abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184510039
Goede middag,

Voor ik wéér een date / vriendschap naar de knoppen help, kom ik even om advies vragen

Wie ben ik?
Ik ben een jongen, die richting de 30 gaat.
Woon thuis heb autisme (PDD-Nos) en ADHD

Ben heel lang vrijgezel geweest, maar eindelijk heb ik sinds december weer een meisje leren kennen.

Ben enorm onzeker, dit omdat ik in het verleden heel veel gepest ben op de middelbare school. tegenwoordig heb ik wel een baan, en wat vrienden, maar die onzekerheid is eigenlijk nooit verdwenen.

Omdat ik een laagopgeleid ben, een simpele baan heb, etc voel ik mij vaak ''minderwaardig'' als ik mezelf spiegel aan de samenleving.

Afijn, ik heb dus een meisje leren kennen.. Enorm leuk via tinder.
Ze woont sinds 2013 in Nederland, en komt oorspronkelijk uit Azië. Om het niet te persoonlijk te maken noem ik even niet het land..

Ze was gelijk enorm lief, de meeste Nederlandse meiden (ook allochtonen meiden hoor, vooral hindoestanen ) beginnen gelijk met ''Wat doe je voor opleiding en wat zijn je toekomstplannen? ''

Maar zei begon gewoon over dagelijks zaken, zoals dat ze op de tram aan het wachten was, en onderweg was naar huis. Al snel ging het over in appen via mijn 06 nummer.

Ze vond mij een knappe jongen. elke keer als ik een foto stuurde kreeg ik allemaal hartjes, en waauw. en dan stuurde ze een selfie terug ( ze is erg knap en slank)

Haar berichten waren enorm leuk en beleefd.. Ik kreeg veel aandacht en binnen een week al berichten vol met smileys en hartjes.

''Hee lieverd, O+ O+ Ik ben nu aan koken ik hoop niet dat ik jouw stoor, maar ik vind gewoon zo leuk met jouw praten, hoe was jouw dag lieverd *; *; ''

Sinds jaren voelde ik mij weer belangrijk voor iemand, ik lag in bed.. En straalde gewoon, ik deed vrolijke muziek aan, en ik stond gewoon te springen van blijdschap...
Mijn moeder zei ook... Voor het eerst in maanden ben je gewoon weer vrolijk.

merkte ook dat ze dol op mij was...
Haar apps

19:04
19:12
19:40

3 berichten achter elkaar, met anderen tijdstippen, dat betekend dus dat ze continu aan mij dacht.

Eerste afspraak verliep goed.. Ze was nog net zo opgewonden als voor we elkaar hadden gezien.
''Ik heb jouw gezien, en ik ben nu heel erg blij'' zei ze na de date.

En we praatte via whatsapp hele avonden, met selfie's, foto's van onze thee of bakje koffie.. Gewoon de dagelijks dingen....

Maar goed, ik had haar na een tijdje op alles, facebook, istagram en whatsapp

En nu al 2 weken is het gewoon minder..... Ze appt nooit meer uit zich zelf.
En in het begin wel.. ''Hoe was je dag? '' of als ik mijn profiel foto veranderde ''Leuke foto''

Maar nu niets meer, dus ik dacht.. Ik test het even, en laat het van haar kant komen.. Want om steeds zelf het gesprek te beginnen, tja.. da's ook niet echt fijn.

Maar na 6 dagen nog geen enkel bericht, en ze was steeds online.

Dus ik appte maar weer ''Hee lieverd, lijkt het je leuk om volgende week samen uit eten te gaan'' Dus ze zei ''ja is goed lieverd''

Maar ook zonder hartjes erbij, en ze typte het enorm snel, want sommige letters stonden verkeerd om .
Dus ik merkte ook dat dit bericht zonder al te veel moeite was gestuurd

Dus ik vroeg gister ochtend '' super, komt volgende zaterdag uit? ''

En sinds dien ....... 0 reactie... Ze heeft haar ''laatst gezien '' en ''leesbewijzen'' uitgeschakeld op whatsapp, dus ik kan ook niet zien of ze het gelezen heeft.

Maar als ik naar instagram messenger ga op dit moment staat er ''laatst actief 4 minuten geleden'' en op facebook messenger staat ook ''laatst gezien 1 uur geleden''

Dus dan zal ze whatsapp ook wel gelezen hebben.. Maar ze reageert gewoon niet meer.

Ik snap echt totaal niet waarom haar interesse opeens zo erg is geslonken..

Ik heb al een zwaar minderwaardigheid complex... Dus de woorden

''ben ik niet goed genoeg''
Spoken steeds door mijn hoofd en .

Ik check continu haar laatst gezien, en elke keer als ze online is, voel ik mij enorm rot.. Want ze kan wel online zijn, maar een bericht van de vorige dag lezen en wat terug sturen doet ze niet .....

Heb het gevoel dat ze niet meer om mij geeft....

Dus ik stond eigenlijk net op het punt om te zeggen

''Hee lieve schat, ik vind je oprecht een heel lief en leuk iemand, en ik was zo ontzettend blij dat ik je beter mocht leren kennen, maar het doet mij enorm pijn dat je opeens zo afstandelijk bent geworden, en dit trek ik niet meer... Dus ik denk dat het beter is als we geen contact meer hebben..''

Het allerliefst hoop ik dat ze zich realiseert dat ze mij kwijt kan raken, en dan opeens heel veel moeite weer gaat doen... Maar ik ben ook niet achterlijk, en weet dat dit vast niet gaat gebeuren.

En eerder de kans bestaat dat ik het helemaal verpest met dat bericht en dat ik niks heb....

Maar door mijn autisme heb ik enorm behoefte aan bevestiging en duidelijkheid.

Bevestiging zijn berichtjes van haar, met hartjes erin.. Lieve berichten, en duidelijkheid of ze mee wilt met mij om uit eten te gaan....

Want ik wacht echt continu op dat berichtje terug.. En ik check om de 10 minuten mijn telefoon of ik al een bericht heb, en steeds is mijn whatsapp inbox leeg... En voel ik mij weer teleurgesteld met heel veel tranen en een brok in je buik als gevolg..

En voor de duidelijkheid, als ze gewoon zegt ''het wordt niets'' oke... Heel erg jammer, maar dan kan ik het afsluiten en haar blokkeren en het een plekje geven.

Sorry voor mijn lange verhaal, ik hoop dat iemand raad heeft..
Wat moet ik doen, om dat rot gevoel te laten verdwijnen? En hoe kan ik dit aanpakken zonder dat ik de situatie alleen maar erger maak?

Want als ik nu berichten ga sturen als ''je zegt niks '' of ''dan niet '' Dan kom ik psychisch onstabiel over, waardoor mijn aantrekkelijkheid waarschijnlijk nog verder daalt...

Hartstikke bedankt, groetjes.
pi_184510238
Mmmm hoe staan jullie beiden er financieel voor? Jij werkt iig.
  zondag 20 januari 2019 @ 12:43:41 #3
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_184510347
Het enige wat je kunt doen is idd de radiostilte en het dan van haar kant af laten komen. Gezien jouw situatie snap ik idd dat dit lastig is omdat je behoefte hebt aan duidelijkheid en bevestiging. Maar als je niet wanhopig over wilt komen is dit het enige wat je kuntkunt doen. Klinkt wel sterk alsof het einde verhaal is.

Dat ze je gewoon negeert/links laat liggen is wel kansloos gezien ze eerst zo enthousiast was. Idd hoe moeilijk is het om gewoon te zeggen, jo sorry maar dit wordt hem niet.
  zondag 20 januari 2019 @ 12:44:24 #4
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184510361
App dit app dat, maar hoe vaak heb je gewoon afgesproken?
En hoe lang appten jullie?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184510475
Te hard van stapel gelopen (beiden!) dat is leuk voor een week, maar dat houdt niemand lang vol. En dan worden vrouwen net elastiekjes: wat ze eerst de ene kant opgeveerd zijn, veren ze nu de andere kant op. Ik snap dat dat niet fijn is en dat het je onzeker maakt.

Dat appje wat je wilde sturen, is dat echt wat je wil? Ik zou het eerst bij stap 1 houden en de conclusie voorlopig nog even uitstellen totdat je meer weet. Misschien wil zij ook nog iets inbrengen? :

'Hee lieve schat, ik vind je oprecht een heel lief en leuk iemand, en ik was zo ontzettend blij dat ik je beter mocht leren kennen, maar het doet mij enorm pijn dat je opeens zo afstandelijk bent geworden, en dit trek ik niet meer...'' (en nog een vraag erin richting haar. Wil je hier over praten? Kunnen we eens afspreken? Etc)
Somebody that I used to know
  zondag 20 januari 2019 @ 12:59:12 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184510601
Next.

En voortaan: appen is logistiek. Ga geen hele gesprekken voeren (tenzij jullie ver uit elkaar wonen en genoegen neemt met een vriendschap), dat doe je maar IRL.
pi_184511435
Teveel praten op whatsapp verpest je spreekstof in het echt, als je weet dat je de persoon gaat meeten IRL moet je juist op whatsapp wat rustiger doen anders is in het echt een domper.

Advies: Je hebt in theorie bevestiging gekregen, ze wou zelfs al daten ( veel kerels krijgen dat nog eens niet voor elkaar ). Het blijft een vrouw ( hoop ik ) en die blijven onvoorspelbaar, laat het rusten gebruik de charmes die je op haar hebt gebruikt op andere en kijk wat het oplevert.

Het moment dat jij niet meer gaat happen naar haar komt ze terug of niet en dan is het maar beter dat je je energie/tijd/geld niet hebt verspild aan haar.
pi_184512315
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 13:55 schreef Student42.2 het volgende:
Teveel praten op whatsapp verpest je spreekstof in het echt, als je weet dat je de persoon gaat meeten IRL moet je juist op whatsapp wat rustiger doen anders is in het echt een domper.
Welnee, als je niets hebt om over te praten dan ben je gewoon saai, en express niks vertellen op Whatsapp om die stof te bewaren voor in het echt is alleen maar het onvermijdelijke uitstellen, want als je het eenmaal hebt verteld heb je weer niks om over te praten.
pi_184512397
Kuthoer! Sterkte ts ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_184512600
Doe niet zo opgefokt man, Misschien heeft ze het behoorlijk druk, financiële problemen, of idd geen interesse meer (zou kunnen , klinkt niet zo direct maar hey ik was er niet bij)

1. Probeer met haar af te spreken om lekker in real life met elkaar te praten, dan bouw je ook een hechtere band met elkaar op. Reageert ze daar niet verder op dan is dat allemaal prima. That's life.

Ga meer mensen daten. Geniet van het leven. Werk aan jezelf dat je niet met die angsten zit en complexen die je jezelf aanpraat. Verbreed je horizon, lees eens filosofisch een boek.
pi_184512638
Sowieso niet gaan invullen voor haar.

Blijf neutraal. Onzekerheid is niet aantrekkelijk.
pi_184513198
Catfished.

Nooit in het echt gezien, je krijgt alleen appjes, verder geen enkele info behalve slank en knap.

Als het te mooi klinkt om waar te zijn he..

“Ze” kapt meteen af zodra je echt wil ontmoeten, red flag.
pi_184513498
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Catfished.

Nooit in het echt gezien, je krijgt alleen appjes, verder geen enkele info behalve slank en knap.

Als het te mooi klinkt om waar te zijn he..

“Ze” kapt meteen af zodra je echt wil ontmoeten, red flag.
Doe op z'n minst alsof je z'n post hebt gelezen :')

quote:
Eerste afspraak verliep goed.. Ze was nog net zo opgewonden als voor we elkaar hadden gezien.
''Ik heb jouw gezien, en ik ben nu heel erg blij'' zei ze na de date.
  zondag 20 januari 2019 @ 16:12:42 #14
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184513543
Wat een kut wijf is dat zeg. Vreselijk. Dat ze niet eens het fatsoen heeft om gewoon op een fatsoenlijke manier tegen jou te zeggen dat dit hem gewoon niet word. Want daarmee verlost ze jou ook van je jouw lijden en kan je teminste weer verder gaan, en opzoek gaan naar een vrouw die jou teminste wel met respect kan behandelen.

Hoe dan ook....ik ben bang dat dit niks meer gaat worden helaas.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 20 januari 2019 @ 16:23:50 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184513791
Ze reageert niet meer op een voorstel om af te spreken, dit wordt niks meer. Je kan nu moeilijk gaan doen en nog wat zielige appjes haar kant opsturen maar daar heb je alleen maar jezelf mee.

quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:57 schreef MrAero het volgende:

[..]

Welnee, als je niets hebt om over te praten dan ben je gewoon saai, en express niks vertellen op Whatsapp om die stof te bewaren voor in het echt is alleen maar het onvermijdelijke uitstellen, want als je het eenmaal hebt verteld heb je weer niks om over te praten.
Hier ben ik het wel mee eens. Wanneer je gespreksstof moet gaan rantsoeneren ben je waarschijnlijk een saaie lul. En daarbij, je hoeft niet altijd diepe gesprekken te voeren op een date. Als je niet eens over koetjes en kalfjes kan praten met elkaar dan ben je sowieso geen match.
  zondag 20 januari 2019 @ 16:29:56 #16
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184513924
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:20 schreef wawowiewa het volgende:
Doe niet zo opgefokt man, Misschien heeft ze het behoorlijk druk, financiële problemen, of idd geen interesse meer (zou kunnen , klinkt niet zo direct maar hey ik was er niet bij)
Hoezo doet TS opgefokt? Hij vertelt alleen maar zijn verhaal nu hoor.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:20 schreef wawowiewa het volgende:
1. Probeer met haar af te spreken om lekker in real life met elkaar te praten, dan bouw je ook een hechtere band met elkaar op. Reageert ze daar niet verder op dan is dat allemaal prima. That's life.
Het lijkt mij vrij duidelijk dat die snol geen zin meer heeft om nog met TS af te spreken. Heb je de OP wel gelezen eigenlijk? :')

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:20 schreef wawowiewa het volgende:
Ga meer mensen daten. Geniet van het leven. Werk aan jezelf dat je niet met die angsten zit en complexen die je jezelf aanpraat. Verbreed je horizon, lees eens filosofisch een boek.
Dit was gewoon een kut streek wat die griet heeft gedaan. Mag TS nu gewoon eventjes van slag zijn misschien? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184513944
Dank voor jullie berichten. Doet mij goed! :)

Verschillende meningen hier, maar wat ik uit veel post's lees is, dat veel whatsappen niet goed is.
Ik heb besloten om het te laten rusten, dinsdag vraag ik nog een keer of ze misschien wilt reageren, en dat het anders ook goed is. Gewoon positief blijven, ondanks dat je gevoel wat anders zegt.

En zal tot die vraag dinsdag niet oordelen wat er is, misschien heeft ze wel een mindere tijd.. Dus ik geef nog één herhaling bericht dinsdag over dat afspraakje, en reageert ze weer vaag.. Dan verwijder ik gewoon haar nummer.

En dan kan ze ooit nog zelf appen, mocht ze daar behoefte aan hebben
  zondag 20 januari 2019 @ 16:31:45 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184513957
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:29 schreef Samuel24 het volgende:
Mag TS nu gewoon eventjes van slag zijn misschien? :')
Ik heb het idee dat deze TS 24/7 "van slag" is.
pi_184513998
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:09 schreef MrAero het volgende:

[..]

Doe op z'n minst alsof je z'n post hebt gelezen :')

[..]

Ik had alles gelezen maar daarover heen gelezen, was nogal een lap tekst, sorry.
pi_184514178
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:31 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Dank voor jullie berichten. Doet mij goed! :)

Verschillende meningen hier, maar wat ik uit veel post's lees is, dat veel whatsappen niet goed is.
Ik heb besloten om het te laten rusten, dinsdag vraag ik nog een keer of ze misschien wilt reageren, en dat het anders ook goed is. Gewoon positief blijven, ondanks dat je gevoel wat anders zegt.

En zal tot die vraag dinsdag niet oordelen wat er is, misschien heeft ze wel een mindere tijd.. Dus ik geef nog één herhaling bericht dinsdag over dat afspraakje, en reageert ze weer vaag.. Dan verwijder ik gewoon haar nummer.

En dan kan ze ooit nog zelf appen, mocht ze daar behoefte aan hebben
Veel appen is niet zozeer fout of niet goed. Als je op app hele gesprekken hebt, dan betekent dat niet dat dat in real life niet gebeurt. Het is dus echt niet zo dat als je veel op app praat, je opeens in real life geen onderwerpen meer hebt om over te praten. Vaak weet je wat de interesse van de ander is door zulke gesprekken, en kan je daar in real life op verder.

Maar in dit geval, als je merkt dat ze weinig tot geen interesse meer toont op de app, dan moet je inderdaad niet te veel appen. Wat je nu doet is goed, laat haar even met rust. Als ze je appt dan prima, zo niet, dan ga je gewoon verder.
pi_184514625
Waarom alleen maar appen? bel haar gewoon als je iets wilt. Maar dit lijkt me een verloren zaak, ik zou je op iets anders richten.
pi_184517002
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 17:12 schreef DoubleDip het volgende:
Waarom alleen maar appen? bel haar gewoon als je iets wilt. Maar dit lijkt me een verloren zaak, ik zou je op iets anders richten.
Ze praat niet zo best Nederlands, ze woont hier immers sinds 2013
Haar Nederlands is ook totaal niet goed, maar ik type vooral ''eenvoudig'' nederlands met haar

Ik heb haar in het echt gezien, en heel veel begrijpt ze niet.. Dan zegt ze wel glimlachend ja.. Maar ik merk aan haar reactie dan vaak dat ze het stiekem niet weet waarover het gaat

Dit gebeurd alleen als de gesprekken wat moeilijker worden, zoals bijvoorbeeld dit wat ik nu type.

opzich vind ik het totaal niet erg, want het was echt een heel lief vriendelijk en verlegen meisje..

Ze was net weer online.... en nog steeds niets, ik heb in een opwelling gezegd, dat ik niet genegeerd wil worden, dat dit pijn doet, en als ze me niet wilt, eerlijk moet zijn.... En ''tot ziens'' het bericht afgesloten...

Ze heeft het gelezen maar nog steeds niets terug.. mega frustrerend. Al weet ik al dat ik haar heb verloren.
pi_184517037
Ik voelde mij de gelukkigste man op aarde als ik met haar sprak, en voel me nu aardig klote. Maar goed dit gebeurd miljoenen keer in Nederland en de wereld, ik ben niet de enige,
  zondag 20 januari 2019 @ 19:05:47 #24
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184517159
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:00 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Ik voelde mij de gelukkigste man op aarde als ik met haar sprak, en voel me nu aardig klote. Maar goed dit gebeurd miljoenen keer in Nederland en de wereld, ik ben niet de enige,
Dit is gewoon mega kut. I know. Tijd om haar te vergeten en verder te gaan met je leven. Er zijn nog zoveel leuke andere vrouwen op deze wereld. Zij is niet de enige.
Je vind heus wel een leuke vrouw. Geef het nu gewoon even wat tijd om dit allemaal te verwerken.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184517208
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:00 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Ik voelde mij de gelukkigste man op aarde als ik met haar sprak, en voel me nu aardig klote. Maar goed dit gebeurd miljoenen keer in Nederland en de wereld, ik ben niet de enige,
Zoek de volgende keer iemand met wie je gewoon kunt communiceren, ipv zo'n vage relatie op proberen te starten zoals je ziet in die 90 Days To Wed programma's waarbij ze met elkaar communiceren via Google Translate :') Het Engels niveau moet op z'n minst wel op peil zijn wil je iets beginnen met exotische types die nauwelijks Nederlands kunnen. Je hebt het nu misschien niet door, maar je liep dus gewoon je pik achterna. Echte diepgang kunnen jullie gesprekken namelijk niet hebben gehad als d'r Nederlands zo slecht is. Jij vond haar er geil uitzien, zij vond jouw foto's er geil uitzien, maar na die eerste date is ze afstandelijk, dus blijkbaar viel je tegen voor d'r in het echt. Kan gebeuren. Op naar de volgende. Maar als het je dus inderdaad alleen om seks is te doen, probeer dat onderwerp dan ook aan te kaarten nog voordat je elkaar ontmoet. Als je iemand al kunt opgeilen voor die eerste date, dan is de kans veel groter dat je na afloop samen in bed belandt.
pi_184517353
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:59 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Ze praat niet zo best Nederlands, ze woont hier immers sinds 2013
Haar Nederlands is ook totaal niet goed, maar ik type vooral ''eenvoudig'' nederlands met haar

Ik heb haar in het echt gezien, en heel veel begrijpt ze niet.. Dan zegt ze wel glimlachend ja.. Maar ik merk aan haar reactie dan vaak dat ze het stiekem niet weet waarover het gaat

Dit gebeurd alleen als de gesprekken wat moeilijker worden, zoals bijvoorbeeld dit wat ik nu type.

opzich vind ik het totaal niet erg, want het was echt een heel lief vriendelijk en verlegen meisje..

Ze was net weer online.... en nog steeds niets, ik heb in een opwelling gezegd, dat ik niet genegeerd wil worden, dat dit pijn doet, en als ze me niet wilt, eerlijk moet zijn.... En ''tot ziens'' het bericht afgesloten...

Ze heeft het gelezen maar nog steeds niets terug.. mega frustrerend. Al weet ik al dat ik haar heb verloren.
Wat gemeen van haar :(
  zondag 20 januari 2019 @ 19:20:40 #27
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184517449
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat gemeen van haar :(
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 20 januari 2019 @ 21:00:05 #28
467754 DeAfgeleide
It's just a state of mind
pi_184519917
Stop met het analyseren van vrouwelijk gedrag, is niet te doen. Zorg gewoon ten alle tijden dat zij jou iets leuker vindt dan andersom en wees niet zo emotioneel afhankelijk
  Moderator zondag 20 januari 2019 @ 21:16:52 #29
441859 crew  Lenny77
pi_184520470
Ben ik de enige die denkt dat je al behoorlijk Nederlands moet kunnen als je hier al van 2013 woont? Dus dat het wel een beetje vreemd is?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184520512
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat je al behoorlijk Nederlands moet kunnen als je hier al van 2013 woont? Dus dat het wel een beetje vreemd is?
Vaak willen dat soort vrouwen gewoon een man die alles voor hen betaald, anders hadden ze wel Nederlands geleerd.
pi_184523245
Allereerst, super cool dat je dit soort stappen hebt ondernomen. Ik kan mij je oude topics nog herinneren, die waren een stuk minder positief.
Ook al ken ik je niet, klasse man!

Over die vrouw, vrouwen zijn soms raar. Zeggen dat ze iets willen en als je fout(?) whatsappt willen ze niet meer.

Ik heb zo’n beetje hetzelfde mee gemaakt. Super kloten is dat. Je gaat kijken of ze online is etc.. super naar gevoel is dat. Afhankelijk zijn van een ander die niet wil.

Tips, dinsdag kan je er mooi een einde aan geven inderdaad. Kan ook morgen, je bent eigen baas. Houd de eer aan jezelf, het ligt niet aan jou dat ze niet reageert. Jouw stijl is niet veranderd lijkt me.

Positieve aan het verhaal is, je bent een ervaring rijker. Het zou denk ik ook onlogisch zijn als je direct bij je eerste date de vrouw van je leven tegen komt. Dit is denk ik ‘normaal’ om zulke dingen mee te maken. Sommigen maken zelfs mee dat je afspreekt voor een date en de vrouw niet eens komt opdagen. Etc.

Wat betreft je zelfbeeld, waarschijnlijk zie je er goed uit. Je regelt een date via Tinder. Jij bent een van de weinige Tinder veteranen die een date fixt via Tinder. Vrouwen hebben namelijk letterlijk tientallen keuzes. En jij hebt dus al meerdere gesprekken gehad. Ik ken genoeg mensen die amper een match hebben (ik) en reageren is dan stap 2. (Dat doet 30% ofzo).

Dus ik kan amper een date regelen via Tinder.

Wat je nu dus moet doen is vooruit kijken. Ik vraag mij af hoe erg een vrouw het vind dat jij geen top baan hebt. Ik denk serieus dat ze dat niet zo erg vinden. Alleen je brengt het misschien slecht, waardoor direct duidelijk wordt dat je zelfbeeld laag is. En dat is minder handig.

Dus goed bezig jij, er komt vast nog wel moois aan voor jou. Misschien niet direct een relatie ofzo, maar dat hoeft ook niet direct. Eerst maar eens ervaring op doen in dit soort situaties lijkt mij.
pi_184527775
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:00 schreef DeAfgeleide het volgende:
Stop met het analyseren van vrouwelijk gedrag, is niet te doen. Zorg gewoon ten alle tijden dat zij jou iets leuker vindt dan andersom en wees niet zo emotioneel afhankelijk
Dit.

TS, je loopt veel te hard van stapel met 'lieverd' en 'schat' etc. Daarnaast is je complete gemoedstoestand afhankelijk van hoe een chick op jou reageert. Laat dit even op je inwerken.

Snap je dan dat dit een recipe for disaster is? Vrouwen handelen naar hun emoties, en die kunnen per dag verschillen. Dat wil dus zeggen dat je in een emotionele rollercoaster terecht komt.

Doordat je te snel wil en emotioneel afhankelijk bent, verneuk je het compleet. Jouw echte probleem is dat je vrouwen op een voetstuk plaatst. Denk daar eens over na.

Oja, en trouwens: je bent haar al kwijt. Jouw emotionele afhankelijkheid ziet zij ook en dat maakt haar een stuk minder enthousiast. Zo zie je maar weer hoe je iets kan verneuken hiermee. Het is hard, maar neem het mee als een les voor de volgende keer.

[ Bericht 5% gewijzigd door DaggerOne op 21-01-2019 14:38:45 ]
pi_184531031
Echt, wat DaggerOne typt.

Het is keihard maar ook wel een leuk spel. Door achter dit soort dingen te komen leer je jezelf kennen. Het is echt niet altijd leuk, maar ik denk dat het 1 stap achteruit 2 stappen voor uit is.

Ongeacht of je vrouw scoort of niet.

Gewoon doorgaan en over 2 jaar denk je, die dame was eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
pi_184539635
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:00 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Ik voelde mij de gelukkigste man op aarde als ik met haar sprak, en voel me nu aardig klote. Maar goed dit gebeurd miljoenen keer in Nederland en de wereld, ik ben niet de enige,
Richt je nou maar op andere zaken, dit gaat gewoon niet werken. Iemand die na 5 jaar zo slecht Nederlands spreekt en met wie je sowieso bijna niet kan communiceren zou ik lekker links laten liggen.
pi_184573216
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dit.

TS, je loopt veel te hard van stapel met 'lieverd' en 'schat' etc. Daarnaast is je complete gemoedstoestand afhankelijk van hoe een chick op jou reageert. Laat dit even op je inwerken.

Snap je dan dat dit een recipe for disaster is? Vrouwen handelen naar hun emoties, en die kunnen per dag verschillen. Dat wil dus zeggen dat je in een emotionele rollercoaster terecht komt.

Doordat je te snel wil en emotioneel afhankelijk bent, verneuk je het compleet. Jouw echte probleem is dat je vrouwen op een voetstuk plaatst. Denk daar eens over na.

Oja, en trouwens: je bent haar al kwijt. Jouw emotionele afhankelijkheid ziet zij ook en dat maakt haar een stuk minder enthousiast. Zo zie je maar weer hoe je iets kan verneuken hiermee. Het is hard, maar neem het mee als een les voor de volgende keer.
Hij is haar niet kwijt. Hij heeft haar nooit gehad. Verder helemaal mee eens.
pi_184573999
Aziaatjes. :')
  woensdag 23 januari 2019 @ 16:05:14 #37
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184574837
Misschien hard wat ik ga zeggen, maar je bent wie je bent en dat moet je leren te accepteren.
Geloof mij, ik denk het zelfde, onzeker, voel me minder belangrijk etc. Maar daar moet je mee leren leven, accepteer het.

Leer een meid kennen via vrienden, of andere serieuze platform dan Tinder.
Tinder, moet je zien als tussendoortje. Je hebt op Facebook ook genoeg serieuze groepen waar ze liefde zoeken, ok?

Maak je niet druk.
  woensdag 23 januari 2019 @ 16:05:47 #38
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184574846
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:28 schreef ChristmasRoses het volgende:
Aziaatjes. :')
Wat is daar mis mee? Die klagen niet, zijn onderdanig, enorm lief en klein.
pi_184574993
Laat zitten, als ze met je verder wilde had ze wel gereageerd.
Waarschijnlijk heeft ze een andere portomonnee gevonden.
pi_184575063
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:05 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Die klagen niet, zijn onderdanig, enorm lief en klein.
:')
pi_184575931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:05 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Misschien hard wat ik ga zeggen, maar je bent wie je bent en dat moet je leren te accepteren.
Geloof mij, ik denk het zelfde, onzeker, voel me minder belangrijk etc. Maar daar moet je mee leren leven, accepteer het.

Leer een meid kennen via vrienden, of andere serieuze platform dan Tinder.
Tinder, moet je zien als tussendoortje. Je hebt op Facebook ook genoeg serieuze groepen waar ze liefde zoeken, ok?

Maak je niet druk.
Dat Tinder alleen voor een 'tussendoortje' is ben ik het niet mee eens. Er zitten voldoende vrouwen op Tinder die iets serieus willen. Als je een aantal goede foto's hebt, dan ben je al een heel eind.
  woensdag 23 januari 2019 @ 18:07:39 #42
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184576993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:05 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat Tinder alleen voor een 'tussendoortje' is ben ik het niet mee eens. Er zitten voldoende vrouwen op Tinder die iets serieus willen. Als je een aantal goede foto's hebt, dan ben je al een heel eind.
Ik krijg nooit likes of matches, alleen van die spam.
pi_184577343
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Ik krijg nooit likes of matches, alleen van die spam.
Hoe zijn je foto's?

Ik heb een aantal foto's waar ik goed op sta zonder photoshop. Bijvoorbeeld geen foto waar ik half op sta of filters. Besteed moeite aan een paar goede foto's van jezelf.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')