- invullenquote:
Als ondernemer ben je eigen baas. Dus broekzak vestzakquote:Op zondag 20 januari 2019 08:03 schreef hartloper het volgende:
Zou toch niet zo zijn dat iedereen met dit formuliertje langs komt op kantoor voor de inschrijving (en dus een halve vrije dag moet nemen bij de baas haha).
Wat denk je van legitimeren? Of denk je dat je annoniem een bedrijf kunt starten?quote:Op zondag 20 januari 2019 07:55 schreef hartloper het volgende:
Als je je wilt inschrijven in de kamer van koophandel dan dien je een afspraak te maken voor inschrijving.
Op de datum van inschrijving moet een inschrijfformulier (waar je bedrijfsactivititeiten, persoonlijke gegevens op staan) ingevuld zijn en bij hen bekend.
Op de site van de kvk staat een stappenplan. Maar er is al een afspraak gemaakt, dus dat stappenplan hoeft niet meer door lopen te worden.
Op het inschrijfformulier zelf staat dat je het langs moet brengen op kantoor, maar ik zou zeggen dat er anno 2019 andere mogelijkheden zijn. Bijvoorbeeld per mail![]()
Hoe heb jij als (verse) ondernemer dit inschrijfformulier opgestuurd?
Of iemand bekend met de site van het kvk.
Misschien zie ik het deze vroege zondagochtend over het hoofd maar ik kan echt niks vinden
Dus je geeft dat formulier af als je op afspraak komt? Je moet dan vanzelfsprekend je ID meenemen. Afspraak duurt 40 minuten.quote:Op zondag 20 januari 2019 08:22 schreef etuiedelapiel het volgende:
Wat denk je van legitimeren? Of denk je dat je annoniem een bedrijf kunt starten?
Je snapt het gezegde niet echtquote:Op zondag 20 januari 2019 08:14 schreef djh77 het volgende:
[..]
Als ondernemer ben je eigen baas. Dus broekzak vestzak
Tijd=geld. TS vraagt bij zichzelf een halve dag vrij. Maakt dus geen donder uit. Geld/Tijd blijft bij TSquote:Op zondag 20 januari 2019 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je snapt het gezegde niet echt
Niet echt. TS moet tijd en dus geld vrijmaken voor een afspraak die ook per mail afgedaan zou kunnen worden. Dat heeft niets met broekzak vestzak te maken.quote:Op zondag 20 januari 2019 08:35 schreef djh77 het volgende:
[..]
Tijd=geld. TS vraagt bij zichzelf een halve dag vrij. Maakt dus geen donder uit. Geld/Tijd blijft bij TS
Maar goed dat jij geen zzp-er bent...quote:Op zondag 20 januari 2019 08:35 schreef djh77 het volgende:
[..]
Tijd=geld. TS vraagt bij zichzelf een halve dag vrij. Maakt dus geen donder uit. Geld/Tijd blijft bij TS
Past goed bij TS dan, want hij vind dat hij niet hoeft langs te komen, al zegt de KVK wel. Hij vind dat hij het stappen plan niet hoeft te volgen.. maar doet t stiekem wel.quote:Op zondag 20 januari 2019 09:41 schreef Fietsertje70 het volgende:
De KvK is met afstand de meest bureaucratische organisatie die ik ooit heb meegemaakt. Heel veel dingen kunnen niet digitaal, die formulieren raken kwijt, ze worden verwerkt door mensen die te dom zijn om te poepen, het is onduidelijk welk formulier je moet gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |