen enkel probleemquote:Op zondag 20 januari 2019 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind je dat zuur? Ik vind het makkelijk, veel te makkelijk. En oh zo voorspelbaar.
quote:Op zondag 20 januari 2019 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind je dat zuur? Ik vind het makkelijk, veel te makkelijk. En oh zo voorspelbaar.
Houi mij ff ten goede maar was volgens mij een bericht wat jes had uitgeprint omtrent de nakende bloedmaan.quote:
Ik schakelde pas later in maar de laatste kreeg ik idd mee. De antwoorden waren van verschillende inwoners steeds dus ja als we allemaal denken ach 1x kan wel, dan is dit het risico.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
twee of drie van die comments is ook prima, maar werkelijk elk antwoord refereerde aan homoseksualiteit. Beetje armoe.
In je oor...... ja jaquote:Op zondag 20 januari 2019 21:20 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
wat zeg je bert ik hoor je niet. ik heb een banaan in mijn oor
Die gozer heeft altijd wel iets te zeiken, en anders zoekt hij wel ietsquote:Op zondag 20 januari 2019 21:24 schreef mootie het volgende:
Jessie baalt er van dat iedereen maar zo voorbijwandelt aan de dingen die daar gebeuren.
Ik kan het me anders prima voorstellen.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer heeft altijd wel iets te zeiken, en anders zoekt hij wel iets
Ik hoorde jessie zijn verontschuldigingen maken omdat hij emo was door die naaistreek van tim met het geld. Hoe het klonk vond ik schattig..quote:
Ja en er bleek 100 euro te ontbreken. Oepsie. Tim is te dom om te liegen en te bedriegen.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan het me anders prima voorstellen.
Dat gedoe met die 750 euro, iedereen lacht het weg en doet of er niks is gebeurd.
Ja tochh ik ookquote:Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gedoe met die 750 euro, iedereen lacht het weg en doet of er niks is gebeurd.
Vast omdat men zei dat ze op dag 2 al bloot te zien was op tv en neukend online ofzo voor 600.000. Wordt tranny natuurlijk onzeker vanquote:Op zondag 20 januari 2019 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny vraagt Tim om haar naam te googelen.
Ja, hij baalt daarvan, hij had een rel verwacht, daarom had ie het ook verstopt om het later triomfantelijk weer te vinden. Alles mislukt.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij zei ook dat hij er wel een beetje spijt van had dat hij niet mee had gedaan, want dat het wel heel leuk wasquote:Op zondag 20 januari 2019 21:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik hoorde jessie zijn verontschuldigingen maken omdat hij emo was door die naaistreek van tim met het geld. Hoe het klonk vond ik schattig..
Tuurlijk mop.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij baalt daarvan, hij had een rel verwacht, daarom had ie het ook verstopt om het later triomfantelijk weer te vinden. Alles mislukt.
en dan doe je maar alsof ik het met je eens ben?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik hoorde jessie zijn verontschuldigingen maken omdat hij emo was door die naaistreek van tim met het geld. Hoe het klonk vond ik schattig..
het is te hopen dat ze dat op Fok lezenquote:Op zondag 20 januari 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze lezen wat mensen over ze schrijven.
Tranny: Dan vinden mensen mij interessant, toch?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:29 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is het heel mooi dat ze negatief gezien worden, dan zijn ze veel in beeld.
Tim probeert Franny op te vrolijken, ofzo.
ja vooral omdat jessie het heeft laten verdwijnen en "toevallig" ook weer terug vondquote:
En dan zegt Franny: Ja, maar ook dat ik ook maar altijd ja zeg. En dat is nu juist iets wat ik..... en toen SLquote:Op zondag 20 januari 2019 21:29 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is het heel mooi dat ze negatief gezien worden, dan zijn ze veel in beeld.
Tim probeert Franny op te vrolijken, ofzo.
Echt he, hij verpest het keer op keer weer die idioot. Lotus had gelijk, dit was wederom echtttt een aanfluiting (al zei ze aanfluiter)quote:Op zondag 20 januari 2019 21:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en er bleek 100 euro te ontbreken. Oepsie. Tim is te dom om te liegen en te bedriegen.
wat mogen ze veel op internet, van de week was Merel ook helemaal op de hoogte van de transfers bij SBSquote:Op zondag 20 januari 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
In welk parallel universum was dat?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:30 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ja vooral omdat jessie het heeft laten verdwijnen en toevallig ook weer terug vond
en nu dat moment zo lang mogelijk uitmelken
'Terwijl ik juist mijn best doe ...'hoorde ik als laatste.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan zegt Franny: Ja, maar ook dat ik ook maar altijd ja zeg. En dat is nu juist iets wat ik..... en toen SL
Precies maar Jessie is een expert vandaar ook dat ie dit zo lekker in elkaar had gedraaid. Jammer voor hem dat de beoogde rel niet ontstond, maar verder chapeau hoorquote:Op zondag 20 januari 2019 21:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en er bleek 100 euro te ontbreken. Oepsie. Tim is te dom om te liegen en te bedriegen.
gewoon in deze.quote:
Huh jessie dit laten verdwijnen???quote:Op zondag 20 januari 2019 21:30 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ja vooral omdat jessie het heeft laten verdwijnen en "toevallig" ook weer terug vond
en nu dat moment zo lang mogelijk uitmelken
niet gezien? toen ze de geld kist kwamen halen uit de yurtquote:Op zondag 20 januari 2019 21:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Huh jessie dit laten verdwijnen???
Okay never mind
Doelde ze daarmee op Jessie? En zij beschuldigt zelfs de B&B gastenquote:Op zondag 20 januari 2019 21:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt he, hij verpest het keer op keer weer die idioot. Lotus had gelijk, dit was wederom echtttt een aanfluiting (al zei ze aanfluiter)
In het laatje dat Tim oversloeg?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:34 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
gewoon in deze.
heb je het niet gezien of wel? vanmiddag vond jessie het geld wat tim gewoon van de groep gekregen heeft "toevallig" weer terug. nadat hij ook de laatste was die het had gezien en er bij was geweest.
Niet gezien nee, omdat het niet gebeurd is...quote:Op zondag 20 januari 2019 21:34 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
niet gezien? toen ze de geld kist kwamen halen uit de yurt
Het stopt vanzelf.Hij heeft er weinig last. Ik vind het wel een leuke gozer btw.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Op timquote:Op zondag 20 januari 2019 21:35 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Doelde ze daarmee op Jessie? En zij beschuldigt zelfs de B&B gasten
Over homo's mag je geen geintjes maken.....quote:Op zondag 20 januari 2019 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het stopt vanzelf.Hij heeft er weinig last. Ik vind het wel een leuke gozer btw.
Misschien is ze nu geschrokken en mag Tim niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Neukend in meerdere afleveringen te zien
Franny heeft daar helemaal niets over te zeggen. Als Tim eroverheen wil dat gaat ie eroverheen.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is ze nu geschrokken en mag Tim niet meer.
Ze is best erg geschrokken, maar Tim probeert haar aan te praten dat het juist goed is, ze zijn in beeld.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Franny heeft daar helemaal niets over te zeggen. Als Tim eroverheen wil dat gaat ie eroverheen.
hij zou er eerst nog een speurhond bijhalen ook. Toen dat schijnbaar niet kon, heeft hij het zelf maar gevondenquote:Op zondag 20 januari 2019 21:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Niet gezien nee, omdat het niet gebeurd is...
Dus jij zegt dat jessie dat geld uit tim zijn broek heeft gehaald en verstopt heeft in de yurt in een la onder papieren en een kistje etc??
Dat gaat hem waarschijnlijk nog lukken ook.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is best erg geschrokken, maar Tim probeert haar aan te praten dat het juist goed is, ze zijn in beeld.
Hij gaat er goed mee om.Er werden daar wel meer in dat hokje geplaatst.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over homo's mag je geen geintjes maken.........Foei.....
Het interesseert Tim niet. En gaat weer over zichzelf verder.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gaat hem waarschijnlijk nog lukken ook.
Wat een volk....
Lotus doelde met aanfluiting op Tim die afging als een gieter.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:35 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Doelde ze daarmee op Jessie? En zij beschuldigt zelfs de B&B gasten
Franny is zelf een dom en naïef kind..quote:Op zondag 20 januari 2019 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gaat hem waarschijnlijk nog lukken ook.
Wat een volk....
Dat is een feit.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Franny is zelf een dom en naïef kind..
Een verstandig mens legt het naast zich neer......Anderen moeten zich er maar druk om maken...quote:Op zondag 20 januari 2019 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij gaat er goed mee om.Er werden daar wel meer in dat hokje geplaatst.
Absoluutquote:Op zondag 20 januari 2019 21:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Franny is zelf een dom en naïef kind..
Dat dus.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een verstandig mens legt het naast zich neer......Anderen moeten zich er maar druk om maken...
Oeii is dit spel daar ook nog goed voor geweest, Franny's oogjes gaan open??quote:Op zondag 20 januari 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Tranny: Alles over mij ging over jou, ik ben gewoon een aanhangsel van jou, toch?
Waarom heeft die simpele lelijke griet de jas van Lotus aan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vul aan wat jij beweerd...quote:Op zondag 20 januari 2019 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zit je nou te ratelen.
Jij vult in wat ik zeg, niet andersom.
Het enige dat Tim interesseert is Tim.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het interesseert Tim niet. En gaat weer over zichzelf verder.
Ze passen prima bij elkaar. Dom en dommer.
Ze willen nu de antwoorden nog even inzien. Maar die zijn al ingeleverd.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Tranny: Alles over mij ging over jou, ik ben gewoon een aanhangsel van jou, toch?
Waarom heeft die simpele lelijke griet de jas van Lotus aan?
Die meid is toch ook niet serieus te nemen......Als ze een scheet laat, moet iedereen dat even weten...quote:
Nee, ze denkt nu dat ze haar ook haten, omdat ze met Tim gaat.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oeii is dit spel daar ook nog goed voor geweest, Franny's oogjes gaan open??
Onvoorstelbaar idd.............quote:Op zondag 20 januari 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim denkt dat hij de meest gehate persoon van Nederland is.
Ja en die langkaak heeft het elke keer over haarzelf.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Het enige dat Tim interesseert is Tim.
Dus dat...quote:Op zondag 20 januari 2019 21:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Graag weer verder over de streams i.p.v. op elkaar.[/warning]
Oké dank je wel voor je uitleg. Dan heb ik t verkeerd opgepaktquote:Op zondag 20 januari 2019 21:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lotus doelde met aanfluiting op Tim die afging als een gieter.
Tim die alles en iedereen beschuldigde terwijl het in zijn eigen tent verstopt ligt en men toen ook meteen ontdekte dat hij al 100 euro ervan heeft uitgegeven aan iets heel anders (hij zegt dansles)
Terwijl hij ook nog bleef zeggen 750 wil ik vd bv en anders trap ik je vd finance af, terwijl er nog maar 650 was...
ik was duidelijk.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Niet gezien nee, omdat het niet gebeurd is...
Dus jij zegt dat jessie dat geld uit tim zijn broek heeft gehaald en verstopt heeft in de yurt in een la onder papieren en een kistje etc??
Iets wat ze zelf gecreëerd heeft.........Beeldvorming zegt voldoende..quote:Op zondag 20 januari 2019 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en die langkaak heeft het elke keer over haarzelf.
Geeft niets, sommigen schrijven hier maar wat in de hoop je een bepaalde (hun) richting op te sturen. Ik schrijf alleen wat ik zie. Geen excuses nodigquote:Op zondag 20 januari 2019 21:45 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Oké dank je wel voor je uitleg. Dan heb ik t verkeerd opgepakt
Hij was de geit aan het verleidenquote:Op zondag 20 januari 2019 21:46 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie in beeld: Keesje vindt me wel lief. Ahhhh schatje af en toe ook he
Lotus hoofd dieren. Hoort Keesje de kat daar niet inmiddels ook bij?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:48 schreef mootie het volgende:
De dieren zijn binnen de kortste keren moddervet. Iedereen geeft ze toch stiekem wel een hapje van het een of ander.
ik schrijf ook wat ik zie.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geeft niets, sommigen schrijven hier maar wat in de hoop je een bepaalde (hun) richting op te sturen. Ik schrijf alleen wat ik zie. Geen excuses nodig
Broek was gewassen, las ik.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:49 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ik schrijf ook wat ik zie.
ik heb nooit gezegd dat jessie het geld uit die broek heeft gehaald. het geld zat ook nog in dezelfde broek.
de broek was wel in een andere la gelegd.
Dan hoop ik dat ze mijn bijdrages in de bewoners topics ook lezenquote:Op zondag 20 januari 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee! Lotus doet de andere dieren maarquote:Op zondag 20 januari 2019 21:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lotus hoofd dieren. Hoort Keesje de kat daar niet inmiddels ook bij?
Ik hoorde jes zelfs zeggen dat ook het geld gewassen was.quote:
Ik mag haar innerlijk niet, maar vindt haar lichaam primaaaaquote:Op zondag 20 januari 2019 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Lotus ziet eruit of ze zwanger is, incluis volle maan gezicht.
Doet ff voor deze luie vrouw een linkie.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze mijn bijdrages in de bewoners topics ook lezen
Met geld en al.quote:
alleen geen idee of dat figuurlijk bedoeld werdquote:Op zondag 20 januari 2019 21:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik hoorde jes zelfs zeggen dat ook het geld gewassen was.
Niet door Jessie, wat je wel insinueerde.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:49 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ik schrijf ook wat ik zie.
ik heb nooit gezegd dat jessie het geld uit die broek heeft gehaald. het geld zat ook nog in dezelfde broek.
de broek was wel in een andere la gelegd.
Mee gewassen in de broek dusquote:Op zondag 20 januari 2019 21:51 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
alleen geen idee of dat figuurlijk bedoeld werd
Letterlijk uiteraard.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:51 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
alleen geen idee of dat figuurlijk bedoeld werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |