abonnement Unibet Coolblue
pi_184479761
Wel of niet kopen?

Heb deze spellen nog nooit gespeeld.

Reden voor interesse is dat ik een echte Disney fan ben.

Een andere optie die ik overweeg is gewoon Kingdome Hearts 3 kopen, maar ik lees geregeld dat het verhaal te ingewikkeld zou zijn voor een instap in deel 3.

Spelers van dit spel, ik hoor graag jullie meningen.
pi_184490906
Niemand..?
  Eindredactie Games zaterdag 19 januari 2019 @ 16:27:36 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184494020
Deze kanjer kan je wel verder helpen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[ afbeelding ]

Nog 10 dagen te gaan. Ik kan niet geloven dat er een einde komt aan dit verhaal en een stukje van mijn leven.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_184494860
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:07 schreef Moofasah het volgende:
Wel of niet kopen?

Heb deze spellen nog nooit gespeeld.

Reden voor interesse is dat ik een echte Disney fan ben.

Een andere optie die ik overweeg is gewoon Kingdome Hearts 3 kopen, maar ik lees geregeld dat het verhaal te ingewikkeld zou zijn voor een instap in deel 3.

Spelers van dit spel, ik hoor graag jullie meningen.
Beste, ik ben de grootste kh fanaat op dit forum, daardoor kan ik je goed helpen om deze keuze te maken. Sinds de zomer van ‘05 speel ik KH, en ben ik opgegroeid met het verhaal wat het spel rijk is. Ik heb zelfs een week vrij (!) voor kh3, dus je zit hier aan het goede adres.

Wat betreft je vragen;
1. Wat voor soort gamer ben je? De spellen kunnen ingewikkeld zijn kwa gameplay. Al heb ik iemand die nooit een controller had aangeraakt ook verslaafd gemaakt en deze moet nog 1 spel spelen tot ze klaar is met de hele franchise voor kh3

Ik raad aan om het sowieso te spelen, dan krijg je net wat meer mee dan als je enkel de cutscenes kijkt of samenvattingen. Tevens heb je naast die 1.5+2.5 ook nog 2.8 ( allebei voor de ps4). Als je toch een spel wilt spelen en een beetje bekend wilt raken met de lore zou ik 2.8 kopen, omdat 3D hierin zit én dit afspeelt na kh2 en voor kh3, en daarin alle verhalen samenkomen van de diverse games, én er zit tekst en uitleg bij van elke game wat daarin zo nu en dan gebeurde.

Ook op diezelfde CD staat 0.2, welke voor kh1 afspeelt, maar het einde de inleiding is voor kh3. Hij speelt ook vrijwel hetzelfde als kh3, heb je een beetje een idee hoe kh3 gaat spelen. Ook zit er een film bij die ook moet kijken omdat hier waarachijnlijk naar gehint gaat worden tijdens KH3.

Als je die morgen haalt, kan je alle 2 games wel uitspelen voor kh3, dan kan je nig kiezen of je 1.5+2.5 wilt halen of niet. Je moet wel beseffen dat deze laatste games van de ps2 waren, dus ze spelen wat slug dan de nieuwere games.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust

Groetjes
Keyblade master vlaggenroof
pi_184497449
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:27 schreef 2dope het volgende:
Deze kanjer kan je wel verder helpen.

[..]

Thanks voor de connectie ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat betreft je vragen;
1. Wat voor soort gamer ben je? De spellen kunnen ingewikkeld zijn kwa gameplay. Al heb ik iemand die nooit een controller had aangeraakt ook verslaafd gemaakt en deze moet nog 1 spel spelen tot ze klaar is met de hele franchise voor kh3
Ik ben geen hardcore gamer. En dat is gelijk de grootste reden voor mij waarom ik twijfel.

Toen ik nog wat jonger was gamde ik vaker maar inmiddels ben ik 26, heb ik een vaste relatie, een baan en ook nog andere hobbies waar ik graag tijd voor wil maken. Daarom ben ik bang dat de game te groot voor me is en ik hem nooit uit ga spelen. Als ik nu 15 was had ik hem sowieso gekocht.

Ik heb ooit The Witcher volledig uitgespeeld incl. alle side quests, question marks en expansions en dat heeft me zo'n 1.5 jaar gekost. Heb je misschien enig idee hoe deze game zich daarmee verhoudt?

quote:
Ik raad aan om het sowieso te spelen, dan krijg je net wat meer mee dan als je enkel de cutscenes kijkt of samenvattingen. Tevens heb je naast die 1.5+2.5 ook nog 2.8 ( allebei voor de ps4). Als je toch een spel wilt spelen en een beetje bekend wilt raken met de lore zou ik 2.8 kopen, omdat 3D hierin zit én dit afspeelt na kh2 en voor kh3, en daarin alle verhalen samenkomen van de diverse games, én er zit tekst en uitleg bij van elke game wat daarin zo nu en dan gebeurde.
En hoe groot is het gevaar dat 1.5 + 2.5 tegenvallen als ik eenmaal het design van 2.8 heb ervaren denk je?

Oh en super bedankt voor de uitgebreide reactie :)
pi_184497606
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:50 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Thanks voor de connectie ;)

[..]

Ik ben geen hardcore gamer. En dat is gelijk de grootste reden voor mij waarom ik twijfel.

Toen ik nog wat jonger was gamde ik vaker maar inmiddels ben ik 26, heb ik een vaste relatie, een baan en ook nog andere hobbies waar ik graag tijd voor wil maken. Daarom ben ik bang dat de game te groot voor me is en ik hem nooit uit ga spelen. Als ik nu 15 was had ik hem sowieso gekocht.

Ik heb ooit The Witcher volledig uitgespeeld incl. alle side quests, question marks en expansions en dat heeft me zo'n 1.5 jaar gekost. Heb je misschien enig idee hoe deze game zich daarmee verhoudt?

[..]

En hoe groot is het gevaar dat 1.5 + 2.5 tegenvallen als ik eenmaal het design van 2.8 heb ervaren denk je?

Oh en super bedankt voor de uitgebreide reactie :)
Ligt eraan, als je bang bent voor de oudere gameplay zou ik starten met 1.5 + 2.5. Als je snel in kh3 wilt rollen zou ik starten met 2.8. Sowieso duurt het nog 10 dagen tot de release dis geen idee of je het op de release wilt kopen. Als je dat wel wilt doen en geen tijd hebt zou ik een recap lezen op het internet, staan er talloze. Je bouwt alleen geen band met de personages op dan.

Het verhaal is bij vrijwel ieder spel rond de 30-40 uur, dus het ligt eraan hoe lang jij erover doet en/of hoeveel tijd je eraan spendeert
pi_184497834
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:01 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ligt eraan, als je bang bent voor de oudere gameplay zou ik starten met 1.5 + 2.5. Als je snel in kh3 wilt rollen zou ik starten met 2.8. Sowieso duurt het nog 10 dagen tot de release dis geen idee of je het op de release wilt kopen. Als je dat wel wilt doen en geen tijd hebt zou ik een recap lezen op het internet, staan er talloze. Je bouwt alleen geen band met de personages op dan.

Het verhaal is bij vrijwel ieder spel rond de 30-40 uur, dus het ligt eraan hoe lang jij erover doet en/of hoeveel tijd je eraan spendeert
Maar 2.8 is dus wel echt genoeg om het verhaal te begrijpen dus?

Nou de release date is voor mij niet belangrijk verder. Dus wat dat betreft heb ik geen haast.

En met welk van de spellen heb jij persoonlijk nu eigenlijk de meeste plezier beleefd?
pi_184498137
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:13 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Maar 2.8 is dus wel echt genoeg om het verhaal te begrijpen dus?

Nou de release date is voor mij niet belangrijk verder. Dus wat dat betreft heb ik geen haast.

En met welk van de spellen heb jij persoonlijk nu eigenlijk de meeste plezier beleefd?
Kh2 en birth by sleep ( 1.5+2.5). Kh2 wordt iver het algemeen beschouwd als de beste en bbs een goede tweede. Maar ik denk dat ik die leuk vond omdat ik beter engels kon ten tijde van de release. Als ik nu zou moeten kiezen zit kh1 enorm goed in elkaar.

De minste zijn 3D ( want grote maar lege werelden) re:coded (alleen het einde/secret ending heeft nut voor het verhaal) en Chain of memories ( de gamemechanics zijn gewoon kut dus heb die nooit uitgespeeld) heb daar het verhaal gewoon van gekeken op youtubd :7
pi_184503404
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:26 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Kh2 en birth by sleep ( 1.5+2.5). Kh2 wordt iver het algemeen beschouwd als de beste en bbs een goede tweede. Maar ik denk dat ik die leuk vond omdat ik beter engels kon ten tijde van de release. Als ik nu zou moeten kiezen zit kh1 enorm goed in elkaar.

De minste zijn 3D ( want grote maar lege werelden) re:coded (alleen het einde/secret ending heeft nut voor het verhaal) en Chain of memories ( de gamemechanics zijn gewoon kut dus heb die nooit uitgespeeld) heb daar het verhaal gewoon van gekeken op youtubd :7
Klopt het dat het Disney element in 2.8 minder is dan in 1.5? Die indruk krijg ik namelijk na het zien van een paar walkthrough beelden.

Ik neig op het moment naar 1.5.
pi_184507349
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:34 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Klopt het dat het Disney element in 2.8 minder is dan in 1.5? Die indruk krijg ik namelijk na het zien van een paar walkthrough beelden.

Ik neig op het moment naar 1.5.
Dan zou ik gewoon met kh3 beginnen, daar is het enorm gefocust op de disney werelden.
Onthou dat er een verhaal met orginele karakters is verwikkeld in kh, als je alleen het disney aspect boeit dan tsja. Zou ik zeggen koop gewoon kh3 en speel later de rest terug

Met het risico dat de gameplay verouderd aanvoelt
pi_184510422
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 09:49 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon met kh3 beginnen, daar is het enorm gefocust op de disney werelden.
Onthou dat er een verhaal met orginele karakters is verwikkeld in kh, als je alleen het disney aspect boeit dan tsja. Zou ik zeggen koop gewoon kh3 en speel later de rest terug

Met het risico dat de gameplay verouderd aanvoelt
Niet alleen maar het lijkt me wel heel leuk. Dus als ik moet kiezen tussen eerst KH 1 of eerst KH 2 zou ik dat er wel in meenemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')