abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:29:44 #1
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7689659
Dit zal wel het zoveelste topic over dat onderwerp zijn
Maar werkelijk dat kan me echt niks schelen want ik moet gewoon even mijn hart luchten en fok is daarvoor de perfecte gelegenheid

Ik voel me namelijk op dit moment enorm depri terwijl ik me juist enorm gelukkig zou moeten voelen

Ik heb namelijk een week achter de rug, die elk mens feitelijk alleen in sprookjes of films kan beleven.

Mijn vriendin was namelijk bij mij vanaf de 2e kerstdag, iets wat opzich al helemaal geweldig was

Maar ze was ook bij mij op oudjaarsdag, en dat was helemaal geweldig, en dan vooral het uur daarvoor, omdat tjah ehr we hebben elkaar iets beloofd en gevraagd, kortweg geen relatie meer maar ook niet getrouwd, ik noem het liever de tussen-fase, en daarom was 31 december zo'n zalige dag voor mij

Maar helaas ...aan al het mooie komt een eind en ik moest haar daarnet ook weer naar het station brengen, zij woont namelijk in Groningen en ik in Flevoland, zucht het duurt een week of langer voordat ik haar zie

En dat maakt mij op dit moment even gek, ik werd elke ochtend deze vakantie naast haar wakker en nu ben ik weer alleen....

Ik mis haar gewoon verschrikkelijk

Bedankt dat ik mijn hart even hier kon luchten

[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7689672
Komt goed jongen, komt goed.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_7689685
welkom lotgenoot! ik heb precies hetzelfde op dit moment. fijn om het ff met je te delen
Immer nur Filme machen!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:32:48 #4
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_7689704
Ach je hebt iig iemand om te missen. Zat mensen hebben dat niet eens. En volgende week zien jullie elkaar weer..... Zulke relaties heb je ook vrij vaak eigenlijk. Iig iets om naar uit te kijken, en anders heb je nog mail, telefoon, of gewoon ouderwets een brief Je komt er wel weer doorheen.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:33:16 #5
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7689714
niet echt een spannend verhaal ofzo maar je moet ook niet zo "zeuren" man (niet lullig bedoeld). ze houdt van je wat wil je nog meer?? (ja bij dur zijn maar dat kan nu ff niet) geniet van de momenten dat je bij dur bent en denk als je alleen bent dat dat alleen zijn het plezier van het samen zijn alleen maar groter maakt
fok you ja!
pi_7689717
tja LAT-relaties zijn echt niet altijd aangeraden he
sterkte man ... ik heb zo een relatie achter de rug en het is soms gn pretje ...
Voordeel is natuurlijk dat je ongelooflijk blij bent als je haar opnieuw ziet en dan kan het gewoon voor die momenten niet meer stuk
cheer up
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:33:35 #7
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7689721
De gedachte dat er binnenkort weer een dag komt waar je naast haar wakker wordt, houdt je toch wel op de been? Anders troost je met de gedachte dat er veel mensen zijn die nooit langs een meid wakker worden.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
pi_7689740
aahhhhhhhhhhh, de dag dat ik haar weer ga zien nadert met elke seconde!!!!!
Immer nur Filme machen!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:37:32 #9
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7689783
Ik weet ook dat het normaal is dat ik dit nu voel
Maar ik moest het gewoon even kwijt

Hopelijk begrijpen jullie dat
LAT-relatie is in dat opzicht vervelend ja, maar zoals jullie al melden, het moment dat je dan weer bij elkaar bent sleept je daadwerkelijk door alles heen

En ik prijs mijzelf ook zeker gelukkig dat ik iemand heb naar wie ik verlang
Ik koester dat ook echt, en het was ook niet mijn bedoeling om als een zeur over te komen

Ik vond het gewoon even fijn om mijn hart te luchten
En ik neem aan dat de mensen die ook een LAT-relatie hebben dit ook wel enigzins voelen

Het verlangen naar je vriendin, of in geval van een dame "vriend"

[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_7689850
Heeeerlijk toch... Beantwoorde liefde...

Het is juist goed dat je nu even zonder haar zit... zo hou je je eigen leven.. (sociale contacten snuffelen toch vaak bij relaties?) en ben je weeer EXTRA BLIJ als je haar weer ziet

hihi.. leuk man... IK BEN JALOERS!

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_7689892
Precies. Ik heb helemaal niemand om te missen.

Dus damn, jij bent een gelukkig man.

Maar als je wilt ruilen!

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_7689911
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ik weet ook dat het normaal is dat ik dit nu voel
Maar ik moest het gewoon even kwijt

Hopelijk begrijpen jullie dat
LAT-relatie is in dat opzicht vervelend ja, maar zoals jullie al melden, het moment dat je dan weer bij elkaar bent sleept je daadwerkelijk door alles heen

En ik prijs mijzelf ook zeker gelukkig dat ik iemand heb naar wie ik verlang
Ik koester dat ook echt, en het was ook niet mijn bedoeling om als een zeur over te komen

Ik vond het gewoon even fijn om mijn hart te luchten
En ik neem aan dat de mensen die ook een LAT-relatie hebben dit ook wel enigzins voelen

Het verlangen naar je vriendin, of in geval van een dame "vriend"

hee, we kunnen voor the time being wel ff een lotgenotenclubje oprichten
Immer nur Filme machen!
pi_7689922
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:45 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

hee, we kunnen voor the time being wel ff een lotgenotenclubje oprichten

Ja en als we dan geil zijn.. en onze vriendinnen zijn er niet.. hebben we elkaar hihi......
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_7689960
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:46 schreef Lopat het volgende:

[..]

Ja en als we dan geil zijn.. en onze vriendinnen zijn er niet.. hebben we elkaar hihi......

precies. ff uithuilen en dan aan het bier!
Immer nur Filme machen!
pi_7689970
Ik hem niet Van mij mag ie oprotten

(Nee, dit is geen onzinreactie.)

Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:51:20 #16
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7690009
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ah, jij bent dus de vriendin van Bellerophon .
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7690053
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:51 schreef Oxazepam het volgende:

[..]

Ah, jij bent dus de vriendin van Bellerophon .

Nee
  † In Memoriam † vrijdag 3 januari 2003 @ 18:55:31 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7690091
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:49 schreef Mini_rulez het volgende:

(Nee, dit is geen onzinreactie.)

Leg ff uit waar dit op slaat?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_7690101
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mijn vriend dus... Na al die feestdagen ben ik blij dat ik weer ff alleen ben.

Is het nou zo moeilijk te begrijpen

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 03-01-2003 18:56]

pi_7690107
---Edit: Ongepaste reactie verwijderd---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-01-2003 18:58]

vrijdag 3 januari 2003 @ 18:56:47 #21
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7690114
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, jij bent dus de vriend van Mini_rulez .
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:58:26 #22
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7690134
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn vriend dus... Na al die feestdagen ben ik blij dat ik weer ff alleen ben.

Waarom dan?
pi_7690163
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:58 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Waarom dan?

Omdat hij me op een aantal gebieden om de haverklap teleurstelt door zich niet aan afspraken te houden en niks te ondernemen. Laat ook maar, ik zal je topic niet verpesten met m'n gezeur
  † In Memoriam † vrijdag 3 januari 2003 @ 19:01:26 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7690187
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Nee, ik was ff bang dat je op iets in de discussie hierboven doelde.
Excuses.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 19:02:44 #25
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7690210
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Omdat hij me op een aantal gebieden om de haverklap teleurstelt door zich niet aan afspraken te houden en niks te ondernemen. Laat ook maar, ik zal je topic niet verpesten met m'n gezeur

Joh je zeurt echt niet hoor
Vind het welliswaar wel vervelend voor je dat het zow bij jouw gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')