Ik voel me namelijk op dit moment enorm depri terwijl ik me juist enorm gelukkig zou moeten voelen
Ik heb namelijk een week achter de rug, die elk mens feitelijk alleen in sprookjes of films kan beleven.
Mijn vriendin was namelijk bij mij vanaf de 2e kerstdag, iets wat opzich al helemaal geweldig was
Maar ze was ook bij mij op oudjaarsdag, en dat was helemaal geweldig, en dan vooral het uur daarvoor, omdat tjah ehr we hebben elkaar iets beloofd en gevraagd, kortweg geen relatie meer maar ook niet getrouwd, ik noem het liever de tussen-fase, en daarom was 31 december zo'n zalige dag voor mij
Maar helaas ...aan al het mooie komt een eind en ik moest haar daarnet ook weer naar het station brengen, zij woont namelijk in Groningen en ik in Flevoland, zucht het duurt een week of langer voordat ik haar zie
En dat maakt mij op dit moment even gek, ik werd elke ochtend deze vakantie naast haar wakker en nu ben ik weer alleen....
Ik mis haar gewoon verschrikkelijk
Bedankt dat ik mijn hart even hier kon luchten
Hopelijk begrijpen jullie dat
LAT-relatie is in dat opzicht vervelend ja, maar zoals jullie al melden, het moment dat je dan weer bij elkaar bent sleept je daadwerkelijk door alles heen
En ik prijs mijzelf ook zeker gelukkig dat ik iemand heb naar wie ik verlang
Ik koester dat ook echt, en het was ook niet mijn bedoeling om als een zeur over te komen
Ik vond het gewoon even fijn om mijn hart te luchten
En ik neem aan dat de mensen die ook een LAT-relatie hebben dit ook wel enigzins voelen
Het verlangen naar je vriendin, of in geval van een dame "vriend"
Het is juist goed dat je nu even zonder haar zit... zo hou je je eigen leven.. (sociale contacten snuffelen toch vaak bij relaties?) en ben je weeer EXTRA BLIJ als je haar weer ziet
hihi.. leuk man... IK BEN JALOERS!
Dus damn, jij bent een gelukkig man.
Maar als je wilt ruilen!
quote:hee, we kunnen voor the time being wel ff een lotgenotenclubje oprichten
Op vrijdag 3 januari 2003 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ik weet ook dat het normaal is dat ik dit nu voel
Maar ik moest het gewoon even kwijtHopelijk begrijpen jullie dat
LAT-relatie is in dat opzicht vervelend ja, maar zoals jullie al melden, het moment dat je dan weer bij elkaar bent sleept je daadwerkelijk door alles heenEn ik prijs mijzelf ook zeker gelukkig dat ik iemand heb naar wie ik verlang
Ik koester dat ook echt, en het was ook niet mijn bedoeling om als een zeur over te komenIk vond het gewoon even fijn om mijn hart te luchten
En ik neem aan dat de mensen die ook een LAT-relatie hebben dit ook wel enigzins voelenHet verlangen naar je vriendin, of in geval van een dame "vriend"
quote:Ja en als we dan geil zijn.. en onze vriendinnen zijn er niet.. hebben we elkaar
Op vrijdag 3 januari 2003 18:45 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
hee, we kunnen voor the time being wel ff een lotgenotenclubje oprichten
quote:precies. ff uithuilen en dan aan het bier!
Op vrijdag 3 januari 2003 18:46 schreef Lopat het volgende:[..]
Ja en als we dan geil zijn.. en onze vriendinnen zijn er niet.. hebben we elkaar
hihi......
(Nee, dit is geen onzinreactie.)
quote:Ah, jij bent dus de vriendin van Bellerophon
Op vrijdag 3 januari 2003 18:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hem nietVan mij mag ie oprotten
quote:Nee
Op vrijdag 3 januari 2003 18:51 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Ah, jij bent dus de vriendin van Bellerophon
.
quote:Leg ff uit waar dit op slaat?
Op vrijdag 3 januari 2003 18:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hem nietVan mij mag ie oprotten
(Nee, dit is geen onzinreactie.)
quote:Mijn vriend dus... Na al die feestdagen ben ik blij dat ik weer ff alleen ben.
Op vrijdag 3 januari 2003 18:55 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Leg ff uit waar dit op slaat?
Is het nou zo moeilijk te begrijpen
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 03-01-2003 18:56]
quote:Ah, jij bent dus de vriend van Mini_rulez
Op vrijdag 3 januari 2003 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Leg ff uit waar dit op slaat?
quote:Waarom dan?
Op vrijdag 3 januari 2003 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Mijn vriend dus... Na al die feestdagen ben ik blij dat ik weer ff alleen ben.
quote:Omdat hij me op een aantal gebieden om de haverklap teleurstelt door zich niet aan afspraken te houden en niks te ondernemen. Laat ook maar, ik zal je topic niet verpesten met m'n gezeur
Op vrijdag 3 januari 2003 18:58 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Waarom dan?
quote:Nee, ik was ff bang dat je op iets in de discussie hierboven doelde.
Op vrijdag 3 januari 2003 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:
quote:Joh je zeurt echt niet hoor
Op vrijdag 3 januari 2003 19:00 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Omdat hij me op een aantal gebieden om de haverklap teleurstelt door zich niet aan afspraken te houden en niks te ondernemen. Laat ook maar, ik zal je topic niet verpesten met m'n gezeur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |