abonnement Unibet Coolblue
pi_186323597
Oh is het weer zo ver? :')
pi_186323966
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. Als je verder kijkt dan Barbie, dan is dit alles behalve grappig. Je zal zo iemand maar als kind hebben. Of als moeder, vriendin of een andere naaste. Voor haar omgeving is dit verschrikkelijk lijkt me. Dealen met iemand die zware psychische problemen heeft is absoluut zwaar.
Afgezien van haar kinderen is zowat iedereen in haar omgeving mede-verantwoordelijk voor haar toestand.
pi_186324141
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. Als je verder kijkt dan Barbie, dan is dit alles behalve grappig. Je zal zo iemand maar als kind hebben. Of als moeder, vriendin of een andere naaste. Voor haar omgeving is dit verschrikkelijk lijkt me. Dealen met iemand die zware psychische problemen heeft is absoluut zwaar.
Dealen met iemand met een verslaving is ook heel zwaar. Ik ken iemand die drie keer in een kliniek heeft gezeten voor zijn alcoholverslaving. Niet geholpen.

Op het laatst kan je niks anders dan toegeven dat de alcohol waarschijnlijk belangrijker (en sterker) is dan familie en vrienden.

..en kinderen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 20 april 2019 @ 09:51:11 #279
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_186324359
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 09:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dealen met iemand met een verslaving is ook heel zwaar. Ik ken iemand die drie keer in een kliniek heeft gezeten voor zijn alcoholverslaving. Niet geholpen.

Op het laatst kan je niks anders dan toegeven dat de alcohol waarschijnlijk belangrijker (en sterker) is dan familie en vrienden.

..en kinderen.
Ken ook zo iemand. Gaat keer op keer de fout in, welke therapie hij ook krijgt. Net op het moment dat iedereen denkt dat hij het weer op de rit heeft en het dit keer écht goed gaat, gaat hij weer de fout in.
With love :*
  zaterdag 20 april 2019 @ 12:58:30 #280
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_186326242
Als ze de volgende keer weer eens van het balkon sprint voor aandacht, hoop ik dat de NL media het eens een keer helemaal links laat liggen. Misschien komt dan het besef bij haar, dat dit kunstje niet weer werkt om media aandacht te krijgen
pi_186326714
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 09:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dealen met iemand met een verslaving is ook heel zwaar. Ik ken iemand die drie keer in een kliniek heeft gezeten voor zijn alcoholverslaving. Niet geholpen.

Op het laatst kan je niks anders dan toegeven dat de alcohol waarschijnlijk belangrijker (en sterker) is dan familie en vrienden.

..en kinderen.
Klopt. Het is in veel gevallen jammer dat er met de vinger naar de familie gewezen wordt. Alsof de omgeving er niet alles aan heeft gedaan om een verslaafde op het rechte pad te krijgen. Maar als iemand niet wil genezen houd het na jaren van ellende een keer op. Behalve voor de ouders, want die hebben levenslang verdriet en schuldgevoelens.
Complete families worden meegetrokken in de ellende omdat iedereen het beter denkt te weten en zich ermee wil bemoeien. En de verslaafde zelf? Die trekt nog eens lachend een blikje genot open, niet wetende waarom iedereen zo moeilijk doet. :7
pi_186327347
Ze zoekt zelf steeds de media weer op hoor. Zou ze dat doen als ze echt met rust gelaten wilde worden? Steeds al die krampachtige pogingen doen om weer met dr verbouwde smoel in de spotlights te komen? Steeds weer zo'n foute gozer aan de haak slaan? En het ligt nooooooit aan Barbie zelf he? Het is altijd de schuld van iemand anders.
  Spellchecker zaterdag 20 april 2019 @ 14:45:51 #283
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186327688
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze zoekt zelf steeds de media weer op hoor. Zou ze dat doen als ze echt met rust gelaten wilde worden? Steeds al die krampachtige pogingen doen om weer met dr verbouwde smoel in de spotlights te komen? Steeds weer zo'n foute gozer aan de haak slaan? En het ligt nooooooit aan Barbie zelf he? Het is altijd de schuld van iemand anders.
Vooral al die vrijers zoeken telkens de media op als er iets dramatisch met haar gebeurt.
  zaterdag 20 april 2019 @ 14:47:53 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186327717
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:45 schreef maily het volgende:

[..]

Vooral al die vrijers zoeken telkens de media op als er iets dramatisch met haar gebeurt.
Dit; al die mannen in/uit haar leven staan bij iedere scheet klaar om de media te woord te staan.
Nu ook weer, zelfs Jake, die haar manager niet meer is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186327760
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit; al die mannen in/uit haar leven staan bij iedere scheet klaar om de media te woord te staan.
Nu ook weer, zelfs Jake, die haar manager niet meer is.
Volgens mij is dat vooral de media die dan weer een rondje om haar heen gaat bellen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_186327941
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze zoekt zelf steeds de media weer op hoor. Zou ze dat doen als ze echt met rust gelaten wilde worden? Steeds al die krampachtige pogingen doen om weer met dr verbouwde smoel in de spotlights te komen? Steeds weer zo'n foute gozer aan de haak slaan? En het ligt nooooooit aan Barbie zelf he? Het is altijd de schuld van iemand anders.
Jij doet net of Barbie voor de volle 100% bij zinnen is. Dat is ze niet. Dus, in hoeverre moeten we dit haar écht aanrekenen? Dat ze na een paar dagen na haar zelfmoordpoging zegt dat het alweer een stuk beter gaat is al het bewijs dat het niét goed gaat. Dat kan namelijk helemaal niet.

Dat gelach en het verkneukelen om haar situatie snap ik gewoon echt niet. Sterker nog, ik denk dat zulke reacties haar situatie alleen maar verslechterd. Als je ziet wat Piet, Henk en Hanny allemaal neergooien op bijvoorbeeld een Facebook-pagina van RTL boulevard, dat is te genant voor woorden. Gewoon volwassen mensen die op een brute en asociale manier iemand met de grond gelijk maken. Als ik zulke dingen constant over mezelf zou lezen, zou ik ook koekoek worden denk ik.

Wat betreft dat ze zich in de media blijft gooien, waarom mag dat niet? Zoveel BN'ers zetten elke dag nieuwe foto's van zichzelf op insta. Waarom mag zij dat niet doen?
  zaterdag 20 april 2019 @ 15:06:42 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186327972
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat vooral de media die dan weer een rondje om haar heen gaat bellen.
Mijn telefoon heeft zo'n rode knop.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186327979
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat vooral de media die dan weer een rondje om haar heen gaat bellen.
Een soort van wisselwerking ofzo tussen media en die droeftoeters die maar wat graag media-aandacht willen hebben.

Volgens mij hadden wij na 197 berichten in een maand tijd niet door dat Samantha een nieuwe instadinggeval heeft? Het is dat Leandra(?) dit opmerkte.

Maaaaaar heeft ze nou haar bekken en pols gebroken ofniedan?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 20 april 2019 @ 15:10:32 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186328002
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Een soort van wisselwerking ofzo tussen media en die droeftoeters die maar wat graag media-aandacht willen hebben.

Volgens mij hadden wij na 197 berichten in een maand tijd niet door dat Samantha een nieuwe instadinggeval heeft? Het is dat Leandra(?) dit opmerkte.

Maaaaaar heeft ze nou haar bekken en pols gebroken ofniedan?
En dan ook weer "Barbie" en "reality persoonlijkheid" bij haar insta hebben staan.

Ik wist het ook pas toen hier die instapost van haar vriendje, met haar mention erin, gepost was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 april 2019 @ 15:16:40 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186328081
Haar account staat inmiddels weer op privé (met >19K volgers), maar er staat ook dat ze binnenkort wil gaan vloggen en je haar insta in de gaten moet houden, dus hij zal vanzelf weer openbaar worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186328162
pi_186328217
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 15:16 schreef Leandra het volgende:
Haar account staat inmiddels weer op privé (met >19K volgers), maar er staat ook dat ze binnenkort wil gaan vloggen en je haar insta in de gaten moet houden, dus hij zal vanzelf weer openbaar worden.
Jammer..............

Dan nog heeft ze het een maand verborgen weten te houden voor ons FOK!kers. Bewonderswaardig wel :P

Heb verder geen twitter of instagedoe dus ben echt van jullie afhankelijk voor berichten :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186328666
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 15:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dan nog heeft ze het een maand verborgen weten te houden voor ons FOK!kers. Bewonderswaardig wel :P

Nee hoor, het nieuwe account was al langer bekend in de media. Daar heeft zij nooit een geheim van gemaakt. Dat het nog niet bekend was op FOK! ligt niet aan haar. :D
En ik voelde ook niet de behoefte jullie wijzer te maken. ;)
pi_186328700
Nou ja, jezus aan toch. Ik zit even niet op te letten en het had wel weer dood kenne weze.
Weer uit het keukenraam. Denk dat ze het doet met de nodige drugs in haar mik. Komt niet meer goed hoor. Sneu voor Cora en die bolle pa.
Go hard or go home
pi_186328711
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:11 schreef IriYe het volgende:

[..]

Nee hoor, het nieuwe account was al langer bekend in de media. Daar heeft zij nooit een geheim van gemaakt. Dat het nog niet bekend was op FOK! ligt niet aan haar. :D
En ik voelde ook niet de behoefte jullie wijzer te maken. ;)
Ik had het over FOK! Hier was het nog niet bekend en dat is best bijzonder
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186328724
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:11 schreef IriYe het volgende:

[..]

Nee hoor, het nieuwe account was al langer bekend in de media. Daar heeft zij nooit een geheim van gemaakt. Dat het nog niet bekend was op FOK! ligt niet aan haar. :D
En ik voelde ook niet de behoefte jullie wijzer te maken. ;)
Verder: rot op trollolololll.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186328740
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Verder: rot op trollolololll.
Bedankt voor je vriendelijke woorden op deze mooie zonnige dag.
Jij ook een fijn Paasweekend.
pi_186328771
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:16 schreef IriYe het volgende:

[..]

Bedankt voor je vriendelijke woorden op deze mooie zonnige dag.
Jij ook een fijn Paasweekend.
Likewise
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186329112
2
pi_186329117
1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')