Een mogelijke reden zou kunnen zijn omdat ik de enige ben die het hoogst is ingeschaald in salaris.quote:
Als ik wegga, dan zou het niet zijn vanwege het bedrijf of de werkzaamheden. Bij andere afdelingen kan ik mijn weg goed vinden, maar ik denk dat ik het met de huidige afdeling verkeerd heb getroffen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:11 schreef Hamzoef het volgende:
In eerste instantie aankaarten bij je direct leidinggevend. Als dat niet werkt kan je escaleren naar diens leidinggevend, of eventueel bij HR aankaarten mits je bedrijf een goede HR-afdeling heeft.
Of terugvechten tegen de bullies.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:13 schreef PeterJohnson het volgende:
[..]
Een mogelijke reden is als volgt en dit vermoed ik dan ook het sterksteDan heb jij dus een andere functie? Of doe je hetzelfde werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben allemaal hetzelfde werk. Alleen opleidingsniveau verschilt en toevallig ben ik de enige met de hoogste scholing en word ik vanzelfsprekend hoger ingeschaald.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:14 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dan heb jij dus een andere functie? Of doe je hetzelfde werk?
Nee. In de vacaturetekst werd destijds nadrukkelijk bestempeld dat je in aanmerking kunt komen voor de functie als je hoog geschoold bent.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:15 schreef Fer het volgende:
Huh,
Maar heb je dan geen hogere functie boven de teamleden? Misschien is dan sowieso verstandig iets anders te gaan zoeken.
Bij normale bedrijven schaalt men werkzaamheden in en niet het papiertje wat de werknemer bezit.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:15 schreef PeterJohnson het volgende:
[..]
We hebben allemaal hetzelfde werk. Alleen opleidingsniveau verschilt en toevallig ben ik de enige met de hoogste scholing en word ik vanzelfsprekend hoger ingeschaald.
Beetje slappe teamleider dan, ikzelf heb veel laag opgeleide oostblokkers hier lopen maar pik echt niets van hun of onderling gedoe. Anders is het meteen enkeltje Polen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:15 schreef PeterJohnson het volgende:
[..]
We hebben allemaal hetzelfde werk. Alleen opleidingsniveau verschilt en toevallig ben ik de enige met de hoogste scholing en word ik vanzelfsprekend hoger ingeschaald.
Slechte leidinggevend. Ik zou wel nog een keer bij hem aangeven dat je dit binnen de organisatie laat escaleren als hij het niet aanpakt. Misschien is hij dan meer doordrongen van de noodzaak dit aan te pakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:14 schreef PeterJohnson het volgende:
[..]
Teamleider is op de hoogte en geeft mij gelijk. Desondanks pakt hij de pesters niet aan. Ik vermoed dat hij zich ook geïntimideerd voelt. Hij meet zichzelf een dubbelrol. Waar anderen bij zijn, verzoekt hij mij om alles te accepteren en in te leven in de agressie. Apart geeft hij weer aan dat het totaal niet aan mij ligt.
Als ik wegga, dan zou het niet zijn vanwege het bedrijf of de werkzaamheden. Bij andere afdelingen kan ik mijn weg goed vinden, maar ik denk dat ik het met de huidige afdeling verkeerd heb getroffen.
Ik hoef niet meer bij dit bedrijf te willen werken.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat is precies je doel?
Wil je überhaupt bij dit bedrijf blijven?
Wil je dat dit eventuele consequenties heeft voor de pesters?
Wil je financiële compensatie?
Dit is al gebeurt. De teamleider geeft aan dat het het beste is om een sorry-brief te schrijven.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Slechte leidinggevend. Ik zou wel nog een keer bij hem aangeven dat je dit binnen de organisatie laat escaleren als hij het niet aanpakt. Misschien is hij dan meer doordrongen van de noodzaak dit aan te pakken.
WW? Waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:22 schreef PeterJohnson het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer bij dit bedrijf te willen werken. Ondanks dat ik weet dat de kans redelijk is dat ik bij een andere afdeling wel op de juiste plek terechtkom, is mijn motivatie in der mate gekelderd dat ik natuurlijk weg wil. Kans om dagelijks de betreffende personen te treffen, is groot.
Het liefst ga ik weg en hoeft niemand het te weten. Ik ben geen type van het nemen van wraak. Alleen wil ik niet dat ik ontslag neem alsof ik ontslag WIL nemen. Ik ben er in zekere mate tot toe gedwongen om ontslag te nemen en ik wil dan niet mijn ww-recht uit handen geven door een stel pesters.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:24 schreef PeterJohnson het volgende:
[..]
Dit is al gebeurt. De teamleider geeft aan dat het het beste is om een sorry-brief te schrijven naar ieder teamlid voor de agressie die ik opwek en wederom zal doen en laten wat zij willen zodat de boel gezellig blijft.Wat een eikel, gewoon eruit pikken. Gesprek 1op1 wat de gevolgen zijn als ze door gaan en een schriftelijke waarschuwing geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al een maand solliciterende. Jammer genoeg duren de processen lang en kan ik niet per direct ontslag nemen zonder het risico te lopen om zonder werk te zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
WW? Waarom?
Je kunt toch solliciteren en gewoon weg gaan.
Heb je er al eens bij stilgestaan dat het ook zo kan zijn dat je teamleider een punt heeft?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:24 schreef PeterJohnson het volgende:
Dit is al gebeurt. De teamleider geeft aan dat het het beste is om een sorry-brief te schrijven naar ieder teamlid voor de agressie die ik opwek en wederom zal doen en laten wat zij willen zodat de boel gezellig blijft.
Oke, dan een vaststellingsovereenkomst zien te krijgen met een zak geld.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:28 schreef PeterJohnson het volgende:
[..]
Ik ben al een maand solliciterende. Jammer genoeg duren de processen lang en kan ik niet per direct ontslag nemen zonder het risico te lopen om zonder werk te zitten.
Van werk-naar-werk is makkelijker dan van een werkloosheidspositie naar werk.
Dat ik de enige ben met dezelfde functie die het hoogst is ingeschaald door HRquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb je er al eens bij stilgestaan dat het ook zo kan zijn dat je teamleider een punt heeft?
Welke gedrag roept volgens hem/haar deze agressie op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |