abonnement Unibet Coolblue
pi_184489580
Kan je gewoon wisselen van fysiotherapeut zonder dat je een reden op hoeft te te geven? En maak je dan gewoon een afspraak bij een ander en regelt die het dan met de oude fysiotherapeut?
Of is het gebruikelijker om de fysiotherapeut in kwestie zelf te informeren over een overstap?
pi_184490935
waarom zou je dat melden? alleen als je gegevnesoverdracht zou willen, of ben je getrouwd met jet fysiotherapeut?
pi_184491447
Je (huidige) fysio is diegene waar je verliefd op bent? :')
Tails tell tales
pi_184491456
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:34 schreef Forbry het volgende:
Je (huidige) fysio is diegene waar je verliefd op bent? :')
ik dacht het, jij typt het
pi_184491891
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:34 schreef Forbry het volgende:
Je (huidige) fysio is diegene waar je verliefd op bent? :')
In zijn R&P topic staat toch niets over een fysio? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184492938
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:34 schreef Forbry het volgende:
Je (huidige) fysio is diegene waar je verliefd op bent? :')
Het is een man :')
Ik merk gewoon nul verbetering in de klachten dus het lijkt me zinloos om bij deze fysiotherapeut te blijven, ik heb in totaal al 8 behandelingen gehad en 0 verbetering.
De vraag is dus of ik zo naar een andere kan gaan zonder uitleg enzovoort.
pi_184493011
Tuurlijk kun je gewoon naar een andere fysiotherapeut gaan. Waarom denk je dat dat niet zou kunnen?
Maar waarom bespreek je tijdens een behandeling niet dat je geen verbetering merkt?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 19 januari 2019 @ 20:36:03 #8
22592 crew  Ole
pi_184498359
Het is wel zo eerlijk om te zeggen. Ik zit bij een grote praktijk en er is echt verschil tussen personen. Ze vinden het wel fijn als je feedback geeft hoor! Kan gewoon zijn dat een ander beter bij jou en je klachten past.
Hoeft niet te bespreken maar het is wel netjes

Voordat ik bij deze praktijk terecht kwam had ik 4 fysio's gehad.

maar zijn je klachten vooral fysiek?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184506222
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:36 schreef Ole het volgende:
Het is wel zo eerlijk om te zeggen. Ik zit bij een grote praktijk en er is echt verschil tussen personen. Ze vinden het wel fijn als je feedback geeft hoor! Kan gewoon zijn dat een ander beter bij jou en je klachten past.
Hoeft niet te bespreken maar het is wel netjes

Voordat ik bij deze praktijk terecht kwam had ik 4 fysio's gehad.

maar zijn je klachten vooral fysiek?
Het is wel zo netjes om te zeggen dat het niet echt helpt maar hoe zeg je dat netjes? Gewoon bot zeggen dat het geen ruk doet en dat ik iemand anders ga zoeken?
Ja de klachten zijn vooral fysiek, het begon met een tenniselleboog links, en omdat ik die kant begon te ontzien heb ik het nu ook rechts, en het wordt steeds erger. Rust geven zal niet gaan dus ik had gehoopt dat ik er met een paar behandelingen van af zou zijn. Maar nu het alleen maar erger wordt twijfel ik aan de kundigheid van de fysiotherapeut.
  zondag 20 januari 2019 @ 09:04:37 #10
11682 Moonah
Jolie femme
pi_184506799
Mij is verteld dat een tennisarm ongeacht welke behandeling tot anderhalf jaar kan duren.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_184515384
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 06:25 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Het is wel zo netjes om te zeggen dat het niet echt helpt maar hoe zeg je dat netjes? Gewoon bot zeggen dat het geen ruk doet en dat ik iemand anders ga zoeken?
Ja de klachten zijn vooral fysiek, het begon met een tenniselleboog links, en omdat ik die kant begon te ontzien heb ik het nu ook rechts, en het wordt steeds erger. Rust geven zal niet gaan dus ik had gehoopt dat ik er met een paar behandelingen van af zou zijn. Maar nu het alleen maar erger wordt twijfel ik aan de kundigheid van de fysiotherapeut.
En het kan niet komen omdat je het geen rust kan geven? :+
Je kan gewoon aangeven dat het niet aanslaat zoals je gehoopt had. Of er andere dingen zijn die je kan doen of dat er eventueel andere therapeuten zijn die hier kundiger in zijn?
Als je het bij die fysio af wil sluiten is het voor hem ook fijn om te melden omdat diegene anders in zijn vrije tijd jou dossier moet gaan afronden zonder te weten waarom je ineens niet meer kwam. De meeste fysio's begrijpen zoiets gewoon en doen er niet moeilijk over. Als je het prettig vind zou hij eventueel zelfs een overdracht naar de andere fysio kunnen maken waardoor die al wat meer achtergrondinformatie van je klachten heeft.
Faka G
pi_184515714
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:34 schreef Forbry het volgende:
Je (huidige) fysio is diegene waar je verliefd op bent? :')
:P :D
  donderdag 24 januari 2019 @ 04:42:45 #13
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184586337
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:41 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
Kan je gewoon wisselen van fysiotherapeut zonder dat je een reden op hoeft te te geven? En maak je dan gewoon een afspraak bij een ander en regelt die het dan met de oude fysiotherapeut?
Of is het gebruikelijker om de fysiotherapeut in kwestie zelf te informeren over een overstap?
ja maar dan ben je wel weer 1 sessie kwijt aan een intake, maar als je fysio niet goed is is dat het waard
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')