abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:00:10 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184480936
quote:
Brexit Chaos: verdwijnen BBC 1 en BBC 2 bij Ziggo, KPN en anderen dichterbij dan ooit
De Britse zenders BBC 1, BBC 2 zijn nog tot eind maart bij Nederlandse en Belgische tv-aanbieders te bekijken. Daarna wordt doorgifte zeer onzeker. Bij een no-deal Brexit is het over en uit.
De binnenlandse BBC-zenders worden van oudsher doorgegeven in België, Nederland en ook in Ierland. Dit is ontstaan als gevolg van de vroegere mogelijkheid om analoge ethersignalen te ontvangen. Na de digitalisering heeft de BBC met bestaande aanbieders (maar niet meer met de jongere glasvezelaanbieders) overeenkomsten gesloten voor doorgifte. KPN was de laatste grote partij die in 2011 de zenders mocht gaan doorgeven via IPTV en Digitenne. Die afspraken zijn indertijd gemaakt omdat de analoge aanvoer via de ether verdween en de BBC de doorgifte van de satellietsignalen zonder vergoeding niet meer zomaar goedkeurde en zelfs als illegaal bestempelde. Voor een tweede keer komt de distributie nu in gevaar, maar dit keer ligt de bal niet meer alleen bij de BBC. De BBC-zenders die met een Britse Ofcom licentie uitzenden - en dat geldt voor alle binnenlandse publieke BBC-kanalen - mogen niet zonder meer worden doorgegeven na een Brexit. In dat geval moet de wetgeving en overeenkomst worden aangepast net zoals voor alle handel in Britse producten. En bij een No-deal, die nu daadwerkelijk dreigt, ligt dit nog moeilijker: dan zijn de Britse uitzendlicenties hoe dan ook ongeldig. Voor fans van de zenders is het alsnog hopen op een deal, of op uitstel dan wel afstel van een Brexit. De realiteit laat actueel een somber vooruitzicht zien: de voorgestelde Brexit-deal die de Britse premier Theresa May met de EU had beklonken is massaal weggestemd door het Britse parlement en een No-deal Brexit lijkt nu dichterbij dan ooit.

BBC weg bij Ziggo en KPN?
De Engelstalige website Broadband TV News meldt vrijdag dat zowel de BBC als het Commissariaat voor de Media (CvdM) de kaken nog op elkaar houden. Ziggo en het Belgische Telenet bestuderen net de mogelijke juridische gevolgen met betrekking tot doorgifte na een Brexit. Ook KPN, Delta-Caiway, het Waalse VOO, Kabelnoord en aanbieders via het wholesale aanbod op de KPN-netwerken moeten zich voorbereiden. Feit is dat het CvdM het laatste woord heeft in Nederland: wanneer de huidige Britse Ofcom-licentie niet meer geldig is wordt doorgifte in principe illegaal en daarmee in beginsel strafbaar. Het is vervolgens aan de distributeurs die allemaal toestemming hadden voor doorgifte van de BBC-zenders om te beslissen wat ze daarmee doen. Het stopzetten daarvan ligt in dat geval het meest voor de hand. En in dat geval verdwijnen - afhankelijk van het pakket per aanbieder - een of meerdere van de navolgende zenders: BBC 1, BBC 1 HD, BBC 2, BBC 2 HD, CBBC (UK), Cbeebies (UK), BBC Four, BBC Four HD en in principe ook de radiozenders: BBC Radio 1, -2, -3 en -4. Want ook die radiozenders hebben dan alleen een Britse licentie. De BBC ontvangt voor doorgifte van deze zenders in Nederland en België een vergoeding. Dat is een bijzondere afspraak: publieke kanalen worden onder Britse licentie doorgegeven in opdracht van de commerciële tak van de omroep. De kans is groot dat de BBC deze inkomsten gaat mislopen want zoals de kaarten momenteel liggen is de kans op stopzetting van de doorgifte groter dan dat deze wordt voortgezet. Weliswaar kunnen politieke gebeurtenissen de komende maanden hierin verandering brengen. Eind januari stemt het Britse Parlement opnieuw.

BBC First en World News via EU-licentie
De BBC is ondertussen hard bezig om de distributie van al haar internationale commercieel geëxploiteerde kanalen, die onder de aparte tak BBC Studio's (ook bekend als BBC Worldwide) vallen, veilig te stellen. Maar halverwege januari had de omroep dit in elk geval nog niet rond. Het gaat in Nederland en België om zenders als BBC World News, BBC First HD en BBC Entertainment. Het verplaatsen van de internationale afdeling naar een EU-land - waarschijnlijk Ierland of Nederland - is een grote en kostbare operatie, maar een die de BBC wel moet doen, wil de omroep niet enorm veel inkomsten gaan mislopen. In dat geval moet behalve van een voor de hele EU geldige uitzendlicentie ook een zogeheten uplink in een EU-land worden gerealiseerd. Dat kan naast satelliet ook een online hub via glasvezel zijn. Niet alleen voor de Benelux markt staat hierbij veel op het spel voor de BBC. Ook in Scandinavische en Oost-Europese landen worden BBC-zenders doorgegeven. Daar zitten bij veel aanbieders zenders als BBC Brit en BBC Earth in het zenderaanbod. Het is niet ondenkbaar dat die zenders bij een verdwijnen van de binnenlandse BBC-kanalen op den duur ook naar de Benelux komen als vervangers.

Ontvangst BBC en ITV via satelliet verzekerd
Hoeveel kijkers in Nederland nu daadwerkelijk 'getroffen' worden door een verdwijnen van BBC 1 en -2 is lastig te zeggen. De kijkcijfers daarvan worden niet door SKO bijgehouden, maar liggen waarschijnlijk ook erg laag. Het zijn vooral diegenen met een band met Groot-Brittannië of liefhebbers van Britse tv die tevens de Engelse taal goed beheersen, die vaak naar deze zenders kijken. Bij een verdwijnen bij de huidige distributeurs blijven twee opties over: de ingewikkelde is via het internet naar streams kijken. Dat moet dan wel via een illegale omweg, want een zogeheten geoblock wordt daar nu al op toegepast. De veel eenvoudigere weg - maar dan moet het wél mogelijk zijn om een schotelantenne te plaatsen - is via de satelliet: De Benelux, maar ook nog een iets groter gebied, vallen binnen de Astra-2 UK beam. En daarop zenden in het kader van Freesat álle Britse binnenlandse publieke en ook veel commerciële zenders ongecodeerd uit. In de Benelux is van zuidwest naar noordoost een schotel van 40 tot 80 cm. nodig voor storingsvrije ontvangst. Geschikt is elke FTA DVB-S(2) decoder en een antenne op de Astra-2 satelliet op 28,2 graden oost. Kijkers via Canal Digitaal die beschikken over Triple sat (Astra 23,5, 19,2 en 28,2 oost) of andere schotelopstellingen waarbij ook de Astra-2 zit, trekken ook aan het langste einde: in de fastscan ontvangen ook zij alle Britse zenders. En Brexit of niet en deal of no-deal, de Free to air uitzendingen via de Astra-2 verdwijnen niet zomaar. De licenties zijn namelijk allen Britse, de satellietbeam is niet nog kleiner te maken dan die nu al is en een codering zou betekenen dat vele miljoenen decoders moeten worden vervangen. Heel veel Britse zenders zenden bovendien buiten Sky Digital uit en coderen daarom niet. De 'overspill' van het Freesat signaal via de Astra-2 UK-uitzendbeam is beperkt en wordt door rechthebbenden al jaren gedoogd.

Of verhuis naar Zwitserland...
Er is maar één land in Europa, waar men qua ontvangst van de BBC altijd aan het langste eind trekt. Dit is Zwitserland. Het Alpenland is geen EU-lid en daarom gaat al haar eigen wetgeving boven Europese of internationale. In het bergachtige land is de bekabeling van een vergelijkbare dichtheid als die in België en Nederland. Ieder buitenlands kanaal dat via de ether (met een richtantenne of een schotel van kleiner dan een meter) vrij kan worden ontvangen, mag daar worden doorgeven. Daar is geen aparte licentie of toestemming van de omroep voor nodig. Dat wetgeving alles bepaalt wordt daarmee nog duidelijker: Alle aanbieders in Zwitserland geven alle binnenlandse Britse zenders door, waaronder zelfs ITV evenals Channel 4 en -5; zenders die zelfs in België en Nederland voor geen enkele aanbieder (meer) beschikbaar zijn. Protesten en rechtszaken van de Britse omroepen daarover hebben niets uitgehaald. In Zwitserland kon met grote antennes bovenop de bergen van oudsher altijd al het Duitse, Oostenrijkse, Franse en Italiaanse zenderaanbod worden opgevangen en op de kabel doorgezet. Met de komst van Freesat op de Britse Astra-2 positie zijn daar alle Britse binnenlandse zenders aan toegevoegd. Zeker in het noordwesten van Zwitserland is de UK-beam van de Astra-2 namelijk nog net sterk genoeg voor ontvangst met een schotel van 80 centimeter.
https://www.totaaltv.nl/n(...)dichterbij-dan-ooit/
Goed, koop een schotel en een sat ontvanger als je BBC cq Britse tv fan bent. 28,2° Oost "Astra 2"
Hele berg zenders free to air
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184480960
Sow hee wat een lap tekst.

Oplossing toch wel mooi samengevat :P
pi_184480965
Zou wel jammer zijn, ik kijk altijd Match of the Day.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 21:03:10 #4
186611 Haags
pi_184480992
Boeie, kijk ik toch nooit.
Zonder wrijving geen glans
pi_184481079
TV? :')
pi_184481103
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boeie, kijk ik toch nooit.
zou goed zijn voor je algemene ontwikkeling
Juin uit Eigen Tuin!
pi_184481163
Lineker ;(
-nee-
pi_184481178
Wat? Geen flauwe grappen van Richard Osman in Pointless, geen HIGNFY meer? :%
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:11:43 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184481215
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:09 schreef crystal_meth het volgende:
Wat? Geen flauwe grappen van Richard Osman in Pointless, geen HIGNFY meer? :%
Qi,Dr Who
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184481258
De kabel? Bestaat dat nog?
pi_184481286
Het gaat echt niet gebeuren. Ik kijk elke dag wel een BBC-zender
pi_184481296
Ja, kut... -O-
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:18:30 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184481346
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gaat echt niet gebeuren. Ik kijk elke dag wel een BBC-zender
Mijn card voor digitenne doet het al 6 jaar niet meer, mis het geheel niet, maar geen BBC is een straf. Gelukkig prima free to air op de sat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 21:22:19 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184481407
Brexit, bitchez! ~O>
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184481541
Neeeeeh, geen cbeebies meer, neeeeeh, mijn gezin in chaos.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:35:00 #16
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184481700
Doe maar. BBC produceert alleen nog radicaal marxistische troep. Karel de Grote als Afrikaan, een intersectionele Docter Who.

Engeland is al lang verloren.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:35:43 #17
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_184481721
BBC3 was vroeger helemaal mooi. Nu al lange tijd is de BBC vercrapped.
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:51:44 #18
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_184482046
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gaat echt niet gebeuren. Ik kijk elke dag wel een BBC-zender
Ik weet niet of jouw kijkgedrag zo'n enorme invloed heeft op deze situatie.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:52:18 #19
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184482064
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

https://www.totaaltv.nl/n(...)dichterbij-dan-ooit/
Goed, koop een schotel en een sat ontvanger als je BBC cq Britse tv fan bent. 28,2° Oost "Astra 2"
Hele berg zenders free to air
Zou straks zomaar kunnen gebeuren dat de BBC (ook) achter de decoder gaat en je alleen met een VK-ingezetenenadres nog kunt beschikken over een (free) card. Tuurlijk kan je het ms hacken maar om nu elke twee weken met draadjes en codes te gaan rommelen, lijkt mij voor de gemiddelde Henk en Ingrid, wat te veel van het goede.

Waarom zou VK dan het vermaledijde EU gratis laten meekijken met hun dan autonome (anti EU) programma's, als de markt toch keihard begrensd wordt..... ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184482085
Kijk bijna nooit BBC. Toch zou het jammer zijn.
pi_184482103
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:51 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik weet niet of jouw kijkgedrag zo'n enorme invloed heeft op deze situatie.
rare conclusie trek je

Maar ik vertrouw er gewoon op dat ik ook na maart gewoon elke dag naar de BBC kan blijven kijken, net als de ruim 30 jaar ervoor
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:53:43 #22
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184482108
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:14 schreef LorneMalvo het volgende:
De kabel? Bestaat dat nog?
Glas mss..... of is IPTV (kan ook over de coaxkabel) ook al ouderwets.... ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184482521
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:53 schreef Vallon het volgende:

[..]

Glas mss..... of is IPTV (kan ook over de coaxkabel) ook al ouderwets.... ?
'De kabel' klinkt gewoon antiek. That is all
pi_184482540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:51 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik weet niet of jouw kijkgedrag zo'n enorme invloed heeft op deze situatie.
Ga eens bij een klantenservice werken. Het zal je verbazen hoeveel mensen denken dat iets echt niet gaat gebeuren als ze zeggen dat het niet gaat gebeuren.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 22:23:02 #25
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_184482781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ga eens bij een klantenservice werken. Het zal je verbazen hoeveel mensen denken dat iets echt niet gaat gebeuren als ze zeggen dat het niet gaat gebeuren.
Ik kan het me voorstellen!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 18 januari 2019 @ 22:25:16 #26
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184482844
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
rare conclusie trek je

Maar ik vertrouw er gewoon op dat ik ook na maart gewoon elke dag naar de BBC kan blijven kijken, net als de ruim 30 jaar ervoor
Aan de binnenkant van je ogen dan zeker.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 22:52:30 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184483298
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:52 schreef Vallon het volgende:

[..]

Zou straks zomaar kunnen gebeuren dat de BBC (ook) achter de decoder gaat en je alleen met een VK-ingezetenenadres nog kunt beschikken over een (free) card. Tuurlijk kan je het ms hacken maar om nu elke twee weken met draadjes en codes te gaan rommelen, lijkt mij voor de gemiddelde Henk en Ingrid, wat te veel van het goede.

Waarom zou VK dan het vermaledijde EU gratis laten meekijken met hun dan autonome (anti EU) programma's, als de markt toch keihard begrensd wordt..... ?
Behalve in Nederland en wat expats kijkt geen hond BBC
Je denkt toch niet dat Fransen Of Duitsers Engelstalig kijken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184483321
Geen gardeners world meer dus ;(
pi_184483640
Wat dacht je van alle internationale kanalen die hun Europese licentie in Engeland geregeld hebben. Die zullen ook moeten verhuizen naar een ander land, want anders zijn ze die rechten kwijt.

https://www.bbc.com/news/business-44307883
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:16:43 #30
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184483742
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Behalve in Nederland en wat expats kijkt geen hond BBC
Je denkt toch niet dat Fransen Of Duitsers Engelstalig kijken?
In NL wordt buiten het kijken van Engelse series of docu's ook niet noemenswaardig veel anders gekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:19:16 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184483769
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:16 schreef Vallon het volgende:

[..]

In NL wordt buiten het kijken van Engelse series of docu's ook niet noemenswaardig veel anders gekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het erg knap dat je dit weet terwijl er helemaal geen kijkcijferonderzoek naar gedaan wordt (waarvan je ook de nodige vraagtekens kan zetten bij die betrouwbaarheid)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:25:15 #32
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184483856
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vind het erg knap dat je dit weet terwijl er helemaal geen kijkcijferonderzoek naar gedaan wordt (waarvan je ook de nodige vraagtekens kan zetten bij die betrouwbaarheid)
Kwestie van inschatten net zoals jij dat onbewogen doet over Frankrijk, Duitsland of een stelletje expats of heb jij daar wel betrouwbare cijfers van ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184484145
Docu's MoTD, wtf!

Bbc blijf!!!
Bureaucraten met hun idiote smoesjes.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_184484700
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:01 schreef Hathor het volgende:
Zou wel jammer zijn, ik kijk altijd Match of the Day.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 01:43:11 #35
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184486091
BBC, dat is toch die zender waarmee mensen die zichzelf interessant vinden altijd mee dwepen?
pi_184486949
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 01:43 schreef BasEnAad het volgende:
BBC, dat is toch die zender waarmee mensen die zichzelf interessant vinden altijd mee dwepen?
Nee, dat is Arte.

BBC is gewoon de beste publieke omroep ter wereld.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 06:15:31 #37
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184487013
Een gerelateerd topic, maar dan over radio:

MUZ / Brexit & ontvangst BBC-radio

Geen antwoord vooralsnog; heeft iemand enig idee?
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 19 januari 2019 @ 10:11:30 #38
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184488227
Wat betreft TV kijk ik bijna alleen maar BBC. De rest is onkijkbaar vanwege reclame.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 19 januari 2019 @ 10:14:09 #39
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_184488254
Het is praktisch Britse staatspropaganda. Het wordt gefinancierd door de London. Toch gaat BBC door het leven als onafhankelijk en objectief publieke nieuwsbron met een hoge merkwaarde. Bizar. Hoewel ze goede documentaires uitbrengen, maar alles wat over politiek en ideologie gaat, ontwijk ik liever. Het is mij wel bekend hoe de wind waait. Dan kun je net zo goed politieke documentaires van RT, CNN en CGTN volgen. Weg mee. Natuurdocumentaires of documentaires over het dagelijkse leven van mensen zonder waardeoordelen door de documentairemakers zijn wel weer prima.
pi_184488287
Neeee, mijn Doctor Who :(
Betere VPN zoeken dus maar.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 19 januari 2019 @ 10:17:07 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184488294
#mrsbrownsboys *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 19 januari 2019 @ 10:20:13 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184488337
Zal de propaganda echt niet missen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184488776
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:01 schreef Hathor het volgende:
Zou wel jammer zijn, ik kijk altijd Match of the Day.
Ik vind het al echt zo kut dat al de football league show weg is, nu ook nog kans op motd...

Kansloos.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 19 januari 2019 @ 10:51:40 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184488834
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal de propaganda echt niet missen.
Want je kijkt sowieso geen Engelstalige programma’s zonder ondertitel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 11:00:56 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184488988
Voor de humor heb ik altijd nog ARD/ZDF. :P

on-topic: vroeger was de BBC meer highbrow en veel leuker.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_184489021
Ik begrijp dit eigenlijk niet, we ontvangen BBC 1 en 2 al sinds mensenheugenis en toch zeker ook al vóór de EU was opgericht?? (toch???) :?
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 19 januari 2019 @ 11:03:48 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184489025
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik begrijp dit eigenlijk niet, we ontvangen BBC 1 en 2 al sinds mensenheugenis en toch zeker ook al vóór de EU was opgericht?? (toch???) :?
Nee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 11:07:30 #48
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184489082
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_184489111
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_184489172
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik begrijp dit eigenlijk niet, we ontvangen BBC 1 en 2 al sinds mensenheugenis en toch zeker ook al vóór de EU was opgericht?? (toch???) :?
We leven in een wereld waar je wel in de EU vrij naar RT en Al-Jazeera kan kijken, maar naar de BBC kijken gaat echt niet, want Brussel of London of of of...
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')