abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:32:29 #1
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_184481635
Het zit dus zo. Voor mijn email heb ik een account van het werk. Dit gaat via Outlook (zelf maak ik gebruik van. De webapp). Nu krijg ik daag ook veel afspraken op binnen. Vroeger kreeg ik dan een bericht in mijn mail als er een verzoek tot een afspraak was, of de afspraak veranderd.
Maar tegenwoordig verschijnt het automatisch in mijn agenda... Wat gaat er mis? Ik wil gewoon. Weer een berichtje als er een verzoek binnen komt. Zodat ik ook weet dat er wat op stapel staat. Wie weet raad?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 18 januari 2019 @ 22:11:03 #3
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_184482490
Bij de opties (bestand > Opties) en dan de pagina van agenda opties staat onderaan een knop voor het automatisch accepteren of weigeren van afspraken. Daar staat waarschijnlijk het bovenste vinkje aan.

Als dat niet zo is heb je misschien iemand gedelegeerd om je agenda te beheren. Die ontvangt dan alle mailtjes, terwijl jij alleen de afspraken ziet.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  zaterdag 19 januari 2019 @ 18:08:30 #4
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_184495708
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:11 schreef Zeus1981 het volgende:
Bij de opties (bestand > Opties) en dan de pagina van agenda opties staat onderaan een knop voor het automatisch accepteren of weigeren van afspraken. Daar staat waarschijnlijk het bovenste vinkje aan.

Als dat niet zo is heb je misschien iemand gedelegeerd om je agenda te beheren. Die ontvangt dan alle mailtjes, terwijl jij alleen de afspraken ziet.
Ik ga maandag naar het eerste kijken. Maar ik kan mij voorstellen dat het ook het laatste kan zien. Ik heb namelijk de afdelings secretaresse toegang gegeven.. Waarschijnlijk is dat iets fout gegaan...

Ik ga het onderzoeken :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')