Dat is ook wel even schakelen lijkt mequote:Op zaterdag 19 januari 2019 12:17 schreef quickstepster het volgende:
Kan best inderdaad. Maar hij doet het weinig. Voor de katten, t huishouden, enzovoorts. Hij is ook altijd welkom. Maar een beetje vastgeroest in zijn single bestaanspatronen denk ik
Ja, inmiddels 2 van de 5 gekekenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hestia.....vermaak je je een beetje met je filmmarathon?
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja, inmiddels 2 van de 5 gekeken
Helpt alleen niet mee dat vanaf film 2 een personage zit met dezelfde voornaam als vriendlief
Ik mis hem echt wel ontzettend nu hoor, al 22 uur geen contact. Hij houdt het jammer genoeg goed vol dus
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Maar lijkt me inderdaad onwijs moeilijk zo zonder berichtjes......dikke knuffel voor jou!
Ja precies.......hoe gauw je ook went aan iemand in je leven....quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:50 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja ik denk dat ik na dit weekend in het Guiness book of records sta met het meest iemand missen
Zo apart wat liefde dan met je doet he. 4 maand terug zat ik ook gewoon elk weekend op de bank zonder berichtjes van iemand te krijgen. Nouja alleen maar goed teken dat ik hem zo mis, anders was het ook niet goed geweest
Ja idd echt bizar. Nouja tijd voor film 3quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.......hoe gauw je ook went aan iemand in je leven....
Ha ha ja hoor, komt goedquote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:58 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd echt bizar. Nouja tijd voor film 3
Hou jij de boel een beetje in de gaten hier intussen?
Niets mis mee tochquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:29 schreef _Hestia_ het volgende:
Pffttt nou heb hem net zelf toch maar een berichtje gestuurd dat ik hem zo mis en hoop dat hij het naar zn zin heeft. Kon het echt niet meer laten
Mocht ze niet bij jou komen eten?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:49 schreef Restyler het volgende:
Ik heb m'n vriendin net een foto gestuurd van mijn twee braadworsten die ik als avondeten gegeten heb.
Heb vanmiddag haar vriendinnenclubje ontmoet. Ze had vandaag een vriendinnen dagje, maar zei dat ik wel even mee mocht komen om kennis te maken met iedereen. Toen zijn hun uit eten gegaan en ben ik naar huis gegaan om te eten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mocht ze niet bij jou komen eten?
Oh ben je goedgekeurd door de meiden?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:52 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb vanmiddag haar vriendinnenclubje ontmoet. Ze had vandaag een vriendinnen dagje, maar zei dat ik wel even mee mocht komen om kennis te maken met iedereen. Toen zijn hun uit eten gegaan en ben ik naar huis gegaan om te eten.
Denk het wel. Hadden het in ieder geval wel gezellig.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ben je goedgekeurd door de meiden?
Mooi zoquote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:55 schreef Restyler het volgende:
[..]
Denk het wel. Hadden het in ieder geval wel gezellig.
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft hij dan z'n telefoon echt uitgezet?? Het lijkt me echt zo moeilijk voor je dit, vind het knap dat je je zo sterk houdt!
Ik zal voor jullie duimen!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
DankjewelNee hij staat niet uit want wel 2 vinkjes. Maar denk dat hij hem in kluisje heeft gelegd ofzo. Het is voor mij iig wel een goede les om met gevoelens om te gaan en toch mn eigen ding te blijven doen. En nou maar hopen dat het idd echt een goede investering is geweest voor hem en hij tot rust is gekomen en er weer tegen aankan. En dan maar hopen dat we snel dat weekendje samen weg gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |