abonnement Unibet Coolblue
pi_184483713
Wij zitten hier aan een pilsje, de levensvragen komen boven borrelen.

Hoeren...

Hoe gaat een reguliere werkdag eraan toe? Wordt er flink geouwehoerd in de pauze? "Wat heb jij op jouw afgelikte boterham?"

Hebben ze een vrijmibo?

Roepen ze "hoera" of "hieperdepiep" wanneer er 1 jarig is?

Werkkleding, krijgen ze de setjes lingerie van hun baas? Of is het eigen investering?

Loopt een hoer een soa op, wordt ze dan arbeidsongeschikt?

Dit zijn serieuze vragen.

Ik vraag dit overigens voor een vriend.
jeuk aan mn zak..
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:17:06 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184483746
AH dus zo ziet een incelcirkelverjaardag uit. Bedankt voor dit inzicht.
And so is the past
pi_184483777
Inb4 vraag het aan je moeder
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:20:51 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184483787
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:20 schreef Goudenvis het volgende:
Inb4 vraag het aan je moeder
Hoe denkt je zusje hierover?
And so is the past
pi_184483945
Het laatste waar ik zin in heb tijdens het zuipen met vrienden is FOK!ken.
pi_184485050
Ik ben zelf anderhalf jaar lang hoer geweest en was een leuke tijd. Het is wel zo dat het een heel individueel beroep is. Pauzes, die heb je voor jezelf. Het geld wat jij verdient aan klanten houd je allemaal achter en geef je even later aan je baas. De baas betaalt je uit. De werkuren verschillen, zo kan het zijn dat je snachts begint om 00:00 uur en je kunt werken tot 03:00 uur of tot 08:00 uur, ligt er maar net aan.
Het tofste wat wij (alle werknemers van Charels Fredrikson) gedaan hebben was dat we op een dag samen naar de dierentuin zijn geweest als personeelsuitje.
Het was mooi weer en de hoeren die meewaren hadden nog nooit eerder zulke dieren gezien.
Normaliter doe je weinig dingen samen met andere hoeren en is het een erg individueel bestaan, dat is ook de reden geweest dat ik de branche toen heb verlaten.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 00:40:54 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184485174
Lijkt me meer wat voor SEX
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 00:46:50 #8
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184485262
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 00:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik ben zelf anderhalf jaar lang hoer geweest en was een leuke tijd. Het is wel zo dat het een heel individueel beroep is. Pauzes, die heb je voor jezelf. Het geld wat jij verdient aan klanten houd je allemaal achter en geef je even later aan je baas. De baas betaalt je uit. De werkuren verschillen, zo kan het zijn dat je snachts begint om 00:00 uur en je kunt werken tot 03:00 uur of tot 08:00 uur, ligt er maar net aan.
Het tofste wat wij (alle werknemers van Charels Fredrikson) gedaan hebben was dat we op een dag samen naar de dierentuin zijn geweest als personeelsuitje.
Het was mooi weer en de hoeren die meewaren hadden nog nooit eerder zulke dieren gezien.
Normaliter doe je weinig dingen samen met andere hoeren en is het een erg individueel bestaan, dat is ook de reden geweest dat ik de branche toen heb verlaten.
Maar dan heb jij zeker heel wat piemels gezien?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184485325
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 00:46 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Maar dan heb jij zeker heel wat piemels gezien?
Heel veel, gaat verschrikkelijk vervelen. Op het begin trok het me aan en vond ik het spannend als ik er 1 zag, het wond me op. Later merkte ik dat ik het steeds meer zag als deel van een stoffelijk mensenlichaam. Gewoon een stukje vleselijk stof met een bepaalde tijdelijke functie. De schwung is eruit.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 00:54:09 #10
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184485371
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 00:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Heel veel, gaat verschrikkelijk vervelen. Op het begin trok het me aan en vond ik het spannend als ik er 1 zag, het wond me op. Later merkte ik dat ik het steeds meer zag als deel van een stoffelijk mensenlichaam. Gewoon een stukje vleselijk stof met een bepaalde tijdelijke functie. De schwung is eruit.
Hmmmm, dat is wel apart.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184485570
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 00:54 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hmmmm, dat is wel apart.
Nee hoor, het is heel vanzelfsprekend en natuurlijk. Vergelijk het met een vogel die 30 dagen achter elkaar op een bepaalde tak zit.... Die vogel die zit daar omdat zijn nestje toevallig daar ook in de buurt is... Nou kun je zeggen:"waarom gaat die vogel dan niet op een andere tak zitten?" Nou, die vogel vindt het gewoon erg leuk daar op die specifieke tak. Want hij kan z'n nestje in de gaten houden en genieten van allerlei leuks wat beneden gebeurt... Zoals een hond die door de tuin blaft of een huisvrouw die de was buitenhangt. Daarom blijft die vogel daar op dat takje zitten.... Maar na die 30 dagen, het is nog steeds een leuke tak hoor, maar dan is de schwung een beetje weg. Die vogel vindt de tak nog wel leuk, en het zal altijd een beetje zijn tak blijven maar het is steeds hetzelfde als hij daar maar zit. Hij wil meer! Het komt erop neer dat een vogel het leuk kan vinden op een speciale tak dit nog niet zegt dat deze vogel geen andere interesses heeft! Want die heeft ie ook gewoon! Zo is deze specifieke vogel bijvoorbeeld gaan vliegen naar weer een heel andere tak, wel op dezelfde boom maar wel een heel andere tak! En daar zit hij nu al een poosje, hij kan ook vanaf deze tak zijn nestje in de gaten houden en kijken naar de blaffende hond in de tuin of naar de huisvrouw die de was ophangt. Het maakt niet uit op welke tak je zit! Het gaat erom dat je die schwung blijft voelen.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 09:32:38 #12
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184487727
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 01:09 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nee hoor, het is heel vanzelfsprekend en natuurlijk. Vergelijk het met een vogel die 30 dagen achter elkaar op een bepaalde tak zit.... Die vogel die zit daar omdat zijn nestje toevallig daar ook in de buurt is... Nou kun je zeggen:"waarom gaat die vogel dan niet op een andere tak zitten?" Nou, die vogel vindt het gewoon erg leuk daar op die specifieke tak. Want hij kan z'n nestje in de gaten houden en genieten van allerlei leuks wat beneden gebeurt... Zoals een hond die door de tuin blaft of een huisvrouw die de was buitenhangt. Daarom blijft die vogel daar op dat takje zitten.... Maar na die 30 dagen, het is nog steeds een leuke tak hoor, maar dan is de schwung een beetje weg. Die vogel vindt de tak nog wel leuk, en het zal altijd een beetje zijn tak blijven maar het is steeds hetzelfde als hij daar maar zit. Hij wil meer! Het komt erop neer dat een vogel het leuk kan vinden op een speciale tak dit nog niet zegt dat deze vogel geen andere interesses heeft! Want die heeft ie ook gewoon! Zo is deze specifieke vogel bijvoorbeeld gaan vliegen naar weer een heel andere tak, wel op dezelfde boom maar wel een heel andere tak! En daar zit hij nu al een poosje, hij kan ook vanaf deze tak zijn nestje in de gaten houden en kijken naar de blaffende hond in de tuin of naar de huisvrouw die de was ophangt. Het maakt niet uit op welke tak je zit! Het gaat erom dat je die schwung blijft voelen.
Aah ja. Dat verklaart een hoop.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184502919
Dus je zit te bieren met mensen en dan ga je op FOK zitten met een OP waar je wel een paar minuten over gedaan hebt?

Next level.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2019 23:12:12 ]
  zondag 20 januari 2019 @ 16:44:06 #14
53151 T42
Pinball Wizard
pi_184514163
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:14 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Wij zitten hier aan een pilsje, de levensvragen komen boven borrelen.

Hoeren...

Hoe gaat een reguliere werkdag eraan toe? Wordt er flink geouwehoerd in de pauze? "Wat heb jij op jouw afgelikte boterham?"

Hebben ze een vrijmibo?

Roepen ze "hoera" of "hieperdepiep" wanneer er 1 jarig is?

Werkkleding, krijgen ze de setjes lingerie van hun baas? Of is het eigen investering?

Loopt een hoer een soa op, wordt ze dan arbeidsongeschikt?

Dit zijn serieuze vragen.

Ik vraag dit overigens voor een vriend.
Je moeder vond de afgelikte boterham niet grappig
pi_184570424
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 00:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lijkt me meer wat voor SEX
Eerder voor ONZ maar zegt weer genoeg hoe serieus dit subforum wordt genomen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184573990
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 01:09 schreef HetDonkertAan het volgende:
Nee hoor, het is heel vanzelfsprekend en natuurlijk. Vergelijk het met een vogel die 30 dagen achter elkaar op een bepaalde tak zit.... Die vogel die zit daar omdat zijn nestje toevallig daar ook in de buurt is... Nou kun je zeggen:"waarom gaat die vogel dan niet op een andere tak zitten?" Nou, die vogel vindt het gewoon erg leuk daar op die specifieke tak. Want hij kan z'n nestje in de gaten houden en genieten van allerlei leuks wat beneden gebeurt... Zoals een hond die door de tuin blaft of een huisvrouw die de was buitenhangt. Daarom blijft die vogel daar op dat takje zitten.... Maar na die 30 dagen, het is nog steeds een leuke tak hoor, maar dan is de schwung een beetje weg. Die vogel vindt de tak nog wel leuk, en het zal altijd een beetje zijn tak blijven maar het is steeds hetzelfde als hij daar maar zit. Hij wil meer! Het komt erop neer dat een vogel het leuk kan vinden op een speciale tak dit nog niet zegt dat deze vogel geen andere interesses heeft! Want die heeft ie ook gewoon! Zo is deze specifieke vogel bijvoorbeeld gaan vliegen naar weer een heel andere tak, wel op dezelfde boom maar wel een heel andere tak! En daar zit hij nu al een poosje, hij kan ook vanaf deze tak zijn nestje in de gaten houden en kijken naar de blaffende hond in de tuin of naar de huisvrouw die de was ophangt. Het maakt niet uit op welke tak je zit! Het gaat erom dat je die schwung blijft voelen.
Een filosofische ouwehoer. :*
Eens kijken
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:14:39 #17
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_184611866
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
AH dus zo ziet een incelcirkelverjaardag uit. Bedankt voor dit inzicht.
Wat hebben mensen toch met dat woord :')
pi_184612290
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:14 schreef incel het volgende:

[..]

Wat hebben mensen toch met dat woord :')
Ja goeie vraag van iemand met 'dat woord' als username.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:37:18 #19
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_184612300
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:36 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ja goeie vraag van iemand met 'dat woord' als username.
hihi
pi_184612371
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:28 schreef Maharski het volgende:

[..]

Een filosofische ouwehoer. :*
:D
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')