abonnement Unibet Coolblue
pi_184504321
Hallo,

Ik ben een jongen van 22 en ga de laatste weken regelmatig met een meisje alleen iets doen. Ik ben inmiddels echt helemaal weg van haar, maar omdat ik geen ervaring heb op het gebied van liefde en relaties weet ik niet goed wat ik nu moet doen. Ik ben ook bang dat zij mij alleen ziet als een vriend en dat ik in mijn onhandigheid straks onze vriendschap ook verpest.

Ik zou hier graag met iemand over praten en advies over krijgen. Echter vind ik dit lastig om in het 'echte' leven te doen. Dus vandaar dat ik op deze manier om hulp vraag. Ik wil niet de situatie te duidelijk omschrijven hier, je weet maar nooit wie het leest... Dus is er iemand (of meerdere iemanden) die mij misschien in een privebericht kan helpen?
pi_184504785
Je kunt pas over een week reageren op privé berichten
pi_184505293
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:25 schreef HELIL het volgende:
Dus is er iemand (of meerdere iemanden) die mij misschien in een privebericht kan helpen?
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 01:06 schreef madam-april het volgende:
Je kunt pas over een week reageren op privé berichten
Google is your friend, abuse your friends
  zondag 20 januari 2019 @ 02:32:19 #4
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_184505755
Ik wil er wel 2 van 22
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_184505839
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 01:06 schreef madam-april het volgende:
Je kunt pas over een week reageren op privé berichten
Dat zag ik net ook inderdaad. Dan zal ik maar een weekje wachten. *)
pi_184506281
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:25 schreef HELIL het volgende:
Hallo,

Ik ben een jongen van 22 en ga de laatste weken regelmatig met een meisje alleen iets doen. Ik ben inmiddels echt helemaal weg van haar, maar omdat ik geen ervaring heb op het gebied van liefde en relaties weet ik niet goed wat ik nu moet doen. Ik ben ook bang dat zij mij alleen ziet als een vriend en dat ik in mijn onhandigheid straks onze vriendschap ook verpest.

Ik zou hier graag met iemand over praten en advies over krijgen. Echter vind ik dit lastig om in het 'echte' leven te doen. Dus vandaar dat ik op deze manier om hulp vraag. Ik wil niet de situatie te duidelijk omschrijven hier, je weet maar nooit wie het leest... Dus is er iemand (of meerdere iemanden) die mij misschien in een privebericht kan helpen?
Waarom denk jij dat ze jou alleen als vriend ziet?

Sowieso, altijd je move maken. Niets is erger dan gewoon bevriend zijn met een meid waar je verliefd op bent. Daar schiet niemand wat mee op.
pi_184507858
Neuk je haar nu dan
pi_184508015
Soms moet je risico nemen om iets beters te krijgen, kortom gewoon proberen maar zorg dat je niet als een complete debiel overkomt.
pi_184516315
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 07:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat ze jou alleen als vriend ziet?

Sowieso, altijd je move maken. Niets is erger dan gewoon bevriend zijn met een meid waar je verliefd op bent. Daar schiet niemand wat mee op.
Ze maakte een opmerking over hoe haar familie altijd verwachtingen van haar had, waardoor ze zich verplicht voelde bepaalde dingen te doen die ze eigenlijk niet echt wilde. Ze noemde onder andere het hebben van een "vriendje".

Ik vind het juist heel fijn om bevriend met haar te zijn. Dus dat wil ik echt niet verpesten. Hoe zou ik dan het beste mijn "move" kunnen maken?
pi_184516343
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:34 schreef Aneurism het volgende:
Soms moet je risico nemen om iets beters te krijgen, kortom gewoon proberen maar zorg dat je niet als een complete debiel overkomt.
En hoe doe ik dat? We zijn allebei wat verlegen/sociaal onhandig. Dus dit doen zonder over te komen als een complete debiel vind ik best lastig. :)
pi_184517763
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:31 schreef HELIL het volgende:

[..]

Ze maakte een opmerking over hoe haar familie altijd verwachtingen van haar had, waardoor ze zich verplicht voelde bepaalde dingen te doen die ze eigenlijk niet echt wilde. Ze noemde onder andere het hebben van een "vriendje".

Ik vind het juist heel fijn om bevriend met haar te zijn. Dus dat wil ik echt niet verpesten. Hoe zou ik dan het beste mijn "move" kunnen maken?
Sloeg die opmerking op jou dan, of was dat heel algemeen? Ik denk het laatste?

Move maken: bv nodig haar bij jou thuis uit, zorg voor een beetje een romantische setting (zodat ze het aan ziet komen) en lekker tegen elkaar aan op de bank en vervolgens komt het moment om te zoenen vanzelf.

Als je dat subtiel doet, maar wel trefzeker kan zij er duidelijk de stekker uit trekken (keyword: duidelijk, niet bij iedere opmerking van haar denken, o jee...) en zo niet komt het vanzelf goed.
pi_184517788
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:32 schreef HELIL het volgende:

[..]

En hoe doe ik dat? We zijn allebei wat verlegen/sociaal onhandig. Dus dit doen zonder over te komen als een complete debiel vind ik best lastig. :)
Als ze jou ook leuk vindt (en waarom niet, jij bent toch leuk?), dan mag je best even debiel zijn hoor.
pi_184518807
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sloeg die opmerking op jou dan, of was dat heel algemeen? Ik denk het laatste?

Move maken: bv nodig haar bij jou thuis uit, zorg voor een beetje een romantische setting (zodat ze het aan ziet komen) en lekker tegen elkaar aan op de bank en vervolgens komt het moment om te zoenen vanzelf.

Als je dat subtiel doet, maar wel trefzeker kan zij er duidelijk de stekker uit trekken (keyword: duidelijk, niet bij iedere opmerking van haar denken, o jee...) en zo niet komt het vanzelf goed.
De opmerking was algemeen. Maar het lijkt mij dat je zoiets niet zegt tegen iemand die je leuk vind... of het was gewoon onhandigheid vanuit haar.

We zijn al bij elkaar thuis geweest, maar we zijn allebei thuiswonend op het moment, dus dat maakt het wel iets anders. We gaan binnekort weer samen een film kijken bij een van ons thuis. Hoe zorg ik dat dat als romantisch word? Ik denk niet dat ik zomaar tegen haar aan ga zitten.
pi_184518904
Ik heb overigens al gezegd dat ik haar "leuk" vind (wat natuurlijk best vaag is). Daar reageerde ze niet direct op, maar ze zei na een korte stilte toen wel dat ze blij was mij te hebben leren kennen en kwam met een voorstel voor wanneer we weer iets zouden kunnen doen samen. Dus die reactie was wat gemixt.
pi_184519738
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:21 schreef HELIL het volgende:

[..]

De opmerking was algemeen. Maar het lijkt mij dat je zoiets niet zegt tegen iemand die je leuk vind... of het was gewoon onhandigheid vanuit haar.

We zijn al bij elkaar thuis geweest, maar we zijn allebei thuiswonend op het moment, dus dat maakt het wel iets anders. We gaan binnekort weer samen een film kijken bij een van ons thuis. Hoe zorg ik dat dat als romantisch word? Ik denk niet dat ik zomaar tegen haar aan ga zitten.
Kaarsjes aansteken bv. Licht dimmen.

En waarom ga je niet tegen haar aanzitten?

Als je haar al verteld hebt dat je haar leuk vindt lijkt het mij dat jullie beiden superonhandig zijn en beiden elkaar leuk vinden. Hoe dan ook, als jullie beiden vanaf veilige afstand blijven kijken wat er gaat gebeuren, dan blijft er heel lang afstand.

Kortom: actie!
pi_184520568
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kaarsjes aansteken bv. Licht dimmen.

En waarom ga je niet tegen haar aanzitten?

Als je haar al verteld hebt dat je haar leuk vindt lijkt het mij dat jullie beiden superonhandig zijn en beiden elkaar leuk vinden. Hoe dan ook, als jullie beiden vanaf veilige afstand blijven kijken wat er gaat gebeuren, dan blijft er heel lang afstand.

Kortom: actie!
Zijn kaarsje en dergelijke niet een beethe cliche?

Ik ga niet tegen haar aanzitten omdat ik niet zeker weet of zij dat wil. Ik wil haar niet in een ongemakkelijke situatie brengen.
pi_184520772
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:20 schreef HELIL het volgende:

[..]

Zijn kaarsje en dergelijke niet een beethe cliche?

Ik ga niet tegen haar aanzitten omdat ik niet zeker weet of zij dat wil. Ik wil haar niet in een ongemakkelijke situatie brengen.
Als je niks probeert ga je ook niks bereiken. Geen enkele chick wil een man die niet eens een arm om der heen durft te slaan. Kijk als ze nu expliciet laat blijken dat ze dat niet wil is het nog wat anders, maar anders gewoon doen joh.
pi_184520934
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:20 schreef HELIL het volgende:

[..]

Zijn kaarsje en dergelijke niet een beethe cliche?

Ik ga niet tegen haar aanzitten omdat ik niet zeker weet of zij dat wil. Ik wil haar niet in een ongemakkelijke situatie brengen.
Nee, dat is niet cliché.

En je brengt haar misschien juist wel in een ongemakkelijke situatie door niet tegen haar aan te gaan zitten.

Snap je dat?
pi_184522294
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:27 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Als je niks probeert ga je ook niks bereiken. Geen enkele chick wil een man die niet eens een arm om der heen durft te slaan. Kijk als ze nu expliciet laat blijken dat ze dat niet wil is het nog wat anders, maar anders gewoon doen joh.
Is het niet beter om gewoon eerst met haar hierover te praten?
pi_184522348
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:36 schreef HELIL het volgende:

[..]

Is het niet beter om gewoon eerst met haar hierover te praten?
Ligt aan het moment. Op het moment dat je erover praat is de spanning weg in ieder geval. Dus jij moet aanvoelen of er spanning is. (op de positieve manier).
pi_184522666
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:25 schreef HELIL het volgende:
Hallo,

Ik ben een jongen van 22 en ga de laatste weken regelmatig met een meisje alleen iets doen. Ik ben inmiddels echt helemaal weg van haar, maar omdat ik geen ervaring heb op het gebied van liefde en relaties weet ik niet goed wat ik nu moet doen. Ik ben ook bang dat zij mij alleen ziet als een vriend en dat ik in mijn onhandigheid straks onze vriendschap ook verpest.

Ik zou hier graag met iemand over praten en advies over krijgen. Echter vind ik dit lastig om in het 'echte' leven te doen. Dus vandaar dat ik op deze manier om hulp vraag. Ik wil niet de situatie te duidelijk omschrijven hier, je weet maar nooit wie het leest... Dus is er iemand (of meerdere iemanden) die mij misschien in een privebericht kan helpen?
De vriendschap is al verpest, dusga er gewoon voor
pi_184523127
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:32 schreef HELIL het volgende:

[..]

En hoe doe ik dat? We zijn allebei wat verlegen/sociaal onhandig. Dus dit doen zonder over te komen als een complete debiel vind ik best lastig. :)
Zeg dat je haar leuk vindt en vraag wat ze van jou vind is al een. Als ze je niets vindt zou ik lekker de boel afkappen, niet denken dat het iets kan worden, niet zeuren of naar gaan worden.
pi_184523421
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:51 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De vriendschap is al verpest, dusga er gewoon voor
Waaruit maak je dat op?
pi_184523469
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:14 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Zeg dat je haar leuk vindt en vraag wat ze van jou vind is al een. Als ze je niets vindt zou ik lekker de boel afkappen, niet denken dat het iets kan worden, niet zeuren of naar gaan worden.
Maar ik zou juist niets willen afkappen. Het probleem is juist dat ik haar ook zeker als gewone vriendin kan zien. Maar dat kan pas zodra ik weet dat zij verder niets voor mij voelt. Maar daar kan ik alleen achter komen als ik de vriendschap op het spel zet.
pi_184525999
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:36 schreef HELIL het volgende:

[..]

Is het niet beter om gewoon eerst met haar hierover te praten?
Nee. Tenzij je meteen al de seksuele spanning de deur uit wil mikken.

Kijk, je vindt het heel spannend. Snappen we. Maar zo werkt dit nou eenmaal. Je kan op je bek gaan, afgewezen worden, enz. Hoort erbij.

Maar ik schat de kans best groot in dat zij jou ook wel ziet zitten.
pi_184526011
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:33 schreef HELIL het volgende:

[..]

Waaruit maak je dat op?
Omdat je verliefd bent geworden. Het is van jouw kant al geen gewone vriendschap meer.
  maandag 21 januari 2019 @ 07:13:00 #27
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_184526080
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:35 schreef HELIL het volgende:

[..]

Maar ik zou juist niets willen afkappen. Het probleem is juist dat ik haar ook zeker als gewone vriendin kan zien. Maar dat kan pas zodra ik weet dat zij verder niets voor mij voelt. Maar daar kan ik alleen achter komen als ik de vriendschap op het spel zet.
Nee, je kan haar niet als gewoon een vriendin zien, want daar is gelijkwaardigheid voor nodig. Als jij verliefd bent en zij niet, is dat geen gelijkwaardigheid en is de vriendschap dus al verpest.
pi_184527483
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:31 schreef HELIL het volgende:

[..]

Ze maakte een opmerking over hoe haar familie altijd verwachtingen van haar had, waardoor ze zich verplicht voelde bepaalde dingen te doen die ze eigenlijk niet echt wilde. Ze noemde onder andere het hebben van een "vriendje".

Ik vind het juist heel fijn om bevriend met haar te zijn. Dus dat wil ik echt niet verpesten. Hoe zou ik dan het beste mijn "move" kunnen maken?
Je kan geen move maken zonder de vriendschap te verpesten. Immers, dit is niet wat je echt wil. Het is nu voor jou ook geen vriendschap, je hoopt op een kans met haar.

Misschien wel voor haar, maar niet voor jou dus. Door een move te maken kan je erachter komen of ze meer in je ziet, maar je moet alles (liefde) of niks (geen vriendschap) spelen. Doe dit (en dit is belangrijk) zo snel mogelijk.

Probeer eens wat dichter tegen haar aan te gaan zitten. Als je denkt dat ze zich comfortabel daarbij voelt, sla dan een arm om haar heen. Als dit soort dingen goed gaan, kan je haar zoenen. Schaal het lichamelijke contact steeds een beetje op.
pi_184529539
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:33 schreef HELIL het volgende:

[..]

Waaruit maak je dat op?
Jij hebt gevoelens en dat werkt meestal niet. Tenzij je als een jaloerse, zogenaamde vriend aan de zijlijn wil toekijken hoe zij van andere kerels geniet, met de hoop dat ze jou ooit ziet staan.
pi_184529677
Als je er niks mee gaat doen ga je je zelf alleen maar kwellen. Uiteindelijk gaat zij een vriend krijgen, en dan wordt de situatie alleen maar kutter.
Probeer gewoon tijdens die film zoals al eerder gezegd een beetje tegen haar aan te gaan zitten, bouw het op. Krijg je wat weerstand neem een stapje terug en probeer het later opnieuw. En ga zo langzaam richting een poging om haar te zoenen.
En als je echt een goede vriendschap hebt zal een mislukte versierpoging die vriendschap niet verpesten, en anders was het toch al geen goede vriendschap.
pi_184530661
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 12:09 schreef Feddd het volgende:
Als je er niks mee gaat doen ga je je zelf alleen maar kwellen. Uiteindelijk gaat zij een vriend krijgen, en dan wordt de situatie alleen maar kutter.
Probeer gewoon tijdens die film zoals al eerder gezegd een beetje tegen haar aan te gaan zitten, bouw het op. Krijg je wat weerstand neem een stapje terug en probeer het later opnieuw. En ga zo langzaam richting een poging om haar te zoenen.
En als je echt een goede vriendschap hebt zal een mislukte versierpoging die vriendschap niet verpesten, en anders was het toch al geen goede vriendschap.
Sowieso, dat idee van vriendschap in deze context bestaat helemaal niet. TS denkt dat het vriendschap is, maar durft eigenlijk geen move te maken. In feite cirkelt hij een beetje om haar heen in de hoop dat zij het makkelijk voor hem maakt, zodat hij zelf niks hoeft te ondernemen. De term vriendschap is een excuus om deze situatie te verhullen.

Vriendschap zou het zijn als beide partijen niks van elkaar zouden willen, behalve inderdaad, vriendschap.
pi_184531746
Een vrouw wilt dat jij haar zo ongeveer bespringt, enige waar je voor moet oppassen is dat er voor haar wel de ruimte blijft om nee te kunnen zeggen als ze niet wilt of het voor haar te snel gaat.
pi_184533945
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:17 schreef Ralphmeister het volgende:
Een vrouw wilt dat jij haar zo ongeveer bespringt, enige waar je voor moet oppassen is dat er voor haar wel de ruimte blijft om nee te kunnen zeggen als ze niet wilt of het voor haar te snel gaat.
Precies, deze houding is 1000x beter dan afwachten tot het 'juiste moment', of jezelf afvragen wat je moet doen. Het juiste moment creeer je zelf als man.
pi_184539591
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 07:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee. Tenzij je meteen al de seksuele spanning de deur uit wil mikken.

Kijk, je vindt het heel spannend. Snappen we. Maar zo werkt dit nou eenmaal. Je kan op je bek gaan, afgewezen worden, enz. Hoort erbij.

Maar ik schat de kans best groot in dat zij jou ook wel ziet zitten.
Waarom schat je die kans groot?
pi_184539631
Al geneukt ?
Ik was hier...
pi_184539651
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 07:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat je verliefd bent geworden. Het is van jouw kant al geen gewone vriendschap meer.
Maar zodra ik weet dat het niet wederzijds is zal die verliefdheid verdwijnen en kan ik toch gewoon normaal met haar om blijven gaan? Het is niet zo dat ik alleen met haar om ga omdat ik verliefd ben.
pi_184539705
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:20 schreef HELIL het volgende:

[..]

Waarom schat je die kans groot?
Omdat zij denk ik niet gek is en ze dus best wel gehoord heeft dat jij haar leuk vindt. Als ze jou niet op die manier ziet is het dan logisch om jou te laten weten dat zij jou niet op die manier leuk vindt.

Plus, je geeft aan dat jullie beiden niet zo sociaal handig zijn op dit vlak. Grote kans dat zij ook al subtiel heeft laten merken open te staan voor jou en jij als man dat dus totaal niet door hebt.

Joh, go for it. Gewoon toenadering zoeken. Je wil helemaal haar niet als een vriendin, maar als jouw vriendin. Make it happen.
pi_184539743
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:17 schreef Ralphmeister het volgende:
Een vrouw wilt dat jij haar zo ongeveer bespringt, enige waar je voor moet oppassen is dat er voor haar wel de ruimte blijft om nee te kunnen zeggen als ze niet wilt of het voor haar te snel gaat.
Maar geldt dit ook voor verlegen vrouwen die, als ik het zo inschat, geen tot weinig ervaring hebben op dit gebied? Ik heb wel eens een andere "verlegen" meisje gesproken over dit onderwerp en die zei dat ze het echt totaal niet fijn vond om zomaar aangeraakt te worden. Dus ik redeneer vanuit die hoek.
pi_184539875
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:26 schreef HELIL het volgende:

Maar geldt dit ook voor verlegen vrouwen die, als ik het zo inschat, geen tot weinig ervaring hebben op dit gebied? Ik heb wel eens een andere "verlegen" meisje gesproken over dit onderwerp en die zei dat ze het echt totaal niet fijn vond om zomaar aangeraakt te worden. Dus ik redeneer vanuit die hoek.
Ja. Natuurlijk.

En jij bent zelf ook geen fast forward type, dus als jij denkt dat je veel te snel gaat, ga je waarschijnlijk nog steeds erg langzaam. ;)

Belangrijk is dat ze zich veilig voelt en dat ze voelt dat ze ook uit de situatie weg kan zonder dat het vervelend wordt. Dus gewoon rustig opbouwen. Niet uit het niets je tong in haar mond proppen (sowieso nooit een goed idee), maar eerst tegen haar aan zitten (enge film als tip), dan arm om haar heen, dan wat strelen, dan rustig beginnen met zoenen (zonder die tong!), enz.
pi_184541705
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:22 schreef HELIL het volgende:

[..]

Maar zodra ik weet dat het niet wederzijds is zal die verliefdheid verdwijnen en kan ik toch gewoon normaal met haar om blijven gaan? Het is niet zo dat ik alleen met haar om ga omdat ik verliefd ben.
Jij denkt dat dit verdwijnt?

En als ze een vriend krijgt, ga jij dan lekker met hen 2 om terwijl je diep van binnen weet dat jij haar eigenlijk wil ballen?
pi_184541744
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:26 schreef HELIL het volgende:

[..]

Maar geldt dit ook voor verlegen vrouwen die, als ik het zo inschat, geen tot weinig ervaring hebben op dit gebied? Ik heb wel eens een andere "verlegen" meisje gesproken over dit onderwerp en die zei dat ze het echt totaal niet fijn vond om zomaar aangeraakt te worden. Dus ik redeneer vanuit die hoek.
Dit geldt voor alle vrouwen. Door excuses te verzinnen dat ze verlegen is etc. houd je jezelf tegen en gebeurt er nooit wat.

Je moet het alleen op een gekalibreerde wijze doen. Bijvoorbeeld je slaat je arm om haar heen, en je merkt dat ze dit niet leuk vindt. Dan haal je die arm weg. Praat je verder alsof er niks aan de hand is en probeer je het later weer. Als je op zo'n moment doorgaat, ben je een creep, anders niet. Dat is ook wat die chick bedoelt met 'zomaar aangeraakt te worden'. Het gebeurt uit het niets. Je moet het een beetje aanvoelen of het kan.

Maar proberen = altijd beter dan niks doen.
pi_184541859
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Belangrijk is dat ze zich veilig voelt en dat ze voelt dat ze ook uit de situatie weg kan zonder dat het vervelend wordt.
Algemene waarheid als een koe
Somebody that I used to know
pi_184543559
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:58 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Algemene waarheid als een koe
En hoe pas ik die waarheid toe?
pi_184543643
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja. Natuurlijk.

En jij bent zelf ook geen fast forward type, dus als jij denkt dat je veel te snel gaat, ga je waarschijnlijk nog steeds erg langzaam. ;)

Belangrijk is dat ze zich veilig voelt en dat ze voelt dat ze ook uit de situatie weg kan zonder dat het vervelend wordt. Dus gewoon rustig opbouwen. Niet uit het niets je tong in haar mond proppen (sowieso nooit een goed idee), maar eerst tegen haar aan zitten (enge film als tip), dan arm om haar heen, dan wat strelen, dan rustig beginnen met zoenen (zonder die tong!), enz.
Nou zoenen gaat mij voorlopig sowieso te ver. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat ga ik nu ook niet direct doen. Ik denk dat ik de eerst volgende keer nog even afwacht en eventueel als de situatie zich voordoet een gemeenschappelijke kennis om haar mening vragen. Dan zal daarna toch maar proberen om dichter bij haar te komen of een arm om haar heen te slaan, meer voel ik me niet comfortabel mee.
pi_184543836
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:21 schreef HELIL het volgende:

[..]

Nou zoenen gaat mij voorlopig sowieso te ver. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat ga ik nu ook niet direct doen. Ik denk dat ik de eerst volgende keer nog even afwacht en eventueel als de situatie zich voordoet een gemeenschappelijke kennis om haar mening vragen. Dan zal daarna toch maar proberen om dichter bij haar te komen of een arm om haar heen te slaan, meer voel ik me niet comfortabel mee.
Doe wat goed voelt. Ga die kus niet forceren en er teveel over nadenken. Als je merkt dat ze het fijn met je vindt, dan komt die kus er echt wel. Kijk eens eerst hoe ze reageert op een knuffel, zoen op de wang etc. En dan kan je altijd een stapje verder.
pi_184544069
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:17 schreef HELIL het volgende:

[..]

En hoe pas ik die waarheid toe?
Als je iets doet (arm om haar heen, haar aanraken, etc, geen twijfel vanuit jezelf laten merken. Maar als zij een signaal geeft dat ze het niet tof vindt (terugtrekken, verstijven, oid), dan ook stoppen en dat respecteren. Stelt ze zich weer open /ontspant ze, kan je het eventueel nog een keer proberen.
Somebody that I used to know
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:01:00 #47
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_184544372
Ik denk dat het beter is voor jou om het gewoon uit te spreken, aangezien je zelf aangeeft dat het lastig is voor jou om het gewoon te doen. Zeg gewoon hoe je je voelt. Geef aan dat je haar leuk vind, maar geen flauw idee hebt hoe je dit het beste kan aanpakken. Misschien is het wederzijds en dan kunnen jullie het samen uitvogelen
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:19:39 #48
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184544582
Luister nu eens naar je buik. Wat wil je? Reageer eens instinctief. Gooi de ratio ut het raam. Wil je het meisje de rest van je leven gelukkig maken of niet?

Hoe nu verder? Iedereen kan je vertellen wat zij zouden doen, maar het gaat erom wat jíj zou doen, want jíj wilt misschien iets van haar, dus is het belangrijk dat zij reageert op jouw actie en niet die van een ander. Dus hoe denk jíj dat je een positieve reactie van haar kunt krijgen?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:22:27 #49
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184544624
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 12:09 schreef Feddd het volgende:
Als je er niks mee gaat doen ga je je zelf alleen maar kwellen. Uiteindelijk gaat zij een vriend krijgen, en dan wordt de situatie alleen maar kutter.
Probeer gewoon tijdens die film zoals al eerder gezegd een beetje tegen haar aan te gaan zitten, bouw het op. Krijg je wat weerstand neem een stapje terug en probeer het later opnieuw. En ga zo langzaam richting een poging om haar te zoenen.
TS kan ook gewoon met haar praten. De meeste vrouwen bezitten die vaardigheid (de meesten zelfs meer dan genoeg).
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:24:44 #50
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184544648
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:50 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jij denkt dat dit verdwijnt?

En als ze een vriend krijgt, ga jij dan lekker met hen 2 om terwijl je diep van binnen weet dat jij haar eigenlijk wil ballen?
Ach, 22... voor je het weet komt er uit de vriendenkring een exemplaar dat beter compatibel is.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 00:27:57 #51
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184544687
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:22 schreef HELIL het volgende:

[..]

Maar zodra ik weet dat het niet wederzijds is zal die verliefdheid verdwijnen en kan ik toch gewoon normaal met haar om blijven gaan? Het is niet zo dat ik alleen met haar om ga omdat ik verliefd ben.
Dit dus. En als het echt iemand is die goed weet wat jij wilt, kan het een goede koppelaarster zijn.
pi_184545043
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:01 schreef anti-loper het volgende:
Ik denk dat het beter is voor jou om het gewoon uit te spreken, aangezien je zelf aangeeft dat het lastig is voor jou om het gewoon te doen. Zeg gewoon hoe je je voelt. Geef aan dat je haar leuk vind, maar geen flauw idee hebt hoe je dit het beste kan aanpakken. Misschien is het wederzijds en dan kunnen jullie het samen uitvogelen
Dat was wat ik zelf in mijn hoofd had. Maar weet niet of dat het beste idee is. Je wil ook niet opeens iemand afschrikken door zoiets uit het niets te zeggen.
pi_184545059
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dit dus. En als het echt iemand is die goed weet wat jij wilt, kan het een goede koppelaarster zijn.
Nou, een koppelaarster zal ze niet zijn aangezien ze misschien een of twee andere vrienden heeft. Vandaar ook dat het voor mij niet lastig is in te schatten is of ze mij leuk vind of gewoon meer vrienden wil.
pi_184545098
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Als je iets doet (arm om haar heen, haar aanraken, etc, geen twijfel vanuit jezelf laten merken. Maar als zij een signaal geeft dat ze het niet tof vindt (terugtrekken, verstijven, oid), dan ook stoppen en dat respecteren. Stelt ze zich weer open /ontspant ze, kan je het eventueel nog een keer proberen.
Ah, dat lijkt me allemaal vanzelfsprekend.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 07:52:40 #55
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184546576
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 01:06 schreef HELIL het volgende:

[..]

Nou, een koppelaarster zal ze niet zijn aangezien ze misschien een of twee andere vrienden heeft. Vandaar ook dat het voor mij niet lastig is in te schatten is of ze mij leuk vind of gewoon meer vrienden wil.
Je snapt sociaal leven niet. Zij kan je ook koppelen aan familie, kennissen, collega's. En aan de vrienden, familie, kennissen en collega's van díe mensen die ze nu en dan op feestjes tegenkomt.
Er is niks mis met meer vrienden willen hebben, want een relatie bouwen op iemand die je al jaren als vriend kent gaat stukken beter dan iemand met die je drie dates hebt gehad en dan "moet" neuken. Kiezen uit vrienden die je langer kent geeft meer zekerheid dat de juiste wordt gekozen. En dan moet je niet extra je best gaan doen, want onder vrienden ben je jezelf.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 08:13:04 #56
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_184546783
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:01 schreef anti-loper het volgende:
Ik denk dat het beter is voor jou om het gewoon uit te spreken, aangezien je zelf aangeeft dat het lastig is voor jou om het gewoon te doen. Zeg gewoon hoe je je voelt. Geef aan dat je haar leuk vind, maar geen flauw idee hebt hoe je dit het beste kan aanpakken. Misschien is het wederzijds en dan kunnen jullie het samen uitvogelen
Ik denk dat dit TS ook het best af zal gaan. Uit je comfort zone is goed, maar er bestaat ook zoiets als teveel.

Tussenweg kan wel zijn om het romantische deel op te pakken; filmpje kijken, dicht bij elkaar zitten, wat meer oogcontact maken en het dan zeggen in plaats van toewerken naar een zoen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_184546947
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:21 schreef HELIL het volgende:

[..]

Nou zoenen gaat mij voorlopig sowieso te ver. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat ga ik nu ook niet direct doen. Ik denk dat ik de eerst volgende keer nog even afwacht en eventueel als de situatie zich voordoet een gemeenschappelijke kennis om haar mening vragen. Dan zal daarna toch maar proberen om dichter bij haar te komen of een arm om haar heen te slaan, meer voel ik me niet comfortabel mee.
Prima dat die zoen voor jou nu nog een brug te ver is. Maar iemand inschakelen om voor jou te peilen of ze jou ziet zitten zou ik niet doen.

Nee, dan maar gewoon die arm om haar heen tijdens de film en dat gaat dan toch vanzelf over in tegen elkaar aankruipen als jullie elkaar leuk vinden. Pas dan maar het tempo aan.

Maar iemand inschakelen, dat raad ik je heel sterk af.
pi_184550603
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:17 schreef HELIL het volgende:

[..]

En hoe pas ik die waarheid toe?
Door gewoon te doen, en middels je acties te tonen wat je intenties zijn. Een gemeenschappelijke kennis dingen vragen etc... het is allemaal om de hete brij heendraaien.

En ja het is oncomfortabel, maar dat zijn alle nieuwe dingen in het leven.
pi_184550649
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:13 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik denk dat dit TS ook het best af zal gaan. Uit je comfort zone is goed, maar er bestaat ook zoiets als teveel.

Tussenweg kan wel zijn om het romantische deel op te pakken; filmpje kijken, dicht bij elkaar zitten, wat meer oogcontact maken en het dan zeggen in plaats van toewerken naar een zoen.
Je kan het zeggen, maar grote kans dat je het dan awkward voor haar maakt. Er ligt dan druk op om met elkaar te gaan zoenen. Zij merkt ook dat hij het eigenlijk niet durft, dus wie neemt dan de eerste stap? Dan gebeurt er nog niks.

Die druk is er niet als je gewoon je acties laat spreken, het rustig opbouwt en uiteindelijk haar een kus geeft. Het hoeft niet eens zoenen te zijn. Maar laat middels je acties duidelijk blijken wat je intenties zijn.

Ik zou je laatste alinea zeker doen, maar zeg het niet en geef haar gewoon een kus.
pi_184550776
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:25 schreef HELIL het volgende:
... en dat ik in mijn onhandigheid straks onze vriendschap ook verpest.
als je enkel vriendschap met haar wil, ben je niet verliefd.

als je dus werkelijk verliefd bent, ga je ook dat risico aan die 'vriendschap' eventueel te verliezen.
Ga alsjeblieft niet dat idee van 'vriendschap' misbruiken om zelf geen enkel initiatief te nemen haar ook te versieren...

goed mogelijk dat zij eigenlijk ook liever heeft dat je snel en duidelijk bent dat je meer wil, dan heel lang rond elkaar heen te 'draaien'.

Als je verder erg bang bent initiatief te nemen, is een eerst stap gewoon enigszins met haar te flirten... maak dubbelzinnige opmerkingen, maak complimenten, geef aan dat je best wat voor haar voelt, en let goed op haar reactie... vooral of zij op zulke flirts ingaat of ze iig prettig vind, of dat juist duidelijk 'wegwuift'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:45:26 #61
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_184551952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je kan het zeggen, maar grote kans dat je het dan awkward voor haar maakt. Er ligt dan druk op om met elkaar te gaan zoenen. Zij merkt ook dat hij het eigenlijk niet durft, dus wie neemt dan de eerste stap? Dan gebeurt er nog niks.

Die druk is er niet als je gewoon je acties laat spreken, het rustig opbouwt en uiteindelijk haar een kus geeft. Het hoeft niet eens zoenen te zijn. Maar laat middels je acties duidelijk blijken wat je intenties zijn.

Ik zou je laatste alinea zeker doen, maar zeg het niet en geef haar gewoon een kus.
Ja natuurlijk maak je het dan awkward voor haar, maar hoe denk je dat dat verschilt van TS die tegen z'n natuur in gaat proberen haar te zoenen. Dat ligt hem toch helemaal niet?

Voor TS lijkt dezelfde opbouw als naar een zoen, met een korte liefdesverklaring me een redelijk alternatief.

Als je het wel ziet zitten zou ik zeker voor zoenen gaan TS.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_184552077
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:45 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ja natuurlijk maak je het dan awkward voor haar, maar hoe denk je dat dat verschilt van TS die tegen z'n natuur in gaat proberen haar te zoenen. Dat ligt hem toch helemaal niet?

Voor TS lijkt dezelfde opbouw als naar een zoen, met een korte liefdesverklaring me een redelijk alternatief.

Als je het wel ziet zitten zou ik zeker voor zoenen gaan TS.
Zeggen dat je verliefd bent is gewoon een slecht idee, heb het zelf in het verleden een aantal keer gedaan en liep altijd slecht af.
Hij moet gewoon rustig de spanning opbouwen. Dichter bij elkaar gaan zitten, hand tegen die van haar aan leggen ofzo en kijken hoe ze reageert. Trekt ze hem weg dan ff afwachten tot de volgende kans. Laat ze hem liggen ga hem voorzichtig vastpakken vinger voor vinger.
Zo kun je opbouwen naar een zoen en hoeft het niet awkward te zijn.
pi_184552235
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:45 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ja natuurlijk maak je het dan awkward voor haar, maar hoe denk je dat dat verschilt van TS die tegen z'n natuur in gaat proberen haar te zoenen. Dat ligt hem toch helemaal niet?

Voor TS lijkt dezelfde opbouw als naar een zoen, met een korte liefdesverklaring me een redelijk alternatief.

Als je het wel ziet zitten zou ik zeker voor zoenen gaan TS.
Die liefdesverklaring helemaal achterwege laten. Ik bedoel, hij kent haar niet eens zo goed. Hoe kun je dan spreken van liefde?

Gewoon rustig opbouwen. Een kus op de mond is al voldoende, dat maakt meteen duidelijk dat hij haar niet als vriendschappelijk ziet, maar als een potentiele partner. Geen woorden nodig verder.

Bovendien, hij zal het een keer moeten leren toch? Grote kans dat het wat awkward eruit komt, maar wie niet waagt, wie niet wint.
  woensdag 23 januari 2019 @ 00:56:30 #64
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_184564942
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je kan het zeggen, maar grote kans dat je het dan awkward voor haar maakt. Er ligt dan druk op om met elkaar te gaan zoenen. Zij merkt ook dat hij het eigenlijk niet durft, dus wie neemt dan de eerste stap? Dan gebeurt er nog niks.

Die druk is er niet als je gewoon je acties laat spreken, het rustig opbouwt en uiteindelijk haar een kus geeft. Het hoeft niet eens zoenen te zijn. Maar laat middels je acties duidelijk blijken wat je intenties zijn.

Ik zou je laatste alinea zeker doen, maar zeg het niet en geef haar gewoon een kus.
Dan weet TS ook meteen hoe hij er voor staat toch. Na een kus lijkt het mij juist ongemakkelijker dan er over praten
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_184566639
Ik had weleens meegemaakt dat een beste vriendin verliefd op mij werd en ik op haar. Maar zelf had ik het initiatief niet genomen omdat ik wist dat hoe ze over dat soort zaken dacht (bovendien speelde cultuur ook nog een rol bij haar). Uiteindelijk toen we elkaar 1,5 jaar kenden gaf ze het toe en we hebben erover gesproken. Uiteindelijk niet gedaan. Ze wou het op deze manier gewoon kwijt zodat zij verder kon gaan. Ikzelf had allang zoiets van: ik ga geen energie in iemand steken die al zo een vaststandige mening (over in dit geval cultuurverschil) heeft. Uiteindelijk is het contact verbroken doordat ik het drukker kreeg op werk en ik eigenlijk dacht opzouten met mensen die zich als stront gedragen. Die moet je door het toilet spoelen_O- _O- _O-
  woensdag 23 januari 2019 @ 08:29:47 #66
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184566868
Wat een idioot plan met die bioscoop. Denk je met een vriend een filmpje te pakken, gaat hij je bepotelen! Je kunt niets behalve opstaan en weglopen, iedereen storend bij het filmkijken.

En TS blijft daar achter terwijl de halve bioscoop nu weet dat het een creep is die zijn handen niet thuis kan houden.

Doe het dan thuis zodat de afgang tenminste privé blijft. En een eventueel succes ook.
pi_184567526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 00:56 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Dan weet TS ook meteen hoe hij er voor staat toch. Na een kus lijkt het mij juist ongemakkelijker dan er over praten
Nee, want door het uit te spreken gooit hij als het ware al zijn kaarten op tafel. Het killt alle romantische spanning die er was, want alles is nu duidelijk. Zij weet, ik hoef maar toe te happen en ik zit in een relatie met deze jongen. Dat is niet aantrekkelijk, en ook de reden dat het bijna nooit werkt als je out of the blue zegt dat je iemand leuk vindt.

Bij een kus is dat anders. Het communiceert: Ik vind je aantrekkelijk, maar het zegt niks over de rest. Dat zorgt alleen maar voor meer spanning. Daarnaast laat je zien dat je ballen hebt door haar gewoon een kus te geven. Immers, zij (en sommige collega mannen) durven dit niet. Het is mijn ervaring dat vrouwen dit zeker leuk vinden.

Je weet inderdaad hoe het ervoor staat als je het zegt, maar juist door het simpelweg te zeggen vergroot je de kans op een 'nee'.
  woensdag 23 januari 2019 @ 09:49:48 #68
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_184567795
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 09:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, want door het uit te spreken gooit hij als het ware al zijn kaarten op tafel. Het killt alle romantische spanning die er was, want alles is nu duidelijk. Zij weet, ik hoef maar toe te happen en ik zit in een relatie met deze jongen. Dat is niet aantrekkelijk, en ook de reden dat het bijna nooit werkt als je out of the blue zegt dat je iemand leuk vindt.

Bij een kus is dat anders. Het communiceert: Ik vind je aantrekkelijk, maar het zegt niks over de rest. Dat zorgt alleen maar voor meer spanning. Daarnaast laat je zien dat je ballen hebt door haar gewoon een kus te geven. Immers, zij (en sommige collega mannen) durven dit niet. Het is mijn ervaring dat vrouwen dit zeker leuk vinden.

Je weet inderdaad hoe het ervoor staat als je het zegt, maar juist door het simpelweg te zeggen vergroot je de kans op een 'nee'.
Ik snap je punt, maar we moeten niet vergeten dat dit een te grote drempel is voor TS op dit moment. Er is al heel veel spanning en extra spanning zal er alleen maar meer voor zorgen dat TS nog verlegener word.

Hij geeft zelf al aan dat hij sociaal niet heel sterk is en door zich anders te gedragen dan dat hij is zal hij haar ook kunnen afschrikken. Hij kan het uitspreken en als het wederzijds is dan meteen voor die kus gaan. Maar een kus out of the blue werkt ook vaak averechts.
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_184568242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 09:49 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar we moeten niet vergeten dat dit een te grote drempel is voor TS op dit moment. Er is al heel veel spanning en extra spanning zal er alleen maar meer voor zorgen dat TS nog verlegener word.

Hij geeft zelf al aan dat hij sociaal niet heel sterk is en door zich anders te gedragen dan dat hij is zal hij haar ook kunnen afschrikken. Hij kan het uitspreken en als het wederzijds is dan meteen voor die kus gaan. Maar een kus out of the blue werkt ook vaak averechts.
Niemand zegt hier dat je een voor een kus out of the blue moet gaan.

Je moet haar 'opwarmen' voor die kus. Dus iets dichterbij gaan zitten, als ze dat fijn vindt een arm eromheen, etc. Je bouwt het op.

Op deze manier kom je er ook achter hoe zij erover denkt, alleen met het voordeel dat je het niet uitspreekt. Als ze hier goed op reageert, kun je haar ook kussen. Ik snap dat het een drempel is voor TS, daarom juist moet hij dit proberen. Anders kom je er nooit overheen. Maar in plaats daarvan draait hij eromheen door bij een vriendin van haar even te gaan peilen etc. Allemaal zaken die er niet toe doen.

Laat ik het eens anders stellen: denk je dat een chick een jongen wil die haar niet eens durft te kussen, maar in plaats daarvan eerst maar naar bevestiging zoekt bij haar? Komt niet echt mannelijk over.
pi_184568551
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 08:29 schreef Lunatiek het volgende:
Wat een idioot plan met die bioscoop. Denk je met een vriend een filmpje te pakken, gaat hij je bepotelen! Je kunt niets behalve opstaan en weglopen, iedereen storend bij het filmkijken.

En TS blijft daar achter terwijl de halve bioscoop nu weet dat het een creep is die zijn handen niet thuis kan houden.

Doe het dan thuis zodat de afgang tenminste privé blijft. En een eventueel succes ook.
Welk plan met de bioscoop?
pi_184570499
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 01:12 schreef HELIL het volgende:

[..]

Ah, dat lijkt me allemaal vanzelfsprekend.
Nou, doe het dan gewoon?

Stop met plannen verzinnen, excuses zoeken, en handel gewoon naar wat je wil (fysiek worden), met respect voor haar. Dat is al 100x beter dan wat je nu doet, want zo gaat het hem echt niet worden. Je bent veel te veel bezig met wat er allemaal kan gebeuren, dat het je blokkeert in het belangrijkste, namelijk handelen.
  woensdag 23 januari 2019 @ 17:59:59 #72
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_184576861
Je gaat bij haar een film kijken? Op haar slaapkamer of bij de ouders in de woonkamer? Indien slaapkamer, hoe is de situatie daar? Gaan jullie op het bed zitten tegen de muur bv of op een bank?
Indien op een bank of bed: maak een filmpakketje als cadeautje met als inhoud: een leuke plaid, een geurkaars, een zak popcorn en zak m&m's (bv) en 2 flessen drinken net als in de film ;) Dan zeg je kunnen we het lekker gezellig maken! Steek de kaars aan en nestel je op het bed/bank. Na een tijdje krijg je het koud en pak je het plaid, let op dat zij het plaid na ontvangst niet ergens meteen in een kast deponeert, wanneer dat gebeurt, kan je je kansen inschatten als nihil. Je pakt het plaid erbij en drapeert m over je benen en zegt, kom je erbij en schuift wat richting haar en houdt het plaid omhoog zodat ze er lekker bij kan schuiven. Op het moment dat zij onder het plaid zit schuif je zelf nog s ff een stukkie op richting haar. Houd je handen nog boven de deken en voel hoe het voelt, je zal vast al genoeg spanning voelen. Als het goed voelt, krijg je "koude handen" en steekt ze onder de deken (dit hoef je niet te benoemen ;) ) voelt dat nog goed, schuift zij niet verder van je weg of iets dergelijks kan je haar eens plagen met je voeten ofzo, aantikken, prikken met je vinger in haar zij ofzo.
pi_184576953
Iemand samenvatting van al deze berichten?
pi_184577604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:05 schreef Vollenhoven het volgende:
Iemand samenvatting van al deze berichten?
Prelude to a first kiss.
  woensdag 23 januari 2019 @ 18:48:26 #75
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_184577786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 10:17 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Niemand zegt hier dat je een voor een kus out of the blue moet gaan.

Je moet haar 'opwarmen' voor die kus. Dus iets dichterbij gaan zitten, als ze dat fijn vindt een arm eromheen, etc. Je bouwt het op.

Op deze manier kom je er ook achter hoe zij erover denkt, alleen met het voordeel dat je het niet uitspreekt. Als ze hier goed op reageert, kun je haar ook kussen. Ik snap dat het een drempel is voor TS, daarom juist moet hij dit proberen. Anders kom je er nooit overheen. Maar in plaats daarvan draait hij eromheen door bij een vriendin van haar even te gaan peilen etc. Allemaal zaken die er niet toe doen.

Laat ik het eens anders stellen: denk je dat een chick een jongen wil die haar niet eens durft te kussen, maar in plaats daarvan eerst maar naar bevestiging zoekt bij haar? Komt niet echt mannelijk over.
Een jongen die voor zijn gevoelens uitkomt is zeker mannelijk. Echter, als de kus fout gaat dan is de vriendschap is dan zeker verpest. Als ze er over praten en het blijkt niet wederzijds. Kunnen ze het eventueel uitpraten en de vriendschap behouden. Niet dat dat een goede optie is, maar goed dat is wat TS wilt.

Jouw move is opzich ook goed, maar ik denk echt dat TS het beter op mijn manier kan doen.
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')