Ik heb het overwogen, maar ik durf het niet aan. Rollen kan ik; spuiten wordt misschien een ramp.quote:
Snap ik ook niet! Misschien omdat afplakken anders ellendig wordt?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie nu wel dat een bedrijf een hele woning in 1-2 dagen kan spuiten. Da's wel een heel aantrekkelijke optie voor ons, gezien de tijdnood.
Waarom doen niet alle schilders dat dan, spuiten?
Naar ik begrijp kost het afplakken meer tijd, maar ben je daarna veel sneller klaar. De kosten per m2 zijn laag. Mis ik iets? Is er een addertje onder het gras?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Snap ik ook niet! Misschien omdat afplakken anders ellendig wordt?
Meerdere keren spuiten hier. (quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Naar ik begrijp kost het afplakken meer tijd, maar ben je daarna veel sneller klaar. De kosten per m2 zijn laag. Mis ik iets? Is er een addertje onder het gras?
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:57 schreef Seven. het volgende:
Waarom 9016 ipv 9010? Ik dacht, ik vraag het ff aangezien wij er net 9010 opgesmeerd hebben
Hier ook 9010 hoor. Al zijn de plafonds wel gewoon wit.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:57 schreef Seven. het volgende:
Waarom 9016 ipv 9010? Ik dacht, ik vraag het ff aangezien wij er net 9010 opgesmeerd hebben
Ik ben wellicht niet helemaal duidelijk. Spuiten in onze woning jaren geleden waar we woonden was the horror, qua afplakken. In onze huidige nieuwe woning, was het geweldig, omdat we er op het moment van spuiten nog niet woonden. En de woning dus leeg was.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:56 schreef Smallish het volgende:
[..]
Meerdere keren spuiten hier. (). Afplakken kost inderdaad relatief veel tijd, maar dat is vooral als je ergens al woont en dus veel te beschermen hebt. Ik zou denken dat bij jullie met name de kozijnen afgeplakt moeten worden. Dat spuiten gaat zo idioot snel, je bent zo snel klaar! Laat je even informeren, wij waren in onze nieuw gebouwde woning superblij met gespoten wanden, plafond en alles! Snel en daarna alles schoon, want afgeplakt.
Ik had er eigenlijk meteen spijt van dat ik had gekozen voor 9010 omdat anderen 9016 te kil vonden. Gewoon doen wat je zelf mooi vindt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah denk dat ik die mode dan maar even aan mij voorbij laat gaan. Mij te wit
Oh wauw nee dat vind ik dan weer veel te geel haha.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk meteen spijt van dat ik had gekozen voor 9010 omdat anderen 9016 te kil vonden. Gewoon doen wat je zelf mooi vindt.
Het houtwerk in onze huidige nieuwbouwwoning is trouwens in 9001 geschilderd. Dat is ook een tijd de standaard geweest.
[ afbeelding ]
Ja, zo zijn onze kozijnen straks ook, 9001 denk ik, heel lelijk naast de witte badkamertegels.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk meteen spijt van dat ik had gekozen voor 9010 omdat anderen 9016 te kil vonden. Gewoon doen wat je zelf mooi vindt.
Het houtwerk in onze huidige nieuwbouwwoning is trouwens in 9001 geschilderd. Dat is ook een tijd de standaard geweest.
[ afbeelding ]
Acryl vergeelt toch juist niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, wat mooi!
Oh, en tx voor de 9016, ik wil nl ook van de 9010 af.
Sowieso ga ik straks voor de meest chemische zooi die er is. Dat verkleuren van de verf in hallen etc vind ik zó lelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |